The Moo-Walkers Forum: Lidt tanker - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Lidt tanker

#1 Bruger er offline   Jesh Ikon 16 November 2005 - 02:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Efter vores rigtig gode fest i lørdags blev jeg desværre syg (er faktisk ikke kommet mig endnu), hvorfor jeg lå i sengen i tre dage. De tre dage brugte jeg på at kigge mere end 50 MJ-videobånd igennem. Der var alt fra gamle interviews, koncerter, dokumentarer, taler, vilde fans og meget mere. Flere gange under gennemgangen af videobåndene fik jeg gåsehud og tåre i øjnene (selvom jeg ikke er meget for at indrømme det). Gang på gan slog det mig, hvor fantastisk, speciel, unik, genial, sørgelig, trist, glad, barnlig, voksen, følsom og spektakulær denne mand og hans liv er - han rummer simpelthen så meget. Michale har opnået ufattelig meget gennem hans liv både humanitært og musikalsk... alligevel er Michael blevet behandlet dårligere end nogen anden (og bliver det desværre fortsat), hvilket virkelig går mig på. Det der kendetegner hadet mod Michael er, at det kommer fra personer der ikke kender ham, der aldrig har mødt ham, men som den store offentlighed desværre stoler blindt på (hvis du høre en løgn ofte nok, begynder du at tro på den). Til alle awardshows, koncerter og lignende er der kun respekt for og stor kærlighed til Michael.. og det kommer fra os, fansne, og fra personer der kender ham eller hans opvækst og til tider vanskelige vilkår. Det er ufattelig trist at mange tænker på plastik eller pædofili når de høre navnet Michael Jackson..... det er uretfærdigt for en mand der har gjort og opnået så meget. De burde tænke på musik og humanitære indsatser eller dans!! De samme personer kalder også Michael en fiasko, et levn fra fortiden der ikke længere har noget at byde på....... De snakker og snakker, mend de tilbeder Bruce Springsteen, Madonna eller nogen af de andre der ikke klare sig halvt så godt som Michael. De ser helt bort fra kendsgerningerne, nemlig at Michael fortsat er meget populær blandt store befolkningsgrupper og ikke kun os fans..... bevis: Se blot Michaels salgstal gennem de seneste 3-4 år - her er der ikke mange der kan følge med!! Jeg håber virkelig den grimme tone mod Michael og lysten til at slagte ham og kalde ham en fiasko vil ændre sig fremover, i takt med at de seneste år kommer mere og mere på afstand. Imellemtiden vil jeg stå ved hans side som en solid stolpe i jorden.... forhåbentlig sammen med alle jer andre og mange flere!!!

Jeg havde bare lige lidt jeg skulle af med.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#2 Bruger er offline   Sunshine Ikon 16 November 2005 - 03:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

Rigtig godt indlæg Jesh. Du siger præcis hvad jeg, og sikkert også alle andre, tænker og føler.
Og du kan stole på, at jeg vil stå som en solid stolpe i jorden sammen med dig for evig og altid. Død eller levende. Forhåbentlig levende...
Jeg vidste faktisk ik' at han er/var en af de mest sælgende musikere de seneste 3 - 4 år. Sejt. :top:
Så er der bare ik' nogen der skal sige noget om vores Mike! :mike:
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#3 Bruger er offline   Atrice Ikon 16 November 2005 - 03:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 52
  • Indmeldt: 23-March 04
  • Location:Rødovre, Danmark

Lige præcis sådan! Nemlig...

jeg vil også altid være der - støtte Michael, forsvare ham... det kan godt være jeg ikke er det mega-super-duper-fan jeg var for 9-10 år siden, men jeg ER der, jeg sender ham mine tanker og ønsker ham kun det bedste - det har jeg altid gjort, og selvom jeg måske ikke hører hans musik hver dag, så er han der. Som min signatur hér siger... :)

den mand ER fantastisk, han har gjort så meget for så mange, og de færreste ved det, og har sjovt nok slet ikke lyst til at vide det - for fortæller man dem om ham, går det ind af det ene øre og ud af det andet. De snakker stadig videre om "at det er da ikke nogen god opvækst hans børn får" og "han bliver da også grimmere for hvert år" og "manden er jo sindssyg"... men hvad er det der ofte står i slutningen af de "Carmina Burana" sammenklip af Michael... "Ignorance is Justice" - og sådan er det desværre for de fleste... :wacko:

men i det mindste ved vi, at vi er der for ham - og det ved Michael jo faktisk også godt at vi er, og han er der for os, mere end han måske selv aner. Hans musik kan lyse en trist dag op, eller være lige den rette man har brug for at høre når man er i et bestemt humør... Michael er bare Michael, og det har han bare at blive ved med at være :mike:

*er forresten også syg*

Dette indlæg er redigeret af Atrice: 16 November 2005 - 03:52 PM

I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart

#4 Bruger er offline   Jesh Ikon 16 November 2005 - 03:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

God bedring :smart:
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#5 Bruger er offline   Sunshine Ikon 16 November 2005 - 04:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

Sådan skal det være! Sjovt, lige nu sidder vi faktisk alle 3 og læser dette kunne jeg lige se nederst :top:
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#6 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 16 November 2005 - 04:28 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Ked af at høre, at du belv syg... Håber du snart får det bedre :D :D (STORT KNUS!!!)


Jeg kunne ikke give dig mere ret i dine synspunkter! Det kan gøre mig vred, frustreret, trist og ked af det, når folk glemmer hvad Michael virkelig ER!! Nogle gange, når jeg hører en sang af ham, kan det pludselig slå mig, og jeg bliver helt overvældet af hvor fantastisk han er!
Jeg holder så mjeget af den mand, og alt det han har skabt hele sit liv, og det kan godt skræmme mig. jeg KENDER jo ikke manden personligt!! - Og alligevel føler jeg, at jeg kender ham helt igennen pga. hans musik og kunst..


Jesh!! :lol: Du gav mig virkelig noget at tænke over der!!
Skrevet Billede
BAH !

#7 Bruger er offline   jonasbakk Ikon 16 November 2005 - 05:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 512
  • Indmeldt: 23-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Sydfyn

i har squ ret allesammen... michael er ikke en hvilken som helst, michael er den mest geniale, kærligste, bedste perfomer i denne verden... bevis: hvilken kunstner ringer til lederen af en fanklub for at takke sine fans?? det er der sku ikk mange der gør.. har aldrig hørt om nogle, men det værste er jo med sådan noget med michael at det positive aldrig kommer ud!! kun negative løgne.. hvis f.eks. eminem havde ringet og sagt tak til sine fans, havde det jo straks været i pressen med hvor god og taknemmelig manden er... i videoen hvor han svinede andre til, bla. michael, blev der jo også kun set positivt på!! man fatter til tidere ikke verden!! og at man lever sådan et sted hvor alle folk ikke er lige! :(


PS: God bedring begge to :)
"Why you wanna get me?
Dreams don't last forever
Why you wanna fix me?
See, if the police don't take it
God forsake it
I can't take it"

#8 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 16 November 2005 - 05:58 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Det var da en dejlig tråd at læse :beeming:

Og Mette*lil jeg ved hvad du mener... vi kender ikke Michael personligt og alligevel, måske gør vi? Jeg mener hans musik er jo ham og hvis man har fulgt ham i mange år, set interviews osv. så får man da helt klart et billede af hvem manden er. Der ud over, ved vi jo også hvad han har udrettet af velgørenhed, både ved at dele cash ud, men også ved at besøge syge børn på hospitaler osv. Tror på mange måder, så kender MJ's fans ham lige så godt som f.eks. hans familie gør. På nogle områder måske endda bedre?

I hvert tilfald, så er jeg glad for at MJ er en del af mit liv. Har lidt ondt af de pressefolk der bruger så meget energi på at svine en god mand til. Det må være en sørgelig verden de lever i :)
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 16 November 2005 - 06:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

I har bare ret alle sammen :angry:

Men der er en underlig verden vi lever i, for der er ikke mange der kan se hvad MJ har gjort for musikbranchen! Han vendte op og ned på det begreb vi kalder musikvideoer eller som Michael helst kalder det Short Movies! Han er banebrydene på det område, han bruger tid og penge på humunitære ting, daaamn, RESPECKT!

Jeg har da en del venner som respektere jeg er MJ fan, men de kan ikke rigtig forstå hvad jeg ser i manden og hvorfor jeg aldrig bliver træt af hans musik! mit svar er tit, prøv lige at lytte til hans sange! Mange nye sange idag er sange som er "Hits For The Moment", men glemmer dem rimelig hurtigt! Men med MJ er det anderledes, når jeg hører Off The Wall eller Thriller, kvaliteten af de sange er i top, de kan stadig høres og vil aldrig bliver glemt og tænk på at de har over 20 år på bagen!

Og går man i byen og der er lidt dødt på dansegulvet, så skal man bare fyre Billie Jean af og gulvet er igen fuldt!

I bund og grund tror jeg at Michael's musik rører alle mennesker om de er klar over det eller ej! Jeg kan aldrig bliver træt af hans musik eller sidde at se de samme videoklip og dvd'er!

Hans musik er noget som altid kan få en i godt humør og hans nogle af hans tekster er bare så personlige, at man føler man kender ham rigtig godt, hvis I forstår hvad jeg mener!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#10 Bruger er offline   Sunshine Ikon 16 November 2005 - 06:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

"Har lidt ondt af de pressefolk der bruger så meget energi på at svine en god mand til. Det må være en sørgelig verden de lever i." Det er jeg helt enig i. Alt det de egentlig går glip af... Åh Gud...
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#11 Bruger er offline   christinawendy Ikon 16 November 2005 - 09:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 85
  • Indmeldt: 24-May 05
  • Location:køge

jeg er ked af du blev syg..
tak for indlægget det var dejligt at læse..
det fik mig til at tænke på noget. jeg sad og så dr ohil en dag og der blev det sagt at når folk mobber andre, så er det for at gemme deres egen usikkerhed..der er præcis såden jeg tror nogle reportere er når de dogger michael..de må da have ekstram lav selvtillid, og så prøver de at fiske lidt af det ved at svine andre til!!
Og michael er jo et let offer..desværre..
michael jackson-the father of the worlds children

#12 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 November 2005 - 08:02 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg kan være være meget enig i, at det er mærkeligt det der med, at vi ikke kender ham personligt og så alligevel!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#13 Bruger er offline   Gregers Ikon 17 November 2005 - 08:39 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Jeg plejer også at bruge den samme "medicin", når jeg er syg hehe... Ja det er sådanne specielle tanker man får ind i hovedet, når man ser lignede videoer osv. Det er en skandale uden lige at Michael bliver behandlet som han desværre er blevet i mange år. Men jeg er sikker på, at Michael nok skal få hævn i sidste ende, og være den der ler sidst i sidste ende.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#14 Bruger er offline   Magic-MJ-Music Ikon 17 November 2005 - 11:32 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 340
  • Indmeldt: 18-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Det kan jeg godt følge dig i Gregers, Jeg tror også Michael kommer til at Le i sidste ende.
_________________________________________________________

Ja jeg ligner en arto dukke på billedet.. Dont know why..

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere