The Moo-Walkers Forum: HVAD SKETE DER I LONDON? HVAD SKETE DER I LONDON?!!!!!! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



HVAD SKETE DER I LONDON? HVAD SKETE DER I LONDON?!!!!!!

#1 Bruger er offline   Sunshine Ikon 07 October 2005 - 10:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

HOLD DA KÆFT, DET ER DA NOGET AF DET VILDESTE OG MEST SPÆNDENDE JEG LÆNGE HAR HØRT!!!!!

HVAD SKETE DER?

HVAD SAGDE HAN?

SÅ I HAM?

VILLE BARE SÅDAN ØNSKE AT JEG HAVDE VÆRET DER!!!!! :sad:

TÆNK AT THE MICHAEL JACKSON, HELTEN OVER ALLE HELTE, MUSIKKENS JESUS, DET GODE HJERTE OVER ALLE GODE HJERTER BEDTE !OS! OM AT KOMME!!!!

OH MY F******* GOD!!!!
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#2 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 08 October 2005 - 09:37 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Så såååhh... Nu skal de heldige væsner jo også lige hjem først...


Men WOW, hvor er det altså spændende!!!


(PLEASE, Søren og Rikke, tag Mike med hjem til Danmark!!)
Skrevet Billede
BAH !

#3 Bruger er offline   Mathias Ikon 08 October 2005 - 10:21 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Læs IndlægMette*lil, på Oct 8 2005, 10:37 AM, sagde:

Så såååhh... Nu skal de heldige væsner jo også lige hjem først...
Men WOW, hvor er det altså spændende!!!
(PLEASE, Søren og Rikke, tag Mike med hjem til Danmark!!)


FORKLARFORKLARFORKLAR!!!! JEG ANER INGENTING!!! FORKLAR !!!

#4 Bruger er offline   Magic-MJ-Music Ikon 08 October 2005 - 11:20 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 340
  • Indmeldt: 18-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Jamen Michael Jackson er i London, og har bedt sine fans møde op, for han vil se dem.
_________________________________________________________

Ja jeg ligner en arto dukke på billedet.. Dont know why..

#5 Bruger er offline   clausw Ikon 08 October 2005 - 11:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Der var vist en smule kaos derovre... Han blev nærmest omringet af sine fans og blev reddet af sikkerhedsfolkene.

Om han sagde noget ved vist ingen, da man ikke kunne høre noget pga. af larmen fra fans og fotografer.

Indtil flere fans hørte Raymone Bain fortælle at Michael bliver i London i længere tid. Han indspiller musik i Abbey Road Studierne. Det må være den nye charity single "From The Bottom Of My Heart" der arbejdes på. :D
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Sunshine Ikon 08 October 2005 - 11:38 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

Men jeg har atså lige et spørgsmål. Hvor ved I alt dette fra? For når jeg går ind på mjjsource står der intet! Hvor finder I de oplysninger?
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#7 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 08 October 2005 - 12:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

prøv at tjekke MJJ Forums eller MJEOL Forums

Dette indlæg er redigeret af Lady in Michaels Life: 08 October 2005 - 12:05 PM

Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 October 2005 - 02:17 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det er dejligt at have Michael tilbage i Europa
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#9 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 08 October 2005 - 02:38 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Læs IndlægJesh, på Oct 8 2005, 03:17 PM, sagde:

Det er dejligt at have Michael tilbage i Europa



Ja, og for min skyld må han meget gerne blive!
Skrevet Billede
BAH !

#10 Bruger er offline   clausw Ikon 08 October 2005 - 03:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Paparazzierne var vist dem, som skreg mest hører jeg :lol2:
Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 12 October 2005 - 12:17 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Så er Rikke og jeg kommet hjem fra London. Beklageligvis - da Michael stadigvæk er der...

Men anyway - det var fuldstændig fantastisk!!! :)

Den første aften, I spørger til, nåede jeg desværre ikke selv at opleve, da vi først nåede til London over midnat, og Michael kom ud allerede ved 19.30 tiden. Men jeg fik da førstehåndsberetning fra bl.a. Danny, som var så heldig at møde ham ved den lejlighed.

Michael var kommet ud og ville have brugt en del tid sammen med sine fans ved hotellet, men fordi sikkerheden ikke var god overhovedet, og der var lidt for mange vilde fans og ISÆR vilde paparazzier, måtte han hurtigt sætte sig ind i bilen og køre. Han kørte ned til et studie, hvor det også kom til at gå rimeligt vildt til for sig. Den såkaldte sikkerhed, der skulle have været der, var ingen match for dem, der var mødt op for at se Michael, så det endte med, at Michael direkte løb ind i parkeringskælderen, hvor roen dog blev genoprettet. Danny fortalte, at det var ligesom at se "jagten" i Moonwalker, og at Michael virkede til at elske det ligesåhøjt, som han gør i filmen, da han tydeligevis grinede højt. Michael stillede sig op på en bil og gjorde signal til at ville sige noget, men da larmen fra de begejstrede fans var for høj, måtte han til sidst opgive.

Dagen efter, lørdag, hvor vi så var ankommet, kom Michael ud allerede om eftermiddagen for at tage i teatret og se "Billy Elliot". Jeg nåede desværre ikke at se ham, da han kom ud fra hotellet, fordi vi var taget lidt for hurtigt afsted til teatret. Hans ankomst der var også vildt forvirrende. Han parkerede først foran indgangen, hvor jeg var, men fordi der var for mange fans og for lidt sikkerhed, kørte han afsted igen. Så gik det vilde løb ned af gaderne, og efter noget tid, var jeg selv tilbage sammen med Danny og en fan, der hedder Obi ved siden af Michaels bil. Han holdte ind til siden og blev der i omkring 30 sekunder, hvor vi kunne stå stille og vinke ind til ham. Han har jo tonede ruder, men alligevel kunne man godt se, at han sad inde i bilen med sine 3 børn. Han sad og prikkede på ruden, mens vi vinkede ind til ham. Fantastisk!!

Pga. den lille løbetur missede jeg ham så til gengæld, da han ankom til teatret, men jeg stod til gengæld rigtigt godt placeret bagved barrierer, der overraskende nok var stillet rigtigt godt op, da Michael kom ud godt 2 timer senere. Det var et STORT øjeblik, da Michael trådte ud af teatret - første gang, jeg har set ham rigtigt her på den rigtige side af retssagen. Barrierne var heldigvis sat rigtigt godt op, så Michael kunne roligt stoppe og og vinke rundt til folk. Jeg tror endda, han skrev et par autografer også. Han så fuldstændig fantastisk ud, iklædt sorte bukser, en grøn skjorte og solbriller. Og det aller allerbedste var, at han så oprigtigt glad ud!! :) Det lader til, at han har fået bearbejdet den rædselsfulde retssag overraskende hurtigt, og at han har fundet sit gode humør og sin livsglæde igen!! :) Det er SÅ godt at se!!!

Han må have kørt en omvej på vej tilbage til hotellet, for jeg nåede lige nøjagtigt tilbage før ham og fik igen mulighed for at se ham rigtigt tæt på, da han gik ind på hotellet. Situationen var desværre mere kaotisk der, så han havde ikke mulighed for at stoppe op.

Søndag kom han ud om aftenen. Raymone Bain havde tilsyneladende annonceret, på en eller anden måde, at Michael skulle i Madam Tussauds. Jeg hørte desværre først om det så sent, så jeg missede ankomsten. Han var kun derinde i en 15-20 minutter, før han kom ud igen. Der var sikkerheden desværre nok dårligere end nogensinde før, så der gik det meget meget stærkt med at komme ud, og da han dukkede sig hele vejen, kunne jeg stort set ikke se ham. Jeg var dog heldig at komme ind i en bil, kørt af en fan, så jeg kunne følge Michael hele vejen tilbage til hotellet. Vi var tit oppe ved siden af Michaels bil, hvor vi kunne vinke ind til ham og se, at han vinkede tilbage!

Mandag var så allerførste gang, at vi så ham i hotel vinduet! Vi blev lige pludseligt lynhurtigt samlet nedenunder hans vindue, en 300-400 fans, som kommunikerede med Michael ved hjælp af "chants" altså at råbe i kor og synge, hvorefter Michael igen og igen svarede ved at vinke eller give andre signaler. For eksempel råbte vi på et tidspunkt: "VICTORY, VICTORY, VICTORY", som Michael reagerede på med et V-tegn. Og vi fik også lige et thumbs-up med på vejen, da vi sang Heal the World. Da vi råbte på Prince, Paris og Blanket, kom de helholdsvis hen i vinduet, hvor de vinkede til os. Det fortsatte i omkring 2 timer den dag! Det var simpelthen bare så stort!!

Tirsdag aften kom Michael også frem i vinduet om aftenen i omkring en time. Og det var så det sidste, jeg så til ham, inden jeg desværre var nødsaget til at tage hjem.

Men hele oplevelsen var fuldstændig fantastisk!! Mit eneste håb for turen var at få lov til at se Michael tæt på, og det fik jeg opfyldt sammen med en masse andre fantastiske oplevelser! Det blev møgdyrt, fordi det skete så pludseligt, men det var værd en krone værd og mere til!!

Michael er stadigvæk i London. Rygterne flyver, ang. hvornår han flyver hjem, men ingen ved noget som helst med sikkerhed. Måske i dag, måske på fredag, måske d. 22. oktober. Eller måske en helt anden dag. Så det er meget forvirrende.

Men faktum er, at Michael er tilbage, og han har det godt!!! :D

Læs Indlægclausw, på Oct 8 2005, 04:20 PM, sagde:

Paparazzierne var vist dem, som skreg mest hører jeg :lol2:


Ja, paparazzierne var rædselsfulde!! Værre end nogensinde er jeg ligeved at mene. Den ene tog ligefrem fat i Michaels hår, tvang hans hoved rundt og tog et billede lige i fjæset på ham! De burde forbydes ved lov, de er fuldstændigt afskyelige!!

Jeg var så tæt på at få tæsk af dem, tror jeg *lol*. Jeg kæmpede simpelthen alt, hvad jeg kunne for at forhindre, at de fik taget billeder af Michael - skubbede dem væk fra hans bil, prøvede at skubbe dem, når Michael var der, så de ikke kunne tage ordentlige billeder og lign. Jeg bliver simpelthen så rasende, når jeg ser dem. Deres eneste mission er at tage billeder af Michael, som kan bruges til artikler, der bevidst hænger Michael ud og prøver på at ødelægge hans liv. Det er deres eneste mission, og de vil gå til alle længder for at fuldføre den!

#12 Bruger er offline   Magic-MJ-Music Ikon 12 October 2005 - 03:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 340
  • Indmeldt: 18-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Det lyder som om at du har haft den mest eventyrlige og fantastiske tur.. Det sker vel også en skønne dag for nogle af os andre. Hvis jeg havde pengene til det, havde jeg selvfølgelig også taget afsted.. Men det er lige i denne tid hvor det kniber lidt med pengepungen.. Men jeg kommer da selvfølgelig til Event i KBH d. 12.
Ang. paparazzi burde en stå op i folketinget og på en eller anden måde få dem fjernet. De gør jo ikke andet end at give folk et dårligt ry.. Og de fleste læsere er endda så dumme at tro på hvad de skriver...
Det er absolut absurd.. :zip: :zip:
_________________________________________________________

Ja jeg ligner en arto dukke på billedet.. Dont know why..

#13 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 12 October 2005 - 03:51 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Lyder som en god, og speciel tur..:D
Skrevet Billede
BAH !

#14 Bruger er offline   *Malene* Ikon 12 October 2005 - 04:26 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

:angry: Arj det lyder som den fedeste tur!!!
Bare man kunne ha' været der selv!!! :biglaugh:
Jeg synes det er skide godt at i tog afsted, selvom det jo var møg dyrt, hvis jeg kunne havde jeg squ også gjordt det!!
Det er jo nok højst sandsynligt oplevelsen værd!! :silly: ;)
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 12 October 2005 - 06:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Vi er da overhovedet ikke misundelige :angry:
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#16 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 12 October 2005 - 09:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Årh snyd!!!! Gid jeg kunne havet set ham!!! Tillykke!!!

Når du nu siger Danny, hvem mener du så? For min kæreste Danny var derovre (han er Englænder), er det ham? Middelhøjde, mørkhåret, norm. bygning? Han havde videokamera med, og var sammen med sin ven Tom... :o
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#17 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 12 October 2005 - 10:38 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Nej, jeg tænker på Danny Oliver. :)

#18 Bruger er offline   *Malene* Ikon 13 October 2005 - 03:24 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægBjoernClausen, på Oct 12 2005, 10:24 PM, sagde:

Årh snyd!!!! Gid jeg kunne havet set ham!!! Tillykke!!!

Når du nu siger Danny, hvem mener du så? For min kæreste Danny var derovre (han er Englænder), er det ham? Middelhøjde, mørkhåret, norm. bygning? Han havde videokamera med, og var sammen med sin ven Tom... :o



JA! Endnu flere der har set ham!!! :ph34r: hehe :biglaugh:
Jeg glæder mig til jeg en dag (høhø) ser Michael!! :silly:
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 13 October 2005 - 09:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Nåh, OK, så var det ikke ham.. Var ellers blevet inviteret af ham... Megasynd at jeg ikk ku få fri fra arbejde... :pout:
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#20 Bruger er offline   Jesh Ikon 14 October 2005 - 07:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det lyder som en rigtig fed tur Søren............. B)
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere