The Moo-Walkers Forum: MJ World Music Awards - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



MJ World Music Awards

#41 Bruger er offline   Janet Ikon 22 November 2006 - 04:46 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Det er da det!!! De mangler et gen!... :lol:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#42 Bruger er offline   Michael Ikon 22 November 2006 - 07:17 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

Læs IndlægGregers, på Nov 22 2006, 04:43 PM, sagde:

Ja hvem ved, måske kommer Michael til en af vores kommende MJ parties, det vil være stort!!!

Tja, hvem ved. Man har jo lov til at være optimistisk :grin:
Og hvis det da gør sig gældende, så tror jeg der kommer rigtig, rigtig mange fans.. Så mange, at ikke engang Kitty Club vil være stor nok :D

Apropos Celebration Of Innocence - det var jo den første MJ-/Moowalker- fest jeg var med til. Og på vej hjem - da jeg vandrede mod hovedbanegården sammen med en anden MJ fan - så vi en Limo komme kørende i den retning, hvor vi kom fra. Et kort øjeblik troede vi faktisk at det var Michael, som ville overraske sine danske fans, ligesom han har gjort i bl.a. UK.
Men nej, Limo'en drejede pludselig en anden vej. Så det var altså ikke Michael! Men muligheden for, at det kunne have været ham, var der jo.

Dette indlæg er redigeret af Michael: 22 November 2006 - 07:18 PM

I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#43 Bruger er offline   IrlinJackson Ikon 22 November 2006 - 09:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 32
  • Indmeldt: 03-March 06
  • Location:Norway (Vennesla)

postet FEIL video....

HER er videoen fra turen vår :D
Irlin Baggy Jackson
Michael Jackson - alltid i mitt hjerte <3
www.b-jay.2ya.com

#44 Bruger er offline   Gregers Ikon 23 November 2006 - 07:52 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Tusind tak, jeg er ved at downloade den :grin:
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#45 Bruger er offline   Janet Ikon 23 November 2006 - 11:41 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Wow... Det var et godt 'klip' af turen! Jeg blev lige trukket en uge tilbage der. Hvorfor går tiden så hurtigt? :(

Jeg skal have anskaffet mig et videokamera inden næste gang! Ville ønske jeg havde sådan et 'klip' til minde om min tur..
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#46 Bruger er offline   Gregers Ikon 23 November 2006 - 01:10 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja jeg har lige set den selv, det er kanon! Man kommer helt i fed stemning! Ville ønske at jeg selv kunne have været der!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#47 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 23 November 2006 - 02:14 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægJesh, på Nov 22 2006, 08:03 AM, sagde:

Godt at have dig sikkert hjemme Søren og tak for sidst!!


Selv tak! :)


Læs IndlægMichael, på Nov 22 2006, 02:49 PM, sagde:

Hvad jeg også syntes er rigtig nice er, at Michael ligefrem har fået begge DVD'er overrakt. Nu ærger man sig selvfølgelig over, at man ikke selv er direkte med på nogen af dem :hide:
Men hvordan fik du dem leveret til ham?


En af Michaels folk der hedder Carol tog imod gaver til Michael samt ting, folk gerne ville have signeret foran Michael's hotel. 5 minutter senere kom hun ned igen med Michaels autograf på alle de ting, som folk ville have signeret, så han har 100% sikkert modtaget vores dvd'er! :)

#48 Bruger er offline   Jesh Ikon 23 November 2006 - 02:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Fed video!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#49 Bruger er offline   Janet Ikon 23 November 2006 - 06:35 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg har lige hentet mine billeder fra WMA i dag.. Der er da nogle okay nogle imellem, men det er langt fra super kvalitet... Skulle der laves en mappe til at ligge dem i? :unsure:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#50 Bruger er offline   MJ_the_king_of_love Ikon 24 November 2006 - 03:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 410
  • Indmeldt: 12-September 04
  • Location:Viborg

blubs -_-
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.

#51 Bruger er offline   Man In The Mirror Ikon 26 November 2006 - 08:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 371
  • Indmeldt: 19-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Køge

Jeg fandt nogle interviews m.m. fra london, i har nok allerede set dem, men ellers ville jeg bare lige dele dem med jer.. Der er både michaels tale og hans we are the world performance og nogle interviews osv.

(WMA 2006) MJ's Press Interview with MTV

(WMA 2006) Footage of Michael Arriving

(WMA 2006) Diamond Award Acceptance Speech

(WMA 2006) We Are The World GREAT QUALITY

#52 Bruger er offline   Michael Ikon 27 November 2006 - 06:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

Nice, de er gode. Havde kun set de to sidste inde fra Earls Court.
Hvis det passer hvad han siger til medierne, at han leder efter et sted og bo, må det vel i grunden betyde, at Neverland lukker helt! Det er nu ellers ikk lige hvad jeg ser frem til. Men på den anden side - hvis han bosætter sig i Europa ville vi jo have en større glæde af det :mike:
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#53 Bruger er offline   Man In The Mirror Ikon 27 November 2006 - 06:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 371
  • Indmeldt: 19-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Køge

Forresten, er det bare mig, eller lyder hans stemme ik meget dyb der hvor han modtager sin award og holder tale?

#54 Bruger er offline   Michael Ikon 27 November 2006 - 07:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

Nej, du har ganske ret. Allerede da vi så de to klip fra Back In Studio i Irland, var hans stemme blevet en del dybere. Men man er ikke i tvivl om at det er ham. Syntes desuden det lyder fantastisk, når han synger med den stemme han har i dag. Prøv fx at lytte godt efter til We Are The World fra WMA 06.
Jeg kan dog ikke blive enig med mig selv om hvad der lyder bedst: den meget feminine stemme han havde tilbage fra Thriller Era og op gennem Dangerous Era. Eller den nuværende? Jeg er meget betaget af dem begge - syntes de er kanon gode (specielt når han taler).
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#55 Bruger er offline   Janet Ikon 27 November 2006 - 08:04 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg har ikke helt lagt mærke til det med stemmen, men på det interview access Hollywood, synes jeg der var et eller andet mere mandigt over ham.. Det kan da godt være at det er stemmen! :) Uanset hvad det er, så kan jeg lide det. :wub:
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#56 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 28 November 2006 - 01:00 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Aaah, dejligt download her! :)

http://www.mjnewsonl...ead.php?t=72260

Det er fra den officielle broadcast af World Music Awards. Jeg får virkelig gåsehud, når jeg ser det! :) THE KING IS BACK, siger jeg bare, hør lige publikums reaktion!!! :D

Og det er også sjovt, at man kan se mange af os danske fans. Man ser både Nima, Malene, Rikke, Mette, Mette, mig og ikke mindst Carina, som man ser igen og igen. *lol* :D

Se det, se det!!! :D

#57 Bruger er offline   Janet Ikon 28 November 2006 - 01:13 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Det var rigtig godt at se!.. Min banner blev filmet! :D Ærgeligt at Michael ikke tog den.
Jeg synes jeg kan huske at han kiggede ned på os på et tidspunkt, men det ser ikke helt sådan ud på klippet.. Det kan være jeg bare har drømt det så.. suk

Men hvor var det fedt at høre fans'ne! Jeg synes det har virket som om der var skruet ned for lyden af os på diverse andre klip, men her kan man virkelig høre os! :D

Dette indlæg er redigeret af Janet: 28 November 2006 - 12:28 PM

Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#58 Bruger er offline   Gregers Ikon 28 November 2006 - 04:13 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Tak for det Buddy! Vil hente det ned nu!

Altså Michael har haft en dyb stemme i lang tid, han havde det allerede tilbage i World Music Awards i 2000, da han modtog en ærespris. Han har haft den stemme stort set altid, men har af grunde valgt at snakke lysere. Dette er blevet bekræftet af folk tæt på Michael såsom Quincy Jones og lignede. Men det klæder ham med den mandlige stemme, det skal han fortsætte med!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#59 Bruger er offline   Man In The Mirror Ikon 28 November 2006 - 05:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 371
  • Indmeldt: 19-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Køge

Læs IndlægMichael, på Nov 27 2006, 07:20 PM, sagde:

Nej, du har ganske ret. Allerede da vi så de to klip fra Back In Studio i Irland, var hans stemme blevet en del dybere. Men man er ikke i tvivl om at det er ham. Syntes desuden det lyder fantastisk, når han synger med den stemme han har i dag. Prøv fx at lytte godt efter til We Are The World fra WMA 06.
Jeg kan dog ikke blive enig med mig selv om hvad der lyder bedst: den meget feminine stemme han havde tilbage fra Thriller Era og op gennem Dangerous Era. Eller den nuværende? Jeg er meget betaget af dem begge - syntes de er kanon gode (specielt når han taler).


Altså, nu tænkte jeg bare på det der klip specifikt.. derovre sys jeg han havde sin "normale" stemme.. Synes bare det lyder dybt på det der klip... Har set nogle andre klip på youtube, hvor hans stemme er lysere... men whatever.. :mike:

#60 Bruger er offline   Jesh Ikon 29 November 2006 - 07:36 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Ja, det var rigtig godt!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere