The Moo-Walkers Forum: Svinestreg fra Amazon - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Svinestreg fra Amazon

#21 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 28 November 2005 - 11:58 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Læs IndlægSunshine, på Nov 28 2005, 07:32 PM, sagde:

Lad det være en udfordring for alle os andre! Så kan de også se at der er flere der virkelig mener dette. Ellers kunne de jo godt tro, at det er den samme person der udgiver sig for at være flere.

Jeg er i hvert fald 1000% med på at lave en e-mailkampagne! Og jeg synes faktisk, at moo-teamet (på vegne af os alle) skulle kontakte de andre fanklubber rundt om i verden, og opfordre til det samme. Amazon er store og kendt i hele verden. Og bliver brugt af millioner af mennesker verden over. Det her er altså ikke en lille "se og hør"-sag, det er jo en verdenskendt gigant.

Og så er det ellers bare om at skrive. Alle sammen!


Jeg skal tage det op med resten af teamet ;)
Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   Noergaard Ikon 29 November 2005 - 12:25 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 89
  • Indmeldt: 03-June 05
  • Location:Slagelse

Jeg tror ik Amazon vil stoppe med at sælge disse ting. Tag nu Diane Dimonds nye bog. Den er på hylderne på Amazon nu og jeg er heller ik sikker på at den vil blive fjernet. Er dog enig med sunshine, vi skal da gøre noget ved det. Bogen her er dog heller ik ligeså slemt som det der Jesus Juice der. Det er simpelthen forrykt!!
Link: http://www.amazon.co...=books&v=glance

Dette indlæg er redigeret af Noergaard: 29 November 2005 - 12:29 AM

Prejudice is Ignorance

#23 Bruger er offline   Jesh Ikon 29 November 2005 - 08:17 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Ja, hvis ikke andet, så må vi i hvert fald råbe op!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#24 Bruger er offline   Sunshine Ikon 29 November 2005 - 09:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

"Ja, hvis ikke andet, så må vi i hvert fald råbe op!!"
Det var også det, jeg havde som mål i første omgang. For jeg ved godt, at det ikke er så nemt at få dem til at stoppe det. I første omgang er det vigtigste at vi ikke bare står på sidelinjen og ser på, imens de sviner en mand til som betyder meget for os.

Faktisk så tror jeg, at hvis vi sætter os det mål at få det fjernet fra hylderne, så skal vi gå til pressen. (Nyhederne, tv-avisen + udlandets tv-stationer). Så skal vi virkelig sætte fokus på det + at tusinde vis af mennesker (MJ-fans rundt om i verden) skal skrive mails til Amazon. Oveni skal vi nok have Michael, eller rettere sagt Bain, til lige at gøre noget også. (<-- Det styrer de selv.)
Vi skal jo tænke på, at Amazon er skide store, og når vi har med de store at gøre, er vi også nød til at tænke stort. Men det er jo heller ikke umuligt. Det handler jo om Michael, og det er negativt. Det er pressen ALTID med på. Specielt når det er en stor gruppe mennesker, der "går i krig" med en gigant som Amazon.
Tro mig, det er yndlingstophistorie!
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#25 Bruger er offline   jonasbakk Ikon 29 November 2005 - 10:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 512
  • Indmeldt: 23-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Sydfyn

Læs IndlægSunshine, på Nov 29 2005, 09:18 PM, sagde:

"Ja, hvis ikke andet, så må vi i hvert fald råbe op!!"
Det var også det, jeg havde som mål i første omgang. For jeg ved godt, at det ikke er så nemt at få dem til at stoppe det. I første omgang er det vigtigste at vi ikke bare står på sidelinjen og ser på, imens de sviner en mand til som betyder meget for os.

Faktisk så tror jeg, at hvis vi sætter os det mål at få det fjernet fra hylderne, så skal vi gå til pressen. (Nyhederne, tv-avisen + udlandets tv-stationer). Så skal vi virkelig sætte fokus på det + at tusinde vis af mennesker (MJ-fans rundt om i verden) skal skrive mails til Amazon. Oveni skal vi nok have Michael, eller rettere sagt Bain, til lige at gøre noget også. (<-- Det styrer de selv.)
Vi skal jo tænke på, at Amazon er skide store, og når vi har med de store at gøre, er vi også nød til at tænke stort. Men det er jo heller ikke umuligt. Det handler jo om Michael, og det er negativt. Det er pressen ALTID med på. Specielt når det er en stor gruppe mennesker, der "går i krig" med en gigant som Amazon.
Tro mig, det er yndlingstophistorie!



Dine mål er store... nok så store så det er umuligt... men kan da kun betale sig at prøve :top:

øhhh... den sauce er da nu blevet fjernet fra americanspies's hjemmeside shop.. Jeg har da set den på den adreese her før og nu er den væk :huh:

http://www.americans...9e0608b5909614d

Det må være en fejl :hmm:

har i andre ikke set den i deres online shop før da??
"Why you wanna get me?
Dreams don't last forever
Why you wanna fix me?
See, if the police don't take it
God forsake it
I can't take it"

#26 Bruger er offline   Sunshine Ikon 30 November 2005 - 07:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

"Dine mål er store... nok så store så det er umuligt... men kan da kun betale sig at prøve"
Hm... jeg er ikke bange for at sætte mig store mål sålænge jeg ved hvordan jeg skal nå dem. Og det ved jeg i dissse tilfælde. Så nej, det er på ingen måde umuligt.
Det kræver bare, at der er mange der med på den og vil ofre tid på det.
Det kræver at dem der er med virkelig ER med. At folk brænder for at nå målet og ikke giver op så snart de får lidt modgang. Det kræver at man ikke lader sig skræmme af noget der lugter lidt af udfordringer og forhindringer. Og noget hvor man virkelig skal gøre alt hvad man kan for at blive hørt. Men det er altså slet ikke så svært som det ser ud til. Det det handler om er at overbevise "de store" om at vi virkelig mener det. Og at vi ikke har i sinde at give op.
Og det er ikke svært at overbevise dem om det. For så snart du selv ved at du ikke vil give op, så vil de kunne se det og mærke det. De andre fans vil også kunne mærke det, og det giver mere håb og inspiration. Og så skal der sq nok ske noget.



Men jeg vil nu også godt lige sige, at i første omgang er mit eneste mål altså, at få de andre fanklubber til at gøre noget også. Og der snakker vi altså om at sende dem et par mails.... svært? Nej!




Men jeg er rigtig glad for at du synes, at det kan betale sig at prøve. Det er første skridt på vejen!
Jeg håber, at de andre har det på samme måde.

Keep the faith :top: :silly: ..... because it's just a matter of time....


forresten, med hensyn til sausen fjernet fra siden... så er den der endnu. har lige tjekket. bare søg på siden. jeg skrev jacko. så kom den...
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#27 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 01 December 2005 - 12:30 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægSunshine, på Nov 30 2005, 07:25 PM, sagde:

Det kræver bare, at der er mange der med på den og vil ofre tid på det.


Se, det er netop det, der er kunsten - at få nok folk med på det. ;)

Men langt hen ad vejen er det en god idé, du har fået her, og vi overvejer i øjeblikket, hvordan vi lige skal gribe det an. :)

#28 Bruger er offline   Sunshine Ikon 15 December 2005 - 05:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

WillYouBeThere:

Det lyder rigtig godt... har desværre ikke internet hjemme ligenu. men jeg kan tage hen på biblioteket hvor jeg er nu.
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#29 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 15 December 2005 - 06:14 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Vi har som WillYouBeThere siger haft dette med Amazon og saucen oppe at vende i teamet og vi var alle enige om, at vi gerne ville være med til at sætten stopper for det, men hvordan :erm:

Vi kom frem til, at sende en mail rundt og opfordre de andre fan klubber til at sende en e-news ud med det - fan klubber som: MJJF, MJNO og MJNI :)

Så det vil vi se at få gjort, her en af de nærmeste dag ^_^
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   Noergaard Ikon 15 December 2005 - 06:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 89
  • Indmeldt: 03-June 05
  • Location:Slagelse

Læs IndlægSmile1982, på Dec 15 2005, 06:14 PM, sagde:

Vi har som WillYouBeThere siger haft dette med Amazon og saucen oppe at vende i teamet og vi var alle enige om, at vi gerne ville være med til at sætten stopper for det, men hvordan :erm:

Vi kom frem til, at sende en mail rundt og opfordre de andre fan klubber til at sende en e-news ud med det - fan klubber som: MJJF, MJNO og MJNI :)

Så det vil vi se at få gjort, her en af de nærmeste dag ^_^



Vi har på MJNO startet en SUPPORT MICHAEL JACKSON campaign. Jeg skal nok høre de andre om hvorvidt vi kan inkluderer Amazon i vores lange liste af journalister, artikler, sites osv vi skal henvende os til for at få stoppet alle de latterlige rygter vi har været vidne til det sidste stykke tid.

Dette indlæg er redigeret af Noergaard: 15 December 2005 - 06:54 PM

Prejudice is Ignorance

#31 Bruger er offline   Sunshine Ikon 19 December 2005 - 05:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

:biglaugh: Åh det lyder rigtig godt folkens. Jeg var i tvivl om hvorvidt i ville springe ud i det.
Men det her er jo rigtig rigtig godt!! :biglaugh:
Jeg er rigtig glad for, at der er andre end mig, der mener at det her er et problem. Og at der SKAL gøres noget ved det. Vi skal i hvert fald gøre hvad vi kan.


Er der noget jeg kan gøre i øjeblikket?
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#32 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 04 January 2006 - 01:37 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Mja okay, der gik lidt mere end et par dage :ehe: MEN nu har vi fået skrevet en mail og den er sendt ud til MJJF, MJNO, MJEOL, MJNI og ODJF. Den lyder følgende:

Citat

Den store og meget anerkendte online butik amazon.com sælger for tiden et produkt, som er yderst respektløst og provokerende samt forvrængende for sandheden om Michael Jackson.
Produktet er en drik ved navn "Jacko Juice", som har følgende beskrivelse:

You'll fall for this sauce! Shake well over a 5th story balcony, and refrigerate after opening. Caution: May turn skin white.

Magen til unødig og latterlig provokakation skal man lede længe efter. Netop derfor er det overraskende, at et verdensomspændende firma som amazon.com ligger hjemmeside til den slags åbenlyse tabloid-agtige indhold.

Vi fans må gøre opmærksomme på vores holdning over for denne provokation og lemfældige omfang med sandheden. Derfor opfordre vi til, at alle Michael Jackson fanklubber sammen med deres medlemmer påbegynder en mailkampangne mod Amazon.com. Dette som et forsøg på at få fjernet produktet fra "hylden", og selvfølgelig for at gøre opmærksom på vores utilfredshed med denne type vare der kun har et formål, nemlig at provokere og fremstille Michael Jackson som mærkelig og latterlig.

Håber I er med på initiativet

The Moo-Walkers
The Danish Fan Community


Og den engelsk version:

Citat

Dear MJ Fan club
The large and very well known online shop Amazon.com is at the moment selling a product that is very disrespectful, provoking and outraging in regards to the the truth about Michael Jackson.

The product is a drink by the name “Jacko Juice”, which is described as following:
“You'll fall for this sauce! Shake well over a 5th story balcony, and refrigerate after opening. Caution: May turn skin white.”

Such unnecessary and ridicules provocation you don’t come by often. This is exactly the reason why it’s so surprising that a world company like Amazon.com is willing to have such an obvious tabloid product on their homepage.

We the fans have to share our thoughts about this provocation and such careless association with the truth. We will therefore encourage all Michael Jackson fan clubs along with their members to start a mail campaign against Amazon.com, to get this product removed from the “shelves”. And of course to tell that we are unhappy with this type of product, which only has one purpose, to provoke and portrait Michael Jackson as being odd and ridicules.

We hope that you are in on this initiative

The Moo-Walkers
The Danish Fan Community.


Så håber vi, at det får en masse MJ fans til at sende klager til Amazon over, at de har sådan en vare i deres butik :top:
Skrevet Billede

#33 Bruger er offline   Sunshine Ikon 04 January 2006 - 04:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

:biglaugh: Det lyder rigtig godt! Jamen så må hver enkelt af os også igang med at skrive mails nu.

Jeg synes at mailen er rigtig god. Godt klaret! :top:

Hvis vi rigtig får de andre fans med, og det sådan virkelig for alvor bliver til noget, og at Amazon får pæænt mange mails, tror I så Michael får det at vide?
Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#34 Bruger er offline   Smarties Ikon 04 January 2006 - 05:20 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jeg kunne forestille mig at Michael's folk fik det at vide og at de måske fortæller det til Michael ;) :)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#35 Bruger er offline   Jesh Ikon 05 January 2006 - 08:47 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Ja, så er det bare at komme i gang med at skrive!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#36 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 18 January 2006 - 08:03 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

MJJF har skrevet tilbage til os et par gange. I første omgang takkede de os for at gøre dem opmærksom på dette produkt - så mange tak Sunshine, for at råbe os op ;) Og de ville så finde ud af hvad de ville gøre efterfølgende. Har idag så fået en mail der lyder:

Citat

Hello,

It seems this product has been posted on Amazon since 2003. We have passed on
the information to Ms. Bain (Michael's PR Lady).

Thank You,
MJJF Member Service Staff


Altså:
"Hej, det ser ud til at dette produkt har været på Amazon siden 2003. Vi har givet informationerne videre til Ramone Bain (Michaels talskvinde). Mange tak, MJJF medlems service staff"

Så hvis ikke Michael selv får det at vide, så er hans talskvinde i hvert tilfald blevet gjort opmærksom på det ^_^
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   Sunshine Ikon 18 January 2006 - 10:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 346
  • Indmeldt: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Neverland. (Århus)

:biglaugh: Det lyder fantastisk. :ehe: Ih.. Raymone har fået beskeden. Jeg HÅBER at hun fortæller det til Michael. :biglaugh:




:bag: hvor pinligt, jeg har ikke engang skrevet min mail endnu. :blush:
Men den vil jeg så se at få skrevet.
Hvad med jer andre? Hvor mange har skrevet til Amazon?




Det er da skrækkeligt at produktet har været der SÅ længe. F***, og så har vi først opdaget det nu.. skandale.

Dette indlæg er redigeret af Sunshine: 18 January 2006 - 10:30 PM

Michael Jackson is MY king!

MJ: "I'm married to my fans" <3.

Carry the Disney Magic in your heart <3.

#38 Bruger er offline   Gregers Ikon 19 January 2006 - 07:56 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

OKay dejligt at der endelig er sket noget!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#39 Bruger er offline   Jesh Ikon 19 January 2006 - 08:51 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Håber der bliver gjort noget ved det svineri
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere