The Moo-Walkers Forum: Unmasked - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Unmasked værd at købe?

#1 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 07 November 2009 - 01:29 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Da jeg var nede i Arnold Busck i dag for at købe en MJ bog så jeg en anden bog med MJ - "Unmasked" af Ian Halperin.
Jeg overvejede at købe den med lod være, da jeg ikke var sikker på om bogen var god.
Er der nogle af jer der kender bogen og er den værd at købe?

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 07 November 2009 - 01:29 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#2 Bruger er offline   Ida941 Ikon 07 November 2009 - 01:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

NEJ! Det er den værste bog man overhovedet kan købe... Fuld af løgne og ondskabelsfuldheder. Vi har været inde på den før herinde, håber linket virker: http://www.moo-walke...amp;hl=unmasked

#3 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 07 November 2009 - 01:38 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Okay mange tak :)
GODT jeg så ikke købte den!! :angryshout:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#4 Bruger er offline   themjj Ikon 07 November 2009 - 01:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det er en forfærdelig bog! Lader som om han har indsigt i Michael men bogen er faktisk en tilsvinelse og usandheder i forklædning! Du kan kikke på Amazon, hvor anmeldelserne af bogen faktisk siger det hele! Min mor havde købt den til mig, og jeg bad hende om staks at få den byttet, for ham Ian skal ikke tjene en øre på mig! (Hun byttede den med det samme!) Spild ikke dine penge, og giv dem især ikke til en person som Ian Halperin!!!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 07 November 2009 - 03:06 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Mente også nok at DVD'en var dårlig men var ikke sikker på at bogen var af den samme .. men det er den vel?
Men tak for advarelsen.. er rigtig gad for jeg ikke købte den ellers havde jeg da godt nok siddet med en grim smag i munden..
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#6 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 09 November 2009 - 08:29 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg har ALDRIG læst bogen, men har nu læst en anmeldelse af bogen i WEEKENDAVISEN.
Overskrift: OFFER - Jacko. Omgivet af grådige møgdyr. Ny bog forsøger at rense Michael Jackson for pædofilanklager.
Lad de små børn ...

Jeg hæfter mig især ved sidste afsnit i anmeldelsen:
"HALPERINS bog er sørgelig læsning om enn mand, der aldrig fik lov til at være barn, og som, jo ældre han bliver, går stadig mere i barndom. Han kan bedst lide at være i selskab med børn, og det er måske ikke så underligt, for det voksne selskab, han omgiver sig med, lader meget tilbage at ønske, hvad angår almindelig anstændighed.
Halperin peger på, at anklgerne om pædofili var lige så absurde og groteske som de mennesker, der fremførte dem; der var ikke noget at komme efter. Og Halperin viser også, at det var en blanding af grådighed, dumhed og misundelse fra omverdens side, der lagde Michael Jackson og hans karriere i graven."

Hele anmeldelsen kan læses i WEEKENDAVISEN - sektion: BØGER - Side 10 - fra i fredags 6. nov. 2009.

http://weekendavisen...67/section.html

Det lyder da meget godt og synes ikke rigtig det hænger sammen med jeres udtalelser om bogen og Ian Halperin.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   fuzzball Ikon 09 November 2009 - 08:54 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægNCD, på Nov 9 2009, 08:29 AM, sagde:

Jeg har ALDRIG læst bogen, men har nu læst en anmeldelse af bogen i WEEKENDAVISEN.
Overskrift: OFFER - Jacko. Omgivet af grådige møgdyr. Ny bog forsøger at rense Michael Jackson for pædofilanklager.
Lad de små børn ...

Jeg hæfter mig især ved sidste afsnit i anmeldelsen:
"HALPERINS bog er sørgelig læsning om enn mand, der aldrig fik lov til at være barn, og som, jo ældre han bliver, går stadig mere i barndom. Han kan bedst lide at være i selskab med børn, og det er måske ikke så underligt, for det voksne selskab, han omgiver sig med, lader meget tilbage at ønske, hvad angår almindelig anstændighed.
Halperin peger på, at anklgerne om pædofili var lige så absurde og groteske som de mennesker, der fremførte dem; der var ikke noget at komme efter. Og Halperin viser også, at det var en blanding af grådighed, dumhed og misundelse fra omverdens side, der lagde Michael Jackson og hans karriere i graven."

Hele anmeldelsen kan læses i WEEKENDAVISEN - sektion: BØGER - Side 10 - fra i fredags 6. nov. 2009.

http://weekendavisen...67/section.html

Det lyder da meget godt og synes ikke rigtig det hænger sammen med jeres udtalelser om bogen og Ian Halperin.


Det giver jeg dig ret i ! Man kan ikke udtale sig om selve bogen, før man har læst den...!! MEN ,Halperin har i årenes løb bidraget til en masse grimme rygter om Michael og har derved været med til at gøre Michael ondt, og på den baggrund synes jeg ikke, man skal støtte ham, ved at købe bogen, bare fordi han nu har skiftet mening om M.J.
(Det ville jo være det samme som at "tilgive" Martin Bashir bare fordi idioten nu står frem roser Michael til skyerne....)

Dette indlæg er redigeret af fuzzball: 09 November 2009 - 12:26 PM


#8 Bruger er offline   Inge Ikon 09 November 2009 - 10:09 AM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Jeg har fået bogen som et læseeksemplar (gratis kopi man får når man arbejder i en boghandel) og er ved at læse den, ikke fordi jeg gerne vil, men fordi jeg så for det første kan fortælle andre hvorfor den er noget crap, og for det andet fordi jeg ikke kan lide at udtale mig om ting jeg ikke ved noget om. Så når jeg er færdig med den skal jeg nok give en anmeldelse her.. men jeg tror ikke at den bliver god..
Halperin virker som en "egocentric asshole".. allerede i de første 30 sider..

Dette indlæg er redigeret af Inge: 09 November 2009 - 10:10 AM

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Sille Ikon 09 November 2009 - 04:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Afventer spændt :unsure:
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 09 November 2009 - 04:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægInge, på Nov 9 2009, 10:09 AM, sagde:

Jeg har fået bogen som et læseeksemplar (gratis kopi man får når man arbejder i en boghandel) og er ved at læse den, ikke fordi jeg gerne vil, men fordi jeg så for det første kan fortælle andre hvorfor den er noget crap, og for det andet fordi jeg ikke kan lide at udtale mig om ting jeg ikke ved noget om. Så når jeg er færdig med den skal jeg nok give en anmeldelse her.. men jeg tror ikke at den bliver god..
Halperin virker som en "egocentric asshole".. allerede i de første 30 sider..

Thank you.. jeg stod med den i en boghandel, og læste bagpå den, og måtte simpelthen lægge bogen fra mig. Det eneste jeg husker at der stod i bagsideskriften var noget i retning af "Michael Jackson døde af grådighed" og der tabte jeg altså lige småkagerne. Der var det slut.
Kort efter fortalte min veninde at hun var ved at læse den, og syntes ikke at den lød så slem, så jeg søgte efter den på nettet, for jeg tænkte at det måske var mig der havde dømt for hurtigt og at sætningen var taget ud af kontekst.
Derpå fandt jeg et uddrag af bogen, hvor der blandt andet stod ting som at Michael i virkeligheden var homoseksuel, og tog på små, snuskede caféer hvor han samlede 20-årige tjener-drenge op. Han skulle, ifølge bogen, hviske ting til tjenerne i retning af: "wanna taste the king's lollipop?" og han skulle have klædt sig ud som kvinde for at mødes med de unge drenge på snuskede moteller.
Og der blev jeg så arrig at jeg simpelthen måtte gå fra min computer. Jeg kan slet ikke forholde mig til det.
Men jo, jeg vil egentlig gerne læse den, netop for at være på forkant med hvad rygterne siger. For at undgå at jeg sidder i en samtale med nogen der ikke kan lide ham, og pludselig får smidt noget i ansigtet der kommer som et chok. Så hellere kende rygterne på forhånd, så man er forberedt på dem.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#11 Bruger er offline   themjj Ikon 09 November 2009 - 04:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 9 2009, 04:23 PM, sagde:

Thank you.. jeg stod med den i en boghandel, og læste bagpå den, og måtte simpelthen lægge bogen fra mig. Det eneste jeg husker at der stod i bagsideskriften var noget i retning af "Michael Jackson døde af grådighed" og der tabte jeg altså lige småkagerne. Der var det slut.
Kort efter fortalte min veninde at hun var ved at læse den, og syntes ikke at den lød så slem, så jeg søgte efter den på nettet, for jeg tænkte at det måske var mig der havde dømt for hurtigt og at sætningen var taget ud af kontekst.
Derpå fandt jeg et uddrag af bogen, hvor der blandt andet stod ting som at Michael i virkeligheden var homoseksuel, og tog på små, snuskede caféer hvor han samlede 20-årige tjener-drenge op. Han skulle, ifølge bogen, hviske ting til tjenerne i retning af: "wanna taste the king's lollipop?" og han skulle have klædt sig ud som kvinde for at mødes med de unge drenge på snuskede moteller.
Og der blev jeg så arrig at jeg simpelthen måtte gå fra min computer. Jeg kan slet ikke forholde mig til det.
Men jo, jeg vil egentlig gerne læse den, netop for at være på forkant med hvad rygterne siger. For at undgå at jeg sidder i en samtale med nogen der ikke kan lide ham, og pludselig får smidt noget i ansigtet der kommer som et chok. Så hellere kende rygterne på forhånd, så man er forberedt på dem.



Det kan jeg godt forstå, men man skal jo helst gøre det på en måde så han ikke tjener penge på det... Men hvad jeg syntes der er farlige ved sådanne bøger, er at fans kan læse en masse ting som bliver opsat som fakta, men som egntlig ikke passer... og det er med til at forvrænge Michaels billede. Også selvom nogle af tingene er relativt uskyldige usandheder, så kan mange små usandheder ligepludselig tegne et stort usandt billede... Så bøger der påstår en masse ting, uden bilag, og kommer med nogle direkte løgne, kan jeg ikke bruge til noget som helst, også selvom tonen i bogen ikke er så slem! Det gør dem bare endnu farligere! Hvis bogen er tydelig anti Michael, kan man meget nemt afskrive den! Men hvis den lyder positiv, så er det sværere at gennemskue hvilke ting der passer og hvilke ting der ikke gør...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   Soulmate Ikon 09 November 2009 - 05:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægInge, på Nov 9 2009, 10:09 AM, sagde:

Jeg har fået bogen som et læseeksemplar (gratis kopi man får når man arbejder i en boghandel) og er ved at læse den, ikke fordi jeg gerne vil, men fordi jeg så for det første kan fortælle andre hvorfor den er noget crap, og for det andet fordi jeg ikke kan lide at udtale mig om ting jeg ikke ved noget om. Så når jeg er færdig med den skal jeg nok give en anmeldelse her.. men jeg tror ikke at den bliver god..
Halperin virker som en "egocentric asshole".. allerede i de første 30 sider..


Det vil være så fedt, hvis du giver en anmeldelse/referat eller noget i den retning, for et eller andet sted vil jeg gerne læse den, fordi jeg normalt aldrig afskriver en bog før jeg selv har læst den, men igen hvis Halperin er en dum stud, som en del beskriver ham som at være, så vil det være så forfærdeligt, at købe noget af ham.

#13 Bruger er offline   Inge Ikon 09 November 2009 - 08:07 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægSoulmate, på Nov 9 2009, 05:08 PM, sagde:

Det vil være så fedt, hvis du giver en anmeldelse/referat eller noget i den retning, for et eller andet sted vil jeg gerne læse den, fordi jeg normalt aldrig afskriver en bog før jeg selv har læst den, men igen hvis Halperin er en dum stud, som en del beskriver ham som at være, så vil det være så forfærdeligt, at købe noget af ham.



Er på side 86 nu.. og indtil videre har den handlet om retsagen eller bedre sagt, ikke-retsagen i 1993/1994.. Næsten alt det han skriver om Evan og Jordan Chandler er taget direkte fra Mary A. Fischers artikel: Was Michael Jackson Framed.
Det skal lige siges at Halperin skriver at han først troede at Michael var pædofil.. og havde besluttet sig for at lave en dokumentarfilm om ham der ville afsløre ham som pædofil. Men han skriver så lidt senere at jo mere han fandt ud af om Michael, jo mere begyndte han at tro på at han var uskyldig.
Næsten alt der er skrevet om Chandler sagen er rigtigt, må jeg sige. Men jeg er ikke nået så langt endnu i bogen.. Kommer lige med en update når jeg er nået lidt længere.
Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   Sille Ikon 09 November 2009 - 08:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Tak Inge. Mine tanker går også på, at der jo trods alt nok er nogen, der køber bogen og det du skriver lyder godt.
Så må jeg afvente resten med svedende hænder og hjertebanken - ingen pres herfra ;)
Men med det, der bliver citeret længere oppe i tråden, sååååå <_< - mon ikke du ryger i det røde felt et par gange eller tre.
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Inge Ikon 09 November 2009 - 08:46 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægSille, på Nov 9 2009, 08:39 PM, sagde:

Tak Inge. Mine tanker går også på, at der jo trods alt nok er nogen, der køber bogen og det du skriver lyder godt.
Så må jeg afvente resten med svedende hænder og hjertebanken - ingen pres herfra ;)
Men med det, der bliver citeret længere oppe i tråden, sååååå <_< - mon ikke du ryger i det røde felt et par gange eller tre.


Jeg går stærkt ud fra at der nok skal komme et tidspunkt hvor jeg bliver så rasende at jeg smider bogen ude i haven og brænder den.. lol
Har hørt for mange dårlige historier om Halperin til at være overbevist om at der ikke kommer noget rigtig slemt om 50 eller 100 sider..
Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   Sille Ikon 09 November 2009 - 08:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Let's have a tabloid-burning

:pls: ;)
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   Inge Ikon 09 November 2009 - 09:41 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs IndlægSille, på Nov 9 2009, 08:59 PM, sagde:

Let's have a tabloid-burning

:pls: ;)



YEAH!!! :D

Problemet er så bare.. hvor får man de tabloids fra som man skal brænde? For jeg betaler ikke en krone til de svine.. ;)
Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   Sille Ikon 09 November 2009 - 09:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægInge, på Nov 9 2009, 09:41 PM, sagde:

YEAH!!! :D

Problemet er så bare.. hvor får man de tabloids fra som man skal brænde? For jeg betaler ikke en krone til de svine.. ;)


Ja, der brænder vi så at sige - vores lys i begge ender :biglaugh:

Kunne I ikke lige se os i nyhederne - Michael Jackson fans har fået nok - hele Ekstra Bladets oplag brændt i flammehav
:thumbup:
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   themjj Ikon 09 November 2009 - 10:10 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

man kunne jo stjæle/få de blade som er udgået fra kioskerne... dem skal de jo smide ud alligevel... Og så burn the fuckers! Jeg er med på den!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 09 November 2009 - 10:11 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Inge Ikon 09 November 2009 - 10:22 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs Indlægthemjj, på Nov 9 2009, 10:10 PM, sagde:

man kunne jo stjæle/få de blade som er udgået fra kioskerne... dem skal de jo smide ud alligevel... Og så burn the fuckers! Jeg er med på den!


Det er stadig også miljø-forurening man skal tænke på..
Skrevet Billede

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere