The Moo-Walkers Forum: RIP Michael Joseph Jackson - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



RIP Michael Joseph Jackson

#1 Bruger er offline   Kaffekop Ikon 25 June 2010 - 09:49 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 170
  • Indmeldt: 23-August 08
  • Gender:Female
  • Location:Århus

Idag er det et år siden du forlod vores verden. Det er et år siden at du fortrak dig til et bedre sted, et sted hvor mennesker ikke er onde ved hinanden, et sted hvor magtbegær og griskhed ikke eksistere, et sted hvor kærlighed fylder mest.

Du gav alt hvad du havde, og vi - dine fans - er dybt taknemmelige for den gave som din musik er.
Vi har mistet dig, men du har givet os så meget som er udødeligt. Men det er ikke kun musikken som vi mindes idag. Det er også mennesket Michael Joseph Jackson. Du har været en stor inspirationskilde for tusindvis af mennesker over hele verden. Du var i sandhed ikke kun the one King of Pop men også the King of Hearts!
Livet er en udfordring - du tog udfordringen op, og du kæmpede til det sidste.

Tak for alt og hvil i fred.


Dette indlæg er redigeret af Kaffekop: 25 June 2010 - 09:50 AM

Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   Nans Ikon 25 June 2010 - 02:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 392
  • Indmeldt: 11-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

*suk ja*
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Katie Ikon 25 June 2010 - 02:28 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Ja :( Det er trist...
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#4 Bruger er offline   Rechain Ikon 25 June 2010 - 03:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Amager

Hvil i fred Michael Jackson (King of Pop) - du vil altid være i mit hjerte og vil altid høre din musik...din musik vil blive hørt verden over, til evig tid. Du er i himlen og kigger ned på alle dine trofaste fans og kniber nogen glædestårer over at du har såå maaaaange fans verden over som, forguder dig og din musik og det du har givet verden. Hvil i fred...du vil ALDRIG nogensinde blive glemt...your music will live forever!

Skrevet Billede

/Rechain

Dette indlæg er redigeret af Rechain: 25 June 2010 - 03:26 PM


#5 Bruger er offline   Nans Ikon 25 June 2010 - 08:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 392
  • Indmeldt: 11-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

... sidder lige nu og ser This Is It på TV3.

Det er stadig helt uvirkeligt, at han ikke er blandt os mere her på jorden. Tør ikke tænke på, hvordan jeg har det, når klokken slår 23.26 i aften :bigcry:

Han var/er helt fantastisk!
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Wolff Ikon 25 June 2010 - 10:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg har seriøst ikke været på Moo i laaaaaaaang tid. Jeg ville ikke snakke for meget om det, fordi på en måde, så blev jeg ved med at holde fast i sorgen, ved hele tiden at snakke om det. Men puuuhaaa, lige nu vil jeg bare gerne snakke. :/

Det er hårdt..
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#7 Bruger er offline   jonasbakk Ikon 25 June 2010 - 10:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 512
  • Indmeldt: 23-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Sydfyn

Læs IndlægWolff, på 25 June 2010 - 11:37 PM, sagde:

Jeg har seriøst ikke været på Moo i laaaaaaaang tid. Jeg ville ikke snakke for meget om det, fordi på en måde, så blev jeg ved med at holde fast i sorgen, ved hele tiden at snakke om det. Men puuuhaaa, lige nu vil jeg bare gerne snakke. :/

Det er hårdt..


Jeg kan kun gi' dig ret..
Det er urimeligt det skal være sådan..
"Why you wanna get me?
Dreams don't last forever
Why you wanna fix me?
See, if the police don't take it
God forsake it
I can't take it"

#8 Bruger er offline   Rechain Ikon 26 June 2010 - 09:18 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Amager

Det er stadig underligt, uforståeligt at han ikke er i blandt os mere. Men jeg har det bedre idag. De første 6 måneder efter hans død var det meget hårdt og hørte kun hans musik. Der skulle heller ikke meget til før jeg tænkte på HVORFOR! Og knibede nemt tårer, men ikke mere. Jeg så godt nok det første program på TV2 igår (MJ's sidste dage) og græd lidt få gange, men ellers har jeg det fint idag. Jeg er på en måde kommet videre, men der vil altid være en lille smule sorg tilbage. Nu venter vi bare spændt på alt den musik som vil udkomme i de næste par år, som aldrig er blevet udgivede. Dog håber jeg virkelig de gør det med respekt og ikke bare for at tjene penge! Hans musik vil leve for evigt og det samme med hans ånd, som aldrig gav op. Verden savner ham...

/Rechain

Dette indlæg er redigeret af Rechain: 26 June 2010 - 09:20 AM


#9 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 26 June 2010 - 11:56 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Ja... hjertesuk... Hver dag sender jeg MJ en sød tanke eller flere, det kan jeg ikke lade være med. Specielt når man oplever hvor kold og hård verden er derude, med krig og alt det der. Og da finhvalen lå dødende i vandet i vejle, kom jeg hele tiden til at tænke på MJ, ved ikke helt hvorfor <3 måske fordi han jo altid øsede kærlighed ud på verden og prøvede at hele verden med sin generøsitet og kærlighed. Hvalen ja... jeg tænkte altså på The earth song og MJ, synd den skulle lide.

Igår gik jeg på stranden og hørte MJ, månen var fuld og jeg grinede lidt ved mig selv da jeg hørte Thriller... jeg så mig omkring og havde bera lyst til at skrige umotiverede, skrige min hjertekval ud.
Det gjorde jeg ikke, jeg kiggede på månens genskær i vandet og tårene trillede stille og rolige mens klumben i halsen trykkede lidt mindre.

Gid jeg havde tage til jer på rådhuspladsen igår, det ville have lindrede rigtigt meget at dele tabet med jer andre.
Det gør jeg næste gang hvis der kommer mulighed for det. Og jeg ville ønske der var et sted hvor man kunne gå hen når man havde brug for at mindes vores King of POP, hvor man kunne sidde og bare tænke høre hans musik og måske møde andre fans. Vi har jo ikke Neverland desværre.

MJ forever in my life forever in my heart.
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#10 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 June 2010 - 03:07 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Ja det er ikke til at forstå.. Og jeg må indrømme at jeg har det på samme måde, som den gang jeg fik det afvide.. - Jeg VIL bare ikke ense det, se sandheden i øjnene.. For inde i mig, i min musik, i min hverdag og i mine tanker er han lige så meget som han altid har været..
De perioder jeg så ser sandheden i øjnene gør det så også bare RIGTIG ondt :'(.. Jeg forstår det simpelthent ikke.. jeg... puha :/ Det så hårdt :'( :'(
:'(

Michael ? - My heart is crying
but my lips are smiling, because now you have found you peace... <3

Du vil altid fylde mest i mit liv !! <3 <3
Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Kaffekop Ikon 26 June 2010 - 09:03 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 170
  • Indmeldt: 23-August 08
  • Gender:Female
  • Location:Århus

Jeg har lavet en engelsk version af den lille "tale" som jeg har indledt denne tråd med.
Den kan ses på min blog http://www.strangeri...8.wordpress.com
Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere