The Moo-Walkers Forum: Michael Jackson 32 DVD Suite Case. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael Jackson 32 DVD Suite Case.

#61 Bruger er offline   Dalla Ikon 27 July 2009 - 07:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 57
  • Indmeldt: 08-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ølstykke

Dejligt ahøre at den er pengene værd. :D

#62 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 27 July 2009 - 07:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jul 27 2009, 08:13 PM, sagde:

Er nået til disc 10, BAD koncerten fra Yokohama i 1987.

Er indtil videre en massiv perle!

Kvalitetsniveauet er væsentligt over hvad jeg i min vildeste fantasi havde håbet på. Har aldrig set Jackson 5, eller The Jacksons koncert i så blændende kvalitet som der er på disc 8 (nogen af optagelserne er skrammel dog, men der er een af hver i fremragende kvalitet, årstallet taget i betragtning).

På Disc 1-7 er det en blandet landhandel, Dangerous Short Films, HIStory vol. 1 og vol. 2 fylder sammenlagt 5 af dem. Der er også en glimrende form for dokumentar lavet i 2003 på en af skiverne som jeg aldrig har set før, det er kaldt "Michael Jackson Number Ones", med kommentarer af bl.a. Beyonce, Missy Elliot, Isaac Hayes, Quincy Jones, Pharrel Williams m.fl. Ifølge rulleteksterne produceret af Michael Jackson selv.

Disc 9 er BAD koncerten fra Brisbane (1987), også i glimrende kvalitet, men kommer dog ikke i nærheden af disc 10. Jeg har til dato ikke set så skarp en optagelse som af Yokohama-koncerten.


Kommer med en yderligere update når jeg er nået lidt længere. Er svært bare at "skimme" når det er så blændende god kvalitet :D


/Christian


Det lyder jo super, så irretere det da mig endnu mere at min ikke er dukket op endnu fra PostDanmark!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#63 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 27 July 2009 - 07:42 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jul 27 2009, 08:13 PM, sagde:

Er nået til disc 10, BAD koncerten fra Yokohama i 1987.

Er indtil videre en massiv perle!

Kvalitetsniveauet er væsentligt over hvad jeg i min vildeste fantasi havde håbet på. Har aldrig set Jackson 5, eller The Jacksons koncert i så blændende kvalitet som der er på disc 8 (nogen af optagelserne er skrammel dog, men der er een af hver i fremragende kvalitet, årstallet taget i betragtning).

På Disc 1-7 er det en blandet landhandel, Dangerous Short Films, HIStory vol. 1 og vol. 2 fylder sammenlagt 5 af dem. Der er også en glimrende form for dokumentar lavet i 2003 på en af skiverne som jeg aldrig har set før, det er kaldt "Michael Jackson Number Ones", med kommentarer af bl.a. Beyonce, Missy Elliot, Isaac Hayes, Quincy Jones, Pharrel Williams m.fl. Ifølge rulleteksterne produceret af Michael Jackson selv.

Disc 9 er BAD koncerten fra Brisbane (1987), også i glimrende kvalitet, men kommer dog ikke i nærheden af disc 10. Jeg har til dato ikke set så skarp en optagelse som af Yokohama-koncerten.


Kommer med en yderligere update når jeg er nået lidt længere. Er svært bare at "skimme" når det er så blændende god kvalitet :D


/Christian


Når du kommer til disk 22, vil du så ikke tjekke om de har optaget fødselsdags overraskelsen ;) ??
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#64 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 27 July 2009 - 07:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægJacqueline, på Jul 27 2009, 08:42 PM, sagde:

Når du kommer til disk 22, vil du så ikke tjekke om de har optaget fødselsdags overraskelsen ;) ??


Det er den sandsynligvis ikke, det er den fra d. 14 august! Koncerten fra d. 29 er ALDRIG blevet vist i sin fulde længde, kun de uddrag hvor han får kagen er blevet vist og så lidt af Scream & They Don't Care About US
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#65 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 27 July 2009 - 08:05 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlæglauzzy81, på Jul 27 2009, 08:50 PM, sagde:

Det er den sandsynligvis ikke, det er den fra d. 14 august! Koncerten fra d. 29 er ALDRIG blevet vist i sin fulde længde, kun de uddrag hvor han får kagen er blevet vist og så lidt af Scream & They Don't Care About US

Argh hvor trist :( .. det kunne nu ellers have været fedt :3
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#66 Bruger er offline   Rechain Ikon 27 July 2009 - 08:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Amager

Hvis nogen sku have interesse, så ka der stadig bydes på denne auktion her (40min tilbage!)

> http://cgi.ebay.co.u...93%3A1|294%3A50 <

Har selv købt min af ham :D han sender til DK...fik min til 65 pund (inkl. fragt) ka dog være han sælger flere udover den.
Han har haft et par byde auktioner med kufferten...men prøv jer frem på ebay.co.uk (england, ingen told)

> http://shop.ebay.co....mate+Collection <

/Rechain

Dette indlæg er redigeret af Rechain: 27 July 2009 - 08:24 PM


#67 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 27 July 2009 - 08:27 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægRechain, på Jul 27 2009, 09:20 PM, sagde:

Hvis nogen sku have interesse, så ka der stadig bydes på denne auktion her (40min tilbage!)

> http://cgi.ebay.co.u...93%3A1|294%3A50 <

Har selv købt min af ham :D han sender til DK...fik min til 65 pund (inkl. fragt) ka dog være han sælger flere udover den.
Han har haft et par byde auktioner med kufferten...men prøv jer frem på ebay.co.uk (england, ingen told)

> http://shop.ebay.co....mate+Collection <

/Rechain



UHHH tak!!! :D har nemlig ledt på den amerikanske og var godt træt af jeg ikke kunne finde nogle fra europa.. :D
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#68 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 27 July 2009 - 10:49 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Så kom vi igennem stakken :)

Kortfattet set er de fleste HIStory koncerter noget rod. Mange af dem er så som så i kvaliteten, og ham der har indekseret skiverne har røget andet end bare tobak. Der er dog en enkelt af HIStory koncerterne (Sydney, disc 14) som er i Dolby Digital 5.1 lyd, og har glimrende billede. Disc 21 indeholder ikke Göteborg, trods det står på titelskærm og skive, så er det en "kopi" af disc 19 fra New Zealand.

Disc 22 fra København er ligeledes rodet noget sammen, og er ikke fra den 29 august.

Optagelserne fra MSG 2001 er glimrende i kvalitet (disc 26)

Disc 29 er lidt forunderlig da begge dele på den er på andre skiver.

Disc 31 med den glimrende 'Up Close and Personal'-dokumentar er desværre ude af sync, så billede og lyd afviger lidt fra hinanden.


Sådan sammenfattet er jeg uhyre glad for investeringen. Der er meget "skrammel" imellem, og en del er noget rodet puttet på skiverne, men de guldkorn der er, er bestemt pengene værd.

Disc 10 - BAD 1987 Yokohama, disc 14 - HIStory 1996 Sydney samt 2 af koncerterne (Jackson 5/The Jacksons) på disc 8 er af en kvalitet både billede og lyd-mæssigt som jeg er sikker på at enhver der køber sættet vil glæde sig stort over. Det skal dog også tilføjes at jeg er kræsen, da jeg ser tingene på 104 tommer. Dårlig kvalitet bliver rigtig ringe i den størrelse.


/Christian

#69 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 27 July 2009 - 11:00 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jul 27 2009, 11:49 PM, sagde:

Så kom vi igennem stakken :)

Kortfattet set er de fleste HIStory koncerter noget rod. Mange af dem er så som så i kvaliteten, og ham der har indekseret skiverne har røget andet end bare tobak. Der er dog en enkelt af HIStory koncerterne (Sydney, disc 14) som er i Dolby Digital 5.1 lyd, og har glimrende billede. Disc 21 indeholder ikke Göteborg, trods det står på titelskærm og skive, så er det en "kopi" af disc 19 fra New Zealand.

Disc 22 fra København er ligeledes rodet noget sammen, og er ikke fra den 29 august.

Optagelserne fra MSG 2001 er glimrende i kvalitet (disc 26)

Disc 29 er lidt forunderlig da begge dele på den er på andre skiver.

Disc 31 med den glimrende 'Up Close and Personal'-dokumentar er desværre ude af sync, så billede og lyd afviger lidt fra hinanden.


Sådan sammenfattet er jeg uhyre glad for investeringen. Der er meget "skrammel" imellem, og en del er noget rodet puttet på skiverne, men de guldkorn der er, er bestemt pengene værd.

Disc 10 - BAD 1987 Yokohama, disc 14 - HIStory 1996 Sydney samt 2 af koncerterne (Jackson 5/The Jacksons) på disc 8 er af en kvalitet både billede og lyd-mæssigt som jeg er sikker på at enhver der køber sættet vil glæde sig stort over. Det skal dog også tilføjes at jeg er kræsen, da jeg ser tingene på 104 tommer. Dårlig kvalitet bliver rigtig ringe i den størrelse.


/Christian


Det lyder da ude mærket.. Mht. HIStory touren, ved du om de dvd'er fra boxen er de samme som man kan købe enkeltvis i butikkerne?
Eller er det nogle andre live HIStory tour DVD'er man kan købe i butikkerne?
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#70 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 27 July 2009 - 11:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægHoTkNiFe, på Jul 27 2009, 11:49 PM, sagde:

Så kom vi igennem stakken :)

Kortfattet set er de fleste HIStory koncerter noget rod. Mange af dem er så som så i kvaliteten, og ham der har indekseret skiverne har røget andet end bare tobak. Der er dog en enkelt af HIStory koncerterne (Sydney, disc 14) som er i Dolby Digital 5.1 lyd, og har glimrende billede. Disc 21 indeholder ikke Göteborg, trods det står på titelskærm og skive, så er det en "kopi" af disc 19 fra New Zealand.

Disc 22 fra København er ligeledes rodet noget sammen, og er ikke fra den 29 august.

Optagelserne fra MSG 2001 er glimrende i kvalitet (disc 26)

Disc 29 er lidt forunderlig da begge dele på den er på andre skiver.

Disc 31 med den glimrende 'Up Close and Personal'-dokumentar er desværre ude af sync, så billede og lyd afviger lidt fra hinanden.


Sådan sammenfattet er jeg uhyre glad for investeringen. Der er meget "skrammel" imellem, og en del er noget rodet puttet på skiverne, men de guldkorn der er, er bestemt pengene værd.

Disc 10 - BAD 1987 Yokohama, disc 14 - HIStory 1996 Sydney samt 2 af koncerterne (Jackson 5/The Jacksons) på disc 8 er af en kvalitet både billede og lyd-mæssigt som jeg er sikker på at enhver der køber sættet vil glæde sig stort over. Det skal dog også tilføjes at jeg er kræsen, da jeg ser tingene på 104 tommer. Dårlig kvalitet bliver rigtig ringe i den størrelse.


/Christian


:o !!!Respekt!!! :o

Dette indlæg er redigeret af jonaskhl: 27 July 2009 - 11:08 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#71 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 27 July 2009 - 11:12 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 12:00 AM, sagde:

Det lyder da ude mærket.. Mht. HIStory touren, ved du om de dvd'er fra boxen er de samme som man kan købe enkeltvis i butikkerne?
Eller er det nogle andre live HIStory tour DVD'er man kan købe i butikkerne?


HIStory koncerterne ser alle ud til at være optaget fra en lokal TV kanal i det pågældende land. København-koncerten er optaget fra TV1000 af.

Eneste undtagelse er den fra Sydney, som jeg ikke er sikker på hvor kommer fra, da den som nævnt har 5.1 lyd.

#72 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 28 July 2009 - 07:19 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 12:00 AM, sagde:

Det lyder da ude mærket.. Mht. HIStory touren, ved du om de dvd'er fra boxen er de samme som man kan købe enkeltvis i butikkerne?
Eller er det nogle andre live HIStory tour DVD'er man kan købe i butikkerne?


Du kan ikke købe HIStory tour i butikkerne, de er aldrig officielt blevet udgivet på dvd, men man kan købe dem på bootlegs eller downloade dem og selv brænde dem ned som dvd!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#73 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 28 July 2009 - 09:43 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

For syv søren Post Danmark er langsomme, det har taget dem 7 dage at behandle min pakke siden jeg sendte en faktura! Nu kan jeg så se at min pakke er ankommet til et posthus her i Esbjerg, men sjovt nok står den som "pakke uden omdeling", div. jeg skal vente yderlig en dag på at de sender en seddel ud om at jeg kan hente pakken, plus jeg først kan hente den 2 dage efter afsendelsen!

Tror jeg skal til at vænne mig til at købe fra steder hvor de bruger DHL i stedet, det går da laaaaangt hurtigere!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#74 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 28 July 2009 - 09:54 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlæglauzzy81, på Jul 28 2009, 08:19 AM, sagde:

Du kan ikke købe HIStory tour i butikkerne, de er aldrig officielt blevet udgivet på dvd, men man kan købe dem på bootlegs eller downloade dem og selv brænde dem ned som dvd!

Nå for søren, har bare set nogle DVD'er der hedder noget med HIStory, men har ikke haft tjekket det yderligere så jeg tænkte det nok bare var en tour DVD :)

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 28 July 2009 - 09:54 AM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#75 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 28 July 2009 - 10:10 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægJacqueline, på Jul 28 2009, 10:54 AM, sagde:

Nå for søren, har bare set nogle DVD'er der hedder noget med HIStory, men har ikke haft tjekket det yderligere så jeg tænkte det nok bare var en tour DVD :)


Det er dem som udkom i forbindelse med HIStory albummet:

Michael Jackson - Video Greatest Hits - HIStory (indeholde gode gamle videoer, fulde version af BAD & They Way You Make Me Feel)

Michael Jackson - HIStory On Film - Vol. II (Indeholde alle videoerne til HIStory sangene, såsom Scream, They Don't Care About Us osv.)
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#76 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 28 July 2009 - 10:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlæglauzzy81, på Jul 28 2009, 10:43 AM, sagde:

For syv søren Post Danmark er langsomme, det har taget dem 7 dage at behandle min pakke siden jeg sendte en faktura! Nu kan jeg så se at min pakke er ankommet til et posthus her i Esbjerg, men sjovt nok står den som "pakke uden omdeling", div. jeg skal vente yderlig en dag på at de sender en seddel ud om at jeg kan hente pakken, plus jeg først kan hente den 2 dage efter afsendelsen!

Tror jeg skal til at vænne mig til at købe fra steder hvor de bruger DHL i stedet, det går da laaaaangt hurtigere!


øv øv øv, får sendt fakturaen idag og så kan jeg vel også forvente omkring 7 dage :/
gider snart ikke vente mere hehe ;)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#77 Bruger er offline   Inge Ikon 28 July 2009 - 10:55 AM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

[quote name='lauzzy81' date='Jul 28 2009, 10:43 AM' post='43554']
For syv søren Post Danmark er langsomme, det har taget dem 7 dage at behandle min pakke siden jeg sendte en faktura! Nu kan jeg så se at min pakke er ankommet til et posthus her i Esbjerg, men sjovt nok står den som "pakke uden omdeling", div. jeg skal vente yderlig en dag på at de sender en seddel ud om at jeg kan hente pakken, plus jeg først kan hente den 2 dage efter afsendelsen!

Vi checkede på nettet da pakken var ankommet på Nærum posthus, og så gik jeg derover og hentet den.. Man behøver ikke vente til man får brev fra dem.. ;) Bare husk at ha' penge med hvis der skal betales told.
Skrevet Billede

#78 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 28 July 2009 - 11:04 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægInge Kox, på Jul 28 2009, 11:55 AM, sagde:

Vi checkede på nettet da pakken var ankommet på Nærum posthus, og så gik jeg derover og hentet den.. Man behøver ikke vente til man får brev fra dem.. ;) Bare husk at ha' penge med hvis der skal betales told.


Okay men der står der hvor jeg kan tjekke pakken ankomst at man skal "Huske at medbringe blanketten Post til Afhentning"
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#79 Bruger er offline   Fowsia Ikon 28 July 2009 - 11:32 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

Læs Indlæglauzzy81, på Jul 27 2009, 02:08 PM, sagde:

Min kom til DK d. 20 juli og ligger stadig på det internationale Postcenter i København, meen håber den dukker op i aften!


serøst? hold da op.
min mor har fået et brev om at min pakke er på postcenteret i KBH, den ankom vidst der d.25 juli.
Kan næsten ikke vente længere.
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#80 Bruger er offline   Jesh Ikon 28 July 2009 - 11:48 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det lyder godt Christian - glæder mig til at se materialet!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (7 Sider)
  • +
  • « Første
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere