The Moo-Walkers Forum: Will.i.am doesn't support new Michael Jackson album, says 'parasites' are behind it - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Will.i.am doesn't support new Michael Jackson album, says 'parasites' are behind it

#1 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 03 August 2010 - 07:56 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

"NEW YORK (AP) — A new Michael Jackson album is expected by the end of the year, culled from unreleased material in his vaults. But Jackson collaborator and Black Eyed Peas frontman will.i.am is vehemently opposed to the idea.
“I don’t think that should ever come out. That’s bad,” he said. “He was a perfectionist and he wouldn’t have wanted it that way. How you gonna release Michael Jackson when Michael Jackson ain’t here to bless it?”
Will.i.am collaborated with Jackson on the rerelease of “Thriller” in 2008 with remixed versions of some of the album’s classic songs. He said Jackson was very particular about all aspects of his musical productions, from his vocals to arrangements to instrumentation.
“Now that he is not part of the process, what are they doing? Why would you put a record out like that? Because he was a friend of mine, I just think that’s disrespectful,” he said. “What’s wrong with what he already contributed to the world?”
The Jackson estate did not respond to a request for comment.
When asked about the high demand for any new Jackson music, will.i.am replied: “So what? You don’t disrespect someone when they’re gone. ... How much can you suck from his energy? ... Freaking parasites!”
Not much is known about what will be on the album, but Michael’s brother Jackie has said he and brother Marlon were working on the record with John McClain, Jackson’s former manager and executor of his estate. "
http://www.silive.co...rt_new_mic.html
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#2 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 03 August 2010 - 10:15 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Manden har jo ret - andet er der ikke at sige til det.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 04 August 2010 - 08:41 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

jeg har et andet link til samme historie.
http://www.contactmu...n-album_1156325

Jeg er meget ambivillent, jeg vil gerne have de nye sange, men på en måde er det ikke det sammme som når han selv udgav albums.

Også Why not???? en på en måde ville Jackson ikke efterlade alle de ureleased sange for ingenting? Skrevet Billede

Man skal jo være klar over at det nye album er MJ, matriale han efterlod som sin legacy, men han har ikke selv været med til lægge sin genihånd på. Også på en måde er det MJ også ikke helt alligevel. Så vi må tage det som det kommer Michaels nye sange med en anden som producer.Skrevet Billede

Glæder mig alligevel til at høre den og glæder mig til at høre hans buskab i de nye sange og melodier, det er ikke et album som de andre da mj ikke selv er med. Men alligevej MJ....han har jo indspillede dem.

OMG... kan I få noget ud af dette vrøvl jeg skriver Eller NOT ?? Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#4 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 04 August 2010 - 08:02 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

På en måde og på en måde ikke.. Altså han respekterer Michael hvilket er rigtig fint. Men som sagt er der jo, efter hvad jeg har hørt og forstået en del færdiggjorte sange - og på en eller anden måde tror lidt Michael måske på et tidspunkt ville udgive nogle af dem, han har jo sådan set også haft udgivet demoer, så han har vel haft det okay med det?

Jeg har dog hele tiden haft det sådan at jeg ikke synes nogle andre skulle færdiggøre noget Michael ikke selv har færdiggjort, fordi Michael jo var sådan en perfektionist - det ville altså være alt andet end rigtigt... og alligevel pengene går jo i sidste ende også til børnene....
Desuden, når der ligger så mange sange, så er det da synd at de aldrig 'ser dagens lys' hvis de alligevel er færdige, skulle de bare rådne op og forsvinde?

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 04 August 2010 - 08:04 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#5 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 August 2010 - 12:14 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Uhhh...den er svær at forklare...

Jeg er enig med Will.i.am, men jeg ved, at jeg ikke ville kunne lade være med at købe pladerne, der kommer fra nu af.

Michael har utallige af gange forklaret, hvordan han skriver og skaber musik. At den kommer til ham som hele sange nærmest. Michael minder mig meget om Mozart. De er begge musikalske genier! Og begge kunne høre hele sange, inkl. alle instrumenter og toner, inde i deres hoveder. Musikken flød ud af dem på en måde, som ingen andre "almindelige" mennekser helt kan forstå.

Michael vidste inde i sig selv, hvordan sangene skulle lyde, før der overhovedet blev spillet én eneste node. Derfor var han en perfektionist uden lige (andet end måske Mozart og lign.). Det er der ingen, der kan gør efter ham nu på de nye plader, og selvom sangene næsten er færdige, er Michael her ikke til at sikre sig, at de lyder helt som han hørte dem i sit hoved.

Jeg håber blot, at de plader, vi kommer til at høre i fremtiden, ikke forringer Michael's legacy eller udvander hans ry for perfektionisme. Det vil virkelig gør ondt, og gør mig kede af det, hvis det sker.....

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 05 August 2010 - 10:09 AM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere