Pia Engmann, på 28 July 2010 - 01:42 PM, sagde:
LOL ja jeg kan godt gemme mig, sidst spurgte turisterne mig om vej, trode jeg var derfra :-D Jeg var helt på egen hånd i en hel måned. Det var skøønt :-D
Det var da noget heldigt at møde en fyr som så ville have dig boende i NYC, så fik du da en oplevelse mere med. Heldige dig
Men hvis han er lækker skal du vel se ham igen ;-)
Vi er vant til herhjemme først at gå i byen efter midnat, og der starter de kl 19, så det er nok en tilvænning, tror du ikke? Jeg går ikke meget i byen, så følger ikke helt med.
Ja det var virkelig sørgeligt at være der og jeg var nødt til at tage tilbage dertil for at være alene....der røg nogle kleenex men jeg havde brug for det.
Jeg fik en advarsel her om at der er begrænsning på hvor meget man må poste.....har jeg skrevet så meget? LOL Men ellers er jeg på pm og min hjemmeside hvis jeg pludselig ikke svarer herinde :-D
Skal vi snart finde en dato og holde et møde? Jeg lægger gerne hus til :-)
LOL "sidst spurgte turisterne mig om vej" - hahaha! Det samme her...det er meget sjovt, når folk tror, at man er derfra og ret betryggende...så ligner man ikke længere en turist ;-)
Det er så fedt at være der længere tid ad gangen...en måned kunne være super at prøve igen. Men det bliver nok ikke lidt pt.
Ja, det med Juan (det hedder han) var ret heldigt. Havde ikke liiiige regnet med det. Så jeg var da noget i tvivl, om jeg bare skulle gøre det. Men jo, han er ret lækker, så jeg tænkte.....hvad fa****.... it's now or never! LOL og det gik ret godt
Jeg skal mødes med ham i Holland i slutningen af Aug. Han er der i forbindelse med arbejde og bliver der i weekenden, hvor han har fri. Så nu må vi se, hvordan det vil være at se ham igen....jeg er lidt nervøs ;-)
Ja, man kan starte tidligere med at feste, men det er lidt for tidligt kl. 19 om sommeren..det er nok bare en vane sag :-)
Carolwood var rigtig sørgelig...stod også og græd ved porten og tænkte på alle de billeder, jeg havde set i tv fra stedet d. 25. juni 2009 med ambulancen der var der osv....det hele var så uvirkeligt for mig, mens vi stod der! Og så oplevede noget meget mærkeligt, der gjorde glad men også ret kede af det....er du på fb? så kan du gå ind og se billederne hvor jeg skriver det på et af billederne...
Jeg fik også den advarsel lol..jeg tror at det var en fejl...
hvad er pm?
Jeg vil gerne mødes, men som skrevet tidligere, vil jeg ikke afsted her til efteråret...det bliver først i foråret eller sommer 2011.