Jeg syntes da bare lige at jeg ville nævne overfor de af jer der kan se Tv 3 at Moonwalker bliver vist mandag d. 12/4 kl. 16.15.
Moonwalker bliver vist på Tv 3
#2 06 April 2004 - 08:42 PM
Ævv jeg kan ikke se TV3!!! surt show!!!
Heldigvis har jeg set den hos Lærke, fra denne side!!
ellers tak for påmindelsen
Heldigvis har jeg set den hos Lærke, fra denne side!!
ellers tak for påmindelsen
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White
Christiane -> Changetheworld
Christiane -> Changetheworld
#6 06 April 2004 - 11:10 PM
Citat
Ævv jeg kan ikke se TV3!!! surt show!!!
det kan jeg heller ikke selv. Har bare en vane med at sidde og bladre igennem Tv-guiden i Se og hør og finde ud af hvilke film der bliver vist på forskellig kanaler selvom jeg ikke kan se dem selv lol.
Heldigvis har jeg den selv på video.
#9 07 April 2004 - 10:21 AM
[quote name='Mette*lil]Måske ikke jordens fedeste film (Avvv.. IKKE slå..)' date=' men hvad katten da, Michael er med i den!! Weeeeee! 8)[/quote']
:evil: hvad bilder du dig ind???? Det er da jordens totalt fedeste film!!!!!!!!!
ej ok, jeg tror sgu kun jeg har set det hele igennem en eller to gange lol. Ikke lige min stil, men det er da dejligt med de musik videoer der er. Især "Come together"! Den er da HOT!
:evil: hvad bilder du dig ind???? Det er da jordens totalt fedeste film!!!!!!!!!
ej ok, jeg tror sgu kun jeg har set det hele igennem en eller to gange lol. Ikke lige min stil, men det er da dejligt med de musik videoer der er. Især "Come together"! Den er da HOT!
#10 07 April 2004 - 01:51 PM
*støtte støtte støtte...*
Jeg må støtte ham.. også selvom jeg har den i forvejen :roll:
Så kan det være, tvfolkene indser, hvor mange Mjfan/MJinteresseret der er i lille Danmark..
Det ville da være ret kikset, hvis det blev dagens flop.. :bag :eek
Hehe.. Christiane, du er da velkommen til at se den sammen med mig :top
Jeg må støtte ham.. også selvom jeg har den i forvejen :roll:
Så kan det være, tvfolkene indser, hvor mange Mjfan/MJinteresseret der er i lille Danmark..
Det ville da være ret kikset, hvis det blev dagens flop.. :bag :eek
Hehe.. Christiane, du er da velkommen til at se den sammen med mig :top
~ må til London til Juli ~
blir stort
blir stort
#11 07 April 2004 - 07:50 PM
Hæhæ - Jeg synes faktisk den er rigtig sød. Ser den godt nok ikke så tit selvom jeg har den på vhs. Har dog ledt efter den på dvd. Tror kun det er i Italien den er udgivet på dvd indtil videre
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#13 12 April 2004 - 11:03 AM
yes, og Private Home Movies åbner det store show kl. 15.25, som man også kan se i vores tv-guide.
Lækkert med en dag fyldt med Michael!
Bare en skam, at de sidste to programmer absolut skal være sådan noget bras :|
De kunne have sendt så mange gode programmer i stedet, men okay, jeg kan vist ikke brokke mig
Lækkert med en dag fyldt med Michael!
Bare en skam, at de sidste to programmer absolut skal være sådan noget bras :|
De kunne have sendt så mange gode programmer i stedet, men okay, jeg kan vist ikke brokke mig