The Moo-Walkers Forum: X-rated Forum - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



X-rated Forum

#1 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 04 January 2010 - 06:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Øhh har bare lige et spørgsmål andgående der er blevet lavet et x-rated forum, hvad er lige ideen med det på et Michael Jackson forum???
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#2 Bruger er offline   Ebbon Ikon 04 January 2010 - 06:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Læs Indlæglauzzy81, på Jan 4 2010, 06:40 PM, sagde:

Øhh har bare lige et spørgsmål andgående der er blevet lavet et x-rated forum, hvad er lige ideen med det på et Michael Jackson forum???


Nu er jeg jo ikke en del af crewet - men jeg tror nu alligevel jeg kender svaret.

1. Der er jo nogle som tænder seksuelt på Michael.
2. Dette er et forum i alle aldre og det er derfor ikke ansvarligt hvis alle de "ældre" skal slynge med sjofle vittigheder og kommentare midt i det hele.

Moo-walkers er et Michael Jackson forum, men det er jo også et fællesskab.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#3 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 04 January 2010 - 07:14 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Læs Indlæglauzzy81, på Jan 4 2010, 06:40 PM, sagde:

Øhh har bare lige et spørgsmål andgående der er blevet lavet et x-rated forum, hvad er lige ideen med det på et Michael Jackson forum???


Ja, det fremgik vist ikke helt tydeligt, men nu har jeg lige ændret i teksten der beskriver X-rated forummet:

Citat

X-rated
Et forum for de over 15 år, som ønsker at læse og deltage i diskussioner med seksuelt indhold om MJ.
For at få adgang, kontakt da en fra admin-teamet via PM eller mail.


Som Ebbon så fint har skrevet, så er det for at de yngre fans, samt dem der ikke ønsker at læse om MJ i de toner, der specielt har været i tråden "Kinky Jackson", ikke skal ved et uheld komme ind og læse trådene.

Det er lidt et kompromi, for jo dette er et Michael Jackson forum, men en del MJ fans tænder seksuelt på MJ, så inde i x-rated, har de mulighed for at skrive om dette emne :)
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 04 January 2010 - 07:15 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægEbbon, på Jan 4 2010, 06:46 PM, sagde:

Nu er jeg jo ikke en del af crewet - men jeg tror nu alligevel jeg kender svaret.

1. Der er jo nogle som tænder seksuelt på Michael.
2. Dette er et forum i alle aldre og det er derfor ikke ansvarligt hvis alle de "ældre" skal slynge med sjofle vittigheder og kommentare midt i det hele.

Moo-walkers er et Michael Jackson forum, men det er jo også et fællesskab.

Jeg kan godt se logikken, men derfor synes jeg nu også at det er lige overdrevet nok.
De fleste af dem som kommer med disse såkaldt "sjofle" udtalelser, det er jo ofte dem der er UNDER 15, og der er da ikke noget som helst "midt i det hele", det er da i samtaler der i forvejen handler om Michael's "lækre" side, eller hvordan man kan forklare det.
Og hvis der er nogen som finder disse "sjofle" udtalelser upassende, så har man jo heldigvis mulighed for at lade være med at deltage i disse samtaler.

Og inden der måske er nogen der misforstår min udtalelse, så vil jeg lige understrege med det samme, at dette ikke handler om at jeg prøver at "forsvare" mig selv, men bare prøver at lægge et andet synspunkt af sagen på bordet. Som sagt så kan jeg godt se logikken i begrundelsen for dette tiltag.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#5 Bruger er offline   NayNay Ikon 04 January 2010 - 07:23 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Jan 4 2010, 07:15 PM, sagde:

Jeg kan godt se logikken, men derfor synes jeg nu også at det er lige overdrevet nok.
De fleste af dem som kommer med disse såkaldt "sjofle" udtalelser, det er jo ofte dem der er UNDER 15, og der er da ikke noget som helst "midt i det hele", det er da i samtaler der i forvejen handler om Michael's "lækre" side, eller hvordan man kan forklare det.
Og hvis der er nogen som finder disse "sjofle" udtalelser upassende, så har man jo heldigvis mulighed for at lade være med at deltage i disse samtaler.

Og inden der måske er nogen der misforstår min udtalelse, så vil jeg lige understrege med det samme, at dette ikke handler om at jeg prøver at "forsvare" mig selv, men bare prøver at lægge et andet synspunkt af sagen på bordet. Som sagt så kan jeg godt se logikken i begrundelsen for dette tiltag.



Er enig i meget af det du siger..
Oh, jeg dør, hvis jeg ikke kan få adgang, bare fordi jeg er 14 et halvt -.-

EDIT: at jeg dør, er måske en overdrievelse, men overdrivelse fremmer forståelsen.

Dette indlæg er redigeret af NayNay: 04 January 2010 - 07:25 PM

I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#6 Bruger er offline   Minnie Ikon 04 January 2010 - 07:28 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Altså som Rikke siger så er den lidt dobbelt fra vores side... På den ene side ønsker vi at alle skal føle sig velkomne og at de har en plads her på moo. På den anden side er der bare kæmpe stor forskel på hvad folk har lyst til at læse. For nogle er det ekstremt grænseoverskridende at læse om andres seksuelle forhold, mens det for andre er helt okay.

Fordi Moo-Walkers er et forum, som Rikke og Ebbon skrev, med forskellige aldersgrupper, så er vi nød til at finde en måde hvor folk kan have de diskussioner folk ønsker, samtidig med at børn og de som ikke ønsker at se det, kan være fri for seksuelt indhold.

Vi oplever her på moo et vidst ansvar overfor hvem der har adgang til hvad, og derfor har vi valgt en aldersgrænse. Vi ved at visse personer under 15 måske ønsker adgang, og at der er folk over 15 som slet ikke vil have adgang, men fordi der i Danmark er en seksuel lavalder og fordi vi oplever at indholdet i bla Kinky Jackson tråden ikke er for børn, har vi valgt en aldersgrænse. På resten af forummet vil seksuelt indhold enten blive flyttet eller slettet.

Et eksempel kan være en tråd her på forummet som omhandlede sjove billeder med MJ, men visse billeder var af så seksuel natur at selv Hugh Hefner ville rødme. Et tilsyneladende uskyldigt emne, men som gik i en retning vi ikke ønsker at børn skal se.

Moralsk 'ophøjet'? Muligvis, men dette er et privat forum hvor vores holdninger og vores meninger skaber reglerne i samarbejde med jeres feedback og ønsker.

Enhver over 15 kan altså tage et valg om hvorvidt de ønsker at være med i disse diskussioner... Det er vores holdning at børn under 15 ikke bør have adgang til eller deltage i disse diskussioner.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#7 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 05 January 2010 - 12:00 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg synes det er en rigtig god ide med sådan et forum - også selvom jeg er gammel nok til at få adgang (og har også fået det).
Nogle dage er jeg i humør til, at læse og snakke om Michael i de toner - han er jo sexet - og andre dage har jeg ikke lyst til at læse om Michael på den måde. Det svinger meget og nu kan jeg selv vælge efter humør - det kunne jeg selvf. også før, men nu er det blevet nemmere at vælge til/fra.

Misforstå mig ikke, jeg er ikke sippet, men nogle dage orker jeg bare ikke at høre om det, for Michael er meget mere end end ekstrem lækker mand og det er de dage jeg vælger forummet fra.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   MariaMus Ikon 05 January 2010 - 12:30 PM

  • Bad, But In A Good Way...!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 202
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Århus

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 5 2010, 12:00 PM, sagde:

Jeg synes det er en rigtig god ide med sådan et forum - også selvom jeg er gammel nok til at få adgang (og har også fået det).
Nogle dage er jeg i humør til, at læse og snakke om Michael i de toner - han er jo sexet - og andre dage har jeg ikke lyst til at læse om Michael på den måde. Det svinger meget og nu kan jeg selv vælge efter humør - det kunne jeg selvf. også før, men nu er det blevet nemmere at vælge til/fra.

Misforstå mig ikke, jeg er ikke sippet, men nogle dage orker jeg bare ikke at høre om det, for Michael er meget mere end end ekstrem lækker mand og det er de dage jeg vælger forummet fra.


Du kunne simpelthen ikke have sagt det bedre! :thumbsup: :give_rose:
........Whatever happens.... don't let go of my hand............
I will never... never let go.... <3

#9 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 05 January 2010 - 12:31 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 5 2010, 12:00 PM, sagde:

Jeg synes det er en rigtig god ide med sådan et forum - også selvom jeg er gammel nok til at få adgang (og har også fået det).
Nogle dage er jeg i humør til, at læse og snakke om Michael i de toner - han er jo sexet - og andre dage har jeg ikke lyst til at læse om Michael på den måde. Det svinger meget og nu kan jeg selv vælge efter humør - det kunne jeg selvf. også før, men nu er det blevet nemmere at vælge til/fra.

Misforstå mig ikke, jeg er ikke sippet, men nogle dage orker jeg bare ikke at høre om det, for Michael er meget mere end end ekstrem lækker mand og det er de dage jeg vælger forummet fra.




Gir dig fuldkommen ret Nina !

Men vi repektere ham jo også , og vi ser ham alle som en interligent, kærlighedsfuld, fantastisk, smuk, sød og dejlig mand, med mega stort og flot taleeent.. aktså virkelig bare king of pop! (:
Som har hjulpet os meget , og givet os en hel del !

- Men forstår dig godt, har også mine dage hvor jeg slet ikke kunne drømme om at tænke sådan om ham

( Men jeg kan jo ikke styre mine tanker :wasntme: )
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   mystix Ikon 05 January 2010 - 12:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jan 5 2010, 12:31 PM, sagde:

Gir dig fuldkommen ret Nina !

Men vi repektere ham jo også , og vi ser ham alle som en interligent, kærlighedsfuld, fantastisk, smuk, sød og dejlig mand, med mega stort og flot taleeent.. aktså virkelig bare king of pop! (:
Som har hjulpet os meget , og givet os en hel del !

- Men forståpr dig godt, har også mine dage hvor jeg slet ikke kunne drømme om at tænke sådan om ham

( Men jeg kan jo ikke styre mine tanker :wasntme: )


lige præcis! :thumbsup:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#11 Bruger er offline   Hess Ikon 05 January 2010 - 01:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Hehe.

Jeg er over 15 - kan jeg få adgang? Vil da gerne lige ind og se hvad det er for noget. :lol:

#12 Bruger er offline   Ida941 Ikon 05 January 2010 - 07:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Jeg synes faktisk også det er meget dejligt med det X-rated forum! For jeg har det fuldstændig som Nina har skrevet, nogle dage er det bare ikke lige det under bæltestedet jeg har lyst til at kigge på og snakke om. Og det er rigtigt at "det" i den seneste tid har sneget sig ind på ellers ganske tilforladelige emner, sådan at alt muligt lige pludselig handler om hvor sexet MJ - ofte med så eksplicite eksempler at en genert men dog "voksen" person som jeg rødmer helt ved at læse det.

Men men men. Jeg ved ikke om jeg synes det skulle være adgangsbeskyttet som det er nu, for mig ville det være nok med en advarsel om seksuelt indhold. Netop fordi de fleste under 15 også har seksuelle tanker og nogle af dem selvfølgelig har lyst til at give udtryk for det, præcis som nogle over 15 også har lov til ikke at have lyst til det.
(Jeg går ud fra at aldersbegrænsningen er det som har fordret at man skal tillades adgang?) Altså ja, vi har en seksuel lavalder i Danmark, men den gælder vel ikke for seksuel tanke, tale eller skrift?

#13 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 05 January 2010 - 08:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægIda941, på Jan 5 2010, 07:41 PM, sagde:

Jeg synes faktisk også det er meget dejligt med det X-rated forum! For jeg har det fuldstændig som Nina har skrevet, nogle dage er det bare ikke lige det under bæltestedet jeg har lyst til at kigge på og snakke om. Og det er rigtigt at "det" i den seneste tid har sneget sig ind på ellers ganske tilforladelige emner, sådan at alt muligt lige pludselig handler om hvor sexet MJ - ofte med så eksplicite eksempler at en genert men dog "voksen" person som jeg rødmer helt ved at læse det.

Men men men. Jeg ved ikke om jeg synes det skulle være adgangsbeskyttet som det er nu, for mig ville det være nok med en advarsel om seksuelt indhold. Netop fordi de fleste under 15 også har seksuelle tanker og nogle af dem selvfølgelig har lyst til at give udtryk for det, præcis som nogle over 15 også har lov til ikke at have lyst til det.
(Jeg går ud fra at aldersbegrænsningen er det som har fordret at man skal tillades adgang?) Altså ja, vi har en seksuel lavalder i Danmark, men den gælder vel ikke for seksuel tanke, tale eller skrift?

Altså, for det første så synes jeg altså ikke helt at det er rigtigt at det er alt der handler om "sex-siden", jeg synes da at det er indgrænset til få emner, hvor man i forvejen kunne læse ud fra titlen at der nok ville være noget, bortset fra macros, for der synes jeg altså godt nok også lige at min grænse var nået med "hoez && bitches && Mike jr." og hvad der ellers var.

Men ja, jeg synes nu også at der skal være plads til at alle uanset alder og køn kan få frit løb for sine tanker.
Som Ida nævner så er der jo ikke seksuel lavalder for tanker.
Jeg kan skam godt forstå at man jo er nødt til at gøre noget så folk der ikke er interesseret i denne slags samtaler kan undgå at ende i dem alligevel ved en fejl.
Men jeg tænker lidt at man kunne fjerne aldersgrænsen, og at man så netop kan smide alle den slags debatter i X-rated forum, ELLER man kunne sætte udråbstegn-ikonet ud for debatten, også gøre opmærksom i Reglerne på hvad dette udråbstegn betyder. På den måde vil ingen blive "holdt udenfor", og folk har mulighed for selv at tage stilling til om dette er noget de vil deltage i eller ej..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#14 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 05 January 2010 - 09:49 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Synes nu egentligt forummet er fint.. men det med aldersgrænsen er kjeg også uenig i, selvom jeg har lov til at få adgang til det.
Synes opersonloigt bare forummet skulle være åbent for alle, også er det "eget ansvar" at klikke derind fordi man så er opmærksom på hvad emnerne kan indholde...
for det er jo likdt som at blive holdt udenfor, for dem der er under 15 men alligevel gerne vil være en del af det.. (:
Er ikke sur eller noget.. vil bare gerne have tingene skal være fair for alle (o:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#15 Bruger er offline   Michael4everlove Ikon 05 January 2010 - 09:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 349
  • Indmeldt: 23-August 09
  • Gender:Female
  • Location:København

Hmm. Jeg synes nu at det er en fair beslutning. Så må jeg overleve uden i 3 måneder.. Det burde jeg kunne klare : D
Skrevet Billede

Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby

#16 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 05 January 2010 - 10:18 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægMichael4everlove, på Jan 5 2010, 09:55 PM, sagde:

Hmm. Jeg synes nu at det er en fair beslutning. Så må jeg overleve uden i 3 måneder.. Det burde jeg kunne klare : D

Ja, men hvad med dem der måske er 13 og gerne vil deltage også (: ? det da lidt synd de skal "Holdes udenfor" i 2 år (o:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#17 Bruger er offline   Michael4everlove Ikon 05 January 2010 - 10:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 349
  • Indmeldt: 23-August 09
  • Gender:Female
  • Location:København

Læs IndlægJacqueline, på Jan 5 2010, 10:18 PM, sagde:

Ja, men hvad med dem der måske er 13 og gerne vil deltage også (: ? det da lidt synd de skal "Holdes udenfor" i 2 år (o:


Jaa, det er da det synd at de mindreårige skal holdes udenfor men jeg synes at det er godt at de tager ansvar.. Fordi at de føler at de har et ansvar. Hmm. *tænker* Kan sagtens se hvad du mener og.. gawd, tror jeg er for træt til at debattere lige nu. haha
Skrevet Billede

Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby

#18 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 January 2010 - 10:25 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægMichael4everlove, på Jan 5 2010, 09:55 PM, sagde:

Hmm. Jeg synes nu at det er en fair beslutning. Så må jeg overleve uden i 3 måneder.. Det burde jeg kunne klare : D


Men sådan en som mig?kan jeg holde til det i 6 månedder og 4dage? aaaaaarhhhh...

Jeg synes ikke forummet nødvendigvis behøver være åbent, men aldersgrænsen er jeg ked af..
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#19 Bruger er offline   Michael4everlove Ikon 05 January 2010 - 10:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 349
  • Indmeldt: 23-August 09
  • Gender:Female
  • Location:København

Læs IndlægNayNay, på Jan 5 2010, 10:25 PM, sagde:

Men sådan en som mig?kan jeg holde til det i 6 månedder og 4dage? aaaaaarhhhh...

Jeg synes ikke forummet nødvendigvis behøver være åbent, men aldersgrænsen er jeg ked af..


Jeg føler med dig.. tror jeg :) Total egotripper jeg er.. ej bare lidt træt... tror jeg. første dag i skole til 15:30 .. aaigh.. tarveligt! de burde vide at man kan blive deprimeret af at skulle starte så hårdt op.. baah, lærere.
Skrevet Billede

Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby

#20 Bruger er offline   NayNay Ikon 05 January 2010 - 10:35 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Læs IndlægMichael4everlove, på Jan 5 2010, 10:28 PM, sagde:

Jeg føler med dig.. tror jeg :) Total egotripper jeg er.. ej bare lidt træt... tror jeg. første dag i skole til 15:30 .. aaigh.. tarveligt! de burde vide at man kan blive deprimeret af at skulle starte så hårdt op.. baah, lærere.


Haha xP

Åååårh, neeeeedeeeeeeer!!
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

  • (5 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere