The Moo-Walkers Forum: Tomhed - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Tomhed

#21 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 02:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Der er gået over en måned og jeg har det stadig sådan. Jeg føler virkelig jeg kæmper mig gennem hver evig eneste dag, og det er virkelig hårdt, for det slider på en.
Jeg må sige, at det at jeg har meldt mig her ind, har givet bare en lille gnist i al den mørke.

Men det er hårdt.. Er bare så træt af at være så ked af det hele tiden, for det æder bare en op. Man har bare ikke lyst til at gå ud af sin seng, fordi der er ikke rigtig noget at stå op til lige i øjeblikket. :/
Og det er altså svært at blive mindet om det hver dag, men det kan bare ikke undgås.

.. :bigcry:

Føler mig så fortvivlet.
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#22 Bruger er offline   Katie Ikon 29 July 2009 - 03:19 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Er det virkelig så trist at jeres verden er helt ødelagt?? :unsure:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#23 Bruger er offline   Inge Ikon 29 July 2009 - 03:26 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Jeg kan heller ikke koncentrere mig om noget i øjeblikket.. føler at min verden står stille..
Men det hjælper lidt at ryde op og gøre lidt rent.. og finde alle mine MJ ting frem igen.
Har det også svært ved at tale med folk der ikke er MJ fan :( De forstår ikke hvad det er man føler og bliver ved med at spørge hvad der er galt.. Man har bare lyst til at skrige: "Hvad tror du selv"???

Kan ikke vente til den 29. august.. og håber vi finder på noget hvor vi allesammen kan være med.
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 July 2009 - 04:52 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægKatie, på Jul 29 2009, 04:19 PM, sagde:

Er det virkelig så trist at jeres verden er helt ødelagt?? :unsure:


Ikke helt ødelagt, men intet er som det var før og det bliver det ikke igen
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 July 2009 - 04:53 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægInge Kox, på Jul 29 2009, 04:26 PM, sagde:

Jeg kan heller ikke koncentrere mig om noget i øjeblikket.. føler at min verden står stille..
Men det hjælper lidt at ryde op og gøre lidt rent.. og finde alle mine MJ ting frem igen.
Har det også svært ved at tale med folk der ikke er MJ fan :( De forstår ikke hvad det er man føler og bliver ved med at spørge hvad der er galt.. Man har bare lyst til at skrige: "Hvad tror du selv"???

Kan ikke vente til den 29. august.. og håber vi finder på noget hvor vi allesammen kan være med.


Helt enig. Kan desværre ikke selv deltage i noget den 29. august :(
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 07:28 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Heldigvis føler jeg ikke at hele min verden er ødelagt.. men i perioder er det sku hårdt..
Sad og hørte nogle sange fra Bad & Dangerous albummet i går, og jeg skulle virkelig kæmpe for ikke at lade tårerne få frit løb.. jeg ville prøve ikke at lade mine følelser styre mig.. men det gik sku ikke så godt ://
I går havde jeg virkelig også bare en off-day.. bestilte ikke andet end at sukke og være trist, og mine tanker var blot hos Michael.. i dag har det heldigvis gået lidt bedre ....
Men jeg er glad for jeg fandt dette forum.. det er dejligt at kunne få lettet hjertet hos nogle der faktisk har det præcis som mig..d et er skønt at folk skriver "sådan har jeg det også!" i stedet for ens venner bare skriver "Ej :/" eller sådan noget..
Selvom det selvfølgelig ikke er rart vi har det sådan, er det dejligt at vide man ikke er ene ..
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#27 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 07:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 06:28 PM, sagde:

Men jeg er glad for jeg fandt dette forum.. det er dejligt at kunne få lettet hjertet hos nogle der faktisk har det præcis som mig..d et er skønt at folk skriver "sådan har jeg det også!" i stedet for ens venner bare skriver "Ej :/" eller sådan noget..
Selvom det selvfølgelig ikke er rart vi har det sådan, er det dejligt at vide man ikke er ene ..


Ja, selvom jeg ikke ønsker at folk er triste som jeg er, så er det en trøst at vide at folk herinde forstår en. Det gør det også bare en tand nemmere at komme igennem dagene.. For jeg har også bare venner der siger "Hold nu op, du kendte ham ikke" - og undskyld jeg råber, men.. HOLD NU K**T! :angryshout:
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#28 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 07:36 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 08:33 PM, sagde:

Ja, selvom jeg ikke ønsker at folk er triste som jeg er, så er det en trøst at vide at folk herinde forstår en. Det gør det også bare en tand nemmere at komme igennem dagene.. For jeg har også bare venner der siger "Hold nu op, du kendte ham ikke" - og undskyld jeg råber, men.. HOLD NU K**T! :angryshout:

Wow, sikke nogle dejlige venner at have i din situation :s hvor er jeg glad for at folk ikke siger sådan til mig.. men nu er jeg også meeget påpasselig med hvem jeg snakker virkelig privat til, for mit forhold til MJ for tiden er ret sårbar, nok ligesom I andre :) ..

Men så er det jo rigtig skønt for dig at få snakket ud herinde.. og du skal bare vide du kan bare skrive til mig hvis det er ;) - selvom vi allerede har en ret god samtale igang, hehe :biglaugh:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#29 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 07:44 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

lige som Wolf , så er jeg også i samme situation med mine venner.
de forstår slet ikke hvordan jeg har det og kigger på mig som om jeg er et "misforstår" når jeg siger at jeg sørger og af trist til mode pga af mj.
kan de ikke bare acceptere at vi elsker MJ , og evt støtte os lidt ? :/
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 07:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 07:36 PM, sagde:

Wow, sikke nogle dejlige venner at have i din situation :s hvor er jeg glad for at folk ikke siger sådan til mig.. men nu er jeg også meeget påpasselig med hvem jeg snakker virkelig privat til, for mit forhold til MJ for tiden er ret sårbar, nok ligesom I andre :) ..

Men så er det jo rigtig skønt for dig at få snakket ud herinde.. og du skal bare vide du kan bare skrive til mig hvis det er ;) - selvom vi allerede har en ret god samtale igang, hehe :biglaugh:


Ja, altså jeg troede også de måske ville være mere forstående, da jeg jo egentlig har været fan af ham i 9 år!? Så de burde vide bedre.. Men min mor har været utrolig sød! :o Virkelige. Har bare elsket min mor i den her tid. For dagen efter han gik bort - fredagen - der sagde hun til mine lillebrødre, at de skulle være søde ved mig fordi jeg var meget ked af det. Og mine brødre var som engle! Og de er altså 15 (tvillinger) så troede bare de ville drille.. Ufatteligt.
Og ved mindehøjtidligheden skrev hun en sms til mig, om jeg ikke kom ned i stuen.. og jeg var sådan lidt.. Jamen jeg stor tuder!? og jeg ved ikke, men jeg bliver flov når jeg græder? :P.. Men jeg skrev tilbage at jo, jeg kommer men jeg tuder. Og hun svarede bare at det gjorder hun også. Så jeg sad og stor tudede imens hun små græd.. Puha, det var dejligt at hun har kunne forstå det.

Men hvor er det sødt! Fa**me glad for i er så søde herinde! Og i lige måde..

- hov, nu fik jeg en besked mere fra dig.. :lol:

Dette indlæg er redigeret af Wolff: 29 July 2009 - 07:50 PM

.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#31 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 07:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 07:44 PM, sagde:

lige som Wolf , så er jeg også i samme situation med mine venner.
de forstår slet ikke hvordan jeg har det og kigger på mig som om jeg er et "misforstår" når jeg siger at jeg sørger og af trist til mode pga af mj.
kan de ikke bare acceptere at vi elsker MJ , og evt støtte os lidt ? :/


Ja, og man forventer jo ikke de vil sætte sig ned og græde med en.. Bare de lige kan give et kram, eller et forstående nik.. så er jeg sådan set ligeglad med om de egentlig forstår det!?

.. :)
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#32 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 07:58 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 08:49 PM, sagde:

Ja, altså jeg troede også de måske ville være mere forstående, da jeg jo egentlig har været fan af ham i 9 år!? Så de burde vide bedre.. Men min mor har været utrolig sød! :o Virkelige. Har bare elsket min mor i den her tid. For dagen efter han gik bort - fredagen - der sagde hun til mine lillebrødre, at de skulle være søde ved mig fordi jeg var meget ked af det. Og mine brødre var som engle! Og de er altså 15 (tvillinger) så troede bare de ville drille.. Ufatteligt.
Og ved mindehøjtidligheden skrev hun en sms til mig, om jeg ikke kom ned i stuen.. og jeg var sådan lidt.. Jamen jeg stor tuder!? og jeg ved ikke, men jeg bliver flov når jeg græder? :P.. Men jeg skrev tilbage at jo, jeg kommer men jeg tuder. Og hun svarede bare at det gjorder hun også. Så jeg sad og stor tudede imens hun små græd.. Puha, det var dejligt at hun har kunne forstå det.

Men hvor er det sødt! Fa**me glad for i er så søde herinde! Og i lige måde..

- hov, nu fik jeg en besked mere fra dig.. :lol:

Ej hvor skønt :D
Min mor har også været meget forstående.. hende har jeg bare kunne snakke ud med også.. især om alt mit raseri til dem der ikke kunne forstå ham.. Men at græde overfor hende er nu stadig svært.. og jeg græd kun til mindehøjtideligheden efter Paris stod frem, selvom min mor tudede stortset konstant.. Men har det præcis som dig.. jeg bliver flov over at græde i andres selvskab.. desværre :/

Men skønt det med dine brødre Ö kunne godt forstille mig de bare havde været rigtig lede.. Også når de bare ikke er det..uhh det er et tidspunk hvor man med god samvittighed kan sige man elsker sine søskende xD haha.. :)
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#33 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 08:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 06:58 PM, sagde:

Ej hvor skønt :D
Min mor har også været meget forstående.. hende har jeg bare kunne snakke ud med også.. især om alt mit raseri til dem der ikke kunne forstå ham.. Men at græde overfor hende er nu stadig svært.. og jeg græd kun til mindehøjtideligheden efter Paris stod frem, selvom min mor tudede stortset konstant.. Men har det præcis som dig.. jeg bliver flov over at græde i andres selvskab.. desværre :/

Men skønt det med dine brødre Ö kunne godt forstille mig de bare havde været rigtig lede.. Også når de bare ikke er det..uhh det er et tidspunk hvor man med god samvittighed kan sige man elsker sine søskende xD haha.. :)


jeg STOR TUDEDE HELE mindehøjtidligheden.. Jeg havde grædt efter han gik bort, men det havde kun været få gange på toilettet (var hos min far, og der sover jeg på min ene lillebrors værelse, som bor der fast), og der havde jeg ikke rigtig fået afløb for det, og jeg troede heller ikke helt på det hele var sandt - har altså stadig svært ved at indse det! - men det fik bare frit løb.. Og en halv time efter det sluttede, der græd jeg ikke mere, kunne bare ikke græde mere. Når man først er kommet igang er det svært at stoppe.. :beeming: :flov:

Men ja, var meget stolte af dem der! Store drenge! :D
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#34 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:14 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Min mor er lige så stor fan som jeg er, og det er dejligt .
Da MJ gik bort, der var det også hende der ringede og vækkee mig og sagde det. nøøøj jeg fik grædt :bigcry:
Og hun kom op i min lejlighed den aften der var mindehøjtidelighed, med kage sodavand og savietter. nu skulle mor og datter aka de 2 MJ fan se mindehøjtidelighed sammen. Var så glad for at hun var ved mig og så det, og har nok aldrig tudet og tudet og tudet så meget med min mor. vi sad bare ind til hiandnen og græd og græd.
da mindehøjtideligheden var færdig så hørte vi MJ sange hele natten, og snakked eom mj . ihh det var trist , men var glad for min mor var der. og samme aften aftalte jeg også med min fotograf at jeg ville have taget nogle billeder sammen med min mor hvor vi er i klædt mj tøj . tror det ville være SÅ fedt. og dem sætter jeg self ind når de er blevet taget il august !! <3

Så jeg havde en meget trist mor-datter oplevelse med min mor den aften. Og i morgen komme rhun og øver thriller dans med mig <3
Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 08:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 08:14 PM, sagde:

Min mor er lige så stor fan som jeg er, og det er dejligt .
Da MJ gik bort, der var det også hende der ringede og vækkee mig og sagde det. nøøøj jeg fik grædt :bigcry:
Og hun kom op i min lejlighed den aften der var mindehøjtidelighed, med kage sodavand og savietter. nu skulle mor og datter aka de 2 MJ fan se mindehøjtidelighed sammen. Var så glad for at hun var ved mig og så det, og har nok aldrig tudet og tudet og tudet så meget med min mor. vi sad bare ind til hiandnen og græd og græd.
da mindehøjtideligheden var færdig så hørte vi MJ sange hele natten, og snakked eom mj . ihh det var trist , men var glad for min mor var der. og samme aften aftalte jeg også med min fotograf at jeg ville have taget nogle billeder sammen med min mor hvor vi er i klædt mj tøj . tror det ville være SÅ fedt. og dem sætter jeg self ind når de er blevet taget il august !! <3

Så jeg havde en meget trist mor-datter oplevelse med min mor den aften. Og i morgen komme rhun og øver thriller dans med mig <3


Ooooooorh! Åh, må jeg ikke komme med! :D
Haha, åh, det lyder altså bare dejligt.. Altså, min mor er altså også bare - ønsker mig intet bedre! :P Bare så dejligt når man kan sådan noget med sin mor.

Og jeg vil i hvert fald meget gerne se de billeder. :beeming:
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#36 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:28 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 07:20 PM, sagde:

Ooooooorh! Åh, må jeg ikke komme med! :D
Haha, åh, det lyder altså bare dejligt.. Altså, min mor er altså også bare - ønsker mig intet bedre! :P Bare så dejligt når man kan sådan noget med sin mor.

Og jeg vil i hvert fald meget gerne se de billeder. :beeming:



hihihi , jaaaa når ens mor bare passer på en så er alt bare godt (':
også dejligt at kunne græde sammen med sin mor , en underlig følelse , sys du ikke ?
men det var alt i alt bare dejligt at dele sorgen med en , og ved ikke hvad jeg skulle stille op med mig selv hvis jeg var alene den aften :'/ :'/

thi hi , ja det MEGA fedt med de billeder ! ;D vil lave nogle billeder der minder om thriller tøjet og billie jean , men først skal jeg jo bare lige låne noed tøj eller selv købe det billigt et sted . har nemlig ikke for mange pe nge når jheg bor for mig selv :/

Og så har jeg fået en profesionel tegner til at tegne mig sammen med michael jackson hvor michael kysser mig på kinden.
gisp jeg glæder mig !!!!!!! :give_rose:
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 08:30 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 09:14 PM, sagde:

Min mor er lige så stor fan som jeg er, og det er dejligt .
Da MJ gik bort, der var det også hende der ringede og vækkee mig og sagde det. nøøøj jeg fik grædt :bigcry:
Og hun kom op i min lejlighed den aften der var mindehøjtidelighed, med kage sodavand og savietter. nu skulle mor og datter aka de 2 MJ fan se mindehøjtidelighed sammen. Var så glad for at hun var ved mig og så det, og har nok aldrig tudet og tudet og tudet så meget med min mor. vi sad bare ind til hiandnen og græd og græd.
da mindehøjtideligheden var færdig så hørte vi MJ sange hele natten, og snakked eom mj . ihh det var trist , men var glad for min mor var der. og samme aften aftalte jeg også med min fotograf at jeg ville have taget nogle billeder sammen med min mor hvor vi er i klædt mj tøj . tror det ville være SÅ fedt. og dem sætter jeg self ind når de er blevet taget il august !! <3

Så jeg havde en meget trist mor-datter oplevelse med min mor den aften. Og i morgen komme rhun og øver thriller dans med mig <3

Sikke en skøn oplevelse.. :D Dejlig med en god støtte fra ens forældres side.. ;)
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#38 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 08:33 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 09:11 PM, sagde:

jeg STOR TUDEDE HELE mindehøjtidligheden.. Jeg havde grædt efter han gik bort, men det havde kun været få gange på toilettet (var hos min far, og der sover jeg på min ene lillebrors værelse, som bor der fast), og der havde jeg ikke rigtig fået afløb for det, og jeg troede heller ikke helt på det hele var sandt - har altså stadig svært ved at indse det! - men det fik bare frit løb.. Og en halv time efter det sluttede, der græd jeg ikke mere, kunne bare ikke græde mere. Når man først er kommet igang er det svært at stoppe.. :beeming: :flov:

Men ja, var meget stolte af dem der! Store drenge! :D

Jeg kender det alt for godt.. den weekend hvor jeg var alene hjemme i samme weekend hvor han var død fik tårerne også bare frit løb.. trpor aldrig jeg har grædt så meget :(

og det gør jeg stadig, men kun når min mor ikke er vågen eller hjemme.. jeg ved ikke hvorfor men jeg har bare ikke lyst til at have hun skal høre jeg græder d:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#39 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:34 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 08:30 PM, sagde:

Sikke en skøn oplevelse.. :D Dejlig med en god støtte fra ens forældres side.. ;)



jaaa , eller det vil så sige kun fra min mors side.
min far sys jeg er ånssvag, og siger alt muligt med at jeg jo ikke kendte ham osv osv. kan de ikke lukke i hvis de ikke har noed at sige ?

MEEEEEN min mor gav ham lige et par ord eller 2 tilbage hvor hun fik lukket munden på ham !
2 mod 1, yess :I
Skrevet Billede

#40 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 08:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 07:28 PM, sagde:

hihihi , jaaaa når ens mor bare passer på en så er alt bare godt (':
også dejligt at kunne græde sammen med sin mor , en underlig følelse , sys du ikke ?
men det var alt i alt bare dejligt at dele sorgen med en , og ved ikke hvad jeg skulle stille op med mig selv hvis jeg var alene den aften :'/ :'/

thi hi , ja det MEGA fedt med de billeder ! ;D vil lave nogle billeder der minder om thriller tøjet og billie jean , men først skal jeg jo bare lige låne noed tøj eller selv købe det billigt et sted . har nemlig ikke for mange pe nge når jheg bor for mig selv :/

Og så har jeg fået en profesionel tegner til at tegne mig sammen med michael jackson hvor michael kysser mig på kinden.
gisp jeg glæder mig !!!!!!! :give_rose:


Jo, det var MEGA mærkeligt. Fordi selvom jeg har et utrolig godt forhold til min mor, og kan snakke med hende om meget, så var det mega mærkeligt! Virkelig underligt.
Jamen, bare jeg kan se dem hvis de bliver taget, så er jeg ligeglad med hvor lang tid det tager. :D Hehe..

Og.. åh!, Gid det var mig.. Må jeg altså også se..

Tanken om.. at.. Michael der kysse en.. *besvimet*
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

  • (6 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere