The Legend Lives On - a tribute to Michael Jackson Lørdag d. 20. november, København
#1 21 June 2010 - 03:23 PM
The Moo-Walkers, Den Danske Michael Jackson Fanklub arrangerer nu sit største event nogensinde:
Han var kendt som The King of Pop, og i Michael Jacksons tilfælde var titlen berettiget. Michael Jackson, der døde den 25. juni 2009 i en alder af 50 år, var den mest talentfulde popkunstner i sin æra, og betragtes af mange som den største kunstner, der nogensinde har betrådt denne jord. Hans liv bliver derfor fejret, når Amager Bio danner rammen om et spektakulært tributeshow ”The Legend Lives On” lørdag d. 20. november.
Michael Jackson har skrevet, komponeret og indspillet nogle af de største musikalske succeser nogensinde, og han har fortryllet verden med dansetrin, sceneshows og musikvideoer som skabte gnister af ren magi. Ét eksempel på hans geni er albummet ”Thriller”. Det blev udgivet i 1982, er det bedst sælgende album nogensinde med et anslået salg af op til 120 millioner eksemplarer i hele verden. Hele fem af hans soloalbums er blandt verdens bedst sælgende, og i USA har han haft 13 nr. 1 og 28 top 10 singler på Billboards hitlister.
Derudover husker vi alle hans hjerte af guld – hans larger-than-life personlighed, som har beriget så mange menneskers liv. Han har doneret flere penge til velgørenhed end nogen anden musiker, og hans sangtekster, budskaber og styrke har givet håb og inspiration til millioner.
The Moo-Walkers, Den Danske Michael Jackson Fanklub, har valgt at fejre Michael Jacksons liv ved at slå dørene op for et et storslået tributeshow i Amager Bio, hvor tæt på 1000 mennesker kan være sammen om at mindes The King of Pop – og The King of Hearts – Michael Jackson!
Michaels liv og fantastiske bedrifter vil her blive fejret i stor stil, når scenen indtages af fantastiske solister, dansere og et gospelkor, foruden en storskærm, så Michael Jackson selv kan være en del af showet! Naturligvis følges showet op af et all-night Michael Jackson afterparty!
Alt dette finder sted lørdag d. 20. november 2010 kl. 20.00 i Amager Bio - en berømt koncertvenue, som bl.a. har lagt scene til James Brown, som optrådte her i 2007.
Gå ikke glip af denne begivenhedsrige aften, og vær en del af historien når det største Moo-Walkers event nogensinde løber af stablen!
Bestil din billet allerede i dag på www.billetnet.dk
Og læs mere på www.thelegendliveson.dk
#7 24 June 2010 - 08:14 PM
The Moo-Walkers, på 21 June 2010 - 03:23 PM, sagde:
The Moo-Walkers, Den Danske Michael Jackson Fanklub arrangerer nu sit største event nogensinde:
Han var kendt som The King of Pop, og i Michael Jacksons tilfælde var titlen berettiget. Michael Jackson, der døde den 25. juni 2009 i en alder af 50 år, var den mest talentfulde popkunstner i sin æra, og betragtes af mange som den største kunstner, der nogensinde har betrådt denne jord. Hans liv bliver derfor fejret, når Amager Bio danner rammen om et spektakulært tributeshow ”The Legend Lives On” lørdag d. 20. november.
Michael Jackson har skrevet, komponeret og indspillet nogle af de største musikalske succeser nogensinde, og han har fortryllet verden med dansetrin, sceneshows og musikvideoer som skabte gnister af ren magi. Ét eksempel på hans geni er albummet ”Thriller”. Det blev udgivet i 1982, er det bedst sælgende album nogensinde med et anslået salg af op til 120 millioner eksemplarer i hele verden. Hele fem af hans soloalbums er blandt verdens bedst sælgende, og i USA har han haft 13 nr. 1 og 28 top 10 singler på Billboards hitlister.
Derudover husker vi alle hans hjerte af guld – hans larger-than-life personlighed, som har beriget så mange menneskers liv. Han har doneret flere penge til velgørenhed end nogen anden musiker, og hans sangtekster, budskaber og styrke har givet håb og inspiration til millioner.
The Moo-Walkers, Den Danske Michael Jackson Fanklub, har valgt at fejre Michael Jacksons liv ved at slå dørene op for et et storslået tributeshow i Amager Bio, hvor tæt på 1000 mennesker kan være sammen om at mindes The King of Pop – og The King of Hearts – Michael Jackson!
Michaels liv og fantastiske bedrifter vil her blive fejret i stor stil, når scenen indtages af fantastiske solister, dansere og et gospelkor, foruden en storskærm, så Michael Jackson selv kan være en del af showet! Naturligvis følges showet op af et all-night Michael Jackson afterparty!
Alt dette finder sted lørdag d. 20. november 2010 kl. 20.00 i Amager Bio - en berømt koncertvenue, som bl.a. har lagt scene til James Brown, som optrådte her i 2007.
Gå ikke glip af denne begivenhedsrige aften, og vær en del af historien når det største Moo-Walkers event nogensinde løber af stablen!
Bestil din billet på http://www.billetnet.dk (kommer til salg meget snart)
Og læs mere på http://www.moo-walke...e=sektion&id=21
#12 26 June 2010 - 01:51 PM
What a great idea.
Glæder mig allerede
Glæder mig allerede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"
* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"
* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk
#13 27 June 2010 - 09:09 AM
Hvornår bliver billetterne frigivet, synes ikke jeg kunne finde dem på billetnet.dk?
#15 28 June 2010 - 09:46 AM
Årh hvor bliver det fedt.
Jeg kommer helt sikkert. Og eftersom at manden derhjemme er ved at blive smittet godt med Michael fever kommer han sikkert også
Jeg kommer helt sikkert. Og eftersom at manden derhjemme er ved at blive smittet godt med Michael fever kommer han sikkert også
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#16 28 June 2010 - 05:02 PM
HeavenCanWait, på 28 June 2010 - 10:46 AM, sagde:
Årh hvor bliver det fedt.
GODT NINA! keep up the good work
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.
#17 28 June 2010 - 07:24 PM
#18 01 July 2010 - 01:41 PM
Gregers, på 27 June 2010 - 10:09 AM, sagde:
Hvornår bliver billetterne frigivet, synes ikke jeg kunne finde dem på billetnet.dk?
Jeg skal beklage, at billetterne ikke er blevet sat til salg endnu. Oplysningerne er for længst sendt afsted, og vi afventer netop nu, at billetterne bliver frigivet på billetnet.dk. Det sker forhåbentligt når som helst nu, og vi sender naturligvis en nyhedsmail ud, så snart det sker.
#19 01 July 2010 - 04:50 PM
Lyder fantastisk, Jeg er jo selvfølgelig frisk!