Haii alle mj fans, stort tillykke til os alle sammen med sejren :mrgreen:
Nu er det endelig overstået, puha.
når men efter frikendelsen, så synes jeg at jeg har mærket en stor stigning af fans, som dukker op. Ihvertfald her hjemme, der er mange der virkelig kan lide ham.
det ska ikke lyde negativt, men hvor var de henne da Michael jackson havde brug for støtten? Synes sef det er fedt at der er flere mj fans, men er sq ked af at, de ikke var dukket op noget før, for at vise deres sympati så.
Er det bare mig eller? flere fans dukker op nu
#2 16 June 2005 - 11:30 AM
Det har jeg også funderet over Det ville have været rart hvis de havde vist fanen noget før, men det er da dejligt at de er kommet ud af skabet
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#4 16 June 2005 - 04:07 PM
Vi skal ikke dømme dem der først står frem nu (hvilket jeg heller ikke tror I vil), men glæde os over det og byde dem velkommen. Der er ingen tvivl om at vfores stigende medlemstal de seneste dage også skyldes vores synlighed i medierne (og ikke at folk ikke har villet være medlemmer tideligere).
#5 16 June 2005 - 04:12 PM
Jesh sagde:
Der er ingen tvivl om at vfores stigende medlemstal de seneste dage også skyldes vores synlighed i medierne (og ikke at folk ikke har villet være medlemmer tideligere)
Det tror jeg du har meget ret i
Ydermere skal det nævnes at jeg har lavet et interview med Gaffa som kommer i næste måned og der er vores side skam også nævnt
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
Side 1 af 1