The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#41 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 07 December 2010 - 09:20 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Læs Indlægjulie, på 07 December 2010 - 01:39 AM, sagde:

meget interresant..



Skrevet Billede

"The songs weren´t registered by Michael Jackson. The songs were registered Cascio for two days after the death of Michael Jackson.

So I can I base to say that Michael Jackson does not sing songs in the word's own Michael Jackson than ever as the registered."


Nu spørger jeg jo bare dumt, men hvem f*nden er det der registrerer ti sange kun TO dage efter at en af deres store venner af familien er død?! JESUS EFFING CHRIST! #money
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#42 Bruger er offline   Smooth Ikon 07 December 2010 - 09:32 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Wow... ja, det er jo tydeligt, at han har været helt slået ud af sorg over sin vens død.
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#43 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 07 December 2010 - 09:48 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Hvor er jeg bare ked af det der sker, som Laura skriver har jeg heller aldrig oplevet noget som dette før. Michael har altid holdt os sammen. Vil slet ikke tænke på hvad der sker i fremtiden... Skrevet Billede*Gruppe kram*
Skrevet Billede

#44 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 07 December 2010 - 09:58 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Har lige hørt hele nummeret The way you love me... Og er ret vild med den, men slutningen er noget lort, det er heller ikke Michael som synger der. Ved slet ikke hvad jeg skal tro mere. Hvad med resten af albumet, er der også tilføjet en masse nye stemmer som ikke er Michael's? Nu må det altså snart være nok!!!
Skrevet Billede

#45 Bruger er offline   Janet Ikon 07 December 2010 - 10:21 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Det er da pisse frustrerende at det skal splitte folk sådan.. Jeg er på holdet der tror at det ikke er Michael, men kan da respektere dem der tror det modsatte... Problemet er bare, at man ikke kan lade være med at tale for sin sag, og så kommer splittelsen..

Men jeg prøver at holde min mund. Nu har jeg meldt ud hvad jeg tror :wasntme:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#46 Bruger er offline   clausw Ikon 07 December 2010 - 12:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Tror nu Hess snakkede om MJs dans i This Is It. Ikke ligefrem perfekt som vi kender det fra koncerterne, men underlaget var vist ikke helt moonwalk-venligt. Eller også var skoene. Mange ting spiller ind. :)

Der er ikke noget, der kan få mig til at ændre den mening, jeg har haft fra starten. Dette er Michals vokaler. Heller ikke Sørens lange indlæg ændrer noget for mig. :)
Skrevet Billede

#47 Bruger er offline   themjj Ikon 07 December 2010 - 12:30 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jamen jeg vil da godt lege med på legen, "hvad nu hvis det er Michael Jackson der synger lead vokalen?"
Hvis jeg skal have vokalen på BN og Monster til at passe på Michael Jacksons stemme skulle følgende ting være til stede:
- Halsbetændelse, lungebetændelse, forkølelse, hele mulichausen skal have gjort Michael Jackson gevaldigt syg på indspilnings tidspunktet.
- Dårligt lydstudie
- Autotuner der kan gøre alle udsvingninger i vokalen flade
- Mixerpult med en dårlig producer der henholdsvis kan, manipulere stemmen og derefter forsøge at redde den igen
- En delete knap på indspilnings computeren, som gør at der kun er en raw indspilning at tage fra.
og sidst men ikke mindst
- et PVC rør som sangeren kan synge igennem.

Men hvis disse ting er til, så er det da sange jeg aldrig nogensinde vil have på et officielt album.
Da slet ikke det første album der bliver udgivet...
Så kunne vi senere ha fået et album der hedder "the cast aways" Michael jackson's unfinished songs, der havde det været helt fair...

Disclaimer:
Det skal lige siges at jeg aldrig har hørt Michael Jackson synge når han er syg, det kan jo være at han lige som mig og Phoebe fra friends, får en super sexy raspy voice... Dette er kun en konspirations teori som vi (ifølge nogen) er verdens bedste til at opspinde.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#48 Bruger er offline   Smooth Ikon 07 December 2010 - 01:03 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Læs Indlægthemjj, på 07 December 2010 - 12:30 PM, sagde:

Jamen jeg vil da godt lege med på legen, "hvad nu hvis det er Michael Jackson der synger lead vokalen?"
Hvis jeg skal have vokalen på BN og Monster til at passe på Michael Jacksons stemme skulle følgende ting være til stede:
- Halsbetændelse, lungebetændelse, forkølelse, hele mulichausen skal have gjort Michael Jackson gevaldigt syg på indspilnings tidspunktet.
- Dårligt lydstudie
- Autotuner der kan gøre alle udsvingninger i vokalen flade
- Mixerpult med en dårlig producer der henholdsvis kan, manipulere stemmen og derefter forsøge at redde den igen
- En delete knap på indspilnings computeren, som gør at der kun er en raw indspilning at tage fra.
og sidst men ikke mindst
- et PVC rør som sangeren kan synge igennem.

Men hvis disse ting er til, så er det da sange jeg aldrig nogensinde vil have på et officielt album.
Da slet ikke det første album der bliver udgivet...
Så kunne vi senere ha fået et album der hedder "the cast aways" Michael jackson's unfinished songs, der havde det været helt fair...

Disclaimer:
Det skal lige siges at jeg aldrig har hørt Michael Jackson synge når han er syg, det kan jo være at han lige som mig og Phoebe fra friends, får en super sexy raspy voice... Dette er kun en konspirations teori som vi (ifølge nogen) er verdens bedste til at opspinde.


Hørt, og bemærk iøvrigt at der heller ikke er nogen der er i tvivl om at det er Michaels stemme i introen til (I like) The Way You love Me, hvor han vel og mærke synger i en telefon og sikkert heller ikke har gennemgået flere timers stemmetræning eller for den sags skyld, Hollywood Tonight, hvor der er lagt masser af effekter på stemmen.

Problemet med hele denne her diskussion er, at det jo er nuancer vi diskuterer. Jeg kan sagtens høre at det lyder meget som MJ på de 3 omdiskuterede tracks, men jeg kan også høre på nuancerne, at det ikke er ham (ifølge mig ;) ). Alle ører er sikkert ikke ens, ligesom folk har forskellige smagsløg. Nogle kan kende forskel på dyr og billig vin (not me :thihi: ) og nogle kan skelne Coke fra Pepsi. Vi bliver nok desværre aldrig bliver enige om dette her, for de 2 lejre hører ganske enkelt ikke det samme.

Jeg ville næsten ønske, at jeg bare kunne høre MJ, for så kunne jeg for alvor nyde dette her album... men nej.

Der var en der spurgte, om os der ikke kan høre det, ikke ville få en dårlig smag i munden, hvis det nu virkelig var ham. Det ville jeg overhovedet ikke. Jeg synes det er fair at stille spørgsmål ved vokalernes ægthed. Sony indrømmer jo selv, at flere har været i tvivl, og hvis nogen kan komme med et ORDENLIGT bevis, skal jeg gladeligt acceptere det, for i bund og grund, synes jeg faktisk det er nogle udmærkede sange. De "beviser" vi har fået indtil videre har desværre ikke været noget at råbe hurra for.

Til jer der kan høre MJ på disse tracks. Undrer det jer slet ikke, at PR maskinen bliver sat igang med et stort anlagt og ret ensidigt portræt af Cascio familien, tilmed med en lille cameo fra Teddy Riley, når det eneste fansne (nogle af os) i virkeligheden beder om, er at høre de rå optagelser fra før vokalerne blev "overproduceret som de siger".

Det blev lidt langt og jeg ævle bævler... sorry! Nu havde jeg ellers afholdt mig fra at skrive lange indlæg om dette i et stykke tid, men man eksploderer jo til sidst, hvis man ikke lige lukker lidt damp ud engang imellem :-)
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#49 Bruger er offline   julie Ikon 07 December 2010 - 01:23 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

jeg synes da også det er helt vildt ærgeligt at det skal splitte os på den måde. det er faktisk det mest sørgelige næsten... det er ligesom om at fan communitiet er splittet i 2. :confused: vi plejede jo at holde sammen uanset hvad, men her kan vi åbenbart ikk' blive enige. jeg holder fast i min mening. og nej, jeg er ikke ude på at ødelægge michaels album, tvært imod.

Skrevet Billede

#50 Bruger er offline   Ebbon Ikon 07 December 2010 - 05:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Nu går jeg snart amok.....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#51 Bruger er offline   Ebbon Ikon 07 December 2010 - 05:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Hverken Søren eller Zeus, kan melde 100% ud om at dette er Michael som synger eller ej. Derfor synes jeg at vi skulle samles i fællesskab og nyde at Michael Jackson overhovedet har levet på denne jord.

Jeg kan da godt se at det er hulens træls at vi er så pisse meget i tvivl, men hvad kan vi gøre? - Absolut intet... Ind til videre må vi vente på en form for bevis og den får vi sikkert snart.....

Folk har hver deres mening og ALLE herinde vil Michael det bedste.


Keep the faith!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#52 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 07 December 2010 - 05:57 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Hele interviewet her i to dele:

Cascio's family on Oprah 1/2 HD

Cascio's family on Oprah 2/2 HD


Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#53 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 07 December 2010 - 06:10 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg føler mig revet i 1000 stykker! Jeg er vred, rasende, kede af det, trist, MAGTESLØS!! Det er ikke Michael, der synger på de 3 Cascio sange. Der er noget helt fishy ved hele det her.

Familien registrerer sangene 2 dage efter Michaels død!! 2 fucking dage!! Hans krop er endnu ikke blevet helt kold og de tænker allerede på penge!! WTF!! Hvad er det for en second family?! Eddie og resten af familien er noget underlige....deres kropssprog...I donno..noget er bare galt! Skrevet Billede Skrevet Billede

Jeg FØLER noget helt galt i Teddys måde at forklare det her på. Hans flakkende øjne/ mangel på øjenkontakt...jeg er slet ikke overbevist. Der er noget, han ikke fortæller. Enten fordi han ikke vil eller ikke KAN!

Jeg mener stadig, at der IKKE er Michael på de 3 sange, og Oprah showet har kun bekræftet min mistankeSkrevet Billede ØV ØV ØV !! hvor føler jeg bare, at jeg ikke kan stille noget op ved det. Har lyst til at stortude Skrevet Billede


Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 07 December 2010 - 06:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægEbbon, på 07 December 2010 - 05:51 PM, sagde:

Hverken Søren eller Zeus, kan melde 100% ud om at dette er Michael som synger eller ej. Derfor synes jeg at vi skulle samles i fællesskab og nyde at Michael Jackson overhovedet har levet på denne jord.

Jeg kan da godt se at det er hulens træls at vi er så pisse meget i tvivl, men hvad kan vi gøre? - Absolut intet... Ind til videre må vi vente på en form for bevis og den får vi sikkert snart.....

Folk har hver deres mening og ALLE herinde vil Michael det bedste.


Keep the faith!


Der er ingen af os som kan melde 100% ud om det er Michael eller ej, skulle vi engang evt få beviser for om det er ham der synger, så må vi bare acceptere det, men jeg ville sgu ikke lægge de sange på et album for er der dælme gået noget kluder i noget indspilning!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#55 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 07 December 2010 - 06:37 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægEbbon, på 07 December 2010 - 05:51 PM, sagde:

Hverken Søren eller Zeus, kan melde 100% ud om at dette er Michael som synger eller ej. Derfor synes jeg at vi skulle samles i fællesskab og nyde at Michael Jackson overhovedet har levet på denne jord.

Jeg kan da godt se at det er hulens træls at vi er så pisse meget i tvivl, men hvad kan vi gøre? - Absolut intet... Ind til videre må vi vente på en form for bevis og den får vi sikkert snart.....

Folk har hver deres mening og ALLE herinde vil Michael det bedste.


Keep the faith!


Jeg kan heldigvis melde ud, præcis hvad jeg vil. Om du så er enig med mig eller ej er op til dig. ;)

Jeg er fuldstændig med på at samles i fællesskab og fejre, at Michael har levet på denne jord. Det synes jeg også vi gør, hver gang vi mødes, og det var det vi havde til hensigt med The Legend Lives On.

Hvad det har at gøre med disse sange kan jeg dog ikke se. Det du lægger op til, føler jeg, er nærmere, at vi holder vores mund og accepterer, hvad der foregår lige nu - det ser jeg ikke som en reel mulighed, når jeg føler, at alt det Michael kæmpede for er ved at blive trådt godt og grundigt rundt i, fordi Eddie Cascio også vil have sin bid af kagen. Ja, det er min udmelding - igen om til dig, om du vil være enig eller ej.

Det er da en lidt kedelig indstilling, synes jeg, at vi absolut intet kan gøre. Selvfølgelig kan vi gøre noget. Vi kan gøre det samme som alle mennesker, der er utilfredse med noget: Sige vores mening. Det gør jeg bl.a. i morgen i Go' Morgen Danmark. Ændrer det på, at sangene bliver udgivet? Nej, det er for sent. Men det er for mig at se bedre end at sætte sig tilbage og bare acceptere den her, for mig, fuldstændigt urimelige situation.

Og du har fuldstændig ret - alle herinde vil Michael det bedste. Vi må bare acceptere, at vi har forskellige idéer om, hvad det bedste for Michael er.

#56 Bruger er offline   clausw Ikon 07 December 2010 - 06:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Hehe jeg ville temmelig sikkert også få registreret mine sange, når Michael Jackson har lagt stemme til. Der ville jo helt sikkert blive udgivet flere albums. Alt andet ville være underligt. ;) :)

Om det så er god smag at få dem registreret så tidligt, det er en anden snak. Ændrer ikke noget for mig. :)

Dette indlæg er redigeret af clausw: 07 December 2010 - 06:59 PM

Skrevet Billede

#57 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 07 December 2010 - 07:10 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægHess, på 06 December 2010 - 10:38 PM, sagde:

Det fungerede super her ved mig.

Det er lige slut.

Der er for mig ingen tvivl om det ER MJ på Cascio sangene. - Efter dette tror jeg på ingen måde de ville gøre dette mod ham.

Fantastisk familie.

Orj, jeg håber virkelig at det er 100% Michael.Nu har jeg ikke set programmet, så jeg kan ikke rigtigt bedømme det, men hvor ville det bare være ondt hvis det ikke var Michael ):
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#58 Bruger er offline   Ebbon Ikon 07 December 2010 - 07:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Citat

Jeg kan heldigvis melde ud, præcis hvad jeg vil. Om du så er enig med mig eller ej er op til dig. ;)

Jeg er fuldstændig med på at samles i fællesskab og fejre, at Michael har levet på denne jord. Det synes jeg også vi gør, hver gang vi mødes, og det var det vi havde til hensigt med The Legend Lives On.

Hvad det har at gøre med disse sange kan jeg dog ikke se. Det du lægger op til, føler jeg, er nærmere, at vi holder vores mund og accepterer, hvad der foregår lige nu - det ser jeg ikke som en reel mulighed, når jeg føler, at alt det Michael kæmpede for er ved at blive trådt godt og grundigt rundt i, fordi Eddie Cascio også vil have sin bid af kagen. Ja, det er min udmelding - igen om til dig, om du vil være enig eller ej.

Det er da en lidt kedelig indstilling, synes jeg, at vi absolut intet kan gøre. Selvfølgelig kan vi gøre noget. Vi kan gøre det samme som alle mennesker, der er utilfredse med noget: Sige vores mening. Det gør jeg bl.a. i morgen i Go' Morgen Danmark. Ændrer det på, at sangene bliver udgivet? Nej, det er for sent. Men det er for mig at se bedre end at sætte sig tilbage og bare acceptere den her, for mig, fuldstændigt urimelige situation.

Og du har fuldstændig ret - alle herinde vil Michael det bedste. Vi må bare acceptere, at vi har forskellige idéer om, hvad det bedste for Michael er.


Selvfølgelig kan du melde ud hvad du vil - Men at du siger at Michael ikke er på følgende nummre er en påstand og ikke fakta....endnu!
Jeg siger ikke vi skal holde mund, men jeg fornemmer at folk begynder at hakke på hinanden i vrede over dette som foregår lige nu.

Efter min egen mening så er historien om Michael Jackson langt fra fortalt, men jeg ser gerne at der er sat et punktum for udgivelser i Michaels navn. Og jeg synes at 'MICHAEL' er et fint punktum, det er et godt album. Hvis Michael ikke er på alle sangene så skal det selvfølgelig ud til folket og der skal falde brænde ned. Men jeg tvivler på at GO' Aften/Morgen Danmark kan ændre på SONY's holdning, jeg tror næppe de har fået så meget skidt omtale som de har nu - og der er ikke engang afgjort noget.

Selvfølgelig er folk utilfredse - det er ALLE.

Der sker mere godt end der sker skidt - dog synes jeg folk lægger lidt for meget vægt på det der er skidt.

Dette indlæg er redigeret af Ebbon: 07 December 2010 - 07:37 PM

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#59 Bruger er offline   Neomjj Ikon 07 December 2010 - 09:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Lad mig lige gøre en ting klart her. Michaels nyeste og sidste studio album er Invincible. ved ikke helt hvad det her er...

Glæder mig til at se Søren i GOmorgen Danmark. tag de vampyrer med næb og klør!!

#60 Bruger er offline   fuzzball Ikon 07 December 2010 - 09:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægNeomjj, på 07 December 2010 - 08:42 PM, sagde:

Lad mig lige gøre en ting klart her. Michaels nyeste og sidste studio album er Invincible. ved ikke helt hvad det her er...

Glæder mig til at se Søren i GOmorgen Danmark. tag de vampyrer med næb og klør!!

:thumbsup: :thumbsup:

  • (9 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere