Sengetøjet er originalt(fra 1987), og har tidligere været i brug, og derfor er der mindre defekter. Eksempelvis er snorene til at lukke dynebetrækket med mangelfulde/knækkede og der er enkelte små misfarvninger. Og jeg mener "enkelte små", jeg synes sengetøjet er i en rigtig flot stand, alder osv taget i betragtning.
Man kan jo sy nye snore på(eller leve uden dem :-) og jeg synes ikke man bemærker de andre ting, men det er vigtigt at man er indforstået med at det bærer præg af at have været brugt og ikke er en spritny vare i perfekt stand.
Jeg har ingen idé om prisniveauet, så bud modtages. Jeg bor i Middelfart, og man er selvfølgelig velkommen til at komme og se det.
Jeg ville gerne lægge billeder op af sengetøjet, men jeg kan desværre ikke finde ud af det, hvis nogen vil vejlede mig, så bliver de uploaded :-)
Edit: Så fandt jeg endelig frem til en beskrivelse af fremgangsmåden for upload af billeder. Det ser ud til at virke, derfor sender jeg ikke billeder til dem der har kontaktet mig privat.
Dette indlæg er redigeret af Special: 04 March 2012 - 06:28 PM