The Moo-Walkers Forum: Cascio sangene - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio sangene AL diskussion her

#81 Bruger er offline   Hess Ikon 14 December 2010 - 04:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Jackie Jackson kommer på E! Entertainment imorgen!

Så kan vi høre hvad han har at sige.

#82 Bruger er offline   Hess Ikon 14 December 2010 - 04:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Han kendte MJ og siger også det er MJ på alle sangene.

. Randy Taraborrelli, who wrote the authoritative biography Michael Jackson: The Music and the Madness and knew the singer since childhood, says Michael’s new album is up to Michael’s exacting standards.

“The estate called me and said, ‘Would you like to hear the album before anybody else?’ and I thought to myself, ‘Yeah, I think I would like to do that,’” Taraborrelli said in an interview on CBS’ “The Early Show” Monday.

Taraborrelli called it it a “great album… It really shows you Michael’s versatility. I mean, this album shows, you know, his range in pop, R&B, hip hop, even a little bit of country.” After playing a snippet of the single Breaking News, anchor Harry Smith asked Taraborrelli to weigh in on the debate over whether the vocals are truly Michael’s.

“Well, you know, the estate did its due diligence in this regard,” Taraborelli said. “I mean, they talked to many people who worked with Michael Jackson over the years—artists, producers, arrangers, recording engineers—and they played the songs for forensic musicologists, two independent musicologists… Well, these guys actually analyze the sound, and they both came back with the same conclusion, that it was undoubtedly Michael Jackson, so I think everybody here did what they were supposed to do. The family had these concerns and they raised them, as well they should have, and the estate did what it should have done, which was to clear it up.”

“The estate and sony did its due diligence where the matter of the vocals are concerned and gave me a chance to review all of the evidence they gathered to prove it is MJ on Breaking News. I also got a statement from Bruce Swedien who was the recording engineer on ‘Thriller,’ ‘Bad,’ and just about all of Michael’s adult hits. He knows Jackson’s voice like no other recording engineer, and he confirmed for me that the voice is MJ’s.”

Taraborrelli added: “I was in the studo with Michael for much of Thriller and Bad and, actually, on songs going all the way back to the Motown days and so I know how he worked. He often laid down demo vocals, or ‘scratch’ vocals, with the intention of going back in later and perfecting them.

“The vocal on Breaking News sounds like a rough unpolished performance to my ears, not the polished and perfected and fully realized MJ we know and love, but MJ as an interesting work in progress.”

Kilde; http://www.legendary...kson.nl/?p=3098

Video: http://www.cbsnews.c...ch/?id=7145312n

#83 Bruger er offline   Hess Ikon 14 December 2010 - 04:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^^

Hvor pålidelig man så synes J. Randy Taraborrelli er kan jo også diskuteres. :lol:

#84 Bruger er offline   Smooth Ikon 14 December 2010 - 04:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Ang. Jackie Jackson... ja så tror jeg nu mere på hvad manden personligt skriver, end hvad de lige vælger at klippe ind i den video. Det kan jo være taget helt ud af sammenhængen. Ang. de navne som Sony namedroppede, er der jo en god chance for at de er underlagt en tavshedserklæring.

Iøvrigt skrev Cory Rooney på sin Facebook ang. mødet hos Sony:
Skrevet Billede

Kort efter fik Teddy Riley vist travlt med at svine ham til offentligt, og sagde noget i retning af, at han bare var sur over at han ikke måtte være med til at producere det nye album.

Hvis I skal vide lidt mere om Cory Rooney, skal høre dette interview fra juli 2009.
Del 1/6 http://www.youtube.c...h?v=lzpptd4BBVU
Del 2/6 http://www.youtube.c...feature=related
Del 3/6 http://www.youtube.c...feature=related
Del 4/6 http://www.youtube.c...feature=related
Del 5/6 http://www.youtube.c...feature=related
Del 6/6 http://www.youtube.c...feature=related

Dette indlæg er redigeret af Smooth: 14 December 2010 - 04:59 PM

Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#85 Bruger er offline   Hess Ikon 14 December 2010 - 04:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægSmooth, på 14 December 2010 - 03:29 PM, sagde:

Ang. Randy Jackson... ja så tror jeg nu mere på hvad manden personligt skriver, end hvad de lige vælger at klippe ind i den video.


Hvem har snakket om Randy Jackson.

#86 Bruger er offline   Smooth Ikon 14 December 2010 - 04:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Ups... Jackie
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#87 Bruger er offline   themjj Ikon 14 December 2010 - 05:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægHess, på 14 December 2010 - 04:25 PM, sagde:

^^^^

Hvor pålidelig man så synes J. Randy Taraborrelli er kan jo også diskuteres. :lol:


Jeg ville virkelig være påpasselig med at bruge ham... begrebet "ven" er vidst rimelig løst for ham... især i de senere mange år hvor hans beskrivelser nærmer sig fan fiction. Han var tydeligvis ikke Michaels ven ham der..

Samtidig siger han jo intet nyt, det er det samme som står i presse udtalelsen... ingen nævner dem der sagde det modsatte.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#88 Bruger er offline   Emma. Ikon 14 December 2010 - 06:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægGregers, på 13 December 2010 - 06:54 PM, sagde:

Lang men interessant artikel, som sikkert nok bliver jordet haha.:
(Reuters) - Recordings of Michael Jackson's voice on a new album being released this week were far from the finished article and required considerable digital enhancement, according to one of its main producers.

But Teddy Riley, who worked with the King of Pop on several records before his death, believed that "Michael" would go down as a classic, albeit short of the heights of Jackson's heyday in the late 70s and early 80s.

"I had to do more processing to the voice, which is why people were asking about the authenticity of his voice," Riley told Reuters of the first album of new Jackson material since the singer's sudden death 18 months ago.

The project has been mired in controversy since members of Jackson's family were quoted questioning the authenticity of the voice on some tracks and his father's lawyer said the perfectionist would never have wanted the music released.

"We had to do what we had to do to make ... his voice work with the actual music," Riley added in an interview.

"He (Jackson) would never consider it being a final vocal. But because he's not with us he cannot give us new vocals. What we did was utilize the Melodyne (technology) to get him in key.

"With the Melodyne we actually move the stuff up which is the reason why some of the vibrato sounds a little off or processed, over-processed. We truly apologize for that happening, but you are still hearing the true Michael Jackson."

Riley worked on three of the 10 songs on the album -- "Hollywood Tonight," "Monster" and "Breaking News."

The last two were recorded at the New Jersey home of the Cascio family in 2007, along with a third Cascio track "Keep Your Head Up."

It was these recordings that led some to cast doubt over the authenticity of the songs, although Riley, and record label Sony, have been at pains to show they were genuine.

PRICE OF FAME

Asked if he would agree to produce future posthumous Jackson material, Riley replied:

"If it was my decision, yes, I would be involved in anything that Michael was involved with. If they will have me I will definitely be a part of it. I'm here, I came out here to be a servant to my friend."

Among the topics Jackson tackles on the new album is people's thirst for fame and the high price of becoming a star.

In Hollywood Tonight he describes the real-life experiences of an unnamed friend who heads to Los Angeles aged 15 to make it in the movies, and in Monster he sings about the paparazzi.

"The Monsters are the ones who, when you're up they come to get you and they beat you down and when they get you down they go to the next artist," Riley said of Monster.

"That's their job, to hit you while you're up and step on you while you're down, and that's what he always said."

Reviews of Michael, which hits British stores on Monday and U.S. stores on Tuesday, have been generally positive.

It is the first album of new Jackson material since "Invincible" in 2001, and the first in a reported $250 million deal between Sony and the executors of Jackson's estate to release 10 albums through 2017.

Riley said much of the negative publicity surrounding the album came from people within Jackson's entourage who did not approve of the project.

"That don't just happen like that, that has to come from somewhere and where it came from was not a great place. It was from a family member, and some family members ... didn't totally get the last say so they kind of hate the project.

"So there you have it, a chain reaction, a domino effect that makes the credibility of Michael go down," he said.

"I am here to protect that, because I know it's him, I know it's great material, I know that it needs to be out, I know that the legacy needs to continue because he's such a great person, and there's more to come."


Vi er nød til at huske på at hans mening er enorm subjektiv. Selvfølgelig siger han det der, han kan jo ikke bare sige at 'jo, det er ikke Michael' og så vil hele projektet blive ødelagt og der vil blive sået tvivl om hans egenskaber som producer og ikke mindst ven hvis han sagde det modsatte.
Vi kan ikke komme udenom at der er størstedelen der mener at det ikke er Michael, eller at der i hvert fald er nogen andre derpå som ikke er ham og når der er så mange der har én holdning inklusive fans som vil kunne kende hans stemme fra ½ km afstand mens der er en masse aber da skriger, hans familie og alle non-fans (+ alle mulige andre) kan høre det, så må der altså være noget om det.
Vores mening er self også subjektiv, men det der er basseret på én mands oplevelser som han ligeså godt kunne få penge for at sige han oplevede...
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#89 Bruger er offline   Ebbon Ikon 14 December 2010 - 06:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Bare fordi jeg er nysgerrig - hvilket beviser er overhovedet gode nok før folk vil overgive sig?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#90 Bruger er offline   themjj Ikon 14 December 2010 - 06:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægEbbon, på 14 December 2010 - 06:50 PM, sagde:

Bare fordi jeg er nysgerrig - hvilket beviser er overhovedet gode nok før folk vil overgive sig?


I hvilken retning?
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#91 Bruger er offline   clausw Ikon 14 December 2010 - 06:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægSmooth, på 14 December 2010 - 04:29 PM, sagde:

Ang. Jackie Jackson... ja så tror jeg nu mere på hvad manden personligt skriver, end hvad de lige vælger at klippe ind i den video. Det kan jo være taget helt ud af sammenhængen. Ang. de navne som Sony namedroppede, er der jo en god chance for at de er underlagt en tavshedserklæring.


Well, vi får se, da det åbenbart var en del af et interview...

Angående tavshedserklæring; Skulle Teddy Riley så ikke være bundet af den også?? Eller Tarryll for den sags skyld. ;)

Ved godt hvad Rooney har skrevet... Hvor meget han så har arbejdet med Michael, er så et godt spørgsmål. Der er vist et enkelt track? Desuden er Rooney og Tarryll "tight", så der ryger objektiviteten.
"Too many non-Jacksons involved in The Estate"?? Rolig nu! Skulle Papa Joe + Oxman køre hele skidtet??? :fordumt: McClain, Branca og advokaten (glemt navnet) gør et storartet stykke arbejde.
Skrevet Billede

#92 Bruger er offline   Hess Ikon 14 December 2010 - 07:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

http://www.youtube.c...player_embedded

Oxman udtaler sig på Joe's vegne.

De idioter skulle tage og lukke og skride.

Men Jackie er der også, og han har gode udtalelser.

#93 Bruger er offline   Gregers Ikon 14 December 2010 - 08:55 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Jeg har også selv tænkt tanken at der måske er noget jalousi fra Jackson familiens side overfor Cascio familien, som Michael åbenbart havde et nært forhold til. Det er jo også syndt at Taryll kun medvirker på en sang hehe

Et andet spørgsmål som jeg har til skeptikerne, jeg har fattet at i ikke tror det er Michaels vokaler i de 3 famøse sange. Men føler i så at der trods alt er tale om Michael Jackson sange? Altså tror i at Michael overhovedet har haft noget at gøre med disse sange. Enten skrevet dem, lavet vokaler eller lavet selve beatet/melodien??? Håber at i kan forstå mit spørgsmål...
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#94 Bruger er offline   Smooth Ikon 14 December 2010 - 09:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Ang. Joe og Oxman: Nej, selvfølgelig skal de ikke køre showet... hvem har sagt noget om det?

Ang. Hvilke beviser der skal til:
Hvis Teddy Riley påstår at de har autotunet vokalen til ukendelighed, må der jo også findes en original. Den vil jeg RIGTIG gerne have lov til at høre. Jeg synes vi har hørt mange teknisk dårlige optagelser af Michaels stemme gennem årene i diverse leaks og demoer, og der har aldrig været så stor tvivl som nu. Jeg forstår ikke, hvorfor Sony ikke bare maner denne sag i jorden ved at lade os høre den originale vokal, hvis det skulle være produktionen, der har gjort den uigenkendelig for nogen.

Ang. Hvorvidt jeg kan høre Michael i sangskrivningen, beatet osv.
Jeg kan høre at det er inspireret af Michael, men hvorvidt det er ham selv der står bag eller ej, er jo umuligt at sige. Michael skrev og producerede jo heller ikke selv alle sine numre - ikke engang alle de største hits. Så allerede da han var iblandt os, var en Michael Jackson sang jo ikke BARE en Michael Jackson sang. Jeg synes Monster er et totalt fedt nummer, og ville virkelig ønske at jeg kunne høre Michaels stemme i det, men det kan jeg altså ikke. Jeg synes Breaking News er knap så vellykket. Det virker meget som et FORSØG på at lave en Michael Jackson sang, men jeg kan slet ikke abstrahere fra den konstante - og i mine ører tåbelige - gentagelse af "I'm Michael Jackson". Keep Your Head Up, kunne såmen også sagtens have været et rigtigt MJ track i mine ører. I det store hele synes jeg, det er udmærkede sange bortset fra selve teksten i Breaking News, men ak... som sagt.... bla bla... osv.

Dette indlæg er redigeret af Smooth: 14 December 2010 - 09:34 PM

Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#95 Bruger er offline   clausw Ikon 14 December 2010 - 10:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægSmooth, på 14 December 2010 - 09:33 PM, sagde:

Ang. Joe og Oxman: Nej, selvfølgelig skal de ikke køre showet... hvem har sagt noget om det?


Tror du misforstod. Citerede blot Cory Rooney. :)
Skrevet Billede

#96 Bruger er offline   Minnie Ikon 15 December 2010 - 08:22 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

At påstså at Taborelli kendte MJ er vidst en sandhed med modifikationer... De snakkede vidst lidt sammen i 70'erne eller noget, det der interview hvor Michael talte "gennem" Janet er vidst sidste gang at Taborelli og Michael havde nogen form for kommunikation, så at påstå de kender hinanden er nok ikke heeeeeelt korrekt. De kender TIL hinanden og HAR kendt hinanden. Det ville jo svare til at jeg påstod at jeg kendte dem jeg gik i dapleje med da jeg var 5, selvom jeg ikke har set dem i 25 år.

Ift. artiklen om Teddy: Jeg synes ikke jeg kan bruge den til det store, for med den viden jeg har om musik og om pitch (som må være det manden snakker om) så vil vibratoen kun ændre sig hvis de sætter farten op på tracket, eller sætter pitchet vildt op. Vibratoen kan hvis de sætter den meget op godt blive "hakket" a la smølferne, men det kræver altså virkelig en ændring. Og det forklarer ikke hvorfor at den "hvæsen" som MJ er så kendt for ikke lyder rigtig, men at stemmen knækker over. Det forklarer heller ikke hvorfor den måde "Michael Jackson" lyder forkert. Jeg har svært ved at forklare det, men prøv at lyt til den måde Michael sagde "Michael Jackson" Når Michael siger det er det "jacksohn" mens det i breaking news nærmere er "jacksehn". Den sidste vokal i "jackson" er for meget e og for lidt o i forhold til hvordan Michael normalt sagde sit navn.

De sidste er egentlig at jeg synes stemmen lyder anstrengt. Ikke kun vibratoen, men selve den "tone" som stemmen har. Michaels stemme har altid været afslappet, uanset hvor råt materialet var.

Hvilket leder mig til Gregers spørgsmål: Jeg vil høre rå-vokalen og at den ikke har de problemer som der er nævnt, fx. vibratoen, pitchet osv. Hvis de kan fremskaffe rå-vokalen hvor vibratoen er afslappet og "blød", hvor hans hvæsen er fyldig og ikke tynd, hvor selve stemmen ikke har en mørkere undertone, og hvor den ikke lyder anstrengt, jamen så kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle holde fast i det ikke er MJ. Hvis de fremviser råvokalen hvor det er den samme sang, den samme melodi osv bare ikke processed, jamen så er jeg glad og godt tilfreds. Det ville være en meget lille pris Sony skulle betale for at udgive den, de har jo udgivet sangen så råvokalen kan ikke bruges til andre sange alligevel - kun evt. samples og det kan den vel stadigvæk med samme værdi når hele sangen er udgivet.

Jeg ville ønske at Sony kunne komme med en forklaring om hvorfor de ikke har udgiver råvokalen, når ifølge Teddy Rileys nye udtalelser den er seperat fra musikken?

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#97 Bruger er offline   themjj Ikon 15 December 2010 - 04:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jason Malachi's Long-Time Producer Spills The Beans
http://www.youtube.c...h?v=KRfzf8KT2sc

(Make of it what you will):
Tony Kurtis was Malachi's producer in his early days; JM mentioned him in a radio interview. Tony has now stated that he believes the songs are not sung by MJ and that Breaking News was recorded in 2009. (the acapella is lower than the regular BN.

Tony said about ICMI:
""I Can Make It" full version came from my last cd Tony Kurtis "E.A. Where It All Started" it feat. Dru Hill Ruff Ends Paula Cambell and more Jason was the only artist on it that had never been signed, i put him on it because i believed in him but what he is doing now is wrong and after all the talks we had about him oneday being on a record with michael i would have never thought Jason would have went out like this"-'

Some other quotes:

"I recorded the Jason Malachi records witch is why i know those vocals are him . I recorded him for 10 years off and on we never could get him as tight as Michael cause Michael can really sing Jason is tone def i use to make him song all the way through his verses even though i could punch i wouldn't to help him with his pitch. As you have recored vocals for over 13 years i have been singing for 23 years "

"Michael's kids are right that's not DADDY's voice as they said."
"How are you gonna tell MJ's mom what her own son sound like she knows"


"i'm a recording artist as well i'm not gonna try to build a career off of just telling the truth i'm not gonna go to the media cause i don't want money fame or anything i only want justice for Michael's music. Don't put out fake recordings of MJ and tell people it's him"


"About 2 years ago JASON bough his MASTERS BACK from me, all but "I can make it" cause that was a Tony Kurtis record he was just on it. But i still have copys of all the MASTERS. I recorded them i no Jason voice from anybody."

Jam2008, a MaxJax mod, told that he has been in contact with Jason for a few years.

"I asked Jason in November if he was singing on the Cascio tracks. He said "I can't confirm or deny anything right now." If he wasn't singing on those songs, he would have just denied it. I only shared this information with the team and a few others, because I didn't want to betray Jason's trust. But with his former producer coming out with this info, the time is right to speak up. The top is off the bottle, now. So I have nothing to lose by saying what I know.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#98 Bruger er offline   Hess Ikon 15 December 2010 - 05:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^

Er det ikke mere eller mindre bevist på MJJC at det er løgn og latin.

Han prøver at få 15 minutes of fame. - Han skal bare lukke og Beat It.

#99 Bruger er offline   themjj Ikon 15 December 2010 - 06:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægHess, på 15 December 2010 - 05:09 PM, sagde:

^^^

Er det ikke mere eller mindre bevist på MJJC at det er løgn og latin.

Han prøver at få 15 minutes of fame. - Han skal bare lukke og Beat It.


Noget specifikt som du har lyst til at dele eller skal vi gætte os frem til hvad der er blevet sagt?
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#100 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 15 December 2010 - 06:20 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

NEJ! Hvorfor dog lige Monster!? :confused:
De skulle have valgt BTM eller Another Day eller HT!

Fedt med videoen; Jeg kan nemlig ikke selv høre at det er Michael, så frem med beviset!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

  • (17 Sider)
  • +
  • « Første
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

6 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 6 gæster, 0 anonyme brugere