The Moo-Walkers Forum: Michael Jackson puder - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael Jackson puder Puder :D

#1 Bruger er offline   Muggi Jackson Ikon 26 April 2011 - 04:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 56
  • Indmeldt: 25-April 11
  • Gender:Female

Heeeey alle sammen ;)

Jeg har fået denne gode idé at lave mine egne Michael Jackson puder. Og jeg synes da lige at jeg skulle dele ideén med jer andre "MJ" interesserede herinde :)
Det er egentlig ret enkelt at lave dem. Du skal bare have 4 puder (eller hvor mange du nu har lyst til at lave ;) ) , hvor du køber noget hvidt betræk til at putte uden om puderne (Mit betræk blev købt i Jysk :) ) Derefter skal du bare finde de billeder på nettet du har lyst til at have på, og printer dem ud på et specielt slags foto papir, mener jeg det hedder. Via det fotopapir kan du bagefter varme et strygejern op, hvor du derefter stryger billederne på det hvide betræk :D (OBS! Du skal huske at lægge et hårdt underlag nedenunder når du stryger, jeg lavede den fejl sidst, så bliver billederne helt grumsede og utydelige at se på, så et hårdt underlag som du kan presse ned på vil få billederne til at se helt ægte ud :D) Og VUPTI! Så er puderne færdige, nu skal betrækket bare ud over dine puder :D :biglaugh:

Dette indlæg er redigeret af Muggi Jackson: 26 April 2011 - 04:15 PM

You'll never Moonwalk alone <3

Billie Jean is for lovers <3

#2 Bruger er offline   m.jlove Ikon 27 April 2011 - 10:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 11
  • Indmeldt: 17-April 11
  • Gender:Not Telling
  • Location:danmark

hejsa tak for det tip den vil jeg huske tak for det vile jeg da lige prøve men hvor kan man købe det der bestemte papire henne i en bog og ide butik hard de det ved du det ?????Skrevet Billede Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Muggi Jackson Ikon 28 April 2011 - 10:05 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 56
  • Indmeldt: 25-April 11
  • Gender:Female

Læs Indlægm.jlove, på 27 April 2011 - 10:26 PM, sagde:

hejsa tak for det tip den vil jeg huske tak for det vile jeg da lige prøve men hvor kan man købe det der bestemte papire henne i en bog og ide butik hard de det ved du det ?????Skrevet Billede Skrevet Billede


Jo man kan få sådan noget papir i en boghandler :D
You'll never Moonwalk alone <3

Billie Jean is for lovers <3

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere