Sommerhus ferie med Moo´s
#22 22 March 2010 - 09:28 PM
Forestil jer , flere dage med jer Moo's , og michael, on the same time ;D Weee . blir AMAZING
Helle for at ligge i boblebadet med en champagne i hånden , michael i højtalerne , og hele min moo's sammen med mig ;D Weee . can you feel it ? ;D;D
#23 22 March 2010 - 09:30 PM
ElinsJackson, på 22 March 2010 - 09:28 PM, sagde:
Forestil jer , flere dage med jer Moo's , og michael, on the same time ;D Weee . blir AMAZING
Helle for at ligge i boblebadet med en champagne i hånden , michael i højtalerne , og hele min moo's sammen med mig ;D Weee . can you feel it ? ;D;D
Helle for at så ligge øverst i den bunke af folk, der så vil være i boblebadet haha xD
#25 22 March 2010 - 09:35 PM
ElinsJackson, på 22 March 2010 - 08:33 PM, sagde:
Den er god, men jeg vil være i min lille børne pool og lave mine egen bobler...
Dette indlæg er redigeret af Gredan: 22 March 2010 - 09:36 PM
---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...
#27 22 March 2010 - 09:42 PM
Gredan, på 22 March 2010 - 08:53 PM, sagde:
"Fandt nogle dejlige sommehuse til leje... ! ca 5000 kr en uge.. med pool.. billiard og strand, havudsigt! Plads til ca. 25, hvorfor ikke telt også så siger vi 35! ikke så dyrt!"
http://www.godsommer...merhus-1319.asp er et godt eksempel. 5000-9000 Kroner for en uge eller mere. Jeg kan da stå for lidt flere penge, hvis ikke flere tilmelder sig, men det kommer vi til senere. Jo flere, jo billigere Min mors veninde kender ejeren så, handel på bordet siger jeg
/Godt nok siger den 16 personer.. med hvad *****... telt og madrasser... det kunne lade sig at gøre hos Christian og Inge.. why not now lol/
BESKRIVELSE:
228 m2 træhus beliggende på 2300 m2 naturgrund
Huset er meget velegnet til flere familier og ligger i et naturskønt område.
Ikke langt fra en familievenlig sandstrand ligger dette flotte poolhus.
Fra gavlen opholdsstuen kan man gå ud på en vestvendt overdækket aftensterrasse hvor man kan nyde solnedgangen.
Huset indeholder :
60 m2 stue kombineret med køkken med el-komfur, mikroovn, 2 køleskabe, fryser på 40 L.
6 soverum + alkove til 2. 1 køje seng på det ene værelse
3 toiletter, med bruser, vaskemaskine og tørretumbler
Huset er opvarmet med olie og der er gulvvarme i hele huset, overdækket aftensterrasse, havemøbler, grill, sauna, DVD, Playstation 2, Brændeovn, 2 Farve-TV, Stereoanlæg, Barneseng, Barnestol(Til de små ikke Voksne... eller fulde voksne ok? Måske kan Elin pakkes ind i sengen..hahahahha )
Der er rigelig med parkeringsplads på grunden.
Men endelig, tag en kig på billederne, og kom med nogle datoer, sætter snart en poll op med datoer - priserne skal i ikke tænke på da det er en familie kontakt.
Jeg betaler hele huset, så kan der overføres senere, når tilmeldninger kommer. Men som sagt, det kommer vi til en smule senere.
Mht transport fra Viborg Elin, det skal vi nok finde ud af vi kan altid mødes et eller andet sted !
Hyggelig aften til Jer alle sammen.
Ps. Jeg sørger for at den her event sker. med 5 eller flere mennesker, så folk kom med feedback , problem stillinger.. så finder vi en løsning
Det lyder jo helt perfekt Christina! Im in det lyder virkelig dejligt og er klart det billigste der er at finde nogen steder
You're always in my heart <3
#28 22 March 2010 - 09:45 PM
mystix, på 22 March 2010 - 08:42 PM, sagde:
Prisen jah...Det forklarer jo også at det er i Marielysten.. lol..In the middle of nowhere ! xD
Dette indlæg er redigeret af Gredan: 22 March 2010 - 09:45 PM
---------------------------------------------------------------------------------------
#32 22 March 2010 - 10:23 PM
#33 22 March 2010 - 10:33 PM
#34 22 March 2010 - 11:02 PM
Smilla, på 22 March 2010 - 09:19 PM, sagde:
pr'ver igen http://www.godsommer...merhus-1319.asp
#35 22 March 2010 - 11:57 PM
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#36 23 March 2010 - 12:09 AM
Det er fint nok hvis man er 6-8 mennesker afsted, men med så mange mennesker bliver det altså nemt problematisk.
Thats just my 2 cents
/Christian
#37 23 March 2010 - 12:13 AM
HoTkNiFe, på 23 March 2010 - 12:09 AM, sagde:
Det er fint nok hvis man er 6-8 mennesker afsted, men med så mange mennesker bliver det altså nemt problematisk.
Thats just my 2 cents
/Christian
Enig! Jeg har også svært ved, at få Moo's og småbørn på ferie, til at hænge sammen. Sidst larmede vi godt og grundigt.. og selvom området er stort, så virker det urealistisk, at +20 voksne ikke på et tidspunkt kommer til, at vække de små børn, og det synes jeg er synd, både for børnene og for os andre.
#39 23 March 2010 - 10:00 AM
HoTkNiFe, på 22 March 2010 - 11:09 PM, sagde:
Thats just my 2 cents
/Christian
Sikke nogle dejlige ord du bruger for at beskrive os
#40 23 March 2010 - 10:08 AM
ElinsJackson, på 23 March 2010 - 09:00 AM, sagde:
Christian, det er lige netop derfor huset er stort og har nogle værelser ´+ en kæmpe kæmpe have man kan være i. Det er jo ikke fordi vi skal have disco lights, en røgmaskine og en bartender og feste hele ugen igennem.
VI taler om en pause fra alt det negative der er sket, og lære hinanden at kende, tage på udflugt i naturen synge ved et bål, tale om forskellige ting. Grille osv. Vi taler om en "Moo Familie hygge" tur.
Små børn, dem skal vi jo have med. Hvilken glæde de vil opleve med så mange voksne og unge mennesker("teens ) spille fodbold.. Cricket.. alt det sjove!
Vi skal ikke se rejsen som en druk tur, det modsætte. Vi skal se det som en hygge tur som en stor FAMILIE
Når børnene sover kan vi da godt sidde og hygge lidt med alkohol og sodavand.. Men det er ikke hovedpunktet her.
(Men folk må selv om, om de har lyst til at komme med...! Christian? Hvem skal være vores babysitter så? )
Håber I kan se det
Dette indlæg er redigeret af Gredan: 23 March 2010 - 10:18 AM