The Moo-Walkers Forum: Skal michael ha en undskyldning ? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Skal michael ha en undskyldning ?

#1 Bruger er offline   jonasbakk Ikon 10 February 2010 - 12:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 512
  • Indmeldt: 23-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Sydfyn

Læs det her... learn it..

det bare underligt det skal være en obduktionsrapport der skal få det i medierne...

http://ekstrabladet....icle1297109.ece
"Why you wanna get me?
Dreams don't last forever
Why you wanna fix me?
See, if the police don't take it
God forsake it
I can't take it"

#2 Bruger er offline   NayNay Ikon 10 February 2010 - 12:42 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Synes det er godt de endelig tror på det. Men er latterligt at der skal så meget til.
Folk der ikke troede på ham skylder ham en undskyldning!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#3 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 10 February 2010 - 12:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

synes virkelig det er sørgeligt at læse den artikel.. Den mand har virkelig gjort sit til at bevise at han havde den sygdom. Det er ufatteligt at der skal så meget til før de tror ham..

Jeg er fuld af had til pressen, :2guns: :2guns: :2guns:

Dette indlæg er redigeret af jannik1987: 10 February 2010 - 12:57 PM


#4 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 01:06 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

JA !!!
Michael skal have en undskyldning, hans familie skal have en undskyldning og hans fans skal have en undskyldning.
Synes Michael gjorde meget for, at gøre opmærksom på at han led af vitiligo, men når pressen engang har sagt "a" så fortsætter de med "a" - hvorfor ændre det?!

F.U.C.K. THE PRESS - MICHAEL YOU'RE THE BEST !!!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   NayNay Ikon 10 February 2010 - 01:24 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægHeavenCanWait, på 10 February 2010 - 01:06 PM, sagde:

JA !!!
Michael skal have en undskyldning, hans familie skal have en undskyldning og hans fans skal have en undskyldning.
Synes Michael gjorde meget for, at gøre opmærksom på at han led af vitiligo, men når pressen engang har sagt "a" så fortsætter de med "a" - hvorfor ændre det?!

F.U.C.K. THE PRESS - MICHAEL YOU'RE THE BEST !!!


!!!!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#6 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 10 February 2010 - 01:39 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

ARGH! hvor er jeg sur over de *beeep* *beeep* af nogle *beeep* mennesker!!!! Så kan det endelig være de har forstået det!! og så er der nogen der har trykket at man ikke skylder ham en undskyldning!! *beeep* til dem! :angryshout:

må hellere slappe lidt af :biglaugh:
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#7 Bruger er offline   NayNay Ikon 10 February 2010 - 01:45 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægMj Kid, på 10 February 2010 - 01:39 PM, sagde:

ARGH! hvor er jeg sur over de *beeep* *beeep* af nogle *beeep* mennesker!!!! Så kan det endelig være de har forstået det!! og så er der nogen der har trykket at man ikke skylder ham en undskyldning!! *beeep* til dem! :angryshout:

må hellere slappe lidt af :biglaugh:


-behøver du ikke. Din vrede er godt begrundet!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#8 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 02:07 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMj Kid, på 10 February 2010 - 01:39 PM, sagde:

ARGH! hvor er jeg sur over de *beeep* *beeep* af nogle *beeep* mennesker!!!! Så kan det endelig være de har forstået det!! og så er der nogen der har trykket at man ikke skylder ham en undskyldning!! *beeep* til dem! :angryshout:

må hellere slappe lidt af :biglaugh:


Forstår godt du er tosset og det er du i din gode ret til, at være.
Jeg er tosset på Christoffer M:
"Sygdom..
Hvis han virkelig var syg og ked af at være hvid, så kunne han da bare gøre op med alle beskyldninger, og lade en kendt læge undersøge ham, og give testens resultat i Oprah eller sådan noget..

Han har ikke gjort alverden for at komme beskyldningerne til livs.."

Sådan en gang bullshit!!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   NayNay Ikon 10 February 2010 - 02:16 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægHeavenCanWait, på 10 February 2010 - 02:07 PM, sagde:

Forstår godt du er tosset og det er du i din gode ret til, at være.
Jeg er tosset på Christoffer M:
"Sygdom..
Hvis han virkelig var syg og ked af at være hvid, så kunne han da bare gøre op med alle beskyldninger, og lade en kendt læge undersøge ham, og give testens resultat i Oprah eller sådan noget..

Han har ikke gjort alverden for at komme beskyldningerne til livs.."

Sådan en gang bullshit!!


Det er faktisk ret ironisk "i oprah eller sådan noget". Det var jo lige præcis hvad han gjorde

-Er der nogen som har en nationen! profil, som kan give ham det her link? http://www.youtube.c...h?v=LuHvlHxR-eg

Dette indlæg er redigeret af NayNay: 10 February 2010 - 02:18 PM

I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#10 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 03:23 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægNayNay, på 10 February 2010 - 02:16 PM, sagde:

Det er faktisk ret ironisk "i oprah eller sådan noget". Det var jo lige præcis hvad han gjorde

-Er der nogen som har en nationen! profil, som kan give ham det her link? http://www.youtube.c...h?v=LuHvlHxR-eg


Yep - det kan jeg og det gør jeg nu!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2010 - 03:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Du kan jeg ikke lade en mulighed for at informere de uvidende gå mig forbi... men jeg er ikke interresseret i at få en nationen profil for så kunne jeg ikke rigtig lave andet end at skrive hver dag!

Så hvis en af jer med nationen profiler vil poste det her for mig så ville jeg blive glad!

" Det er vigtigt at huske at for få år siden var det umuligt at få udgivet en pro eller bare neutral bog eller artikel omkring Michael Jackson, især omkring pædofili anklagerne! Det var stortset kun anti-Jackson information (eller rettere misinformation) der kom ud...
Så det er svært for de fleste at sætte sig ind i hvad der rent faktisk skete...

Har man lyst til at vide mere fra journalister der ret faktisk har gravet dybt i sagen og sat sig overordenlig godt ind i det hele, kan jeg anbefale, Mary A fishers artikel om den første anklage. Den kan man bl.a. læse her: http://www.abovetops...hread477059/pg1

og Aphrodite Jones bog, Michael Jackson Conspirasy, Som fortæller om hvad der forgik i retsagen mod Michael Jackson og hvorfor han (med rette) blev frikendt på alle punkter! Det er en meget saglig bog som kun tar udgangspunkt i court transcripts, beviser og hendes egne oplevelser da hun overværede retsagen.

Det er så tydeligt at manden var offer for afpresning! Og komplet uskyldig i de anklager der blev kastet over ham!

Men læs dem og skab din egen konklution. Men tænk også lige over at der var hundredvis af børn der kom igennem den ranch hver måned, og på trods af at DA Tom Sneddon brugte ustyrlig mange (af statens) penge på at rejse jorden rundt og søge efter flere "ofre" kunne han ikke finde en eneste! Kun de 2 hvis historier var så uhyrre utroværdige at MJ blev pure frikendt! Det er tragikomisk at læse sandheden om, og komplet tragisk at folk stadig tror på mediernes yderst manipuleret udlægnig af sagen! "

Dette indlæg er redigeret af themjj: 10 February 2010 - 03:25 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 03:30 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægthemjj, på 10 February 2010 - 03:24 PM, sagde:

Du kan jeg ikke lade en mulighed for at informere de uvidende gå mig forbi... men jeg er ikke interresseret i at få en nationen profil for så kunne jeg ikke rigtig lave andet end at skrive hver dag!

Så hvis en af jer med nationen profiler vil poste det her for mig så ville jeg blive glad!

" Det er vigtigt at huske at for få år siden var det umuligt at få udgivet en pro eller bare neutral bog eller artikel omkring Michael Jackson, især omkring pædofili anklagerne! Det var stortset kun anti-Jackson information (eller rettere misinformation) der kom ud...
Så det er svært for de fleste at sætte sig ind i hvad der rent faktisk skete...

Har man lyst til at vide mere fra journalister der ret faktisk har gravet dybt i sagen og sat sig overordenlig godt ind i det hele, kan jeg anbefale, Mary A fishers artikel om den første anklage. Den kan man bl.a. læse her: http://www.abovetops...hread477059/pg1

og Aphrodite Jones bog, Michael Jackson Conspirasy, Som fortæller om hvad der forgik i retsagen mod Michael Jackson og hvorfor han (med rette) blev frikendt på alle punkter! Det er en meget saglig bog som kun tar udgangspunkt i court transcripts, beviser og hendes egne oplevelser da hun overværede retsagen.

Det er så tydeligt at manden var offer for afpresning! Og komplet uskyldig i de anklager der blev kastet over ham!

Men læs dem og skab din egen konklution. Men tænk også lige over at der var hundredvis af børn der kom igennem den ranch hver måned, og på trods af at DA Tom Sneddon brugte ustyrlig mange (af statens) penge på at rejse jorden rundt og søge efter flere "ofre" kunne han ikke finde en eneste! Kun de 2 hvis historier var så uhyrre utroværdige at MJ blev pure frikendt! Det er tragikomisk at læse sandheden om, og komplet tragisk at folk stadig tror på mediernes yderst manipuleret udlægnig af sagen! "


Det gør jeg lige for dig - skal jeg bare skrive på vejne af anden MJ-fan eller....??
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2010 - 03:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det må du selv bestemme... jeg syntes bare det skal ud... måske lidt mere troværdigt hvis det er som dig selv
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2010 - 03:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

PS hvis der er en der lige vil besvare idioten Søren Bo, og forklare ham at michael jackson ikke har betalt en øre men at hans forsikringsselvskab betale mod hans vilje!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 03:47 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Så er din kommentar smidt ind - Søren ved jeg squ' ikke lige hvad jeg skal gøre ved.
Han bare bare en af dem man har lyst til, at lange en :whatsthis:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2010 - 03:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Tusind tak Nina! Skylder dig en krammer næste gang jeg ser dig!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 03:52 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægthemjj, på 10 February 2010 - 03:50 PM, sagde:

Tusind tak Nina! Skylder dig en krammer næste gang jeg ser dig!


Krammere siger jeg ikke nej tak til - det er så rart :buddies:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2010 - 05:30 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

FUCK HVOR JEG DOG HADER EKSTRA BLADET!!! Og JA jeg mener HADER!!!

Først skriver de det var har diskuteret hele dagen.
Bagefter udgiver de kræftededem det her (en komplet forskruet måde at opføre opduktionsreporten!!!!):

(skriver det her så så få som muligt kliker sig ind på deres lorteside!)



Jackson var en syg mand i en købt krop

Obduktionserklæringen over sangeren Michael Jackson er chokerende læsning. Sangeren døde med syv forskellige medikamenter i blodet, hvoraf narkosemidlet Propofol var dødeligt. Men Michael Jackson var svækket, da han døde 25. juni 2009.

Han var en syg mand i en købt krop.

Håret var købt, hudfarven var købt, næsen var købt, kindtænderne var stort set alle forsynet med ny krone, hagen var købt, øjenlåg samt øjenbryn og læber var tatoverede.

Fundet med urinprøver
Michael Jackson blev fundet død med et urinkateter ved sin side samt adskillige poser med urinprøver. Hans prostata var en smule stor og urinrøret indsnævret, men det kunne ikke begrunde anvendelsen af kateter.

Derimod har der været god begrundelse for de mange stiksår, som den officielle obduktionserklæring opremser: Michael Jackson var blevet dybt afhængig af beroligende og bedøvende stoffer. Han fik både beroligende indsprøjtninger og narkosemidlet Propofol, som gives intravenøst.

Propofol bruges især ved korte, kirurgiske indgreb, og når nålen fjernes, vågner patienten efter behagelige, erotiske drømme og med et ønske om at omfavne hele verden. Eller nærmeste læge eller sygeplejerske. Det har aldrig været et sovemiddel.

Led af hudsygdom
En del af obduktionserklæringen handler om de skader, der blev tilføjet Michael Jacksons krop, da hans huslæge, Conrad Murray, langt om længe opdagede, at Jacko var bevidstløs med et Propofol-drop i armen.

Bøjede ribben og en misfarvning af brystet viser, at Conrad Murray forsøgte at få liv i Jackson. Men da havde han ligget for længe med Propofol sprøjtende ind i en i forvejen svag krop, der også måtte kæmpe mod seks andre medikamenter.

Obduktionserklæringen bekræfter, at Michael Jackson har gennemgået en del plastiske operationer. Han blev det meste af sit liv beskyldt for bevidst at have gennemgået en ’affarvning’ for at blive ’den hvide neger’, men han led af den tuberkuløse hudsygdom lupus, der krævede behandling.

Skånselsløst opremser erklæringen, hvordan Michael Jackson blev efterladt med store misfarvninger på sin krop.

Dobbeltløbet haglgevær
De plastiske operationer undergik han frivilligt. Det ødelagde hans næse, men når han viste sig offentligt, var plastikattrappen på plads. Som den danske astronom Tycho Brahe, der havde en næse af sølv, som var klistret godt fast.

Men da Jackson døde, talte obduktionserklæringen om store sår på næseborene. De var dækket af gaze, men lignede ellers mundingen på et dobbeltløbet haglgevær. Og han havde også en plastikslange plastret fast til munden.

Det hele er trist læsning. Michael Jacksons liv begyndte som en ung, talentfuld dreng, der blev mishandlet af en stærk og samvittighedsløs far. Hans liv sluttede som en talentfuld sanger, der havde mishandlet sit eget liv og til sidst blev offer for en sjusket læge.

http://ekstrabladet....icle1297330.ece


Jeg har svært ved at udtrykke hvor klamme jeg syntes de er!!!! FUCK DEM!

Mage til vederstykkelige mennesker skal man sq lede længe efter, at opføre det på den måde!
Puhaaa hvor er jeg vred! må hellere sætte noget mj musik på hvis jeg ikke skal gå helt amok og smadre en stol eller 2!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 10 February 2010 - 05:39 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 February 2010 - 05:36 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Nu stopper de fandme! Jeg kan ikke mere - gider ikke mere :bigcry:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 10 February 2010 - 05:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

Jeg har også selv lige set det. Hold kæft hvor er det langt ude at de bliver ved.....
Jeg har lyst til at køre ned på tanken, fylde en masse dunke op, og kører forbi EB:) komme til at hælde det ud, og hovsa tabe min nykøbte lighter fra tanken.

De er nogle uvidne svin, der øderlægger det endnu engang.

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere