The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#141 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 08:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Hurtig ekspedering!! ;)

Tak. :)
Skrevet Billede

#142 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:14 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på 08 December 2010 - 07:08 PM, sagde:

Jeg synes det er ærgeligt at denne situation har taget denne retning, at folk overvejer at gå, og måske i fremtiden helt dropper at komme til events fordi de er bange for responsen på deres personlige udmeldinger.. Sådan har jeg (og forhåbentlig også alle jer andre) aldrig håbet at det ville blive.
Nu var jeg selv i starten af alt dette ude med min mening, men jeg valgte ikke at tage modstanden for personligt og jeg regnede ikke med at det ville skade sammenholdet til events - og sådan ønsker jeg stadig det vil være. Personligt ved jeg stadig ikke hvor jeg står mht albummet, jeg tror bare jeg køber de sange digitalt jeg personligt kan lide, og længere er den ikke for mig - hvad andre gør er ikke mit valg og jeg vælger at respektere det...

Alt i alt håber jeg ikke at folk er kommet til det punkt hvor man ikke længere vil mødes på grund af dette her. Jeg håber og tror på at vores sammenhold er stærkt nok til at komme igennem dette!

- nu håber jeg ikke at nogle er blevet stødt, for det har bestemt ikke været min hensigt!!

PEACE!



Kan ikke se nogle steder i din besked, som folk ville blive stødt på, så vær ikke bange for det :)
Det er din mening, og den er lovlig, samt ligsom alle andres meninger, men hvis vi kunne holde den i det "pæne" jørne som du lige har gjort, så ville vi nok hellere ikke have havnet helt her ude, som vi er nu..
Men efter at Minnie lige piftede højt, så syndes jeg at det er faldet lidt igen , heldigvis for det :moremore:

Må indrømme at jeg er SPÆNDT på den kommende moo nytårsaften, men håber at alle, samt mig selv kan have en hyggelig aften og nat, og ligge albummet på hylden. :)
Skrevet Billede

#143 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 08:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Læs IndlægJacqueline, på 08 December 2010 - 08:08 PM, sagde:

Jeg synes det er ærgeligt at denne situation har taget denne retning, at folk overvejer at gå, og måske i fremtiden helt dropper at komme til events fordi de er bange for responsen på deres personlige udmeldinger.. Sådan har jeg (og forhåbentlig også alle jer andre) aldrig håbet at det ville blive.
Nu var jeg selv i starten af alt dette ude med min mening, men jeg valgte ikke at tage modstanden for personligt og jeg regnede ikke med at det ville skade sammenholdet til events - og sådan ønsker jeg stadig det vil være. Personligt ved jeg stadig ikke hvor jeg står mht albummet, jeg tror bare jeg køber de sange digitalt jeg personligt kan lide, og længere er den ikke for mig - hvad andre gør er ikke mit valg og jeg vælger at respektere det...

Alt i alt håber jeg ikke at folk er kommet til det punkt hvor man ikke længere vil mødes på grund af dette her. Jeg håber og tror på at vores sammenhold er stærkt nok til at komme igennem dette!

- nu håber jeg ikke at nogle er blevet stødt, for det har bestemt ikke været min hensigt!!

PEACE!


Alle har ret til deres meninger så længe man ikke udtaler sig negativt om en anden. :) med hensyn til købe af albummet, uden at støtte Cascio, så har jeg en idé...lad os stjæle den i Fona og løbe ud :lmao:

#144 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:17 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 07:16 PM, sagde:

Alle har ret til deres meninger så længe man ikke udtaler sig negativt om en anden. :) med hensyn til købe af albummet, uden at støtte Cascio, så har jeg en idé...lad os stjæle den i Fona og løbe ud :lmao:



hahaha , åhh tak Nima , et grin her inde havde vi lige brug for ! ;D
Super ide ! ;D;D haha
Skrevet Billede

#145 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 08:18 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægElinsJackson, på 08 December 2010 - 08:14 PM, sagde:

Kan ikke se nogle steder i din besked, som folk ville blive stødt på, så vær ikke bange for det :)
Det er din mening, og den er lovlig, samt ligsom alle andres meninger, men hvis vi kunne holde den i det "pæne" jørne som du lige har gjort, så ville vi nok hellere ikke have havnet helt her ude, som vi er nu..
Men efter at Minnie lige piftede højt, så syndes jeg at det er faldet lidt igen , heldigvis for det :moremore:

Må indrømme at jeg er SPÆNDT på den kommende moo nytårsaften, men håber at alle, samt mig selv kan have en hyggelig aften og nat, og ligge albummet på hylden. :)

Jeg er også ret spændt på nytårsaften :) Men mon ikke vi alle kan lægge hele denne her diskussion på hylden? Ville være ærgerligt at spolere det gode fællesskab.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#146 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 08:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 08:16 PM, sagde:

Alle har ret til deres meninger så længe man ikke udtaler sig negativt om en anden. :) med hensyn til købe af albummet, uden at støtte Cascio, så har jeg en idé...lad os stjæle den i Fona og løbe ud :lmao:


Som butikschef må jeg så sige at det er en yderst dårlig ide, hvis du bliver opdaget! Meeeen kan godt lide din tankegang LoooooL :pointfinger:
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#147 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:21 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægAne, på 08 December 2010 - 07:18 PM, sagde:

Jeg er også ret spændt på nytårsaften :) Men mon ikke vi alle kan lægge hele denne her diskussion på hylden? Ville være ærgerligt at spolere det gode fællesskab.



jo uden tvivl..
Og med lidt sprut indenbords, så bliver vi alle forhåbetlig så kærlige at vi glemmer alt hvad der har været snakket om hehe..

Men undskyld off Topic, vi burde holde nytårs samtalen inde på nytårs tråden :b
Skrevet Billede

#148 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 December 2010 - 08:21 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 08 December 2010 - 08:14 PM, sagde:

Kan ikke se nogle steder i din besked, som folk ville blive stødt på, så vær ikke bange for det :)
Det er din mening, og den er lovlig, samt ligsom alle andres meninger, men hvis vi kunne holde den i det "pæne" jørne som du lige har gjort, så ville vi nok hellere ikke have havnet helt her ude, som vi er nu..
Men efter at Minnie lige piftede højt, så syndes jeg at det er faldet lidt igen , heldigvis for det :moremore:

Må indrømme at jeg er SPÆNDT på den kommende moo nytårsaften, men håber at alle, samt mig selv kan have en hyggelig aften og nat, og ligge albummet på hylden. :)


Man kan aldrig vide hvordan folk fortolker ens tekst, der kan jo opstå misforståelser, så hellere være på den sikre side fra start af - jeg vil helst undlade at starte en ny diskussion ;)
Men jeg er glad for at du glæder dig til nytåret det gør jeg godt nok også - og det var faktisk godt du fik det sagt for har stadig ikke fået overført penge, men det er et sidespor.
Jeg håber bare andre har det lige sådan og folk stadig vil komme til events! :)
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#149 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 08:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Nytår bliver godt og vi skal nok høre masser af nyt musik :) Må indrømme Hollywood tonight rykker for VILDT! :)

Elin hvis du kan drikke mig mega fuld, så er der chance for, jeg også danser til Breaking News lol

#150 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 08:24 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs Indlæglauzzy81, på 08 December 2010 - 08:20 PM, sagde:

Som butikschef må jeg så sige at det er en yderst dårlig ide, hvis du bliver opdaget! Meeeen kan godt lide din tankegang LoooooL :pointfinger:

Altså at få en MJ missionær i fængslet kunne da være ok haha.. Så kan vi lære dem lidt om god musik smag :thumbup:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#151 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 08:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 08:22 PM, sagde:

Nytår bliver godt og vi skal nok høre masser af nyt musik :) Må indrømme Hollywood tonight rykker for VILDT! :)

Hollywood Tonight er HEERRRREEE FEEEED
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#152 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 08:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Læs Indlæglauzzy81, på 08 December 2010 - 08:20 PM, sagde:

Som butikschef må jeg så sige at det er en yderst dårlig ide, hvis du bliver opdaget! Meeeen kan godt lide din tankegang LoooooL :pointfinger:


Vidste ikke du var butikschef, men nu hvor du er, så kan du vel fortælle mig hvordan man piller alarmerne af?? lol

#153 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 08:27 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 07:22 PM, sagde:

Nytår bliver godt og vi skal nok høre masser af nyt musik :) Må indrømme Hollywood tonight rykker for VILDT! :)

Elin hvis du kan drikke mig mega fuld, så er der chance for, jeg også danser til Breaking News lol



jaaa HT, er så awesooooome !! Den skal helt sikkert spilles meget ;D
hahaha , Nima, det lyder til at det er dig der bliver offeret for at blive drukket under den her gang ahah ! ;D :upsidedown:
Skrevet Billede

#154 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 08:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 08:26 PM, sagde:

Vidste ikke du var butikschef, men nu hvor du er, så kan du vel fortælle mig hvordan man piller alarmerne af?? lol


HEHE jeg er desværre ikke Chef i en FONA, men til gengæld i en legetøjsbutik og vi bruger ikke alarmer, men ellers ville jeg gerne have givet dig nogle fif ;)
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#155 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 December 2010 - 08:38 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægNeomjj, på 08 December 2010 - 08:16 PM, sagde:

Alle har ret til deres meninger så længe man ikke udtaler sig negativt om en anden. Skrevet Billede med hensyn til købe af albummet, uden at støtte Cascio, så har jeg en idé...lad os stjæle den i Fona og løbe ud Skrevet Billede

TOP! den er jeg med på Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#156 Bruger er offline   Smooth Ikon 08 December 2010 - 08:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Hold da op... så gik der lige en halv time med at læse hele tråden igennem. Jeg orker ikke lige at blande mig i selve diskussionen og det lader også til at folk er faldet lidt ned.

Jeg vil bare lige give Søren et klap på skulderen. Jeg synes du gjorde det pissegodt og jeg er helt enig.

Iøvrigt synes jeg det var forfriskende at høre at Nicolai Molbæk, som jo er ret respekteret i musikbranchen, også var skeptisk.... i modsætning til de tidligere anmeldere TV2 har adspurgt, som har slået det hen som konspirationsteorier.

Hygge og god stemning herfra :biglaugh:
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#157 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 09:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Nicolai var så vild med Hollywood Tonight og albummet - Invincible mner jeg kun han gav to stjerner. Så det er dobbel op.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#158 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 09:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Nogen der har fundet klippet på tv2? Jeg har nemlig ikke... :blush:
Skrevet Billede

#159 Bruger er offline   Smooth Ikon 08 December 2010 - 09:17 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

http://sputnik.tv2.d...-danmark-25796/

ca. halvejs inde i klippet
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#160 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 09:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Takker! :)

Det gik fint Søren. Det var din egen mening. Synes heller ikke man fornemmer nogen steder, at du talte på vejne af andre. Respekt for det. :) :thumbsup:
Skrevet Billede

  • (9 Sider)
  • +
  • « Første
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere