The Moo-Walkers Forum: Michael Jackson:the magic and the madness - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael Jackson:the magic and the madness

#1 Bruger er offline   Aihnoa Ikon 30 June 2004 - 03:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 164
  • Indmeldt: 11-May 04

Hey! Ville bare fortælle om den bog j fik med posten i går..den er sååå GOD!! Man får at vide vild detjalleret alt om Michael's liv..Ja j har ikke kunnet slippe bogen indtil nu og j er ikke så meget for at læse ellers men den har fanget mig hehe 8) Det handler om en Journalist som har fylgt michael lige fra starten af -J anbefaler den! :mrgreen: Er dr nogen her dr også har læst den?
Skrevet Billede


Skrevet Billede

Besøg min side: http://www.latoyasworld.tk

#2 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 30 June 2004 - 04:25 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Jep har læst den og det er noget crap. Den journalist er en af de værste overhovedet! Han lyder nemlig tilpas pålidlig til, at man tror på ham. Men gangske som alle andre journalister, så stol ikke en meter på det han skriver! ;)

He's a tabloid devil :twisted:
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 30 June 2004 - 04:32 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Jeg har læst noget af den. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg synes om den.
Jeg synes kun den handler om de forfærdelige nedture Michael har været igennem, og det er ærligt talt en smule deprimerende at læse om! man får indtrykket af, at Michaels liv er lige til at smide ud i skralderen!

Men jeg var overrasket over hans neutrale beskrivelse af anklagerne i '93.
De var ikke lige så "jeg-er-fuldstændig-overbevist-om-at-MJ-er-skyldig-agtige", som jeg havde regnet med!

:roll:
Skrevet Billede
BAH !

#4 Bruger er offline   Aihnoa Ikon 30 June 2004 - 07:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 164
  • Indmeldt: 11-May 04

Men jeg var overrasket over hans neutrale beskrivelse af anklagerne i '93.
De var ikke lige så "jeg-er-fuldstændig-overbevist-om-at-MJ-er-skyldig-agtige", som jeg havde regnet med!

:roll:[/quote]
----------------
Ja men dt var også derfor j synes den var god! Gud er dt virkelig kun mig dr synes det :oops: :roll:
OK j indrømmer også at dt lød som om han var vild depresiv dt meste af hans liv..ifølge ham dt kan han da ik vide om han var :roll:
Skrevet Billede


Skrevet Billede

Besøg min side: http://www.latoyasworld.tk

#5 Bruger er offline   *Malene* Ikon 30 June 2004 - 11:41 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Hey min skat! ;)
Du har godt fortalt mig om bogen, og selvom der er så forskellige meninger, synes jeg det lyder ok spændende alligevel....
Men nu ser vi lige hvordan det går med føs'dags' gaverne på fredag, fordi hvis jeg får Bill Clinton's biografi, er der da vist lige lovlig nok læsning til hele sommeren da! :shock: :lol: :mrgreen:
Men det kan vi lige snakke om senere min adskilte siamesiske tvilling... ;) :feet
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Aihnoa Ikon 01 July 2004 - 12:26 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 164
  • Indmeldt: 11-May 04

[quote=*Malene*]Hey min skat! ;)
Du har godt fortalt mig om bogen, og selvom der er så forskellige meninger, synes jeg det lyder ok spændende alligevel....
Men nu ser vi lige hvordan det går med føs'dags' gaverne på fredag, fordi hvis jeg får Bill Clinton's biografi, er der da vist lige lovlig nok læsning til hele sommeren da! :shock: :lol: :mrgreen:
Men det kan vi lige snakke om senere min adskilte siamesiske tvilling... ;) :feet[/quote]

Nåa hvor er du sød!!hehe
:rose :silly :upsidedown ;)
Skrevet Billede


Skrevet Billede

Besøg min side: http://www.latoyasworld.tk

#7 Bruger er offline   *Malene* Ikon 01 July 2004 - 09:59 AM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

[quote=Aihnoa][quote=*Malene*]Hey min skat! ;)
Du har godt fortalt mig om bogen, og selvom der er så forskellige meninger, synes jeg det lyder ok spændende alligevel....
Men nu ser vi lige hvordan det går med føs'dags' gaverne på fredag, fordi hvis jeg får Bill Clinton's biografi, er der da vist lige lovlig nok læsning til hele sommeren da! :shock: :lol: :mrgreen:
Men det kan vi lige snakke om senere min adskilte siamesiske tvilling... ;) :feet[/quote]

Nåa hvor er du sød!!hehe
:rose :silly :upsidedown ;)[/quote]
Eller var det trillinger vi fandt ud af det jo måske var?!?! :upsidedown når du jo nu havde en tvilling! :lol: ;) :)
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Smarties Ikon 01 July 2004 - 03:17 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Jeg har selv overvejet at købe den, men har kun hørt skidt om den, så nu vil jeg hellere have Redemption...
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#9 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 01 July 2004 - 04:45 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

okay, kan ikke holde min mund mere. *lol*

J. Randy Taraborelli lever af at skrive trash om folk. Det er ikke kun Michael, det er også bl.a. Madonna, som han har skrevet "den sande historie" om.

Som Rikke siger, lyder han lige nøjagtig sandfærdig nok, til at folk tror på ham, og det er det, der på mange måder gør ham endnu mere farlig end de fleste tabloids. Han påstår, at han kender Michael, og bliver altid beskrevet som "Michael Jackson vennen", selvom han ikke ved en PIND om Michael.

Han sagde bl.a. i et interview: "Mange af de ting, der bliver skrevet om ham er helt opspundne, der bliver skrevet meget, der ikke er sandt. Men det er rigtigt nok, at han bød på elefantmandens ben, det gjorde han."

Sådan nogle sætninger gør, at folk tror, de endelig har fundet en mand, der beskriver Michael ud fra et neutralt synspunkt. Men det gør han IKKE! Skal lige understreges! ;)

Han ved absolut ingenting om Michael, og han prøver på at gøre ham til en meget underlig mand, der har haft en ufatteligt trist liv.

Hvis I vil vide noget sandfærdigt om Michaels liv, så køb Moonwalk. ;)

#10 Bruger er offline   Aihnoa Ikon 01 July 2004 - 07:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 164
  • Indmeldt: 11-May 04

[quote=WillYouBeThere]okay, kan ikke holde min mund mere. *lol*

J. Randy Taraborelli lever af at skrive trash om folk. Det er ikke kun Michael, det er også bl.a. Madonna, som han har skrevet "den sande historie" om.

Som Rikke siger, lyder han lige nøjagtig sandfærdig nok, til at folk tror på ham, og det er det, der på mange måder gør ham endnu mere farlig end de fleste tabloids. Han påstår, at han kender Michael, og bliver altid beskrevet som "Michael Jackson vennen", selvom han ikke ved en PIND om Michael.

Han sagde bl.a. i et interview: "Mange af de ting, der bliver skrevet om ham er helt opspundne, der bliver skrevet meget, der ikke er sandt. Men det er rigtigt nok, at han bød på elefantmandens ben, det gjorde han."

Sådan nogle sætninger gør, at folk tror, de endelig har fundet en mand, der beskriver Michael ud fra et neutralt synspunkt. Men det gør han IKKE! Skal lige understreges! ;)

Han ved absolut ingenting om Michael, og han prøver på at gøre ham til en meget underlig mand, der har haft en ufatteligt trist liv.

Hvis I vil vide noget sandfærdigt om Michaels liv, så køb Moonwalk. ;)[/quote]
---------------------------------
Hold da op! ej har j virkelig spildt 320 kroner på det crap... :oops:
j troede bare at ham journalisten var en tæt ven af Michael..eller det lyder sådan i bogen :roll: fordi han skriver SÅ mange detajer ..
Skrevet Billede


Skrevet Billede

Besøg min side: http://www.latoyasworld.tk

#11 Bruger er offline   Aihnoa Ikon 01 July 2004 - 07:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 164
  • Indmeldt: 11-May 04

[quote=*Malene*][quote=Aihnoa][quote=*Malene*]Hey min skat! ;)
Du har godt fortalt mig om bogen, og selvom der er så forskellige meninger, synes jeg det lyder ok spændende alligevel....
Men nu ser vi lige hvordan det går med føs'dags' gaverne på fredag, fordi hvis jeg får Bill Clinton's biografi, er der da vist lige lovlig nok læsning til hele sommeren da! :shock: :lol: :mrgreen:
Men det kan vi lige snakke om senere min adskilte siamesiske tvilling... ;) :feet[/quote]

Nåa hvor er du sød!!hehe
:rose :silly :upsidedown ;)[/quote]
Eller var det trillinger vi fandt ud af det jo måske var?!?! :upsidedown når du jo nu havde en tvilling! :lol: ;) :)[/quote]
-----------------------------------
jo dt er rigtig nok! hehe så er du min adskildte trilling!! hehe :top :silly :upsidedown
Skrevet Billede


Skrevet Billede

Besøg min side: http://www.latoyasworld.tk

#12 Bruger er offline   *Malene* Ikon 01 July 2004 - 08:15 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

[quote=Aihnoa][quote=*Malene*][quote=Aihnoa][quote=*Malene*]Hey min skat! ;)
Du har godt fortalt mig om bogen, og selvom der er så forskellige meninger, synes jeg det lyder ok spændende alligevel....
Men nu ser vi lige hvordan det går med føs'dags' gaverne på fredag, fordi hvis jeg får Bill Clinton's biografi, er der da vist lige lovlig nok læsning til hele sommeren da! :shock: :lol: :mrgreen:
Men det kan vi lige snakke om senere min adskilte siamesiske tvilling... ;) :feet[/quote]

Nåa hvor er du sød!!hehe
:rose :silly :upsidedown ;)[/quote]
Eller var det trillinger vi fandt ud af det jo måske var?!?! :upsidedown når du jo nu havde en tvilling! :lol: ;) :)[/quote]
-----------------------------------
jo dt er rigtig nok! hehe så er du min adskildte trilling!! hehe :top :silly :upsidedown[/quote]

:lol: hehe.....
Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 01 July 2004 - 09:19 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

[quote=Aihnoa][quote=WillYouBeThere]okay, kan ikke holde min mund mere. *lol*

J. Randy Taraborelli lever af at skrive trash om folk. Det er ikke kun Michael, det er også bl.a. Madonna, som han har skrevet "den sande historie" om.

Som Rikke siger, lyder han lige nøjagtig sandfærdig nok, til at folk tror på ham, og det er det, der på mange måder gør ham endnu mere farlig end de fleste tabloids. Han påstår, at han kender Michael, og bliver altid beskrevet som "Michael Jackson vennen", selvom han ikke ved en PIND om Michael.

Han sagde bl.a. i et interview: "Mange af de ting, der bliver skrevet om ham er helt opspundne, der bliver skrevet meget, der ikke er sandt. Men det er rigtigt nok, at han bød på elefantmandens ben, det gjorde han."

Sådan nogle sætninger gør, at folk tror, de endelig har fundet en mand, der beskriver Michael ud fra et neutralt synspunkt. Men det gør han IKKE! Skal lige understreges! ;)

Han ved absolut ingenting om Michael, og han prøver på at gøre ham til en meget underlig mand, der har haft en ufatteligt trist liv.

Hvis I vil vide noget sandfærdigt om Michaels liv, så køb Moonwalk. ;)[/quote]
---------------------------------
Hold da op! ej har j virkelig spildt 320 kroner på det crap... :oops:
j troede bare at ham journalisten var en tæt ven af Michael..eller det lyder sådan i bogen :roll: fordi han skriver SÅ mange detajer ..[/quote]

Det er i hvert fald min opfattelse af ham. Hvis du godt kan lide bogen, er det jo bare fint. :)

Du må bare ikke tro blindt på alt, hvad han siger ;)

#14 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 01 July 2004 - 09:20 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

[quote=WillYouBeThere]okay, kan ikke holde min mund mere. *lol*

J. Randy Taraborelli lever af at skrive trash om folk. Det er ikke kun Michael, det er også bl.a. Madonna, som han har skrevet "den sande historie" om.

Som Rikke siger, lyder han lige nøjagtig sandfærdig nok, til at folk tror på ham, og det er det, der på mange måder gør ham endnu mere farlig end de fleste tabloids. Han påstår, at han kender Michael, og bliver altid beskrevet som "Michael Jackson vennen", selvom han ikke ved en PIND om Michael.[/quote]

:lol: kunne heller ikke forstå du slet ikke havde noget at sige til den her tråd :lol: ville ligne dig rigtig dårligt, hvis du slet ikke kommenterede det ;)

Forresten mange tak fordi du giver mig ret, gad vide hvor jeg har min udtalelse fra? :teeth Må indrømme jeg havde ikke tænkt så meget over det, før vi en dag snakkede om bogen. Men som du nok kan regne ud, så kan jeg godt se hva du mener ;)

J. Randy Taraborelli og Uri Geller skulle tag at lukke deres mund! Der er rigelig med folk der udtaler sig om MJ og gør ham mere mystisk end han er grr - "Michael har en drøm om at komme til at gå på månen, og det kommer han også til!" jo jo :roll:
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 02 July 2004 - 02:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

[quote=Aihnoa]Hold da op! ej har j virkelig spildt 320 kroner på det crap... :oops:
j troede bare at ham journalisten var en tæt ven af Michael..eller det lyder sådan i bogen :roll: fordi han skriver SÅ mange detajer ..[/quote]
De detaljer er desværre nok for det meste rent fiktion.
Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   changetheworld Ikon 02 July 2004 - 05:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Citat

J. Randy Taraborelli og Uri Geller skulle tag at lukke deres mund! Der er rigelig med folk der udtaler sig om MJ og gør ham mere mystisk end han er grr - "Michael har en drøm om at komme til at gå på månen, og det kommer han også til!" jo jo :roll:


Jeg troede at Michael og Uri Geller var venner??.. :eek Troede i hvert fald ikke at han sagde dårlige ting om Michael?? Han har da lavet en "tegning" på invincible- coveret, og Michael har været med til hans bryllup.. Hvis ikke de er venner, er jeg virkelig forvirret! :roll: :lol:
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#17 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 02 July 2004 - 05:39 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jamen de er venner... eller var! Selvfølgelig svært for os at afgøre... men det er helt tydeligt, at Uri Geller har gjort alt, hvad han kunne, for at udnytte, at han kender Michael. Altså, han bruger Michael til selv at få noget opmærksomhed. Han udtaler sig ALTID om Michael, og meget af det, han siger, er noget værre sludder. Så som det omtalte eksempel med, at Michael kommer til at gå på månen indenfor en årrække.

Han siger ikke noget decideret skidt om Michael, som Taraborelli gør, men han udnytter Michaels venskab på det groveste.

#18 Bruger er offline   *Malene* Ikon 03 July 2004 - 06:12 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

[quote=WillYouBeThere]Jamen de er venner... eller var! Selvfølgelig svært for os at afgøre... men det er helt tydeligt, at Uri Geller har gjort alt, hvad han kunne, for at udnytte, at han kender Michael. Altså, han bruger Michael til selv at få noget opmærksomhed. Han udtaler sig ALTID om Michael, og meget af det, han siger, er noget værre sludder. Så som det omtalte eksempel med, at Michael kommer til at gå på månen indenfor en årrække.

Han siger ikke noget decideret skidt om Michael, som Taraborelli gør, men han udnytter Michaels venskab på det groveste.[/quote]

Bare de kunne blande sig udenom! Alle disse typer og sladder-bladene! :evil: :evil: :evil:
Undskyld! Men sådan har jeg det! :x
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   Mysterygirl7 Ikon 03 July 2004 - 11:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 82
  • Indmeldt: 11-May 04

[quote name='Smarties]Jeg har selv overvejet at købe den' date=' men har kun hørt skidt om den, så nu vil jeg hellere have Redemption...[/quote']

Redemption er god...og absolut et "must"...Forfatterinden gentager bare sig selv lidt for mange gange...og man skal hen i slutningen før der kommer nogle virkelig overbevisende argumenter... Indtil da er det; "Jeg havde mødt drengen et par gange på kontoret - og han lignede absolut ikke en der havde været misbrugt.." :roll:

Angående J. Randy Tabloid...jeg gider ærlig talt ikke læse hans crap...med små opdigtede konversationer... Og så bliver han ved med at påstå at han og MJ er venner, jah right; hvorfor ejer han så kun et billede fra `79 med de to sammen..?
I'm so glad we were at the same place at the same time...
*Neverland~1 Feb 2005*

#20 Bruger er offline   clausw Ikon 04 July 2004 - 12:12 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Jeg har ikke læst den nye udgave af bogen. Den version jeg har stopper omkring 1990, da han arbejde på greatest hits pladen "Decade", som blev til "Dangerous" istedet.

Synes egentlig den er udmærket, men den bliver godt nok en del sladder-agtig jo længere man kommer i den, og det trækker jo gevaldigt ned ;)
Han bygger bogen op omkring rygter og bekendte af Jackson familiens fortællinger.

Han har vel kun interviewet Michael én gang, og det var engang i 1970'erne.
Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere