The Moo-Walkers Forum: New Tattoo for me :D - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



New Tattoo for me :D Help wanted, please

#21 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 09 August 2010 - 12:20 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægSalsaSupreme, på 09 August 2010 - 12:44 AM, sagde:

Engel til minde om dem jeg har mistet - http://www.facebook....101386749891715
Engel til minde om Blacky og Müsli - http://www.facebook....101322546564802
Drømmefanger - http://www.facebook....101386763225047
Stjernetegn + tribute til min mor, bror og søster http://www.facebook....101386803225043
Kors, til minde og en rejse til Rom, som ændrede mit liv - http://www.facebook....101322993231424
Eye of horus - http://www.facebook....101322979898092
(De er nylavede på billederne, så farverne er underlige, og stadig lidt blodige)
Den billigste kostede 500 kr og den dyreste kostede omkring 2.000 kr.

Jeg har vidst hvor alle mine skulle laves - det var ikke så svært at beslutte



_Virkelig flot maleri


Ej hvor er de bare flotte... WAOW... super fine må jeg sige... Ja det er super sødt af dig og dele dem med mig. Skrevet Billede
Tatoos er jo en del af ens person og meget personlige.. cool du har vidst hvor du ville have dem...

skulle jeg have en skulle det nok være mellem skulderbladene lige under nakken? tror jeg.
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#22 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 09 August 2010 - 12:24 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægForever <3 Michael, på 09 August 2010 - 01:20 AM, sagde:

Ej hvor er de bare flotte... WAOW... super fine må jeg sige... Ja det er super sødt af dig og dele dem med mig. Skrevet Billede
Tatoos er jo en del af ens person og meget personlige.. cool du har vidst hvor du ville have dem...

skulle jeg have en skulle det nok være mellem skulderbladene lige under nakken? tror jeg.

Så lidt (: De er jo lavet, hvor de kan ses, så for mig er de ikke så hemmelige :b Men dog meget personlige. Synes ikke man skal få dem lavet, bare for at have dem. Ser mange der slår op i en bog, og siger "den der".. Det virker helt forkert i min verden...

Uha, et ømt sted (: Min drømmefanger gjorde vildt ondt at få lavet - de andre kunne knapt mærkes...
Den næste jeg skal have lavet, er en madonna, jeg har stående herhjemme, med Maria der holder Jesus i sine arme. Den vil jeg have lavet på brystet. Og så på et tidspunkt skal jeg have lavet Michael på benet, skal bare lige have lavet et design først
Skrevet Billede

#23 Bruger er offline   Inge Ikon 09 August 2010 - 09:41 AM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

For dem der vil få lavet en tattoo i kbh.. Joy, min søster og jeg har lige været hos Miks Tattoo på Abel Cathrines Gade 31, Kbh V. De starter ved 500 kr. og hvis man kommer om fredagen eller lørdagen kan man blive tattoveret med det samme eller komme på en venteliste til samme dag. (Kun hvis det er en lille tattoo)
Hvis det er en stor tattoo eller en med meget skyggearbejde skal man lave en aftale og så er der 3 til 4 måneders ventetid.
De er allesammen rigtig dygtige, i kan kigge på hvad de har lavet på deres hjemmeside: www.mikstattoo.dk
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 09 August 2010 - 10:39 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Jeg har også en mj-tattoo, og er bare lykkelig for den (':
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 09 August 2010 - 12:09 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs IndlægElinsJackson, på 09 August 2010 - 11:39 AM, sagde:

Jeg har også en mj-tattoo, og er bare lykkelig for den (':

Din MJ-tattoo er også bare en af de flotteste, jeg nogensinde har set. Det er så fedt et design!
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 09 August 2010 - 12:34 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

SalsaSupreme, woaw! Dine tattoos er rigtig flotte Skrevet Billede Jeg er især vild med korset!!

Jeg har kun én MJ tattoo, som jeg er super glad for. Og vil gerne have én til med MJ snart. Det tog mig ret lang tid at beslutte, hvilke tattoos, jeg skulle have og hvor. Jeg vil nemlig gerne have, at de tydeligt symbolerer MJ og hvad han betyder for mig. Det var svært at vælge, synes jeg.....Foreløbigt har jeg besluttet mig for de to.

På sigt vil jeg også gerne have en tattoo som tribute til min søn. Men jeg skal tænkte mere over hvad det skal være og hvor Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 09 August 2010 - 12:37 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 10 August 2010 - 10:38 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægSalsaSupreme, på 09 August 2010 - 01:09 PM, sagde:

Din MJ-tattoo er også bare en af de flotteste, jeg nogensinde har set. Det er så fedt et design!



Ja... den er bare Breathtaking.. syntes den er så... smuk Elin...Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#28 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 10 August 2010 - 10:45 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

SalsaSupreme, woaw! Dine tattoos er rigtig flotte Skrevet Billede Jeg er især vild med korset!!

Jeg har kun én MJ tattoo, som jeg er super glad for. Og vil gerne have én til med MJ snart. Det tog mig ret lang tid at beslutte, hvilke tattoos, jeg skulle have og hvor. Jeg vil nemlig gerne have, at de tydeligt symbolerer MJ og hvad han betyder for mig. Det var svært at vælge, synes jeg.....Foreløbigt har jeg besluttet mig for de to.

På sigt vil jeg også gerne have en tattoo som tribute til min søn. Men jeg skal tænkte mere over hvad det skal være og hvor Skrevet Billede


Ja... det er også det vigtigste at de er personlige og at de symbolisere det man tænker og føler man vil vise verden.. men allermest en selv... man skla være stolt af sin tatoo...
Jeg vil så gerne have en... set er bare ikke nemt at bestemme sig for hvordan den skal se ud vel? har da en ide om det...Elins er så smuk... Salsa suprimes er også bare så fede så.... no words... korset er jeg også helt vild med..

Vi må se, hvad det engang blir til...ja.. Nelli... kan godt forstå du vil have en med din søn.. jeg har 4 sønner og den dejligste mand skulle jeg have noget for dem blir det svært?
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#29 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 10 August 2010 - 10:46 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 09 August 2010 - 11:39 AM, sagde:

Jeg har også en mj-tattoo, og er bare lykkelig for den (':



Må jeg ikke også se din tattoo, hvis det er i orden med dig? Jeg har læst, at den er så flot Skrevet Billede

Det varmer altid at se en MJ tattoo!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 10 August 2010 - 10:48 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægInge, på 09 August 2010 - 10:41 AM, sagde:

For dem der vil få lavet en tattoo i kbh.. Joy, min søster og jeg har lige været hos Miks Tattoo på Abel Cathrines Gade 31, Kbh V. De starter ved 500 kr. og hvis man kommer om fredagen eller lørdagen kan man blive tattoveret med det samme eller komme på en venteliste til samme dag. (Kun hvis det er en lille tattoo)
Hvis det er en stor tattoo eller en med meget skyggearbejde skal man lave en aftale og så er der 3 til 4 måneders ventetid.
De er allesammen rigtig dygtige, i kan kigge på hvad de har lavet på deres hjemmeside: www.mikstattoo.dk



Dem vil jeg chekke ud... skal man hhave en er det tryggest hvis der er nogen der kan anbefale nogen... Takker inge...Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#31 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 10 August 2010 - 10:56 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 10 August 2010 - 11:45 AM, sagde:

Ja... det er også det vigtigste at de er personlige og at de symbolisere det man tænker og føler man vil vise verden.. men allermest en selv... man skla være stolt af sin tatoo...
Jeg vil så gerne have en... set er bare ikke nemt at bestemme sig for hvordan den skal se ud vel? har da en ide om det...Elins er så smuk... Salsa suprimes er også bare så fede så.... no words... korset er jeg også helt vild med..

Vi må se, hvad det engang blir til...ja.. Nelli... kan godt forstå du vil have en med din søn.. jeg har 4 sønner og den dejligste mand skulle jeg have noget for dem blir det svært?



Hvis jeg havde flere børn vil jeg få lavet én tattoo samlet for dem alle. Noget der symbolisere dem alle til sammen. Det er i hvert fald en mulighed Skrevet Billede
Men jeg vil aldrig få én tattoo for min mand - never ever - vil ikke risikere at fortryde den senere....
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere