Snak om alting! :D
#961 28 May 2011 - 03:09 PM
Selvom det er fuldstændig bagvendt at glæde sig til den forfærdelige dag, er jeg glad for, at møde jer
Jeg eeeeelsker at være herinde.
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone
#962 31 May 2011 - 12:17 PM
De 3, jeg går i klasse med nu, som også skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
Resten af min årgang på min nuværende skole, som skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
En af mine bedste veninder skal i en anden klasse end mig.
De mennesker, jeg kender udenfor min skole, som også skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
Jeg kender ikke en eneste i min egen klasse. Jeg ved ikke, om jeg skal være ked af det eller spændt på at møde nye. Jeg er mest bare ked af det, det ville være rart med en enkelt.
Dette indlæg er redigeret af NayNay: 31 May 2011 - 12:18 PM
#963 31 May 2011 - 01:02 PM
NayNay, på 31 May 2011 - 12:17 PM, sagde:
De 3, jeg går i klasse med nu, som også skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
Resten af min årgang på min nuværende skole, som skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
De mennesker, jeg kender udenfor min skole, som også skal på AU, skal i klasse sammen - uden mig.
Jeg kender ikke en eneste i min egen klasse. Jeg ved ikke, om jeg skal være ked af det eller spændt på at møde nye. Jeg er mest bare ked af det, det ville være rart med en enkelt.
Hey!
Jeg startede også uden at kende nogen mennesker OVERHOVEDET. Jeg var også ret ked af at jeg ikke kendte nogen i starten, men det er faktisk ret fedt at komme ind i en klasse hvor alle er fremmede for hinanden. Tror helt klart det er bedre end hvis man kommer ind sammen med nogen man kender rigtig godt
Bare sørg for at holde kontakten ved lige med dine gamle klassekammerater! Det skal nok blive fedt, selvom du ikke kender nogen
#964 31 May 2011 - 04:24 PM
NayNay, på 31 May 2011 - 01:17 PM, sagde:
Tror ikke du skal være så ked af det, da hvis man så har nogle stykker, så kan man godt komme til at gå for meget med dem i starten i stedet for at skulle "tvinges" til at lærer de andre godt at kende (;
Selvom jeg dog selv havde én enkelt fra min folkeskole i min klasse og kan da godt se at det var lidt rart i starten, da man så havde en at kunne "følges" med. Men lynhurtigt snakker man med de andre og allerede kort tid efter, var han ikke en af dem jeg snakkede mest med mere (;
#966 28 July 2011 - 07:37 AM
Så jeg tænkte bare, er der nogen der går i arrangør-tanker for et event denne dag (selvom det er en mandag) ??????
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#969 21 September 2011 - 05:11 PM
*Little Suzie*, på 18 September 2011 - 02:29 PM, sagde:
Surt xD
Så lad os få det op og køre igen!
Hvad går i dejlige mennesker rundt og laver?
You passed away...
And everyday it rains...
#970 21 September 2011 - 05:48 PM
Dette indlæg er redigeret af NayNay: 21 September 2011 - 05:48 PM
#971 22 September 2011 - 01:18 PM
NayNay, på 21 September 2011 - 06:48 PM, sagde:
Jamen hvis Viktoria ville tage dig med, så betaler hun vel også
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
#974 08 November 2011 - 11:11 PM
Anywho, jeg gik ind og fandt Michaels, og jeg fandt bl.a.: From the bible, the Archangel, meaning "He who is closest to God", og udover det står der også nogen sjove ting i lige selv kan tjekke ud.
Link: http://www.urbandict...hp?term=michael
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.
#975 Guest_*Little Suzie*_* 14 November 2011 - 04:55 AM
"A very cool guy who makes everyone laugh. Once you meet him, you will want to be his friend right away. He is super cute and very good-looking. He has amazing taste...in music, clothes, food, everything. Every girl secretly wishes that he could be her boyfriend...mainly because he recently broke up with his girlfriend...mainly because everyone knows that he likes commitment...mainly because he is sweet and knows how to treat a girl...mainly because however strange and wierd he may be, he's perfect. In his own little way, he is perfect."
RIGHT THERE!
#976 14 November 2011 - 06:07 AM
Emma., på 08 November 2011 - 11:11 PM, sagde:
Anywho, jeg gik ind og fandt Michaels, og jeg fandt bl.a.: From the bible, the Archangel, meaning "He who is closest to God", og udover det står der også nogen sjove ting i lige selv kan tjekke ud.
Link: http://www.urbandict...hp?term=michael
*Little Suzie*, på 14 November 2011 - 04:55 AM, sagde:
"A very cool guy who makes everyone laugh. Once you meet him, you will want to be his friend right away. He is super cute and very good-looking. He has amazing taste...in music, clothes, food, everything. Every girl secretly wishes that he could be her boyfriend...mainly because he recently broke up with his girlfriend...mainly because everyone knows that he likes commitment...mainly because he is sweet and knows how to treat a girl...mainly because however strange and wierd he may be, he's perfect. In his own little way, he is perfect."
RIGHT THERE!
Jeg slog også navnet op for mange år siden. Og igen for år tilbage, da Michael kom med teaser'en til HIStory albummet. Et blad, der talte med hans producer dengang, skrev at produceren havde sagt, at video'en passerede meget godt til Michael i bibelsk forstand. Jeg slog navnet op for at finde ud af, hvad han mente.
Navnet stammer fra hebraisk og blev senere indført til latin. På hebraisk betyder Michael mere nøjagtigt: "Hvem er som Gud?" - det er ment som et retorisk spørgsmål.
Michael er en af de syv ærkeengle, der er beskrevet i Tanakh (den hebraiske bibel), og som går igen i Biblen og i Koranen - så alle tre religioner anerkender Michael så værende en ærkeengel - hvilket vi jo har konstateret for længst
Ærkeenglen Michael var leder af himlens hær i kampen mod Satan. Dette forklarer, hvad produceren mente mht til HIStory teaseren Dog er der mange flere interessante elementer at fortolke i teaseren.
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
RIP my love
#977 15 November 2011 - 02:09 PM
#978 15 November 2011 - 06:22 PM
HeavenCanWait, på 15 November 2011 - 02:09 PM, sagde:
JAAA!!!
Så fantastisk, at jeg "glemmer" min matematik i timen, og sidder og forstiller mig ham synge "Break Of Dawn", mens jeg hører sangen i mine vidunderlige høretelefoner
You passed away...
And everyday it rains...
#979 16 November 2011 - 10:32 AM
AJackson , på 15 November 2011 - 06:22 PM, sagde:
Så fantastisk, at jeg "glemmer" min matematik i timen, og sidder og forstiller mig ham synge "Break Of Dawn", mens jeg hører sangen i mine vidunderlige høretelefoner
Ååh ja "Break of Dawn" er helt fantastisk lige som MJ
#980 16 November 2011 - 03:12 PM
HeavenCanWait, på 16 November 2011 - 10:32 AM, sagde:
Jaaa!!!! Og Speechless. Heaven Can Wait. Earht Song. Stranger in Moscow. Man in the mirror. ......
Ej..... jeg savner ham helt vildt lige nu. Så lige Diamond Award fra 06 på storskærm og græd bare. Nu hører jeg Man In the Mirror, som var den allerførste Michael sang jeg hørte. Så bliver det heller ikke meget "bedre"...
You passed away...
And everyday it rains...