The Moo-Walkers Forum: Hvordan går det EGENTLIG? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvordan går det EGENTLIG?

#1 Bruger er offline   Minnie Ikon 01 April 2004 - 08:33 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg så en post på jubii af en som spurgte om der står noget på Moo-walkers omkring hvordan det går med sagen mod Michael Jackson. Og det satte nogle tanker igang...

Jeg kan levende huske 1993. Jeg var ved at gå ned, fordi jeg følte jeg var helt alene i verden, jeg vidste nok hvad jeg troede på, men det var enormt hårdt.

Denne gang bliver jeg støttet både af erfaringen, internettet, mit arbejde for MJJ Forum samt mine venskaber med bla Moo-teamet. Men derfor er det da stadig ikke sjovt at være MJ-fans...

Derfor vil jeg høre... hvordan har DU det med alt dette? Er du bange? Føker du dig alene? Burde vi ikke som MJ-fans kunne støtte hinanden igennem det som er en af de sværeste ting som MJ-fan?

Hvis jeg kan hjælpe nogen af jer som enten har det svært med dette, eller som bare gerne vil lufte nogle tanker, så kontakt mig endelig, eller skriv det her. Vi er IKKE alene, vi kan hjælpe hinanden med at kunne holde hovedet højt.

#2 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 01 April 2004 - 08:47 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Fint emne Minnie :)

Jamen jeg har da haft mine op og nedture....

Lige i starten hvor man så anholdelsen på TV, og alle de rygter der pludselig gik fuldstændig i selvsving, det tog pusten fra mig. Især den snak der var omkring at Michael skulle være gået med i NOI (Nation of Islam), der var så mange ting der kunne antyde at det var rigtig og jeg vidste ikke hvilket ben jeg skulle stå på. Men som så meget andet, var dette endnu engang pressen der fik fremstillet facts helt forkert....

Så er der en dag som i dag, hvor man har læst om begivenhederne i Washington DC og set billederne derfra! :D Så kan man kun glæde sig over at Michael er ved godt mod og smiler over hele fem-øren, det var virkelig dejligt at vågne op til. :)

Grunden til mine bekymringer i starten var også meget, at man ikke rigtig vidste noget om noget, men efterhånden kan man jo se at hele denne sag er dybt latterlig! Det kun kan lade sig gøre at forsætte denne vanvid fordi Michael Jackson er en magtfuld mand, som der er en helt del mennesker der gerne vil have ned med nakken, trist men sandt :cry:

Men mine erfaringer fra 1993 ... eh eller det er vel egentlig mest Michaels erfaringer, viser at han er stærk og han nok skal komme hel-skindet ud af det her. Glæder mig til sagen er overstået og Michael atter kan få lov til at koncentrere sig om sin musik :D
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Smarties Ikon 01 April 2004 - 08:56 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jeg blev virkelig taget på sengen, da jeg hørte om disse latterlige anklager. Jeg sad faktisk og tudbrølede foran min computer, da jeg så Michael blive anholdt! Bagefter da jeg så så pressekonferencen på CNN kunne jeg ikke lade være med at tænke, at det hele var da så absurd som det kunne være! Specielt fordi Tom Sneddon var med i det igen!
I dag er jeg overbevist om at Michael nok skal vinde den her sag, for på grundlag af alle de ting jeg har læst og set, er der virkelig intet hold i denne her sag.
Ergo har jeg det dejligt selvom jeg da helst så mig fri for de anklager, men jeg ta'r det som det nu kommer ;)

Mht. de billeder vi har set i dag fra Washington, kan jeg kun sige: WAUW! Den mand er sgu for dejlig. Det varmede lunt om mit hjerte da jeg så hans smil :)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#4 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 02 April 2004 - 02:50 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

NU går det da fint, tak!

Men jeg må indrømme, at jeg havde det af H til lige i starten :cry: Jeg var så forvirret omkring mine følelser. På den ene måde var jeg bare så sikker på, at det hele var et "set up", og på en anden måde var jeg vred og skuffet på Michael, fordi jeg var i tvivl om hans uskyld. Jeg kan stadig godt have den følelse nogle gange, men sådan er det vel?? :roll:

Nu GLÆDER jeg mig bare til at sagen er over, uanset hvordan den ender. Jeg er træt af dumme rygter, latterlige kommentarer osv. osv.
Skrevet Billede
BAH !

#5 Bruger er offline   clausw Ikon 03 April 2004 - 08:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

I starten var jeg lidt deprimeret, men efterhånden som flere og flere informationer omkring hvem det var som anklagede Jackson, fik jeg det meget bedre. Og Sneddons optrædener på pressekonferencerne hjalp også gevaldigt på humøret.

I min lille flække er jeg måske en smule alene. Bortset fra mine forældre, som også tror beskyldningerne er falske, kender jeg ikke nogen fans.

Kan ikke huske så meget fra 1993, da jeg ikke var fan på det tidspunkt. Kun at nyheden var OVERALT!!!

#6 Bruger er offline   Jesh Ikon 05 April 2004 - 12:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Som alle jer andre fik jeg mig også lidt af et chok den dag i november sidste år, da disse forfærdelige anklager så dagens lys. Jeg var meget deprimerede, ked af det, forvirrede og vred, og i de første 14 dage efter var jeg en grøntsag foran min computer.

Det er ikke nogen hemmelighed, at anklagerne fortsat går mig rigtig meget på (men man lære vel at leve med det). Jeg tror selvfølgelig Michael er uskyldig, men ingen ved, hvad det her ender med. Jeg frygter at en stor del af mit liv (og personlighed) skal blive ødelagt, latterliggjort....... und so weiter, på grund af denne mediestorm mod Michael. Selvfølgelig tænker jeg også på Michael, men jeg må erkende, at jeg først og fremmest ser det ud fra min egen synsvinkel, og derved den betydning anklagerne har for mit liv - men tingene hænger selvfølgelig sammen

Jeg mener imidlertid det er vigtigt at bevare modet og kæmpe. Alle er uskyldige indtil det modsatte er bevist. Jeg vil bare ønske,at andre ikke MJ-fans, særligt medierne, var af samme opfattelse. Det gør ufattelig ondt når Michael igen og igen svines til i pressen om det ene eller andet. Men vi må jo bare kæmpe imod og forsøge at få sandheden frem (det var en opfordring til jer alle). Så mit hovedbudskab må være: Nok er vi såret, men vi har stadig håbet og troen på at sandheden vil komme frem.

KEEP THE FAITH

#7 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 April 2004 - 10:58 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Tak, jeg kan levende huske da han blev arresterret... Smile var herude, og vi sad bare og gloede dumt på fjernsynet i flere minutter inden vi fik taget os sammen til at slukke det... Jeg syntes faktisk næste morgen var værre, hvor mennesker konstant spurgte til det.

Jeg fik at vide at Neverland var blevet gennemsøgt at en veninde som ringede til mig, og da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg kaldt til Staff Møde på MJJF hvor vi fik at vide hvad der foregik, hvem som havde anklaget ham, og hvordan Michael havde reageret osv. Samt også at han havde alle intentioner om at kæmpe.

Jeg tror helt seriøst ikke at dette ville have været så nemt som jeg syntes det er, hvis det ikke var fordi vi ved så meget mere denne gang.

Ligesom Jesper kan jeg da godt overveje lidt hvordan dette kommer til at påvirke mit liv, og jeg har haft mit liv op til revision de sidste måneder... Men på den anden side, hvis Michael ikke er bekymret - hvorfor er vi så?

#8 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 10 April 2004 - 06:48 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Citat

Tak, jeg kan levende huske da han blev arresterret... Smile var herude, og vi sad bare og gloede dumt på fjernsynet i flere minutter inden vi fik taget os sammen til at slukke det...


Ja det husker jeg også meget tydeligt, havde som var jeg i en drøm... Michael Jackson i håndjern, det kunne bare ikke passe! Senere da vi på internettet kunne følge med i live hvad de amerikanske kanaler viste, fik jeg det virkelig dårligt! De fulgte den her sag, på samme måde som da The World Trade Center, blev væltet i NY.......

"Her ser vi et fly lande, vi er næsten sikker på at det er det fly Michael er i..." 20 min senere hvor man havde set flyet rulle lige så stille ind ... "oh det var ikke det fly Michael sad i... men NU har vi vist fundet det rigtige fly" hvorefter de følger et andet fly. Selvfølgelig var der også snak om, at Michael nok ville stikke af. Jamen selvfølgelig! Han tager da turen hele vejen til SB, for så at prøve at stikke af fra politi og pressen...
hmm :roll:

Det var virkelig latterlig, hvad de kunne få ud af det.... så efter en lille halv time slukkede vi da også for det, det var ikke værd at se på det junk!

For det første vidste vi jo at der slet ikke var hold i de her anklager, men derfor var det nu stadig meget trist at se Michael i de håndjern.....

Når man så idag ved meget mere om sagen, kan man undre sig at hele den her mølle i det hele taget er gået igang. Men der må jo være noget at komme efter - nej jeg tror bestemt ikke at Michael er skyld i de her anklager overhovedet, men på en eller anden måde må der var mange penge i det her .... *suk* :(

Det glæder mig dog at se hvor roligt Michael tager alt det her. Jeg tænker bl.a. på hans besøg i Washington. Istedet for at bekymre sig om Sneddon, Gloria Allred og hvem der ellers er efter ham, ja så bruger han sin tid på at hjælpe folk i nød. Den her gang er det kampen mod AIDS han støtter, det synes jeg er virkelig flot af ham og jeg er sikker på at Liz Taylor er meget glad for at han har valgt at sætte fokus på dette emne :D

Jeg glæder mig i det hele taget til at den her retsag mod Michael er overstået og vi igen kan se frem til nyt musik fra ham, altid spændende at hører hvad han nu har fundet på :)
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 10 April 2004 - 06:54 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Citat

Michael Jackson i håndjern,

:shock: Ja, og det var i virkeligheden knap så frækt som det lyder :roll:
Skrevet Billede
BAH !

#10 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 10 April 2004 - 07:17 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

[quote name='Mette*lil]

Citat

Michael Jackson i håndjern' date=' [/quote']
:shock: Ja, og det var i virkeligheden knap så frækt som det lyder :roll:


Mette dog! hehe din frække lille tøs... her sidder jeg og snakker om hvor tragisk jeg synes det var at se Michael blive arresteret, og så laver du det straks om til noget frækt tsk tsk :lol:
Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 11 April 2004 - 09:07 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Citat

[quote=Mette*lil]

Citat

Michael Jackson i håndjern' date=' [/quote']
:shock: Ja, og det var i virkeligheden knap så frækt som det lyder :roll:


Mette dog! hehe din frække lille tøs... her sidder jeg og snakker om hvor tragisk jeg synes det var at se Michael blive arresteret, og så laver du det straks om til noget frækt tsk tsk :lol:

Ja, sådan er jeg :roll: Og jeg kan ikke gøre noget ved det...
Skrevet Billede
BAH !

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere