The Moo-Walkers Forum: BAD 25 ! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



BAD 25 ! Fejringen af BAD's 25 års jubilæum på vej!

#1 Bruger er offline   Hess Ikon 24 April 2012 - 06:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Pepsi har lavet en aftale med SONY og MJ Estate om at de er sponsor for BAD25!

Her er det officielle Pepsi design i kina: http://ww4.sinaimg.c...dsb6s4khruj.jpg

Skrevet Billede

Skrevet Billede

Der går en del rygter om at BAD Tour Wembley bliver udgivet i år sammen med BAD25.

Dette logo har SONY og MJ Estate sendt ud til fan klubber, så det formodes det er det officielle BAD25 logo.

Skrevet Billede


Hvad forventer i jer af BAD25 og hvad håber i på? - Har i forslag til PR kampagne m.m.?

#2 Bruger er offline   Hess Ikon 24 April 2012 - 06:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

HotNews! U.S. federal trademark registration filed for BAD 25 by TRIUMPH

Hot News! OnThursday, March 29, 2012, a U.S. federal trademark registration number 85583326 was filed for BAD 25 by TRIUMPH INTERNATIONAL, INC. with the description Musical sound recordings; audiovisual recordings featuring music and musical entertainment; motion picture films featuring music and musical entertainment; computer application software for mobile phones; downloadable ring tones and graphics for mobile phones; downloadable image and graphics files featuring display screen backgrounds or wallpapers, widgets, icons and photographs; downloadable podcasts in the field of music; downloadable electronic publications in the nature of books, magazines, newsletters, pamphlets, booklets and brochures in the field of music and entertainment; electronic game programs; video game software; storage cases for compact discs and DVDs; cell phone cases and covers; decorative light switch plates; electric signs; computer mouse pads; eyewear, eyewear accessories, namely, straps, neck cords and head straps which restrain eyewear from movement on a wearer;magnets.



Hot News! On Thursday, March 29, 2012, a U.S. federal trademark registration number 85583327 was filed for BAD25 by TRIUMPH INTERNATIONAL, INC. with the description Paper goods and printed matter, namely, posters; children's books; books in the field of music and entertainment, series of fiction books; comic books, bumper stickers, stickers, calendars, pencil sharpeners, pencil cases, activity books, both printed and blank; binders, notebooks, stationery, note pads, writing tablets, paper table cloths, paper napkins, pencils, markers, erasers, coloring books, writing pens, non-calibrated rulers, paper weights, paper coasters, bookmarks, book covers and holders, paper place mats; photo albums; address books; fan club newsletters, post cards, holiday cards, greeting cards, art prints, printed art reproductions, merchandise bags; children's activity books and picture books; photographs, gift wrap paper; souvenir collection books for movies and other audiovisual productions; souvenir collection books commemorating the life of a famous pop star; entertainment tour memorabilia collection books; event programs; song books; sheet music books; picture books; decals; magazines, newsletters, booklets, pamphlets and brochures in the field of music and entertainment; lithographs; precious metal money clips; letter openers of precious metal and book markers of precious metal.




Hot News! On Thursday, March 29, 2012, a U.S. federal trademark registration number 85583328 was filed for BAD 25 by TRIUMPH INTERNATIONAL, INC. with the description Clothing, namely, shirts, jackets, sweaters, pants, belts, socks, sweatshirts, jerseys, shorts, jogging suits, sweat pants; headwear; scarves, gloves, coats, hosiery, neckties, rainwear, swimwear, sleepwear, robes, thermal underwear, headbands, and wristbands; footwear; costumes for use in children's dress up play; costumes for use in role-playing games; dance shoes; dance costumes; masquerade costumes and masks sold in connection therewith; novelty headwear with attached wigs; infant wear; infants' shoes and boots.




Hot News! On Thursday, March 29, 2012, a U.S. federal trademark registration number 85583329 was filed for BAD 25 by TRIUMPH INTERNATIONAL, INC. with the description Soft drinks.


Hot News! On Thursday, March 29, 2012, a U.S. federal trademark registration number 85583330 was filed for BAD 25 by TRIUMPH INTERNATIONAL, INC. with the description Entertainment services, namely, live and televised performances featuring musical, dance, dramatic, and comedic presentations; entertainment services, namely, an ongoing series featuring music and dance provided through the Internet, television, satellite, and audio media; film, theater, radio, videotape and television program production services; entertainment in the nature of a continuing television drama series, entertainment in the nature of a continuing television comedy series; entertainment in the nature of television news shows; music publishing services; song writing services; audio recording and production; record and music production; recording studio services; magazine publication services; providing recreational activities facilities for others; recreational camps; recreational park services; amusement parks; art exhibitions; dance instruction; entertainment services, namely, operating a museum and providing guided tours of the museum; providing theme park services; dance events; dance schools; dance studios; museums; entertainment services, namely, providing podcasts in the field of music; entertainment services, namely, providing information and commentary online in the field of music; providing newsletters in the field of music via e-mail; entertainment services, namely, providing pre-recorded music, video and graphics, providing information in the field of music, and commentary and articles about music, all on-line; providing an Internet website portal featuring musical performances, musical videos, film clips, photographs and other multimedia materials; fan club services; educational services, namely, conducting classes, seminars, conferences, and workshops in the field of music and entertainment.


Kilde: http://www.trademark...263545-page-2-2

#3 Bruger er offline   Hess Ikon 24 April 2012 - 07:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Iøvrigt er Spike Lee ved at lave en dokumentar om BAD, indspildningen m.m.

Mange af dem der deltog med sangskrivning, sang osv. medvirker.

Her er noget Siedah Garret skrev på Twitter:

SIEDAH GARRETT✔
@SIEDAHGARRETT

Looking forward to my interview today with Spike Lee for a documentary about the 25th anniversary re-release of MJ's Bad Album!

17 Apr 12
____________________________________________________________________________
Steve Stevens Interview on working on Dirty Diana with Michael Jackson
http://soundcloud.co...w-steve-stevens
____________________________________________________________________________

Steve Stevens er også med i Spike Lee's dokumentar om BAD. - Fra Facebook
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Hess Ikon 24 April 2012 - 07:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Skrevet Billede

Michael Jackson's spirit was very present at Westlake Recording Studios yesterday as Spike Lee interviewed me and my "Man In The Mirror" co-writer, Glen Ballard , for the upcoming BAD25 documentary. Look forward to exclusive footage next week here on my fan page!

https://www.facebook...hgarrettfanpage

#5 Bruger er offline   themjj Ikon 24 April 2012 - 11:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Havde godt hørt at spike lee havde gang i noget. Det glæder jeg mig til! Bliver spændende at se hvad de kommer frem med!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Hess Ikon 25 April 2012 - 12:03 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Håber mest af alt at BAD Tour bliver udgivet på Blu-Ray!

Der er meget snak om at det bliver en 88 koncert, så håber det bliver Wembley.

#7 Bruger er offline   themjj Ikon 25 April 2012 - 09:03 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægHess, på 25 April 2012 - 01:03 AM, sagde:

Håber mest af alt at BAD Tour bliver udgivet på Blu-Ray!

Der er meget snak om at det bliver en 88 koncert, så håber det bliver Wembley.


Det glæder jeg mig helt klart også til!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 April 2012 - 09:36 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Super fedt med fokus på Michaels fantastiske MUSIK, MEN lidt sørgeligt at pengene ikke længere går til velgørenhed som Michael gjorde...

klamt at Pepsi skal sælge deres lort i forbindelse med Michaels musik.

#9 Bruger er offline   Hess Ikon 25 April 2012 - 03:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs Indlægfuzzball, på 25 April 2012 - 09:36 AM, sagde:

Super fedt med fokus på Michaels fantastiske MUSIK, MEN lidt sørgeligt at pengene ikke længere går til velgørenhed som Michael gjorde...

klamt at Pepsi skal sælge deres lort i forbindelse med Michaels musik.


Det gjorde de nu også i lange perioder mens MJ levede!!!

De var sponsor til BAD touren og Dangerous touren. MJ har lavet masser af Pepsi reklamer og var meget tilfreds med det. - Fordi han tjente en formue på det!

MJ var en buisnessman det må folk altså prøve at forstå. MJ har medvirket i reklamer og lign. Det handler om penge!!!

Dejligt at Pepsi endnu en gang støtter op om MJ siger jeg bare! - De brød jo med ham i '93 efter anklagerne, men at de nu vil reklamere for MJ i stor stil over hele verden er intet andet end fantastisk!


Håber de sender alle MJ's Pepsi reklamer på TV igen, de er så gode! The Chase m.m.

Dejligt at Pepsi og SONY har indgået et indbringene samarbejde... - OG de penge MJ tjener går stadig til velgørenhed. Det deles mellem hans børn, mor og velgørenhed! Så jo flere penge MJ estate tjener - jo mere er der til velgørenhed!

#10 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 April 2012 - 04:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Ja jeg var også fan under Bad perioden og har aldrig brudt mig om Pepsi. Som du selv siger, så brød de forbindelsen til Michael i 93, men nu hvor man øjner god reklame værdi så er man klar til at genoptage forbindlsen. LOL ...

Dette indlæg er redigeret af fuzzball: 25 April 2012 - 04:32 PM


#11 Bruger er offline   Hess Ikon 25 April 2012 - 05:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Pepsi har indgået en god aftale med SONY og The estate. - En kanon god aftale for alle parter og fantastisk reklame for MJ.

At BAD25 og MJ kommer på dåse colaer - og sikkert også normale plastic cola flasker - rundt i hele verden er fantastisk reklame!

Jeg kan kun se at dette er kanon godt for MJ.

#12 Bruger er offline   Hess Ikon 25 April 2012 - 06:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Hess Ikon 25 April 2012 - 06:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Michael Jackson arbejdede iøvrigt selv sammen med PEPSI mens han var i live lang tid efter 1993.

Hvis han synes Pepsi er ok, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor fans ikke skulle synes det.

Ligesom SONY. - MJ blev venner med SONY igen da de fyrede Motolla eller hvad han nu hed, men fans er stadig sure... - Det giver ingen mening.

MJ og Pepsi arbejdede bl.a. sammen i 2008 i forbindelse med T25.

#14 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 April 2012 - 07:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægHess, på 25 April 2012 - 06:40 PM, sagde:

Michael Jackson arbejdede iøvrigt selv sammen med PEPSI mens han var i live lang tid efter 1993.

Hvis han synes Pepsi er ok, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor fans ikke skulle synes det.


Man kan godt vær fan af Michael selvom man ikke bryder sig om Pepsi !!! :fordumt:
Jeg synes heller ikke om, at man holder "vilde" dyr i fangeskab, men Michael havde da mange eksotiske dyr, derfor kan jeg da stadig elske ham og hans musik ;-)
Anyway glæder mig til at se hvad BAD 25 bringer... :moremore:

#15 Bruger er offline   Gregers Ikon 25 April 2012 - 08:46 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det ser superfedt ud. Det er jo nærmest helt nostalgisk at der atter bliver et samarbejde mellem MJ og Pepsi ligesom i de gode gamle dage hehe
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#16 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 April 2012 - 09:15 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægGregers, på 25 April 2012 - 08:46 PM, sagde:

Det ser superfedt ud. Det er jo nærmest helt nostalgisk at der atter bliver et samarbejde mellem MJ og Pepsi ligesom i de gode gamle dage hehe

Den første Pepsi reklame med Michael jeg så var i biografen. En lille dreng som går ind i Michaels omklædningsrum og begynder at prøve nogle af Michaels ting og pludselig stikker Michael hovedt ind af døren og smiler.., kan stadig huske hvordan jeg følte da jeg så den reklame :-) var ca.11 år.

#17 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 26 April 2012 - 05:41 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Det her topper en fantastisk dag.
Hvor er det bare HELT VILDT FEDT! Kan slet ikke lade vær med at smile :D
Ej, jeg synes det er fantastisk. Glæder, glæder, glæder mig til ja, både dokumentaren og aaaaalt. Fantastisk nyhed! :give_rose:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#18 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 27 April 2012 - 04:38 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Det bliver simpelthen så fedt!! glæder mig virkelig til der kommer en masse mere nyt! :D
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#19 Bruger er offline   Hess Ikon 01 May 2012 - 04:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Dåserne kan købes nu.

Fra MJJC:

It's going wild in China

Shanghai and many cities have seen this Bad 25 can on shelves

Fans flocked to buy this and the cans were sold out quickly!!!!!


Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Hess Ikon 01 May 2012 - 04:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Skrevet Billede


Skrevet Billede



Skrevet Billede

  • (8 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

3 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 3 gæster, 0 anonyme brugere