The Moo-Walkers Forum: Kæææææmpe LP samling sælges - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Kæææææmpe LP samling sælges Bud modtages

#1 Bruger er offline   Minnie Ikon 03 November 2012 - 01:21 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Ja, må jo nok indse at jeg ikke har plads til mine MJ-LP'er, og jeg har ingen pladespiller - og der kommer en lille en til marts... Så, jeg er desværre nødt til at sælge mine LP'samling...

Der er langt over 100 12" LP'er i en skøn blanding af singler, albums, picture-discs, special-editions osv, bla. ET Storybook i god stand, og mange, mange andre. Herudover er der over 100 7" singler, også alt fra special eiditions, picture discs, meget sjældne singler osv... Fx er der originale Steeltown singler i rigtig fin stand. Det fylder samlet knap 2 små flyttekasser.

Værdien er mange tusinde kroner, men jeg er nødt til at sælge, og har ikke overskud til at sælge enkeltvis.

Så... De sælges samlet til højest bydende. Bud kan gives indtil d. 15. november. Pladerne skal afhentes i Jylland, helst Trekantsområdet, men hvis I er interesseret må vi prøve at finde en løsning med at jeg får dem opbevaret indtil du kan komme til Jylland eller jeg kan komme til Sjælland.

Jeg forbeholder mig retten til at afvise et bud hvis jeg synes det er for lavt, men er som sagt også interesseret i at sælge.

Bud kan gives her, på PM eller via min facebook hvis du kender mig der.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#2 Bruger er offline   sanne1990 Ikon 05 November 2012 - 05:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 285
  • Indmeldt: 01-December 10
  • Gender:Female

Hej din lp samling lyder spændende, men jeg har virkelig ingen ide om priser osv på lp´er, men hvad er mindste prisen hvis du kan sige det, eller hvad du forventer, :)
hilsen sanne

quote name='Minnie' date='03 November 2012 - 01:21 PM' timestamp='1351945301' post='91602']
Ja, må jo nok indse at jeg ikke har plads til mine MJ-LP'er, og jeg har ingen pladespiller - og der kommer en lille en til marts... Så, jeg er desværre nødt til at sælge mine LP'samling...

Der er langt over 100 12" LP'er i en skøn blanding af singler, albums, picture-discs, special-editions osv, bla. ET Storybook i god stand, og mange, mange andre. Herudover er der over 100 7" singler, også alt fra special eiditions, picture discs, meget sjældne singler osv... Fx er der originale Steeltown singler i rigtig fin stand. Det fylder samlet knap 2 små flyttekasser.

Værdien er mange tusinde kroner, men jeg er nødt til at sælge, og har ikke overskud til at sælge enkeltvis.

Så... De sælges samlet til højest bydende. Bud kan gives indtil d. 15. november. Pladerne skal afhentes i Jylland, helst Trekantsområdet, men hvis I er interesseret må vi prøve at finde en løsning med at jeg får dem opbevaret indtil du kan komme til Jylland eller jeg kan komme til Sjælland.

Jeg forbeholder mig retten til at afvise et bud hvis jeg synes det er for lavt, men er som sagt også interesseret i at sælge.

Bud kan gives her, på PM eller via min facebook hvis du kender mig der.
[/quote]
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Minnie Ikon 06 November 2012 - 03:57 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

pt har jeg et bud på 1050 kr.

Samlingens egentlige værdi er meget højere end det, men jeg bad om bud, og så er det jo selvfølgelig det jeg får :)

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#4 Bruger er offline   Minnie Ikon 10 November 2012 - 02:28 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg har besluttet at der også medfølger et sæt MJ computer-højtalere, en maaaasse CD-singler, nogle bootlegs, opsamlinger og boot-leg DVD'er.... Groft sagt.. Der er altså pt. snart 3 små flyttekasser i alt.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#5 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 21 November 2012 - 10:46 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

Er det hele solgt Minnie?? :)
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere