The Moo-Walkers Forum: Sommerhus ferie med Moo´s - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Sommerhus ferie med Moo´s

#41 Bruger er offline   mystix Ikon 23 March 2010 - 10:23 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægGredan, på 23 March 2010 - 10:08 AM, sagde:

Christian, det er lige netop derfor huset er stort og har nogle værelser ´+ en kæmpe kæmpe have man kan være i. Det er jo ikke fordi vi skal have disco lights, en røgmaskine og en bartender og feste hele ugen igennem.

VI taler om en pause fra alt det negative der er sket, og lære hinanden at kende, tage på udflugt i naturen synge ved et bål, tale om forskellige ting. Grille osv. Vi taler om en "Moo Familie hygge" tur.

Små børn, dem skal vi jo have med. Hvilken glæde de vil opleve med så mange voksne og unge mennesker("teens :D) spille fodbold.. Cricket.. alt det sjove!

Vi skal ikke se rejsen som en druk tur, det modsætte. Vi skal se det som en hygge tur som en stor FAMILIE :)

Når børnene sover kan vi da godt sidde og hygge lidt med alkohol og sodavand.. Men det er ikke hovedpunktet her.

(Men folk må selv om, om de har lyst til at komme med...! Christian? Hvem skal være vores babysitter så? :lickme: )

Håber I kan se det :)


behøver ikke at gentage hvad du har sagt, for jeg er af præcis samme mening :) Der skal selvfølgelig være plads til de kære små, der er jo masser af plads og det er først og fremmest en moo-familie-hyggetur :D Åh jeg glæder mig, det bliver så skønt!
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#42 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 23 March 2010 - 11:24 AM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Tjaa, der er for mig stor forskel på unge børn, og så småbørn/spædbørn.

Jeg har afprøvet konceptet flere gange, og det har aldrig været et hit for mig personligt. Men håber da at i får en fremragende oplevelse ud af det ;)


/Christian

#43 Bruger er offline   MICHAELFREAK Ikon 23 March 2010 - 12:46 PM

  • DAMP
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 481
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Annisse Nord, Denmark

Jeg må desværre sige at jeg er vældig enig med Christian og Ane, da jeg bestemt ikke synes det ville være optimalt at skulle tage hensyn til små børn under en druk/fest-ferie som det uden tvivl fra min side i hvert fald var tænkt som ! Og desuden så synes jeg det ville være synd for børnene at skulle se på alle os fulde tosser, der kegler rundt og hører høj Michael musik, hvilket jeg ikke ville være foruden på sådan en tur...
Kan også godt være at i synes jeg er nederen, men det er bare min mening....
~Joy aka MICHAELFREAK


Skrevet Billede
Sometimes I wish I could turn back time...

Michael thank you for everything, you will always be my number one.

#44 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 23 March 2010 - 12:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMICHAELFREAK, på 23 March 2010 - 12:46 PM, sagde:

Jeg må desværre sige at jeg er vældig enig med Christian og Ane, da jeg bestemt ikke synes det ville være optimalt at skulle tage hensyn til små børn under en druk/fest-ferie som det uden tvivl fra min side i hvert fald var tænkt som ! Og desuden så synes jeg det ville være synd for børnene at skulle se på alle os fulde tosser, der kegler rundt og hører høj Michael musik, hvilket jeg ikke ville være foruden på sådan en tur...
Kan også godt være at i synes jeg er nederen, men det er bare min mening....

Jeg er enig hehe.
Og hvis vi i forvejen skal tage ekstra hensyn til vores mindre berusede ven Joy ( :biglaugh: ) , så jaaa...

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 23 March 2010 - 01:21 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#45 Bruger er offline   Ane Ikon 23 March 2010 - 01:39 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Ih. Jeg synes det lyder enormt hyggeligt det hele, men jeg gider ikke være på en ferie med en masse dejlige mennesker, og så må jeg ikke larme efter kl 20 fordi der er småbørn med. Havde det været skolebørn var det lidt anderledes.. Det er ikke ferie i mine øjne.. havde bestemt tænkt mig, at jeg skulle drikke mig i hegnet op til flere gange.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#46 Bruger er offline   Fowsia Ikon 23 March 2010 - 02:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

Wow sommerhuset er rigtig flot Christina.. Det bliver vildt hyggeligt... :)
Men det kommer så an på dato og sådan, før jeg ved om jeg helt sikker kan tage med, for der er en masse ting jeg skal i sommerferien.
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#47 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 23 March 2010 - 02:33 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægAne, på 23 March 2010 - 12:20 AM, sagde:

Udover det: Jeg er frisk på en ko-ferie!! Jeg vil også gerne hjælpe med madlavning og en evt. madplan.

Den er jeg med på Ane!!! :biglaugh:


Angående det med børnene, har jeg altså ofte oplevet, at småbørn kan sove i den vildeste larm. Der var engang et barn der faldt i søvn i et rum, hvor vi var igang med at øve et nummer på "levende instrumenter".

Og så er der jo nogen der ikke drikker, så der skal nok være nogle til at holde styr på det hele :biglaugh:

WOOOW! hvor ser det hus fedt ud!! :peace:

Dette indlæg er redigeret af Mj Kid: 23 March 2010 - 02:35 PM

You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#48 Bruger er offline   Gredan Ikon 23 March 2010 - 02:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 171
  • Indmeldt: 03-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup

Diskussion bord allerede.Ok men jeg bestemmer jo ikke. Det må I selv finde ud af så. Jeg kom med et bud and thats my part of it.

Uenigheder må I så diskutere om.

Jeg syntes bare det kunne være hyggeligt at alle kunne være med uanset alder. Vi er jo ikke fulde 24/7 vel?Men det er jo også bare min mening.

Så vidt jeg kan se er alkoholen og fest et problem her.

Hvad er Jeres forslag ? Syntes bare ikke vi har haft mulighed for at møde alle jo.. :blush: Laver snart en poll lol

også tag hensyn til at vi snakker om ca 9000 kroner i Alt.inklusiv forbrug mad osv.. det skal jo også deles OG vi snakker ikke om 30 børn.. bare et par stykker :)

Dette indlæg er redigeret af Gredan: 23 March 2010 - 03:03 PM

Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#49 Bruger er offline   Janet Ikon 23 March 2010 - 05:02 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs IndlægGredan, på 23 March 2010 - 10:08 AM, sagde:

Christian, det er lige netop derfor huset er stort og har nogle værelser ´+ en kæmpe kæmpe have man kan være i. Det er jo ikke fordi vi skal have disco lights, en røgmaskine og en bartender og feste hele ugen igennem.

VI taler om en pause fra alt det negative der er sket, og lære hinanden at kende, tage på udflugt i naturen synge ved et bål, tale om forskellige ting. Grille osv. Vi taler om en "Moo Familie hygge" tur.

Små børn, dem skal vi jo have med. Hvilken glæde de vil opleve med så mange voksne og unge mennesker("teens :D) spille fodbold.. Cricket.. alt det sjove!

Vi skal ikke se rejsen som en druk tur, det modsætte. Vi skal se det som en hygge tur som en stor FAMILIE :)

Når børnene sover kan vi da godt sidde og hygge lidt med alkohol og sodavand.. Men det er ikke hovedpunktet her.

(Men folk må selv om, om de har lyst til at komme med...! Christian? Hvem skal være vores babysitter så? :lickme: )

Håber I kan se det :)

Ja, det er jo lige netop sådan jeg forestiller mig det også. :)
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#50 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 23 March 2010 - 05:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Jeg har aldrig været til familieferie - men denne her vil være den bedste nogensinde :grin:

Jeg kan godt se jeres tanker mht. børnene. Og ja, jeg synes da også at det vil være fantastisk synd for de kære små hvis de skal udsættes for diverse tosserier, og fulderier. Men jeg tænker at vi vel godt kan have nogle retningslinier, dvs. egentlig bare sund fornuft, som der jo altid må være når så mange mennesker er samlet et sted, småbørn eller ej.
Men ja, når tingene bliver lagt frem på den måde, så står jeg da også lidt med en fod i begge lejre.
Jeg synes skam også at det vil være fedt, og hyggeligt med høj musik og druk og fjol og spas, men derfor synes jeg bestemt heller ikke at det hele skal gå op i druk, og på den led vil der jo sagtens kunne være plads til det.
Så ja, jeg erklærer mig inhabil i børnesnakken og hopper med på hvad der sker.

Læs IndlægAne, på 23 March 2010 - 12:20 AM, sagde:

Udover det: Jeg er frisk på en ko-ferie!! Jeg vil også gerne hjælpe med madlavning og en evt. madplan.

Jeg melder mig også gerne frivilligt til hvad der end måtte være af planlægning, både i forhold til mad, madlavning, hvis vi skal have nogle arrangementer (det er vi da næsten nødt til at have ;) ), og hvad der ellers kunne være.
Men som sagt er jeg bare nødt til at være sikker på at det ligger i en af de tre uger jeg har fastlagt ferie, for jeg har ikke mulighed for at flytte rundt på det..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#51 Bruger er offline   Janet Ikon 23 March 2010 - 05:15 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg er da godt klar over at der også skal være fest og ballade. Men det kunne måske foregå rundt om et bål i den kæmpe have eller noget. Ellers kan mig og ungerne da sove i telt nogle af nætterne hvis der skal være fest indenfor. Går ud fra at der godt kan tages hensyn på den måde på så stor en grund? :)
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#52 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 23 March 2010 - 06:06 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Læs IndlægGredan, på 23 March 2010 - 02:58 PM, sagde:

Diskussion bord allerede.Ok men jeg bestemmer jo ikke. Det må I selv finde ud af så. Jeg kom med et bud and thats my part of it.

Uenigheder må I så diskutere om.

Jeg syntes bare det kunne være hyggeligt at alle kunne være med uanset alder. Vi er jo ikke fulde 24/7 vel?Men det er jo også bare min mening.

Så vidt jeg kan se er alkoholen og fest et problem her.

Hvad er Jeres forslag ? Syntes bare ikke vi har haft mulighed for at møde alle jo.. :blush: Laver snart en poll lol

også tag hensyn til at vi snakker om ca 9000 kroner i Alt.inklusiv forbrug mad osv.. det skal jo også deles OG vi snakker ikke om 30 børn.. bare et par stykker :)


Diskussion er nok i overkanten. Jeg har ytret at jeg ikke ønsker deltage hvis arrangementet inkluderer småbørn (no offence, Jeanette). Det er ikke en diskussion, det er en konstatering omhandlende min egen personlige præference.

Desuden vil jeg gerne slå fast, at jeg ingen interesse har i alkohol. Det er uhyre sjældent jeg hælder den slags indenbords ;)

Det er mig ligemeget om der kommer 30 eller 2 småbørn, jeg føler intet behov for en hygge-tur som, uden tvivl, vil blive begrænset af det. Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, har jeg prøvet det før, og jeg fandt det hverken afslappende eller sjovt. Det er vel en ærlig sag?

Så er det jo op til dem der arrangerer begivenheden at vurdere om det skal være det ene eller det andet, jeg har udelukkende informeret om hvad der kan afholde mig fra at deltage. Men som jeg læser dit indlæg, ønsker du slet ikke selv at arrangere det. Så hvad er planen omkring den del? At alle involverede arrangerer i munden på hinanden?


/Christian

#53 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 March 2010 - 06:29 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Wauw .. det er godt nok en svær tråd det her..


Står også forvirret i midten på jeg indrømme .

Vil også gerne bare slå mig løs, og larme og feste , men jeg kan ikke holde andet end 2 dage med alkohol før jeg hopper på sodavands boden 3 dag.


Ved ikke lige hvad jeg skal sige...

Christina , kan du ikke lave en afstemning eller lign ?

VI VIL OGSÅ HAVE ANE, JOY OG CHRISTIAN MED :/ ..


Ihhh , hard one :/
Skrevet Billede

#54 Bruger er offline   Gredan Ikon 23 March 2010 - 06:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 171
  • Indmeldt: 03-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup

Selvfølgelig står jeg for arrangementet, men uenigheder blev jeg da lidt frusteret over.

Gider hellere ikke lave en poll om det her ... Ikk? FEST eller BØRN.. altså helt ærligt?

- Kunne være rigtig hyggeligt med fællessang om bålet og snak og hygge og man kan da godt nyde en øl eller 2 selvom der er et par børn


Hvad skal jeg gøre så vi kan finde den rette løsning, fordi det eneste jeg kan se er at uenighederne ikke stopper her.

Dette indlæg er redigeret af Gredan: 23 March 2010 - 06:52 PM

Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#55 Bruger er offline   Gredan Ikon 23 March 2010 - 07:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 171
  • Indmeldt: 03-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup

Michael Elsker børn :D Det havde han gjort :P
Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#56 Bruger er offline   Ane Ikon 23 March 2010 - 07:08 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægGredan, på 23 March 2010 - 06:50 PM, sagde:

Selvfølgelig står jeg for arrangementet, men uenigheder blev jeg da lidt frusteret over.

Gider hellere ikke lave en poll om det her ... Ikk? FEST eller BØRN.. altså helt ærligt?

- Kunne være rigtig hyggeligt med fællessang om bålet og snak og hygge og man kan da godt nyde en øl eller 2 selvom der er et par børn


Hvad skal jeg gøre så vi kan finde den rette løsning, fordi det eneste jeg kan se er at uenighederne ikke stopper her.

En poll ville blive ubehagelig, ja.

Jeg har ikke lyst til, at tage afsted hvis der skal småbørn med, så jeg springer fra ligesom de to andre. Så er det i hvert fald nogenlunde løst..
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#57 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 23 March 2010 - 07:12 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Så må I jo sige at der er fest de første dage, og så kan de to englebasser komme de sidste dage, og dem der så ikke vil være der, når børnene er der, må jo så tage hjem de sidste dage...
Skrevet Billede

#58 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 March 2010 - 07:14 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSalsaSupreme, på 23 March 2010 - 06:12 PM, sagde:

Så må I jo sige at der er fest de første dage, og så kan de to englebasser komme de sidste dage, og dem der så ikke vil være der, når børnene er der, må jo så tage hjem de sidste dage...



Jeg er enig med Salsa !
Skrevet Billede

#59 Bruger er offline   Gredan Ikon 23 March 2010 - 07:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 171
  • Indmeldt: 03-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup

Læs IndlægElinsJackson, på 23 March 2010 - 06:14 PM, sagde:

Jeg er enig med Salsa !


Ok.. Jeg lejer huset for 10 dage. Jeg har lige talt med ejeren. Og Det er han frisk på med 700 kr extra. Det betaler jeg også gerne. Hvad siger I så partytosser lol ? :idea:

Altså syntes bare alle skal have en dejlig mulighed og en fantastisk sommer i Christina´s hænder :) Jeg løber gerne nøgen rundt om huset med en papir pose på hovedet 100 gange hvis vi bliver mere end 20 personer.

PS: Selvom I ikke bliver 10 dage, skal i være velkommen dog til at blive hvis i har lyst.. det gør jeg uanset hvad og betaler mere :)

Dette indlæg er redigeret af Gredan: 23 March 2010 - 07:22 PM

Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#60 Bruger er offline   NayNay Ikon 23 March 2010 - 07:22 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægGredan, på 23 March 2010 - 07:20 PM, sagde:

Ok.. Jeg lejer huset for 10 dage. Jeg har lige talt med ejeren. Og Det er han frisk på med 700 kr extra. Det betaler jeg også gerne. Hvad siger I så partytosser lol ? :idea:

Altså syntes bare alle skal have en dejlig mulighed og en fantastisk sommer i Christina´s hænder :) Jeg løber gerne nøgen rundt om huset med en papir pose på hovedet 100 gange hvis vi bliver mere end 20 personer.


...det skal nok blive en sjov ferie så... ;D
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

  • (6 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere