The Moo-Walkers Forum: Få jer et liv ! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Få jer et liv !

#1 Guest_Keys_* 30 August 2009 - 11:39 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg må undskylde jeg bander, men jeg er bare så sur ligenu at jeg må tage min vrede ud her :/


Jeg blir sku snart træt af alle de f***** løgn historie som alle idiotiske pressen skriver om!!!
Hvad i alverden er deres problem? har de seriøst ikke et liv eller hvad?
Hvad med pressen selv? De er vist selv nogen homoseksuelle, de da vist selv nogen pædofiler, de spiser da vist selv mange piller og hvad ved jeg?
Hvorfor fejre de ikke bare Michael istedet for at disse ham med alle mulige løgn historier? sådan nogle sv**

Dette indlæg er redigeret af Keys: 29 September 2009 - 04:47 PM


#2 Bruger er offline   Katie Ikon 31 August 2009 - 02:25 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg er helt enig med dig Keys ! De tjener jo penge ved det.. Og De vil gøre alt for at tjene penge! Om de så skulle løbe nøgne rundt på hele Danmark, ville de gøre det! :o
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#3 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 31 August 2009 - 02:43 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Ja, du/I har så ret!!! De har ingen stolthed, ingen værdighed, og absolut ingen respekt!!!!!!!!!!!!!! :angryshout: Hvorfor skal folk være så dumme???? Hvis de havde en funktionel hjerne, kunne de godt se at det de arbejder med er ondt!! De er nogle værre åndsboller....



FUCK THE PRESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



De åndsvåge blodsugere!

Dette indlæg er redigeret af CaseyXM: 31 August 2009 - 02:43 PM

LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#4 Bruger er offline   foralltime Ikon 29 September 2009 - 02:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægKeys, på Aug 30 2009, 11:39 PM, sagde:

Jeg må undskylde jeg bander, men jeg er bare så sur ligenu at jeg må tage min vrede ud her :/


Jeg blir sku snart træt af alle de f***** løgn historie som alle idiotiske pressen skriver om!!!
Hvad i alverden er deres problem? har de seriøst ikke et liv eller hvad?
Hvad med pressen selv? De er da sikkert også homoseksuelle, de da sikkert selv pædofiler, de spiser da sikkert selv mange piller og hvad ved jeg?
Hvorfor fejre de ikke bare Michael istedet for at disse ham med alle mulige løgn historier? sådan nogle sv**

99 % af disse personers liv består i at gøre alt andet end at fejre Michaels musikalske genialitet - den sidste %del er så (MÅSKE) dem selv.....og dog, nej, hele deres liv er at svine ham til med den ene fantast fortælling efter den anden!!
Man kan ikke andet end at ryste på hovedet.......
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#5 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 29 September 2009 - 03:13 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Når du skriver OGSÅ selv, hentyder du at MJ var det,. ret det lige til sikkert selv ;)
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#6 Guest_Keys_* 29 September 2009 - 04:46 PM

  • Gruppe: Guests

Nååårh ja det må du undskylde..
jeg skriver meget hurtig så laver altid fejl..
retter fejl nu

#7 Bruger er offline   Ebbon Ikon 17 December 2009 - 09:44 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Når I nu er så sikre på at pressen altid skriver lort om Michael og alle andre kunstnere, så ville det måske være en idé at lade være med at læse dem :-)

Jeg har for langt tid siden lært at tage afstand for alle de løgnehistorier, jeg læser kun de Michael nyheder på sladderblade som jeg bliver anbefalt at læse.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#8 Bruger er offline   Christinehf Ikon 17 December 2009 - 11:31 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Frederikshavn

Læs IndlægEbbon, på Dec 17 2009, 09:44 AM, sagde:

Når I nu er så sikre på at pressen altid skriver lort om Michael og alle andre kunstnere, så ville det måske være en idé at lade være med at læse dem :-)

Jeg har for langt tid siden lært at tage afstand for alle de løgnehistorier, jeg læser kun de Michael nyheder på sladderblade som jeg bliver anbefalt at læse.



Ja det vil jeg give dig ret i, det er spild af tid det andet, og hvorfor bruge energi på at gå og hidse sig op over det.... Plus at journalisterne får læsere/opmærksomhed, hvis vi læser det.....
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 17 December 2009 - 12:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Well, jeg tror nu egentlig at der er mange af dem der godt selv kan genkende geniet, men som sagt så skriver de hvad de skriver for at tjene penge.
Jeg tvivler på at det er personlige meninger og holdninger der skjuler sig bag, ihvert fald, 95% af historierne. For om man vil det eller ej, så har Michael opnået en status, prestige, på en måde som ingen andre har. Og journalister har jo også været med til at gøre ham så stor som han er. Og hvis man kigger gennem årenes løb så er det garanteret de samme journalister der skrev fantastiske flotte artikler om ham for nogle år siden, som den dag idag skriver en masse BS.
Kapitalisme er en grum ting..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#10 Bruger er offline   Caroline Ikon 22 December 2009 - 12:00 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 20
  • Indmeldt: 24-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Danmark

Pressen gik forvidt!
De ødelagde hans liv.... Nøj hvor har jeg mange gange måtte lukke munden på folk der har sagt han var pædofil eller andet.. Det sjove er så at når jeg så kommer med alle mine argumenter imod det de siger kan de jo sørme godt se jeg har ret. <_<
Vi ska ikk lytte til det de skriver i pressen, og vi ska ikk tro på det, men vi bliver nød til at følge med i det så vi kan fortælle sandheden nu hvor han ikk selv kan det mere :(
Skrevet Billede

Long live the king!

#11 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 22 December 2009 - 05:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægCaroline, på Dec 22 2009, 12:00 AM, sagde:

Pressen gik forvidt!
De ødelagde hans liv.... Nøj hvor har jeg mange gange måtte lukke munden på folk der har sagt han var pædofil eller andet.. Det sjove er så at når jeg så kommer med alle mine argumenter imod det de siger kan de jo sørme godt se jeg har ret. <_<
Vi ska ikk lytte til det de skriver i pressen, og vi ska ikk tro på det, men vi bliver nød til at følge med i det så vi kan fortælle sandheden nu hvor han ikk selv kan det mere :(

ja, lige præcis.
vi er ldit nødt til at hole os opdateret med lortet, for at kunne være forberedt på hvad vi kan risikere at få i fjæset når vi snakker med andre om ham. ellers kan de lige pludselig chokere os med et nyt skod-rygte også tror de at vi er chokeret fordi vi tror det passer..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#12 Bruger er offline   Caroline Ikon 22 December 2009 - 07:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 20
  • Indmeldt: 24-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Danmark

præcis!
Men de vil aldrig få ramt på os!
We are unbreakble! ;)
Skrevet Billede

Long live the king!

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere