Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) EDIT: SE OVERNATNING, MAD, TRANSPORT & BETALING SIDE 1:-)
#21 18 November 2009 - 05:16 PM
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..
#23 18 November 2009 - 05:24 PM
WonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 05:23 PM, sagde:
og vi tænker februar så?
Jeps, jeg mener vinterferien er i uge 7 eller 8:-)
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..
#24 18 November 2009 - 05:34 PM
P.Y.T, på Nov 18 2009, 05:24 PM, sagde:
mhm, det mener jeg også at det plejer at være..
det bliver rigtig fedt..
også gøre det ala nytårsfesten der er herinde, hvor vi udregner et budget også lægger en pris for deltagelse derfra?
ikke for at nasse folk, eller hvad man kan sige, men til udgifter..
hvis du vil have mig med til planlægning osv (trust me, jeg er meget entusiastisk og kreativ xD) så er min mail right here annikajylland@live.dk
That just makes me a dumb human like you.
#29 18 November 2009 - 09:39 PM
WonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 05:34 PM, sagde:
det bliver rigtig fedt..
også gøre det ala nytårsfesten der er herinde, hvor vi udregner et budget også lægger en pris for deltagelse derfra?
ikke for at nasse folk, eller hvad man kan sige, men til udgifter..
hvis du vil have mig med til planlægning osv (trust me, jeg er meget entusiastisk og kreativ xD) så er min mail right here annikajylland@live.dk
Det synes jeg er en rigtig god ide det kan vi godt aftale, så er vi fest-komiteen jeg sender dig lige en mail
#30 18 November 2009 - 09:41 PM
AnePane, på Nov 18 2009, 09:07 PM, sagde:
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael
Det bliver nok en lørdag, så du skal være rigtig l.o.v.e-ly velkommen
#31 18 November 2009 - 10:19 PM
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael
jeg har nok heller ikke ferie. jeg starter (forhåbentligt) på en uddannelse efter jul, så jeg aner ikke hvordan ferierne ligger der..
og jeg er heller ikke lige "dress-like-michael" så meget.. ihvert fald ikke til daglig.. men jeg elsker at klæde mig ud. og jeg elsker hans stil, så mon ikke jeg kan vi finde på noget kreativt
men cool, Naja..
så venter jeg på spændende nyt mht lokale, også kan vi give os i kast med den dybere planlægning derfra xD
#32 18 November 2009 - 10:26 PM
WonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 10:19 PM, sagde:
ej, det skal jo heller ikke være super klæde ud- halloween-agtigt, men måske en uskyldig hat eller en jakke, eller måske et armband jeg bliver i hvert fald nok lidt overrasket hvis der er nogen der tager en sort krøllet paryk på
men cool, Naja..
så venter jeg på spændende nyt mht lokale, også kan vi give os i kast med den dybere planlægning derfra xD
Jeps, jeg er on it, jeg skal nok lige give lyd fra mig når jeg ved mere
Dette indlæg er redigeret af P.Y.T: 18 November 2009 - 10:28 PM
#33 18 November 2009 - 10:45 PM
Det lyder super med en fest - det ville være dejligt at lære nogle herinde fra at kende i virkeligheden. Men please en lørdag, for jeg har heller ikke ferier og arbejder ofte også lørdag så... Onde onde arbejde!
#35 19 November 2009 - 12:12 AM
Jeg vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig (Hallelujah for spasser-dage)
men well, vi finder vel ud af detaljerne når vi skrider lidt længere frem i processen. Både mht hvad vi tænker med hvis der skal noget tema på og sådan noget..
#36 19 November 2009 - 10:28 AM
Ida941, på Nov 18 2009, 10:45 PM, sagde:
Det bliver helt sikkert en lørdag:-) Som det ser ud nu bliver det enten d. 20. februar i uge 7, eller den 27. februar i uge 8 Og dresscode optional, som annika siger så kommer der mere vedr tema osv;-)
#37 19 November 2009 - 10:29 AM
Massie85, på Nov 19 2009, 12:04 AM, sagde:
Nå øv, men så må vi lave MJ-fest som en fast tradition min en gang om året:-) SÅ burde der være en chance for at du kan kommemed
#38 19 November 2009 - 10:31 AM
WonderInMyYouth, på Nov 19 2009, 12:12 AM, sagde:
Jeg vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig (Hallelujah for spasser-dage)
men well, vi finder vel ud af detaljerne når vi skrider lidt længere frem i processen. Både mht hvad vi tænker med hvis der skal noget tema på og sådan noget..
Ja lige præcis, det er vel også optional om man vil have alm festtøj eller vil hylde Michael lidt Det finder vi ud af, er lidt spændt, tror det bliver sjovt
#39 19 November 2009 - 12:07 PM
P.Y.T, på Nov 19 2009, 10:29 AM, sagde:
det synes jeg sådan set bare lyder som en fantastisk idé xD
så er jeg bare spændt på hvordan det hele udvikler sig. vi skal nok finde på noget fedt og kreativt
#40 21 November 2009 - 12:03 AM
Godnat from melonhead P.Y.T (does not think straight all the time)