HEj
Er der nogen der ved hvor filmen moonwlaker kan opdrives???
Eller om det overhovedet er muligt???
Jeg har aldrig set den :cry: , men vil meget gerne .
Moonwalker
#2 15 March 2004 - 06:12 PM
Hej Marianne
Moonwalker kan købes i NTSC format (kun til amerikanske videoer) på www.amazon.com, men du kan skaffe den i PAL format på www.ebay.co.uk (internet auktion)
Ellers ved jeg ikke rigtigt af, hvor man køber den officielt....
Håber, det kan hjælpe.
Venlig hilsen Søren
Moonwalker kan købes i NTSC format (kun til amerikanske videoer) på www.amazon.com, men du kan skaffe den i PAL format på www.ebay.co.uk (internet auktion)
Ellers ved jeg ikke rigtigt af, hvor man køber den officielt....
Håber, det kan hjælpe.
Venlig hilsen Søren
#5 15 March 2004 - 08:11 PM
jeg fandt den inde i kbh kan selvfølgelig ikke huske hvad butikken hedder men en ret stor musik butik hehehe.. prøver lige at vende tilbage når jeg kan huske det lol...
#10 15 March 2004 - 11:22 PM
jeg var så heldig at finde den inde i en lille vidoebutik i KBH for 25 kr og det var for et halvt årt siden, så den sælges stadigvæk i Danmark, hvis man er heldig at finde den...
Through my fear
And my confessions
In my anguish and my pain
Through my joy and my sorrow
In the promise of
Another tomorrow
I´ll never let you part
For you´re always in my heart
And my confessions
In my anguish and my pain
Through my joy and my sorrow
In the promise of
Another tomorrow
I´ll never let you part
For you´re always in my heart
#12 30 December 2004 - 06:40 PM
Hej allesammen
Ved godt det er lang tid siden det her emne var oppe, men i dag var jeg inde i Fona 2000 på Strøget, København og der fandt jeg på øverste sal Moonwalker på dvd til 150 kr!!! :shock: I læser simpelthen rigtigt! Jeg var dybt overrasket og købte den selvfølgelig på stedet! Det er dog den italienske version hvilket ikke gør nogen forskel andet end at der ikke er danske undertekster på - who cares!?!
Desuden fik jeg også øje på en stor planche med reklame for TUC Jeg tog selvfølgelig et billede og lægger det ind lidt senere
Den sidste rigtig gode ting jeg oplevede i dag mht. Michael var at jeg var forbi Axel music i Scala og fik øje på den plakat vi satte op mht. vores releasefest Det var super cool Den tog jeg også et billede af - bare for at vise at jeg taler sandt - og sætter det ind lidt senere
Ved godt det er lang tid siden det her emne var oppe, men i dag var jeg inde i Fona 2000 på Strøget, København og der fandt jeg på øverste sal Moonwalker på dvd til 150 kr!!! :shock: I læser simpelthen rigtigt! Jeg var dybt overrasket og købte den selvfølgelig på stedet! Det er dog den italienske version hvilket ikke gør nogen forskel andet end at der ikke er danske undertekster på - who cares!?!
Desuden fik jeg også øje på en stor planche med reklame for TUC Jeg tog selvfølgelig et billede og lægger det ind lidt senere
Den sidste rigtig gode ting jeg oplevede i dag mht. Michael var at jeg var forbi Axel music i Scala og fik øje på den plakat vi satte op mht. vores releasefest Det var super cool Den tog jeg også et billede af - bare for at vise at jeg taler sandt - og sætter det ind lidt senere
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#15 01 January 2005 - 07:27 PM
[quote=Smarties]Hej allesammen
Den sidste rigtig gode ting jeg oplevede i dag mht. Michael var at jeg var forbi Axel music i Scala og fik øje på den plakat vi satte op mht. vores releasefest Det var super cool Den tog jeg også et billede af - bare for at vise at jeg taler sandt - og sætter det ind lidt senere [/quote]
Ja, det er de små ting der gør det! Her forleden var jeg inde i Kvickly ( :roll: :oops: ). Ved deres cd- afdel havde de sådan en top 20 over mest solgte plader. TUC lå på første pladsen! Jeg måtte gå hen og mærke på den, for at se om det nu virkelig også var den!
Den sidste rigtig gode ting jeg oplevede i dag mht. Michael var at jeg var forbi Axel music i Scala og fik øje på den plakat vi satte op mht. vores releasefest Det var super cool Den tog jeg også et billede af - bare for at vise at jeg taler sandt - og sætter det ind lidt senere [/quote]
Ja, det er de små ting der gør det! Her forleden var jeg inde i Kvickly ( :roll: :oops: ). Ved deres cd- afdel havde de sådan en top 20 over mest solgte plader. TUC lå på første pladsen! Jeg måtte gå hen og mærke på den, for at se om det nu virkelig også var den!
BAH !
#16 01 January 2005 - 11:25 PM
[quote=Mette*lil][quote=Smarties]Hej allesammen
Ja, det er de små ting der gør det! Her forleden var jeg inde i Kvickly ( :roll: :oops: ). Ved deres cd- afdel havde de sådan en top 20 over mest solgte plader. TUC lå på første pladsen! Jeg måtte gå hen og mærke på den, for at se om det nu virkelig også var den![/quote]
Kender godt den følelse, men det føles så dejligt
Ja, det er de små ting der gør det! Her forleden var jeg inde i Kvickly ( :roll: :oops: ). Ved deres cd- afdel havde de sådan en top 20 over mest solgte plader. TUC lå på første pladsen! Jeg måtte gå hen og mærke på den, for at se om det nu virkelig også var den![/quote]
Kender godt den følelse, men det føles så dejligt
Knuz Carina
#18 02 January 2005 - 11:48 PM
[quote name='Mr. Moonwalker]Mega Fona inde på strøget har Moonwalker på dvd til 150kr. den står ved resten af musik dvd'erne!!.. Den er fra italien' date=' men det er lige meget.. Bare husk at fjerne underteksterne!!![/quote']
Det var derfor jeg startede denne her tråd igen For at fortælle folk om det
Det var derfor jeg startede denne her tråd igen For at fortælle folk om det
Knuz Carina
#19 05 January 2005 - 03:40 PM
Ja Moonwalker skal man sgu have i sin samling!
#20 05 January 2005 - 04:47 PM
[quote=Gregers]Ja Moonwalker skal man sgu have i sin samling![/quote]
Ja Havde den kun i original på vhs og dem ser jeg ikke mer så jeg var glad for at finde den på dvd
Jeg synes nu egentlig også at de skulle lave "Making of MJ's Thriller" på dvd og i original selvfølgelig
Ja Havde den kun i original på vhs og dem ser jeg ikke mer så jeg var glad for at finde den på dvd
Jeg synes nu egentlig også at de skulle lave "Making of MJ's Thriller" på dvd og i original selvfølgelig
Knuz Carina