The Moo-Walkers Forum: LÆNGE VENTET NYT ALBUM FRA THE KING OF POP, MICHAEL, UDKOMMER DEN 13. DECEMBER - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



LÆNGE VENTET NYT ALBUM FRA THE KING OF POP, MICHAEL, UDKOMMER DEN 13. DECEMBER Eksklusiv teaser og sang vil blive afsløret på MichaelJackson.com

#41 Bruger er offline   speagham Ikon 12 November 2010 - 11:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 175
  • Indmeldt: 13-March 04

Fra 01:50 til 01:55 er hvertfald ikke Michael, det lyder jo nærmest som Justin Bieber det stykke. Men det her kunne altså godt være en demo Michael har arbejdet på, synen man fornemmer ham mange steder.

#42 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 12 November 2010 - 11:29 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Jeg er OGSÅ i tvivl, men vi må huske på at det ikke er færdige sange, men blot nogle sange Michael legede med, at de sætter Eath song ind i slutningen lyder lidt mærkeligt, men der har tydeligvis manglet noget, som de har blevet nødt tuil at "fylde" ud, før det ville blive komplet.
Dog synes jeg at det lyder mere som Michael, ind stemmen i BN gør..
Jeg er i tvivl, men synes alligevel, stemmen lyder lidt underlig, Men loove the song !
Skrevet Billede

#43 Bruger er offline   Smooth Ikon 12 November 2010 - 11:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Jeg synes nu denne her lyder mere som Michael. Man kan godt høre en anden stemme, der blander sig lidt hist og her, men sålænge det er på det' her niveau, kan jeg leve med det.

MEN jeg må indrømme, at det giver kæmpe skår i den glæde jeg altid har nydt op til en MJ udgivelse, at tvivlen overhovedet er der.

... og så er jeg bange for, at jeg ligeså langsomt er ved at lytte migselv tonedøv. Da jeg hørte Breaking News første gang, var det helt ubesværet for mig at høre, at det ikke var MJ. Jeg havde ikke læst andet end en overskift om at det skulle være fake, så jeg prøvede jo ikke engang at lytte efter det. Det kunne jeg bare høre lige med det samme. Når jeg hører Breaking News nu, efter at have hørt den 30-40 gange, kan jeg stadig høre det, men jeg har faktisk fået langt sværere ved det... og det skræmmer mig lidt, for så kan jeg ikke engang stole på min egen vurdering længere.

Derfor er jeg faktisk også ret spændt på, hvordan I andre vurderer denne. Især WillYouBeThere og Themjj, da jeg har en fornemmelse af, at de havde præcis den samme oplevelse med at høre Breaking News, som jeg havde, da jeg hørte den første gang.

Det nager mig, at det hele skal gå op i diskussioner og tvivl. En del af mig har bare lyst til at slå min tvivl helt ud af hovedet, skide på hvem der har ret, og bare nyde at vi får lov til at høre nyt materiale. Der er ikke lige nogen af jer, der ligger inde med den der hukommelses-sletter fra Men In Black?

Dette indlæg er redigeret af Smooth: 12 November 2010 - 11:43 PM

Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#44 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 12 November 2010 - 11:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Jeg synes overhovedet ikke det lyder som Michael der synger, bortset fra et par enkelte brudstykker og selvfølgelig den meget malplaceret brudstykke fra Earth Song, hvad fiflern har de tænkt på??

Dette indlæg er redigeret af lauzzy81: 12 November 2010 - 11:46 PM

Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#45 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 12 November 2010 - 11:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

2:42 og ti sekunder frem kan jeg meget tydeligt høre, det ikke er MJ. Faktisk hele det mellemstykke.

Og det er gået amok på MJJC. Gaz banner folk for et godt ord, hvis blot de HENTYDER, at de ikke tror det er MJ på denne sang. Han er blevet gal :S

Selv vores egen Julie er blevet banned! Jeg tør slet ikke skrive min mening derinde - jeg føler mig nærmest smidt ud på forhånd. :(
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#46 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 12 November 2010 - 11:51 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Jeg tror fandme SONY er igang med at manipulere os alle sammen.. jeg ved *f-word* godt nok ikke hvad der er i vejen, men den sang er godt nok heller ikke 100% michael.
Før har jeg ikke haft det sådan, men nu har jeg det virkelig sådan at jeg ikke har lyst til at købe albummet, men kun de sange digitalt jeg ved er ham.

Der må altså være gået et eller andet galt, at de alligevel ikke har alle de der færdiggjorte sange, og de så prøver at redde det ved at lave disse numre....... men jeg ved det virkelig ikke. jeg synes bare dette er voldsomt absurd og jeg ønsker faktisk lidt at denne kontrakt med disse 10 albums slet ikke kommer til at ske, at alt det sangmateriale der egentligt ligger i Michaels bibliotek at det bliver liggende, og vi fremover kun får koncert dvd'er osv. smidt på gaden, for denne her leg, den gider jeg altså virkelig ikke at være med på mere - jeg har fået nok.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#47 Bruger er offline   Smooth Ikon 12 November 2010 - 11:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Læs IndlægBjoernClausen, på 12 November 2010 - 11:45 PM, sagde:

2:42 og ti sekunder frem kan jeg meget tydeligt høre, det ikke er MJ. Faktisk hele det mellemstykke.


haha...Det kan jeg overhovedet ikke høre. Til gengæld vil jeg sige at det ikke er ham fra 1:42 - 1:48.

Jeg er enten ved at blive tonedøv eller sindsyg eller begge dele på én gang.

Bortset fra det. Hej Bjørn. Vi kender hinanden fra gamle dage :) . Det var mig der havde smooth-criminal.com engang, hvis du kan huske den.

Dette indlæg er redigeret af Smooth: 12 November 2010 - 11:56 PM

Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#48 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 12 November 2010 - 11:52 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Nå er det Mike eller ikke Mike, så gider jeg snart ikke bruge mere tid på at tænke på det! Jeg ser alligevel mest frem til Another Day & Much To Soon!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#49 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 13 November 2010 - 12:01 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Læs IndlægSmooth, på 12 November 2010 - 11:51 PM, sagde:

haha...Det kan jeg overhovedet ikke høre. Til gengæld vil jeg sige at det ikke er ham fra 1:42 - 1:48.

Jeg er enten ved at blive tonedøv eller sindsyg eller begge dele på én gang.

Bortset fra det. Hej Bjørn. Vi kender hinanden fra gamle dage :) . Det var mig der havde smooth-criminal.com engang, hvis du kan huske den.


*giiiiisp*! Anders, ikke?! OMG, hvor fedt at se dig her!! Så lang tid siden, mand!

Åh, hvor jeg savner de gode gamle dage på Smooth-Criminal.com - dét var tider. Seriøst det bedste board jeg nogensinde har været medlem af. L.O.V.E. til dig, mand!
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#50 Bruger er offline   Smooth Ikon 13 November 2010 - 12:05 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Tak tak... Ja, så kan man se hvad der sker med ens fritid, når man lige skal have 2 børn og starte et firma :beeming:
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#51 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 November 2010 - 12:12 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Det ender sikkert med at alle sangene slet ikke er sunget af Michael....
*at være negativ*

Dog glæder jeg mig til at høre Hold My Hand på Mandag med mere Michael vokal, forhåbentlig..
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#52 Bruger er offline   speagham Ikon 13 November 2010 - 12:15 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 175
  • Indmeldt: 13-March 04

Læs IndlægJacqueline, på 13 November 2010 - 12:12 AM, sagde:

Det ender sikkert med at alle sangene slet ikke er sunget af Michael....
*at være negativ*

Dog glæder jeg mig til at høre Hold My Hand på Mandag med mere Michael vokal, forhåbentlig..


Jackson familien har sagt at de 7 af numrene er 100 % Michael. Så skal vi ikke vælge at stole på det

#53 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 November 2010 - 12:23 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægspeagham, på 13 November 2010 - 12:15 AM, sagde:

Jackson familien har sagt at de 7 af numrene er 100 % Michael. Så skal vi ikke vælge at stole på det

Jo lad os da endelig håbe det.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#54 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 13 November 2010 - 12:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

ER det ikke Breaking News, Keep Your Head Up & Monster som er de berygtede "fake" sange og de sidste 7 på albummet skulle være 100% Michael????
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#55 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 November 2010 - 12:36 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlæglauzzy81, på 13 November 2010 - 12:29 AM, sagde:

ER det ikke Breaking News, Keep Your Head Up & Monster som er de berygtede "fake" sange og de sidste 7 på albummet skulle være 100% Michael????

Jo præcis. Cascio tracks.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#56 Bruger er offline   themjj Ikon 13 November 2010 - 12:37 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægSmooth, på 12 November 2010 - 11:36 PM, sagde:

Jeg synes nu denne her lyder mere som Michael. Man kan godt høre en anden stemme, der blander sig lidt hist og her, men sålænge det er på det' her niveau, kan jeg leve med det.

MEN jeg må indrømme, at det giver kæmpe skår i den glæde jeg altid har nydt op til en MJ udgivelse, at tvivlen overhovedet er der.

... og så er jeg bange for, at jeg ligeså langsomt er ved at lytte migselv tonedøv. Da jeg hørte Breaking News første gang, var det helt ubesværet for mig at høre, at det ikke var MJ. Jeg havde ikke læst andet end en overskift om at det skulle være fake, så jeg prøvede jo ikke engang at lytte efter det. Det kunne jeg bare høre lige med det samme. Når jeg hører Breaking News nu, efter at have hørt den 30-40 gange, kan jeg stadig høre det, men jeg har faktisk fået langt sværere ved det... og det skræmmer mig lidt, for så kan jeg ikke engang stole på min egen vurdering længere.

Derfor er jeg faktisk også ret spændt på, hvordan I andre vurderer denne. Især WillYouBeThere og Themjj, da jeg har en fornemmelse af, at de havde præcis den samme oplevelse med at høre Breaking News, som jeg havde, da jeg hørte den første gang.

Det nager mig, at det hele skal gå op i diskussioner og tvivl. En del af mig har bare lyst til at slå min tvivl helt ud af hovedet, skide på hvem der har ret, og bare nyde at vi får lov til at høre nyt materiale. Der er ikke lige nogen af jer, der ligger inde med den der hukommelses-sletter fra Men In Black?


Jeg har faktisk præcis samme oplevelse, nu flere gange jeg har hørt BN, nu mere "immun" er jeg blevet overfor de detaljer der var så ekstremt tydelige de første gange... Det genere mig virkelig meget da jeg er bange for at jeg nu ikke lige så tydeligt at høre forskel på sange i fremtiden...

Nu har jeg lige hørt keep your head up, og selvom jeg må indrømme at jeg ikke stoler 100% på mine ører lige nu, så syntes jeg at dette lyder som Michael på en lidt energiløs dag. Der er ikke nogle vibratorer eller twists der lyder direkte forkerte for mig, selvom nogle af dem lyder lidt korte og småtvunget især i starten... Men der er meget mere der lyder rigtigt nok, bare lidt energiløst. Jeg kan dog ikke fuldkommen afvise at mange af de ting der lyder rigtigt for mig er ting der er mixet ind... Det er så ærgerligt men denne tvivl! Men hvad i alverden har de tænkt på med den indsatte Earth song? Det ligner et forsøg på at lave en ny keep the faith afslutning og så havde de ikke lige nogle energifyldte/små aggressive vokaler liggende, Det er bare totalt malplaceret!

Men det er dether jeg frygtede efter BN skandalen! Jeg vil være nødt til at være skeptisk med alle sange der bliver udgivet i fremtiden, og flere af dem er jo demo'er som jo ofte vil lyde lidt mere flade... Det kan virkelig ødelægge hele oplevelsen af at høre nye sange, at man skal sidde og forholde sig ekstremt kritisk til alle små stemme twists og lyde! FØJ HVOR BELASTENDE!

Dette indlæg er redigeret af themjj: 13 November 2010 - 01:01 AM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#57 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 13 November 2010 - 09:34 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Læs Indlægthemjj, på 13 November 2010 - 12:37 AM, sagde:

Men det er dether jeg frygtede efter BN skandalen! Jeg vil være nødt til at være skeptisk med alle sange der bliver udgivet i fremtiden, og flere af dem er jo demo'er som jo ofte vil lyde lidt mere flade... Det kan virkelig ødelægge hele oplevelsen af at høre nye sange, at man skal sidde og forholde sig ekstremt kritisk til alle små stemme twists og lyde! FØJ HVOR BELASTENDE!


Jeg har det på samme måde. Man føler man skal lytte ekstra godt efter, i stedet for bare at lave Michaels skønne stemme skylle ind over sig og lade sig fordybe.

Og det irriterer mig ekstra meget i KYHU fordi det er en ekstremt smuk sang. Jeg elsker den faktisk.

Jeg har hørt den mange gange i dag, og mener bestemt at baggrunden er Mike (indtil koret, naturligvis).

Jeg må sige, jeg tror helt bestemt at Michael har haft fingrene i Cascio tracksene, har medvirket til at skrive dem, måske indspillet demoer, etc. De er bare færdiggjort med lidt for meget hjælp fra en anden stemme... :S
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#58 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 13 November 2010 - 11:23 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

"On Saturday 13th November 2010, @Taryll said:

Out of the 10 songs listed only 7 of them are Michael Jackson. Someone just asked me," is 'Keep Your Head Up' real or are we being lied to again? Sorry, but you won't like my answer…. Let's enjoy Hold My Hand. "
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#59 Bruger er offline   Gregers Ikon 13 November 2010 - 02:44 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Jeg tror nu personligt at det er Michael! Kan ikke forstå at folk er i tvivl med denne her sang. Tror jeg køber en ordentlig røvfuld vatpinde, så nogle kan få renset deres ører, for det må de vist trænge til!!!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#60 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 13 November 2010 - 02:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Jeg har spillet de 2 sange for nogle af mine arbejdskolleger og de hører normalt ikke MJ og de siger alle at det overhovedet ikke lyder som ham! Såååå hvis almindelig mennesker ikke kan høre det er ham, så må der jo være noget om snakken!

Men pyt nu med det, jeg ser feem til de andre 7 100% sange fra MJ og Hold My Hand på mandag ;)
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

  • (6 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere