Additionally, JANET JACKSON'S Number Ones, Up Close and Personal Tour will visit the PNC Pavilion at Riverbend in Cincinnati, Ohio on August 11th.
Don't miss out on your chance to see JANET perform hits exclusively from her 35 Number Ones in these two intimate venues.
Fan club pre-sale tickets for these concerts go on sale at 10AM PST on Friday, May 6th. You may sign up for a free fan club membership at JanetJackson.com/Tour. Stay tuned for more announcements!
- - - - -
Janet Jackson giver en intim og personlig koncert, når hun 19. juni gæster Falconer Salen. Her vil ikonet optræde med en perlerække af sine 35 største hits gennem karrieren. Fans verden over har sendt forslag til Janets website i håbet om at få hende til netop deres by – det er nu lykkedes de mange danske fans.
Koncerten i Falconer Salen vil adskille sig markant fra hendes tidligere optrædener, da hun helt eksklusivt kun vil fremføre sine største hits gennem tiderne. I hver udvalgt by vil Janet fremføre noget forskelligt i sin optræden, så intet show vil være det samme. De danske fans vil opleve en større intimitet og langt mere personlig tilgang til publikum end nogensinde før.
Janet Jackson, der har udgivet ti studie-albums, og solgt mere end 100 millioner albums glæder sig over sit nye koncept:
’Jeg takker mine fans, som har stemt og hjulpet mig til at udvælge de byer, vi har annonceret. Alle fans betyder rigtig meget for mig. Koncerten vil være anderledes end noget andet, jeg har lavet før. Jeg vil være så personlig og tæt på som overhovedet muligt. Koncerten handler ikke om ’special effects’. Det vil snarere blive en kærlighedsaffære mellem mig og dem som har støttet mig musikalsk gennem alle disse år. Jeg vil synge og danse direkte fra mit hjerte. Musikken vil være de sange, som I har gjort til nr. 1 hits. I hver by vil jeg møde 20 unge ledere, som kæmper for at ændre deres samfundsgruppe. Kontakt venligst janetjackson.com så jeg ved, hvilken betydning du har for din by. Jeg spørger fans, deres venner, forældre, slægtninge, naboer og lærere om at nominere fem personer i de byer jeg spiller. Til hver koncert vil de 20 udvalgte personer, og dem som har nomineret dem, blive inviteret med som VIP-gæster til mit show. Jeg vil invitere de 20 sponsorer og de 20 vindere til koncert og backstage efterfølgende. Der er mange unge mennesker som ændrer verden, og dem vil jeg gerne værdsætte på min tour. De skal være gæster til mit show, og komme backstage i mine bestræbelser efter, at lære hvordan de unge mennesker ændrer verden. I kender alle én som ændrer verden, så skriv endelig. Jeg elsker Jer alle, og kan ikke vente til at komme tilbage på scenen. Jeg har savnet Jer.’ – Janet.
Janet udvælger personligt den første fan-vinder af konkurrencen for hver af de udvalgte byer. Vinderen vil blive annonceret på janetjackson.com og modtager en signeret cd samt en signeret kopi af hendes kommende bog ’True You’.
I øjeblikket medvirker Janet i Tyler Perry’s succesfulde film ’For Colored Girls’. For nylig har hun også haft succes med en anden film ’Why Did I Get Married Too? Her opnåede hun en førsteplads på iTunes med nummeret ’Nothing’, der er skrevet og produceret i samarbejde med Johnta Austin, Bryan-Michael Cox og Jermaine Dupri. Nummeret er i øjeblikket potentiel prisvinder til årets bedste soundtrack.
Janet Jackson
Falconer Salen
19. juni
FORSALG STARTER: Torsdag 12. maj kl. 10. Klik ind på www.concerts.dk for mere info
ALM. BILLETSALG STARTER: Fredag 13. maj kl. 10
BILLETPRIS: DKK 480, 580 + gebyr
BILLETSALG: Billetlugen.dk / 70 263 267
For yderligere information kontakt venligst:
Arrangør: Kim Worsøe – kim@concerts.dk
Presse: Christian Goldbach – christian@concerts.dk
SOURCE: www.janetjackson.com
Der er endnu intet nyt at se på www.concerts.dk
Jeg ved godt det ikke er Michael, men jeg synes den var "worthy" alligevel :-)
Dette indlæg er redigeret af BjoernClausen: 06 May 2011 - 04:44 AM