The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#61 Bruger er offline   Gregers Ikon 07 December 2010 - 09:58 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja et rigtig godt spørgsmål med hvad skal det hele ende med. Jeg er død ærgerlig over at denne tid er rimelig frustrerende fremfor en lykkelig stund, hvor der bare er total Michaelmania og hype over det nye album. For mig er det en kæmpe gåde at folk ikke kan høre Michael på en sang som Keep Your Head up!?!

Nu læste jeg så at der fandme også er tvivl om afslutningen på Like The Way You Love Me, nu stopper festen sgu!
Jeg har seriøst overvejet en pause på Moo, for jeg kan slet ikke nyde denne her tid.

Vi burde jo så også boycotte Simpsons fuldstændig, da det er ikke er Michael der synger på LIsa It's Your Birthsday, for fanden folkens hvad er det der sker?!?!?!

Jeg ved godt at nu bliver jeg totalbombet med negative svar og hva ved jeg, men jeg er sgu ret så lige glad.

Håber bare på at indslaget i Godmorgen DK i morgen tidlig ikke er på vegne af Moo, men er af individuel vurdering, da det ikke er os alle, som har samme holdning.

Nu vil jeg slutte af og nyde mere af Michaels kunst.

Keep Michaeling everybody...
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#62 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 07 December 2010 - 10:13 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Tror bare at vi prøve at få jer til at forstå at det ikke er så svært at høre når det er Michael der synger, eller en anden.


Og når vi lytter til BN og Monster, er vi ret overbevist om at Michael ikke har lagt stemme til dem. Jeg tror at jeg kan tale for de fleste at siden vi har været små, har haft Michael's stemme i vores øre hver dag, og har det stadigvæk.

Så kommer der nogle sange som BN og Monster, vi bruger igen vores MJ øre for at lytte til Michael's fantastiske stemme, og så sker det at en ukendt stemme komme for vores øre, vi bliver sure, ked af det, og begynder at brokke os over Sony. Vi vil jo have jer til at forstå vores synspunkt, selv om vi ikke kan forstå jeres.

Vi finder os ikke i at Sony skal prøve på at sælge musik ved brug af Michael's navn.

Jeg har intet had imod jer som tror at det er Michael som synger, men syntes at det er trist at i bliver snydt af Sony.

Søren jeg håber du får lov til at snakke, og ikke blive afbrudt som sidst, kom ud med hele lortet denne gang.
Skrevet Billede

#63 Bruger er offline   clausw Ikon 07 December 2010 - 10:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

"Håber bare på at indslaget i Godmorgen DK i morgen tidlig ikke er på vegne af Moo, men er af individuel vurdering, da det ikke er os alle, som har samme holdning."

Enig med Gregers.

Håber selvfølgelig du får lov til at tale uden afbrydelser. :)
Skrevet Billede

#64 Bruger er offline   Gregers Ikon 07 December 2010 - 10:20 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Jeg har sgu også hørt Michael hver dag siden jeg var 6 år gammel, så det er 23 år siden nu!

Dette indlæg er redigeret af Gregers: 07 December 2010 - 10:21 PM

Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#65 Bruger er offline   clausw Ikon 07 December 2010 - 10:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægGregers, på 07 December 2010 - 10:20 PM, sagde:

Jeg har sgu også hørt Michael hver dag siden jeg var 6 år gammel, så det er 23 år siden nu!


Jeps! Siden 1985 har Michaels stemme været number 1. :)
Skrevet Billede

#66 Bruger er offline   Iceman24 Ikon 07 December 2010 - 10:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 80
  • Indmeldt: 14-June 05
  • Location:Thisted-denmark

hvordan kan der være tvivl om Like The Way You Love Me.... helt ærlig forstår intet mere...

synes nu casio familien gjorde det godt i opera..

hvis jeg skulle gi en grund til de tracks er registreret lige efter Michaels død, kan det jo være fordi de da Michael levede lod ham styrer 100% hvad der skulle ske med dem.. efter Michaels død ja så er det jo kun Casio familien der har rådighed over de sange og ville nok bare skynde sig at sikre de blev registret som michael sange og vil nok sige det var mere mistænksomt hvis de havde registreret dem langtid efter...

jeg har hørt MJ siden jeg var 6 år så i 24 år...

Dette indlæg er redigeret af Iceman24: 07 December 2010 - 10:27 PM


#67 Bruger er offline   Neomjj Ikon 07 December 2010 - 10:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Læs Indlægclausw, på 07 December 2010 - 10:20 PM, sagde:

"Håber bare på at indslaget i Godmorgen DK i morgen tidlig ikke er på vegne af Moo, men er af individuel vurdering, da det ikke er os alle, som har samme holdning."

Enig med Gregers.

Håber selvfølgelig du får lov til at tale uden afbrydelser. :)



Nej det er ikke på vegne af moo, men på vegne af flertallet ;). Desuden vil vi prøve at promovere Invincible som var michaels guldkorn, og blev overset. respekt for vores MJ og hans mesterværker. R.I.P. king...

#68 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 December 2010 - 10:56 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægGregers, på 07 December 2010 - 08:58 PM, sagde:

Ja et rigtig godt spørgsmål med hvad skal det hele ende med. Jeg er død ærgerlig over at denne tid er rimelig frustrerende fremfor en lykkelig stund, hvor der bare er total Michaelmania og hype over det nye album. For mig er det en kæmpe gåde at folk ikke kan høre Michael på en sang som Keep Your Head up!?!

Nu læste jeg så at der fandme også er tvivl om afslutningen på Like The Way You Love Me, nu stopper festen sgu!
Jeg har seriøst overvejet en pause på Moo, for jeg kan slet ikke nyde denne her tid.

Vi burde jo så også boycotte Simpsons fuldstændig, da det er ikke er Michael der synger på LIsa It's Your Birthsday, for fanden folkens hvad er det der sker?!?!?!

Jeg ved godt at nu bliver jeg totalbombet med negative svar og hva ved jeg, men jeg er sgu ret så lige glad.

Håber bare på at indslaget i Godmorgen DK i morgen tidlig ikke er på vegne af Moo, men er af individuel vurdering, da det ikke er os alle, som har samme holdning.

Nu vil jeg slutte af og nyde mere af Michaels kunst.

Keep Michaeling everybody...



Jeg har desværre været i kontakt med flere moo's som har sagt det samme..

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 07 December 2010 - 11:01 PM

Skrevet Billede

#69 Bruger er offline   clausw Ikon 07 December 2010 - 11:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægNeomjj, på 07 December 2010 - 10:54 PM, sagde:

Nej det er ikke på vegne af moo, men på vegne af flertallet ;). Desuden vil vi prøve at promovere Invincible som var michaels guldkorn, og blev overset. respekt for vores MJ og hans mesterværker. R.I.P. king...


Husk! Flertallet har ikke altid ret. ;)
Skrevet Billede

#70 Bruger er offline   Hess Ikon 08 December 2010 - 12:23 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Synes det vil være sørgeligt hvis Søren giver en dårlig anmeldelse og er med til at ødelægge albummet.

Det er et genialt album med kanon gode sange.

Michael fortjener at blive #1.

#71 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 01:31 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Jeg har også meget seriøst overvejet at daffe herfra. Jeg synes det er så utroligt, mega irriterende og sårende, at man nærmest bliver angrebet herinde.
Forleden var der en på FB der havde et status update med, at vi ikke skulle købe MICHAEL fordi det er fake. Jeg spurgte så ret neutralt "er der kommet beviser for det ikke er Mike?" og så fik jeg et "ØØØØØØØØH ja, at det ikke lyder som ham". Hvis h*n bare havde skrevet "jeg synes det er nok bevis, at JEG ikke kan høre det er ham" så havde det været fint, men det der tåbelige "ØØØØØØØØH" med blokbogstaver gjorde bare, at jeg følte mig rigtig dum og dømt i personens øjne. Så jeg svarede tilbage med et "ØØØØH undskyld jeg spurgte". Barnligt, ja. Men jeg var totalt uforberedt på den udmelding.

Intet af det her synes jeg afspejler Michael og hans budskab, som er en af grundende til at jeg før i tiden nød at være herinde.
Jeg synes alle skal have deres mening, men så snart man ikke kan snakke ordenligt til hinanden så står jeg af.

Personligt er jeg blevet ret i tvivl om, om det er Michael der synger på de tre numre. På den ene side så "hell no" men samtidig så er jeg også naiv nok til, at tro SONY aldrig ville gøre den slags. Hvis det nogensinde bliver afsløret det ikke er Michael, så ville det jo gå udover deres firma, big time.
Jeg har tænkt mig at købe albummet og jeg vil fecking NYDE DET! Shit hvor jeg glæder mig og jeg har glædet mig længe! At tre af numrene er fake, er meget muligt men så har jeg i det mindste 7 ægte Michael tracks.

Og Søren, jeg kan ikke forestille mig andet end, at du lægger vægt på at din mening ikke tilhører hele fanfællesskabet :)

Peace out, bred ymer og knæhøj karse.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#72 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 07:52 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Altså jeg er da utrolig glad for at der er kommet et nyt album med Michael Jackson sange på, men vil give Nima ret i at INVINCBLE var Michael's sidste studio-album.

Vi ved heller ikke om han reelt har en masse sange liggende som er færdige og klar til at udgive eller de fleste kun er demo'er, som så skal færdiggøres uden ham ligesom de har gjort med nogle af numrerne på " MICHAEL". De fremtidige albums kan jo aldrig godkendes af manden selv, desværre! Så i bund & grund får vi hvad SONY producere og det må vi jo leve med, jeg håber bare at de har "LÆRT" at denne fejl og måske skulle holde sig fra smide nogle sange på et album som har splittet os Michael fans i sådan en stor grad, at der næsten er "KRIG" i mellem "Jeg kan høre det ham" & "Jeg Kan IKKE Høre Det Er Ham"-grupperne.

For synes generalt det er brand ærgeligt at tingene har udviklet sig sådan, det ville det aldrig have gjort hvis han stadig levede. SONY må jo fatte at de 3 tracks virkelig mere eller mindre har ødelagt manges humør eller lyst til at købe albummet, fordi der har været så meget diskussion frem og tilbage om dem!

Skulle det engang vise sig at der er ham eller ikke ham, så må vi så leve med det, skaden er sket på godt og ondt. Og det med at hvor mange år vi har været fan & hørt hans musik, gør jo os heller ikke til eksperter om det er ham eller ikke er ham, for vi er jo stadigvæk ikke enige om det, om så vi har hørt hans musik i 2 år eller 30 år.

For jeg kan nu læse er folk er begyndt at at blve forvirret eller frustreret på det her "nye" album at nogle allered er begyndt at diskuter om de andre sange er Michael man hører eller ej og det er bare synd synes jeg. Vi Michael fans er jo røget helt ud på et sidespor iforhold til vi plejer, men heldigvis synes jeg at vi her på MOO har det rimelig godt i sammenligning med andre MJ-forummer.

Som jeg ser det lige pt kommer vi ALDRIG til enighed med de 3 Cascio tracks og det vil jeg pt lære at leve med, for jeg vil NYDE dette album, for der er nogle rigtige fede numre på.

Synes vi må tage tingene som det kommer både på godt & ondt!

Jeg HADER heldigvis ikke dem som er 100% sikker på det er ham der synger & "regner" stærkt med at de heller ikke "HADER" os som er 100% sikker på det er IKKE ham!

Folk har hver sin mening og sådan er live ;)

"It's ALL FOR LOVE!!"
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#73 Bruger er offline   julie Ikon 08 December 2010 - 08:07 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

tror bare jeg tar' mig en pause fra moo-walkers. for mig er det her ubegribeligt... :)

with L.O.V.E :puppyeyes:

Skrevet Billede

#74 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 08:59 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg må lige pointere at vi ikke aner hvad flertallet mener eftersom det er de samme personer (både dem der er for og imod) der igen og igen vender tilbage til dette emne her inde.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#75 Bruger er offline   fuzzball Ikon 08 December 2010 - 09:03 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Jeg sidder og tænker på om alle dem der mener at det IKKE er Michael som synger på alle tracks alligevel går ud og køber albummet????????

Hvis man køber albummet støtter man jo $ony, Cascio m.m...
Hvis jeg er modstander af at dræbe dyr ,går jeg da ikke ud og køber en pels..
Jeg tænker hver dag ,at jeg IKKE kan støtte et album som ikke er blåstemplet af
Michael himself (falske sange eller ej), omvendt har jeg jo de sidste 24 år købt
diverse piratcdér og dvdér samt utallige uofficielle ting.....OMFG What to do??!!
Er overbevist om at jeg ikke vil bøje mig denne gang, bare synet af coveret giver
mig en dårlig smag i munden.
Bare mine tanker PT...

#76 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 09:27 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Ligesom nogen mener de tjener Michaels sag ved ikke at købe albummet og i øvrigt tale dårligt om det, så mener jeg det er det værste man overhovedet kan gøre. Det skader efter min mening Michaels omdømme. Du skal selvfølgelig gøre hvad du vil, men din pointe ift køb af ulovlige udgivelser er meget god.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#77 Bruger er offline   fuzzball Ikon 08 December 2010 - 10:08 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægJesh, på 08 December 2010 - 08:27 AM, sagde:

Ligesom nogen mener de tjener Michaels sag ved ikke at købe albummet og i øvrigt tale dårligt om det, så mener jeg det er det værste man overhovedet kan gøre. Det skader efter min mening Michaels omdømme. Du skal selvfølgelig gøre hvad du vil, men din pointe ift køb af ulovlige udgivelser er meget god.

Tak for dit svar..
sidder og lytter til hele albummet :bigcry: ...det er virkelig hårdt :bigcry:
Så mange følelser...

#78 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 08 December 2010 - 10:40 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Jeg er også delt i to.

JEg hører ikke Michael når jeg lytter til Cascio numrene. Men jeg ønsker naturligvis stadig at støtte MICHAEL.

Så jeg køber albummet. Én gang. Og når man tænker på at jeg har Invincible 9 gange, så er det jo ingenting.
Så køber jeg de resterende syv numre på iTunes også. Og, om det bliver aktuelt, så køber jeg en vinylversion også.

Og dét bli'r det hele. Suk.

Har hørt om fans der laver en 'sticker'-kampagne som jeg faktisk snakkede med nogen om til Legend Lives On. De har lavet stickers med en tekst om at track X, X og X ikke er Michael, som de så går ind i butikkerne og sætter på albumsene der er lagt frem.
Craaaazyyyyy, hvis du spø'r mig! :fordumt:

Hvis vi skal have folk til at være opmærksomme på dette her, er dén kampagne nok ikke den rette måde, lol. Jeg håber at optrædener på TV som Sørens kan få folk til at få øjnene op for kontroversen, lytte til sangene, og komme frem til deres egen mening. :thumbsup:
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#79 Bruger er offline   Hess Ikon 08 December 2010 - 11:06 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Føj Go Morgen Danmark var en skuffende, næsten chokerende overraskelse.

Så er det en fan der kun giver det 3 stjerner mens anmelderen giver 4.

Man kunne da have sagt "Da jeg, personligt, ikke tror det er MJ på 3 sange kan det ikke få 6 stjerner - derfor får det kun 5 eller 4"

Men at fans er med til at ødelægge albummet er da rystende - og skuffende.

Positivt at Invincible blev nævnt, men at det skal købes på bekostning af Michael var ikke raffineret...

#80 Bruger er offline   Hess Ikon 08 December 2010 - 11:09 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

http://www.bt.dk/mus...verraskende-god - - B.T. har lyttet til det nye Michael Jackson album »Michael«. Og trods tidligere rygter om, at det slet ikke var popkongen selv, der synger, så kan vi hermed garantere: »Michael« er 100 pct. Jackson.

Hvor er det dejligt BT skriver det, og EB gør iøvrigt det samme.

Det er som om BT støtter MJ denne gang - det er sgu en dejlig drejning de har taget.

http://ekstrabladet....icle1465706.ece - 3 stjerner

"Men at det er Jackson selv, der synger for, er jeg nu ret overbevist om."

  • (9 Sider)
  • +
  • « Første
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere