The Moo-Walkers Forum: James Sampson og mig - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



James Sampson og mig

#1 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 June 2004 - 01:47 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

hehe, jeg kan ikke falde i søvn, og så fik jeg lige lyst til at fortælle om James Sampson, som jeg er stor fan af.

Naturlig ingenlunde at sammenligne med Michael ;), men jeg fulgte ham i Stjerne for en aften, jeg synes han har en overdrevet fantastisk stemme, og jeg har alle hans album, som jeg synes er vildt gode.

På hans første tourné var jeg til hans koncerter på Vejle og Holstebro Musikteater. Det var nogle gennemførte, rigtigt klasse koncerter. Virkelig en oplevelse.

Derefter gik det lidt i bero igen for mit tilfælde med James Sampson, så jeg nåede aldrig afsted på Sampsons anden tourné.

Nu har "Sampson feberen" dog bidt mig igen, lader det til! :roll: :mrgreen:

Jeg tog til Bruuns Galleri i Århus d. 4. juni for at se ham optræde på hans Promotion Tour for sit nye album "Don´t Give Up". Jeg var tilsyneladende den eneste tilrejsende fan, hehe, så det var ikke det store problem for mig at hilse på manden, inden showet. (Det lyder måske ikke som noget særligt, men tro mig, det har været en drøm i årevis). Som Rikke sikkert også kan bekræfte, rystede jeg nærmest, da jeg fik muligheden. *lol*

Jeg gav ham hånden, fortalte ham, at jeg er meget stor fan, og at jeg har fulgt ham fra starten, og lykønskede ham med udgivelsen af det nye album. Han takkede mig, og sagde, at han helt bestemt også mente, han havde set mig før (hvilket jeg synes er ret cool. :D Jeg stod også på forreste række i Holstebro og havde øjenkontakt med ham nogle gange).

Han optrådte så med 4 numre fra det nye album (Don´t Give Up, Deeper Love, Slow Down, On The Wings of Love) og med klassikeren Me and Mrs Jones. Fantastisk performance!

Jeg var derefter inde i Expert i Bruuns Galleri og få signeret det nye album. Sampson skrev: Til Søren. Tak for støtten! Mvh. James Sampson

Han gav mig derefter hånden og sagde, at han er sikker på, vi nok skal mødes igen. :)

Og han har helt ret, for her i nat har jeg besluttet mig for at tage på "James Sampson Tour" lørdag d. 26. juni, for at se ham optræde i Randers og Aalborg Storcenter! :D

hehe, ved godt, jeg er skør, men sådan er jeg... :roll:

Jeg poster nogle billeder herinde, når jeg får dem scannet. :)

#2 Bruger er offline   Smarties Ikon 14 June 2004 - 01:30 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

:lol: :lol:

Undskyld Søren, jeg synes simpelthen det er så kært :mrgreen:
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#3 Bruger er offline   Stranger in Denmark Ikon 14 June 2004 - 06:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 709
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København

Hva Søren....Så skal du da næsten hjem til mig på fredag...James synger i fields kl. 18.30 :teeth

#4 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 14 June 2004 - 06:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

han er da nu også god! Det er lige før jeg for lyst til at tage til Aalborg og besøge min storebror så jeg kan høre James i Aalborg storcenter, men jeg har sgu ikke råd... :(
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 14 June 2004 - 08:43 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Stranger in Denmark sagde:

Hva Søren....Så skal du da næsten hjem til mig på fredag...James synger i fields kl. 18.30  :teeth


Hehe, jeg er godt klar over det, jeg har faktisk også overvejet det. ;) Det er dog umuligt pga. arbejde og min søsters fødselsdag...

Lady in Michaels Life sagde:

han er da nu også god! Det er lige før jeg for lyst til at tage til Aalborg og besøge min storebror så jeg kan høre James i Aalborg storcenter, men jeg har sgu ikke råd...  :(


Jamen det synes jeg da, du skal, det kunne være helt vildt hyggeligt! :D

#6 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 15 June 2004 - 08:02 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Sikke en sød lille historie.

Nogle gange havde det nu bare været nemmere, hvis man var sådan RIGTIGT fan af en dansker..... :roll:
Skrevet Billede
BAH !

#7 Bruger er offline   changetheworld Ikon 15 June 2004 - 09:55 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Jaaa! Gid det var tilfældet med Michael! Det er især lidt træls at være fan af så stor en stjerne, fordi chancerne for at møde ham er så minimale (set i forhold til f.eks. James Sampson) Jeg synes nu også at James Sampson er fantastisk! Han har en virkelig lækker stemme...en KÆMPE stemme! :shock:

Men Søren, hvor i alverden får du dog pengene fra, og tiden til at tage til alle mulige koncerter?! :cry

Eyy, hvor er jeg misundelig! (Misundelse er ikke en god ting) :bag
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#8 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 15 June 2004 - 12:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

WillYouBeThere sagde:

Jamen det synes jeg da, du skal, det kunne være helt vildt hyggeligt! :D

Altså, nu frister du mig jo! Det kunne da være jeg skulle ringe til min storebror og høre om han er hjemme den weekend, og har tid til at få besøg...
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   *Malene* Ikon 15 June 2004 - 12:59 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Arj hvor er det en god "historie" :D
Det var da vildt fedt for dig Søren! Og det er jo næsten sindssygt at han nærmest kunne "genkende" dig! Det var da dejligt! :D
Det er så godt når sådan nogle gode oplevelser hænder....
Og han har jo en fantastisk stemme, og jeg bliver altid i så godt humør når jeg lytter til hans musik! :roll: :mrgreen: :D
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 15 June 2004 - 05:25 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

changetheworld sagde:

Jaaa! Gid det var tilfældet med Michael! Det er især lidt træls at være fan af så stor en stjerne, fordi chancerne for at møde ham er så minimale (set i forhold til f.eks. James Sampson) Jeg synes nu også at James Sampson er fantastisk! Han har en virkelig lækker stemme...en KÆMPE stemme!  :shock:  

Men Søren, hvor i alverden får du dog pengene fra, og tiden til at tage til alle mulige koncerter?! :cry

Eyy, hvor er jeg misundelig! (Misundelse er ikke en god ting) :bag


Ja, jeg skal heller ikke benægte, at jeg synes det er lidt lækkert, at have de her muligheder for at se og møde James Sampson, samt at gå til koncerter med ham, som ikke findes på samme måde med Michael (Det er meget sjældnere, dyrere, større og vildere med Michael ;))

Jeg ved ikke, om man kan sige, det er lidt kompensation, for hvad jeg ikke så godt kan med Michael... måske, men det er i hvert fald noget, jeg nyder. :)

Hehe, den her "Promotion Tour" er bare en halv times performance i et storcenter og koster ikke noget! :D


Lady in Michaels Life sagde:

WillYouBeThere sagde:

Jamen det synes jeg da, du skal, det kunne være helt vildt hyggeligt! :D

Altså, nu frister du mig jo! Det kunne da være jeg skulle ringe til min storebror og høre om han er hjemme den weekend, og har tid til at få besøg...


Jaaaa, gør det! Gør det!! :D Så kan vi mødes deroppe! :)

*Malene* sagde:

Arj hvor er det en god "historie" :D
Det var da vildt fedt for dig Søren! Og det er jo næsten sindssygt at han nærmest kunne "genkende" dig! Det var da dejligt! :D
Det er så godt når sådan nogle gode oplevelser hænder....
Og han har jo en fantastisk stemme, og jeg bliver altid i så godt humør når jeg lytter til hans musik!  :roll:  :mrgreen: :D


Ih tak Malene. :) Det var bare rigtig cool, og jeg glæder mig vildt til at møde ham igen! :)

Jeg har det på samme måde med hans musik, man bliver i rigtigt godt humør af det, og så er jeg evigt fascineret af hans mægtige stemme.

#11 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 15 June 2004 - 06:56 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Da jeg var lille lyttede jeg vildt meget til Diskofil, og drømte om at møde hende dullen (forsangeren)... :oops:

... Men så gik lortet i opløsningen!
Skrevet Billede
BAH !

#12 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 15 June 2004 - 09:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

WillYouBeThere sagde:

Jaaaa, gør det! Gør det!! :D Så kan vi mødes deroppe! :)


Jaaa det kunne være vildt hyggeligt! Jeg har faktisk aldrig mødt en anden MJ fan ansigt til ansigt i hele mit liv, så det er vist snart på tide hehe.
Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Laerke Ikon 15 June 2004 - 10:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 715
  • Indmeldt: 22-March 04
  • Location:Solbjerg, Danmark

Hihi.. Kær hobby! :top
Jamen, han er da også helt super!
Jeg har hans autograf! :D

OMG en stemme han har!
Det er da godt, at han er kommet til Danmark..

Har I set de der programmer om ham?
Han er bare så sød og kærlig.
En virkelig stor, sød krammebamse :mrgreen:
~ må til London til Juli ~
blir stort

#14 Bruger er offline   changetheworld Ikon 16 June 2004 - 08:28 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Mette*lil sagde:

Da jeg var lille lyttede jeg vildt meget til Diskofil, og drømte om at møde hende dullen (forsangeren)...  :oops:  

... Men så gik lortet i opløsningen!


Hahahaha :lol: :lol: Hvor er det sødt!!hehe... jeg var helt vild med bruce Springsteen engang.. Mig og min kusine plejede at trække lod om, hvem af vores dukker han var far til!! Hehe..

Små hjerner, store glæder... :ssh
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#15 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 16 June 2004 - 09:46 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

changetheworld sagde:

Mette*lil sagde:

Da jeg var lille lyttede jeg vildt meget til Diskofil, og drømte om at møde hende dullen (forsangeren)...  :oops:  

... Men så gik lortet i opløsningen!


Hahahaha :lol: :lol: Hvor er det sødt!!hehe... jeg var helt vild med bruce Springsteen engang.. Mig og min kusine plejede at trække lod om, hvem af vores dukker han var far til!! Hehe..

Små hjerner, store glæder... :ssh

prøver du på at sige at der er noget i vejen med at være fan af Bruce Springsteen??? :s Jeg er VILD med Bruce, så hvis du prøver på at antyde på at der er noget i vejen med, så kan du bare vente dig!!
Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 16 June 2004 - 11:04 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Bruce er gjæv!
Skrevet Billede
BAH !

#17 Bruger er offline   *Malene* Ikon 16 June 2004 - 11:00 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Mette*lil sagde:

Bruce er gjæv!


hehe............. Jeg ved ikke om det bare er mig fordi jeg kommer her fra fyns land - men gør det noget hvis du ville oversætte det??!!?? :lol:
Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 17 June 2004 - 07:48 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

DUH! SOM OHHHM! :roll:
Ok, så pyt da.

Glæv er et fantastisk synonym for god! :P
Skrevet Billede
BAH !

#19 Bruger er offline   *Malene* Ikon 17 June 2004 - 06:56 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Mette*lil sagde:

DUH! SOM OHHHM!  :roll:  
Ok, så pyt da.  

Glæv er et fantastisk synonym for god!  :P



:lol: :lol: :lol:
Man lærer jo noget nyt hverdag! :lol: :upsidedown
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   changetheworld Ikon 18 June 2004 - 06:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Citat

prøver du på at sige at der er noget i vejen med at være fan af Bruce Springsteen???  :s Jeg er VILD med Bruce, så hvis du prøver på at antyde på at der er  noget i vejen med, så kan du bare vente dig!!


NEJ DA! han er skam god nok! Jeg synes bare at det var sjovt at vi legede at han var vores dukkers far :oops: :roll: :bag
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere