The Moo-Walkers Forum: World Music Awards i aften på ZULU kl. 20.50 - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



World Music Awards i aften på ZULU kl. 20.50

#41 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 28 June 2007 - 05:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

´Både og..

For det var ikke meningen han skulle synge, som han selv sagde, da han ankom til showet..

Men jeg synes også, at han godt kunne have givet den mere gas, nu hvor han endelig stod på scenen igen, men for mig var det bare en fed oplevelse, :biglaugh: Et stort øjeblik i mit liv, så jeg tror at hvis jeg havde set det på tv, ville jeg nok ha været mere kritisk..

Men os som så det Irl, vi er sq godt tilfredse heh tror jeg da:)??

#42 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 28 June 2007 - 06:50 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

HVIS man havde forventet et kæmpe show fra Michaels side (med dans og sang osv... det såkaldte comeback, som medierne blæste det op til), så ja, så ville man da nok blive skuffet! Men det tror jeg faktisk ikke, der var særligt mange der gjorde!
Michael havde på intet tidspunkt lovet, at han ville optræde!!

For mit eget vedkommende, så var det en KÆMPE aften. At være der iblandt publikum, at se MICHAEL JACKSON (Jeg SÅ Michael Jackson. Så kunne han have slået en skid i hovedet på os alle sammen, det ville stadig være stort). Jeg havde ikke forventet noget! Tværtimod troede jeg nærmere, at Michael ville være på scenen i fem minutter, og så var det det. Det overraskede mig meget, at han var på så lang tid!

Bare min holdning. Jeg tror Jannik har ret i, at man ser lidt anderledes på det, hvis man selv var der! :moremore:
Skrevet Billede
BAH !

#43 Bruger er offline   Janet Ikon 29 June 2007 - 04:42 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg er enig med Jannik og Mette!... Det var KÆMPE stort det han gjorde... For jeg har lidt følelsen af, at han kom på og sang de par linjer, bare for vores skyld. Fordi pressen havde gjort et stort nummer ud af det, fordi han nok troede at det var det vi regnede med. Bare så vi ku få lidt for vores penge. :D Jeg synes det var rigtig, rigtig fedt!

Elsker den mand.. :wub:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#44 Bruger er offline   Smarties Ikon 09 July 2007 - 12:53 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jeg har foerst haft mulighed for at tjekke Moo i dag, da jeg er paa ferie, men er tilbage i DK onsdag, saa svarer jeg lige tilbage mht. dvd'erne til dem som har skrevet PM's til mig ;)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere