Pia Engmann, på 27 July 2010 - 08:11 PM, sagde:
Lol Mike. Ja hvad pokker laver jeg her når mine tanker og sjæl er i Hollywood. Tilbage til DK....naaah havde det været muligt havde jeg gemt mig d 1 marts da jeg skulle rejse hjem til DK derovre fra. Og så bor jeg et godt stykke uden for byen, så det var bare så trist at komme hjem. Kun udsigt til marker og træer :-( Savner nattelivet og alle Michael Jackson stederne. Har du været i Hollywood?
Du kan se videoen jeg optog da jeg var forbi hans sidste hjem Carolwood Dr. på
http://www.youtube.c...mazingAmarilla.
Du kunne jo tage til LA med en mellemrejse til NYC :-)
Bliver hyggeligt hvis vi bliver flere der kan rejse til LA sammen næste år :-)
Du stjal ordene ud af min mund....mine tanker og sjæl er også på den anden side af atlanten...ak, ja! Jeg var parat til at sælge hus og alt herhjemme og blive i LA, da jeg var der første gang! Og sådan har jeg det hver gang.....god idé med at gemme sig LOL....Min daværende mand, som jeg havde huset med overtalte mig til andet - jeg havde aldrig hørt på ham, hvis jeg vidste at vi alligevel endte med at gå fra hinanden senere
Næ..man skal gøre, hvad man vil, når man har chancen....
Ja, jeg har været masser af gange i Hollywood. Super fedt sted
Jeg vil bare ønske, at de ikke lukkede så tidligt (det eneste øv ved LA er, at de lukker allerede kl. 2 om natten).
Linket til videoen virker ikke...prøv at poste den igen.
Ja, det vil være fedt at til tage til NYC før eller efter LA :-) Og det kunne være hyggeligt at rejse sammen med andre fra Moo ;-)
Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 27 July 2010 - 07:40 PM