The Moo-Walkers Forum: bog og idé - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



bog og idé

#1 Bruger er offline   mystix Ikon 23 March 2010 - 11:13 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

bad plakat 50 kr, 3D plakat 149,95 kr og badges til 29,95 kr ;D
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#2 Bruger er offline   Zuki Ikon 23 March 2010 - 02:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 160
  • Indmeldt: 04-December 09
  • Gender:Female

Ohhhh! I like that! :D
Michael, you're Peter Pan. You're not dead! You are just gone to the real Neverland!

#3 Bruger er offline   Soulmate Ikon 24 March 2010 - 08:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Ja de har mange gode sager i den butik ;)

#4 Bruger er offline   Peace Mikey love you Ikon 25 July 2010 - 04:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 14
  • Indmeldt: 15-July 10

har det hele derindefra pånær unmasked :)

#5 Bruger er offline   Muggi Jackson Ikon 28 April 2011 - 11:09 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 56
  • Indmeldt: 25-April 11
  • Gender:Female

Læs IndlægPeace Mikey love you, på 25 July 2010 - 04:51 PM, sagde:

har det hele derindefra pånær unmasked :)


Jeg har lige læst bogen "Unmasked". Den handler ikke kun om Michael Jackson som sådan, den har meget med at gå rundt uden om. Med Michael Jacksons venner hvordan de påvirkede ham og sådan. Jeg ville anbefale at læse bogen, fordi det afslører en hel del om alle de rygter der har været. Og jeg blev meget overrasket over at så mange mennesker blev ved med at køre på ham, og anmelde ham.

Læs den :) Den er utrolig godt beskrevet, og ja.. sørgelig finder jeg også.

Dette indlæg er redigeret af Muggi Jackson: 28 April 2011 - 11:10 AM

You'll never Moonwalk alone <3

Billie Jean is for lovers <3

#6 Bruger er offline   Gregers Ikon 28 April 2011 - 02:08 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Synes at Unmasked er meget uklar og langt fra den bedste bog jeg har læst om Michael. Bogen beskylder ham for at være bøsse, at han hverken kunne synge og danse til sidst.

Det eneste positive ved bogen er at forfatteren helt klart siger at Michael er/var uskyldig i børnesagerne.

Læs MIchaels egen bog Moonwalk...
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#7 Bruger er offline   themjj Ikon 28 April 2011 - 03:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægMuggi Jackson, på 28 April 2011 - 12:09 PM, sagde:

Jeg har lige læst bogen "Unmasked". Den handler ikke kun om Michael Jackson som sådan, den har meget med at gå rundt uden om. Med Michael Jacksons venner hvordan de påvirkede ham og sådan. Jeg ville anbefale at læse bogen, fordi det afslører en hel del om alle de rygter der har været. Og jeg blev meget overrasket over at så mange mennesker blev ved med at køre på ham, og anmelde ham.

Læs den :) Den er utrolig godt beskrevet, og ja.. sørgelig finder jeg også.

Jeg ville absolut ikke anbefale Ian Halperins bog!
Jeg tillader mig lige at kopiere hvad jeg tideligere har skrevet i en anden post om denne "mand" og hans bog.

"Efter at have kikket i hans meget klamme blog, syntes jeg at det er bemærkelses værdigt hvordan Ian skifter tone når det gælder Michael! Originalt skulle bogen ha heddet "peter pan or pervert" og han beskrev den få uger før hans død sådanher:
"shock you as to how sick a human being can actually be. How screwed up, how ****ed up, a man--if you call Michael Jackson a man--can be."
Så øjnede han muligheden for at tjene mange flere penge efter Michael's død og lavede bogen positv i stedet!
Og kalder ham oveni købet Wacko Jacko mange gange...

Hvad jeg har kunne finde frem til at Ian Halperin har påstået... men man aldrig har set beviser for eller som er blevet bevist som løgn!


Påstod at MJ havde en meget alvorlig lunge og lever sygdom som hedder Antitrypsin Deficiency, aka Alpha-1. og påstod at han havde set Michael læge report (læge udersøgelser og outopsy reporten afviser dette)
Påstod at pga lunge sygdom kunne han slet ikke synge, og næsten ikke tale! (det afviser filmen i høj grad)
Påstod at MJ var så svag at han ikke kunne tørre sig selv, og at han var så rædselslagen for bakterier at han havde 2 mænd til at bruge en halv time på at rengøre hans *biip* hver dag (det afviser filmen også, men helt ærlig hvor lavt kan man synke)
Påstod at MJ var et mareridt at arbejde med i et musik studie.
Påstod at Debbie Rowe ville gå efter fuld forældre myndighed (gjorde hun ikke)
At MJ og Obama skulle synge duet i april (øhhhh, nej!)
Påstår Michael er bøsse (Ingen beviser, og Michael har altid sagt at det var han ikke)
Påstår at Michael var trans (igen ingen beviser)
Påstår at Lisa Marie kun giftede sig med ham for at lokke ham ind i Scientology (Lisa har i sin blog fortalt at hun elskede MJ og grunden til at hun gik, og det passer også bedre overens med hvad MJ har sagt om forholdet)
Påstår at MJ's barnepige flere gange udpumpede ham (men hun har i en presse meddelelse sagt at det har hun Aldrig gjordt og at hun ikke aner hvordan man gør det)
Påstår at MJ og Pamela Anderson dater og her er et præcist quote fra hans blog "pathetic fallen pop icon Michael Jackson is dating fellow plastic surgery disaster Pam Anderson. The two sinewy, disfigured stars have been wining and dining at some of the top spots in Beverly Hills. Wonder if Pam will let Jacko babysit her boys?" (klamt klamt klamt skrevet)
osv osv osv...
Er det virkelig ham her du vil have dine informationer om Michael fra???


Michael er ikke den eneste han skriver udokumenteret Crap om... Brad Pitt og Angelina Jolie er også blandt hans ynglings ofre (han har også lige udgivet en bog om dem som skulle være ret ond imod Angelina Jolie):
Mener at Angelina har daglig sex med mænd, kvinder, dyr, planter og hentyder og til at hun også gør det med sine børn.
For nyligt siger han at en tæt ven af familien "toni" (kan i genkende mønsteret) siger at Angelina ikke fødte hendes tvilliger, at de slet ikke er hendes.
Brad skulle have gjordt en sudanesisk model gravid, og at hun tog til Canne for at konfrontere ham med det... sjovt nok har man intet hørt om det siden.
og det er kun spidsen af isbjerget, det fortsætter i en uendelighed!"

"Hvad jeg syntes der er farlige ved sådanne bøger, er at fans kan læse en masse ting som bliver opsat som fakta, men som egntlig ikke passer... og det er med til at forvrænge Michaels billede. Også selvom nogle af tingene er relativt uskyldige usandheder, så kan mange små usandheder ligepludselig tegne et stort usandt billede... Så bøger der påstår en masse ting, uden bilag, og kommer med nogle direkte løgne, kan jeg ikke bruge til noget som helst, også selvom tonen i bogen ikke er så slem! Det gør dem bare endnu farligere! Hvis bogen er tydelig anti Michael, kan man meget nemt afskrive den! Men hvis den lyder positiv, så er det sværere at gennemskue hvilke ting der passer og hvilke ting der ikke gør..."
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   fuzzball Ikon 28 April 2011 - 03:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Tak THEMJJ så er det vist slået fast (IGEN), Unmasked er en lortebog! OG når det kommer til information om Michael skal man virkelig undersøge baggrund og kilder på folk som skriver eller udtaler sig. (desværre)

#9 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 28 April 2011 - 07:21 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Uh, man. Jeg fik den bog i fødselsdagsgave (sidste år), og blev helt vildt skuffet. Det er meget længe siden, jeg har læst den bog... Og har ikke lyst til at læse den overhovedet.
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#10 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 02 May 2011 - 09:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

hm... glad for jeg ikke har købt den... sikke en kæmpe NAR... damn.... Skrevet Billede
glæder mig til titos bog, han kan da ikke skrive crab om sin bror...
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#11 Bruger er offline   Gregers Ikon 02 May 2011 - 04:38 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Du mener vel Jermaine og ikke Tito ikk? ;)
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere