The Moo-Walkers Forum: Bedste performance i "This Is It"? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Bedste performance i "This Is It"?

#1 Bruger er offline   Nico Ikon 02 November 2009 - 08:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 242
  • Indmeldt: 15-January 08
  • Gender:Male

Ja titlen siger vel sig selv :)
Hvilket nummer synes i havde den bedste performance i filmen?

Dette indlæg er redigeret af Nico: 02 November 2009 - 08:39 PM

@->->--

#2 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 02 November 2009 - 08:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

en af de numre jeg virkelig godt kan lide er, I'll Be There. :beeming:

#3 Bruger er offline   MariaMus Ikon 02 November 2009 - 08:42 PM

  • Bad, But In A Good Way...!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 202
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Århus

Tsk tsk :upsidedown: Det er ligesom at spørge om et yndlingsnummer...

Hele filmen er bedst :) -som perler på snor :)
........Whatever happens.... don't let go of my hand............
I will never... never let go.... <3

#4 Bruger er offline   Nico Ikon 02 November 2009 - 08:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 242
  • Indmeldt: 15-January 08
  • Gender:Male

Læs IndlægMariaMus, på Nov 2 2009, 08:42 PM, sagde:

Tsk tsk :upsidedown: Det er ligesom at spørge om et yndlingsnummer...

Hele filmen er bedst :) -som perler på snor :)


Ja I know ;) Men tænkte folk måske havde en personlig favorit hvor Michael Jackson står og instruerer, synger noget på en speciel måde eller lignende :)
@->->--

#5 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 02 November 2009 - 09:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Jeg skal se filmen i morgen, så der finder jeg ud af hvilken performence jeg synes er bedste HEHE!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#6 Bruger er offline   Massie85 Ikon 02 November 2009 - 09:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 159
  • Indmeldt: 03-August 09
  • Gender:Female
  • Location:vejle

Er lige kommet hjem fra filmen for 3. gang så har den frisk i tankerne. Men puuuha hvor er det svært.....

Men altså I'll be there er et godt bud og den korte segment med Speechless er også rigtig godt. Men jeg tror jeg mikser hvad der er godt sammen med hvad der rører mig. For jeg er ikke i stand til at bedømme det lige nu. Men det er bare der hvor jeg kan mærke tårene presse på. Samt Earth song....

Men ja lissom maria siger.. Hele filmen er god....

Meeen der er dog der hvor han ligger og hopper med rumpen i vejret SE DET ER GODT :wub:
Men det har jo ikke så meget med hans talent at gøre :lol:

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   MariaMus Ikon 02 November 2009 - 09:16 PM

  • Bad, But In A Good Way...!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 202
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Århus

Hver gang jeg finder noget godt, popper der andre ting frem også :) -kan altså ikke finde én ting :give_rose:
Tror næsten Michael kunne sætte sig på en scene og sige muh og jeg ville alligevel blive blød i knæene :wub:
........Whatever happens.... don't let go of my hand............
I will never... never let go.... <3

#8 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 02 November 2009 - 09:18 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMassie85, på Nov 2 2009, 09:13 PM, sagde:

Er lige kommet hjem fra filmen for 3. gang så har den frisk i tankerne. Men puuuha hvor er det svært.....

Men altså I'll be there er et godt bud og den korte segment med Speechless er også rigtig godt. Men jeg tror jeg mikser hvad der er godt sammen med hvad der rører mig. For jeg er ikke i stand til at bedømme det lige nu. Men det er bare der hvor jeg kan mærke tårene presse på. Samt Earth song....

Men ja lissom maria siger.. Hele filmen er god....

Meeen der er dog der hvor han ligger og hopper med rumpen i vejret SE DET ER GODT :wub:
Men det har jo ikke så meget med hans talent at gøre :lol:



hahahah skulle lige til at sige det samme !! ;D'
Det der med rumpen er simpelthent en af mine ynlings michael moves .. ingen kan gøre det som han gør .... savle savle savle :I:I
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Thomas Ikon 02 November 2009 - 09:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1189
  • Indmeldt: 09-February 07
  • Gender:Male
  • Location:lyngby

jeg elsker det hele!
men min favorit er nok, WBSS, jeg elsker den måde Kenny starter "And On Michaels Command We Begin" også starter sangen! :moremore:
Skrevet Billede

RIP - I Love You More Than MOST!

#10 Bruger er offline   themjj Ikon 02 November 2009 - 10:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Puha der er jo så meget fedt, må nok liiiiige se den en gang til inden jeg bestemmer mig helt... Men thriller/threatened, I just cant stop loving you, Wanna be starting something var fed, og så er videoen til Earth song for vild!
Sang mæssigt syntes jeg Human nature er super lækker!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 03 November 2009 - 12:12 AM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Hess Ikon 02 November 2009 - 11:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Human Nature, I'll be there, I just can't stop loving you, Black or White, WBSS, Billie Jean, Beat It, Erath Song, Smooth Criminal, Speechless, Jam, TDCAU, TWYMMF, Stop the love you save - de er alle gode!

:lol:

#12 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 November 2009 - 09:52 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg kan sgi heller ikke vælge... Synes nok at I'll Be There ligger helt i top... Jeg eeeeeeelsker også det lille Threatned ting hvor Michael står og groover. Synes et eller andet sted at de bedste øjeblikke i filmen er når Michael IKKE optræder, interessant nok. Jeg synes det er SÅ fedt at se ham forklare hvad han vil til sine folk, se ham være bossen, chefen og totalt kreativ.

Og kan altså godt lide at han sætter Kenny Ortega på plads da de optager Thriller "He need to look into the camera" ""He will" "No, you need to tell him" LMAO

Og for den sags skyld "That was your cue guys... are we misunderstanding something?" "No, they have to wait for my signal. I want to turn and just... just nothing" "But Michael how will you know when the screen behind you changes into the city?" *blank stare* "I'll... I'll have to feel it. I'll feel the screen behind me" LMAO Totalt klasse.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#13 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 03 November 2009 - 10:50 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMinnie, på Nov 3 2009, 09:52 AM, sagde:

Jeg kan sgi heller ikke vælge... Synes nok at I'll Be There ligger helt i top... Jeg eeeeeeelsker også det lille Threatned ting hvor Michael står og groover. Synes et eller andet sted at de bedste øjeblikke i filmen er når Michael IKKE optræder, interessant nok. Jeg synes det er SÅ fedt at se ham forklare hvad han vil til sine folk, se ham være bossen, chefen og totalt kreativ.

Og kan altså godt lide at han sætter Kenny Ortega på plads da de optager Thriller "He need to look into the camera" ""He will" "No, you need to tell him" LMAO

Og for den sags skyld "That was your cue guys... are we misunderstanding something?" "No, they have to wait for my signal. I want to turn and just... just nothing" "But Michael how will you know when the screen behind you changes into the city?" *blank stare* "I'll... I'll have to feel it. I'll feel the screen behind me" LMAO Totalt klasse.


Er helt enig. Han er bare total cool.
Elsker især det lille stykke: "No, they have to wait for my signal. I want to turn and just... just nothing" "But Michael how will you know when the screen behind you changes into the city?" *blank stare* "I'll... I'll have to feel it. I'll feel the screen behind me" :wub:
Og når han står på liften: Weee - Why did you have to say that? Now I wonna go even higer" :wub:
Og alle sangene er bare så gode :Urock:
Og når han sidder og ser på danserne med slikpinden i munden - han er bare så cute :beeming:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   themjj Ikon 03 November 2009 - 11:21 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg er fuldstendig enig med jer! Det er bare GULD værd! De der små moments er simpelthen geniale! Mums!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   mystix Ikon 03 November 2009 - 11:24 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

jamen bare det hele, øjeblikkene hvor han ikke optræder og øjeblikkene hvor han gør, alt er fedt :biglaugh: Der er også virkelig mange sjove og søde episoder når han ikke optræder:)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#16 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 03 November 2009 - 12:04 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg er meget enig, det er absolut umuligt at beslutte sig, hehe.

Hvis jeg skulle vælge, vil jeg nok dele det op i tre kategorier: De bedste vokalscener, de mest funky scener, og de mest rørende scener.

Vokalmæssigt er jeg meeeget vild med human nature og IJCSLY - det er virkelig magisk! Der er også lagt et rigtigt dejligt ekko på Michaels stemme, og Michael giver sig jo 100%!! :D

De mest funky er suuupersvært at vælge, for bandet er jo med til at gøre musikken federe end nogensinde, synes jeg. Men Threatened og Drill/Cadence er i hvert fald helt i top! :)

Og så er der superrørende Earth Song og Man in the Mirror. Earth song, fordi videoen er perfekt, og Michaels voiceover går lige i hjertet. Man in the Mirror, fordi den får mig til at græde hver gang...

Men som I siger, der er så mange små, fantastiske øjeblikke. Michaels tur på kranen, TWYMMF starten, hvor han fortæller Michael Beardley, hvordan han vil have det - WBSS hvor han forklarer basgangen med sin stemme osv osv osv.

Fantastisk film!! :) Har set den 6 gange, og jeg nupper lige i hvert fald 2 mere. ;)

#17 Bruger er offline   Ida941 Ikon 03 November 2009 - 02:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Jeg synes det er det der er så genialt ved den her film: man ser alt det der var så fantastisk ved Michael i en og samme film. Hans uovertrufne stemme, den lækre dans, hans venlige personlighed og humor, det kreative geni på arbejde og ikke mindst at han var smokin' hot! :give_rose:

Jeg elsker Human Nature, hvordan de har klippet det sammen så man går fra den helt rå optagelse hvor man bare kan høre Michaels smukke stemme og se ham instruere og skabe og så klip til at det hele bare kører.

Og det der i Smooth Criminal er jeg også helt vild med, jeg får lyst til at kramme ham når han står der når Kenny siger "guys this was your cue"!

Nej nej, det er umuligt, jeg elsker det hele!!

#18 Bruger er offline   Katie Ikon 03 November 2009 - 03:00 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg synes det hele var fantastisk! Men nok min mest yndlings var Smooth Criminal og Beat it :D

Men det er jo umuligt at vælge, for det hele var jo fantastisk godt!! :biglaugh:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#19 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 03 November 2009 - 04:23 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægMariaMus, på Nov 2 2009, 11:16 PM, sagde:

Hver gang jeg finder noget godt, popper der andre ting frem også :) -kan altså ikke finde én ting :give_rose:
Tror næsten Michael kunne sætte sig på en scene og sige muh og jeg ville alligevel blive blød i knæene :wub:

Haha, der er nu også noget frækt over folk der Muh'er ;)
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#20 Bruger er offline   Gregers Ikon 03 November 2009 - 05:45 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Puha puha den er svær. Men jeg må indrømme at jeg har en svaghed for især Human Nature og I JUst Can't Stop Loving You, Michaels stemme er jo bare suveræn.

Første gang jeg så filmen tabte jeg næsten øjne og mund, da Thriller/Threatened kom, det er bare så fedt og funky!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere