The Moo-Walkers Forum: Hvad er en rigtig god mj ven for dig? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvad er en rigtig god mj ven for dig? Hvad er en rigtig god mj ven for dig?

#21 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 January 2011 - 07:12 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægAJackson , på 19 January 2011 - 05:58 PM, sagde:

Jeg fortalte også min far at jeg var helt oppe og køre over at jeg lige pludselig snakkede med jer! Ö Jeg sagde at vi skrev, og han var meget interesseret i hvad vi skrev om. Han vil ikke have at jeg fortæller hvor jeg bor eller mit fulde navn -og det er der en grund til. Der findes nogle der er syge derude... D:



Jeg forstår godt din far, han prøver jo bare på at beskytte dig, :)
Dog har jeg stortset også mødt og snakket med alle her på forummet, og alle er rigtig søde og imødekommende :)

Jeg vil give din far ret, skriv ikke dit fulde navn og adresse her inde,da det er et åbent forum, og folk som IKKE er medlem, kan have en vis mulighed for at kigge med her inde.
:give_rose:
Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 07:14 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægElinsJackson, på 19 January 2011 - 07:12 PM, sagde:

Jeg forstår godt din far, han prøver jo bare på at beskytte dig, :)
Dog har jeg stortset også mødt og snakket med alle her på forummet, og alle er rigtig søde og imødekommende :)

Jeg vil give din far ret, skriv ikke dit fulde navn og adresse her inde,da det er et åbent forum, og folk som IKKE er medlem, kan have en vis mulighed for at kigge med her inde.
:give_rose:

Nemlig ;D :give_rose:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#23 Guest_*Little Suzie*_* 19 January 2011 - 07:27 PM

  • Gruppe: Guests

Nej nej det sir jeg heller ikke at du sagde :)
Men sådan er forældre jo..
Sjovt at emnet er skiftet til noget helt andet nu HAHA xD.

Du har fuldstændig ret Elin. Godt sagt..
Damn.. Tænker altid på min lille baby kusine som også hedder Elin, bare når jeg ser dit navn xD.

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 19 January 2011 - 07:28 PM


#24 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 19 January 2011 - 07:33 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Hahaha xD
Det er faktisk ret sjovt :D
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#25 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 20 January 2011 - 12:15 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

En rigtig MJ ven? hmmm...jeg forventer ikke noget særligt. Blot at vi har det godt og sjovt sammen.

Jeg behøver ikke at forklare, hvorfor jeg elsker Michael eller hvorfor jeg er så kede af, at han ikke er her længere. Jeg er godt TRÆT af at forklare andre mennesker (der ikke forstår det), hvorfor Michael betyder så meget for mig. Selv min nærmeste familie er håbløse på tords af, at de synes godt om Michael. Det er virkelig en lettelse at være sammen med andre mennesker, der har samme kærlighed, føler samme smerte og samme glæde.

Det aller bedste ved en MJ ven/inde, synes jeg, er den fælles kærlighed, vi har for Michael Skrevet Billede Som jeg tit forklarer andre, der spørge om MJ fans:
MJ fans er nogle af de meste kærlige, søde, oprigtige, hensynsfulde mennesker, det holder af alt levende på vores jord. MJ fans tænker på andre mennsker, dyr og på vores natur. De tænker på at gøre en forskel, og på at sprede fred og kærlighed. Det er en naturlig del af det Michaels personlighed og væremåde, og derfor er det belvet en naturlig del af enhver ægte MJ fan (eller follower som jeg kalder det). MJ fans er derfor skønne mennsker, som er dejlige at kende og være sammen med.

Jeg er kede af, hvis nogen føler sig udenfor. Jeg er selv kommet til i løbet af det sidste år. Jeg har ikke kunne finde en MJ fan klub i mange år i DK, når jeg søgte på nettet. Efter nogle forsøg opgav jeg i tro om, at der ikke fandtes én. Men efter Michael's død mødte jeg nogle på MJTP, der fortalte om Moo. De første fortalte desværre kun negative ting - f.eks. de klikker som nogle af jer beskriver. Så jeg var ret forbeholden med at melde mig ind, indtil jeg mødte Nina og Brian, der også have positive ting at fortælle om Moo. Så meldte jeg mig ind, hvilket jeg er super glad for nu Skrevet Billede Jeg er rigtig glad for de mange søde mennesker jeg kender herindefra. Jeg føler, at vi alle er én stor familie, der støtter hinanden. Jeg synes ikke selv, at jeg er god til at dele krammer - måske fordi jeg selv ikke føler behov for det, når jeg er kede af det. Da vil jeg helst bare tude lol og helst for mig selv. Så har jeg det ok bagefter Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 20 January 2011 - 01:01 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Nina: Du ska have tak fordi dit svar og jeg håber at jeg for det trumffet igennem men har ik fået svar endnu men det skal nok komme...

Little Suzie: Jeg kan sagnes føle dig i det med os som nærmest kunne være jeres forældre til mange af jer unge og ja det er klart at man er lidt tilbage holdene.
Men nu har jeg så mødt en del og jeg respektere hvis de ik vil have et kram af mig pga. min alder det har jeg fuld forstående med.
Men du skal vide at jeg gør ik en kat fortræd jeg er bare et kærligt menneske lige som alle jer andre fordi jeg giver et kram i ny og næ ja så det rent og skær Michael L.O.V.E.
Og det ved vi allesammen at det er som du os selv siger så du skal bestemt ik være bange for mig el. noget som helst tvætimod kom endelig og lade os hygge os allesammen.

AJackson: Ja jeg forstår dig fuldt man ska aldrig ligge sin adresse ud el. sit fulde navn i et åben forum.
Jeg har gjort det engang før og sku på date men endte med at jeg var blivet banket af hendes fyr og 4 af hans venner.
Lige siden har jeg fået hemmeligt adresse og det gør bare at jeg føler mig mere trygt i denne sitiution og at jeg ik bare giver min adresse ud til hvem som helst.
Jeg vil nærmere sige det på denne måde alle jer MJ fans må selvfølgelig godt få min adresse og fulde navn men det os fordi jeg har min gode grund til at jeg stoler på jer allesammen og regner ik med at sådan noget spreder man ik bare rundt til alle.
Men den eneste form for at være syge i hovedet er nok at vi alle er fans af vores Michael.
Og ja jeg forstår din far sådan vil jeg os have det hvis jeg havde en datter men jeg tror bare at sådan har vi mænd det ik fordi jeg tror vi gør det med bevist men fordi der netop er så mange syge mennesker i byen som gør alt muligt lort over for unge piger.
De unge piger går i byen for at more sig og når de ska hjem så ved man sku aldrig hva de ka blive udsat for og nej det er bestemt ik småting.
Jeg behøver ik at gå i detaljer men jo jeg forstår din far fuldtud men du ka trøste ham og sige at vi gør dig ik noget for vi passer på dig.
Jeg har det sådan at jeg vil gøre alt for at passe mine venner/veninder de ska ha det godt og ha det sjovt til vores event.
Jeg vil have at de ska føle sig trygt i vores til stede værelse og have den lyst at komme igen emn en ting er sikker når vi allesammen er der så holder vi sammen og passer på hinanden.

Elin: Du har fat i det rigtige. jeg forstår os hendes far fuldud og det er bare sådan vi har det forhold til drenge hvor man nok mere tænker at de klare den bedre end hvis det er en datter.
Men det er bare sådan som jeg har det og ved ik om det er sådan for jer alle.

Mike´s Moonwalker: Jeg har selv følt mig uden for. Det gjort faktisk sidste år til mindedagen hvor jeg bare sad ved trappen derinde.
Men så var Minnie der og spurgte om jeg ik kunne dele visit kort ud til alle.
Det fik mig så til lige som at gå rundt og spørge jer allesammen mere el. mindre om fan clubben.
Og inden jeg nåede at se mig om så var jeg lige pludselig inden i varmen sammen med jer andre også syne sjeg det gik stærkt.
Men det er nok os bare det med at giv sig selv et spark i røven..(GGG)...ja det sku det der ska til men selvfølgelig er man skide nervøs for at sige et el. andet forkert til nye folk mean aldrig har set før.
Jeg ka huske at Elin kom hen til mig og hilste på mig og kort tid efter satte hun sig ned til de andre også står man der ok hva skete der lige der...GGG...
Men så begyndte man og søge jer allesammen for at hilse på jer men der gik ik lang tid før der begyndte at komme flere og flere derind så havde man måske lidt travlt med at sku hilse på allesammen.
Men nu håber jeg at vi allesammen kan hjælpe hinanden med at hilse på os allesammen udanset alderen og køn så lad os samles og hilse ordenlig på hinanden og byde hinanden velkommen el. bare sige hej og giv hinanden et kram.
Vi ved jo godt hva vi mener med det.... Det er rent og skær MJ L.O.V.E. ik andet.

Til sidst vil jeg gerne undskylde mine lange svar også vil jeg gerne sige tak til jer allesammen for at holde dette emne kørende jeg havde ik regnet med at i vil skrive tilbage jo måske et par stykker men ik så mange som der er nu.
Men i kunne give dette emne videre så ku allesammen kunne snakke om de her ting da jeg selv føler at det er vigtigt at vi allesammen har et sammenhold og at vi er knyttet til hinanden og at vi alle ik misforstår hva der sker og hvad der forgår.
Men hvis i er bange for mig så vil jeg sige det på denne måde at jeg har tonsvis af MJ L.O.V.E. som jeg bare giver ud til jer allesammen.
Nina og Elin kender mig og har set mig så hvis i er i tvilv ka i bare spørge dem.
Jeg så Elin første gang sidste år til mindedagen og jeg fortryder aldrig at have mødt hende for hun har det lige som jeg masser af MJ L.O.V.E. og det samme med Nina.
Nina kan jeg ik lige huske hvornår jeg mødte hende første gang men jeg mener at jeg har set hende et par gange før mindedagen sidste år.
Sidst jeg så Nina var til MJ´s fødselsdag inden på Kongens Nytorv og ja Nina du har os masser af MJ L.O.V.E.
Og ja det er dejligt at se jer allesammen igen så vi allesammen ka hygge os på samme tid.

Så til alle jer unge piger i må endelig ik være bange for mig jeg gør ik noget vi er her allesammen for den samme sag.
Håber snart at få svar fra kommunen så vi allesammen ka ses igen.

Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 20 January 2011 - 01:10 AM

<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#27 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 20 January 2011 - 03:00 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Åårh tak Pierre :beeming:
Jeg var ikke hjemme på mindedagen sidste år - jeg var i LA på Forest Lawn :wub: Første gang vi mødtes var på Rådhuspladsen kort efter 250609 ;-)
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   NayNay Ikon 20 January 2011 - 04:32 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Gud, hvor jeg dog holder af jer allesammen!
Og savner jer! :(
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#29 Bruger er offline   NathalieHajian Ikon 20 January 2011 - 04:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 153
  • Indmeldt: 28-February 10
  • Gender:Female

Læs IndlægNayNay, på 20 January 2011 - 04:32 PM, sagde:

Gud, hvor jeg dog holder af jer allesammen!
Og savner jer! :(


Same here! Vi må snart ses igen allesammen, savner jer alle rigtig meget! :wub:
Skrevet Billede
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."

#30 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 20 January 2011 - 05:54 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 20 January 2011 - 01:01 AM, sagde:

AJackson: Ja jeg forstår dig fuldt man ska aldrig ligge sin adresse ud el. sit fulde navn i et åben forum.
Jeg har gjort det engang før og sku på date men endte med at jeg var blivet banket af hendes fyr og 4 af hans venner.
Lige siden har jeg fået hemmeligt adresse og det gør bare at jeg føler mig mere trygt i denne sitiution og at jeg ik bare giver min adresse ud til hvem som helst.
Jeg vil nærmere sige det på denne måde alle jer MJ fans må selvfølgelig godt få min adresse og fulde navn men det os fordi jeg har min gode grund til at jeg stoler på jer allesammen og regner ik med at sådan noget spreder man ik bare rundt til alle.
Men den eneste form for at være syge i hovedet er nok at vi alle er fans af vores Michael.
Og ja jeg forstår din far sådan vil jeg os have det hvis jeg havde en datter men jeg tror bare at sådan har vi mænd det ik fordi jeg tror vi gør det med bevist men fordi der netop er så mange syge mennesker i byen som gør alt muligt lort over for unge piger.
De unge piger går i byen for at more sig og når de ska hjem så ved man sku aldrig hva de ka blive udsat for og nej det er bestemt ik småting.
Jeg behøver ik at gå i detaljer men jo jeg forstår din far fuldtud men du ka trøste ham og sige at vi gør dig ik noget for vi passer på dig.
Jeg har det sådan at jeg vil gøre alt for at passe mine venner/veninder de ska ha det godt og ha det sjovt til vores event.
Jeg vil have at de ska føle sig trygt i vores til stede værelse og have den lyst at komme igen emn en ting er sikker når vi allesammen er der så holder vi sammen og passer på hinanden.

Mine forældre beskytter mig bare :D

Jeg glæder mig så meget til at møde jer! :beeming:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#31 Bruger er offline   Smilla Ikon 20 January 2011 - 08:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Uh man kommer til at savne jer alle når man læser jeres svar. Skal vi ikke snart finde på noget så jeg kan se jer igen :biglaugh: Jeg har ikke læst det hele endnu, men jeg vil glæde mig til resten :give_rose:

Jeg kan ikke sige hvad en rigtig MJ ven er... Det er vel en jeg klinger med og hygger mig med. Jeg synes at i alle sammen er nogle skønne mennesker, der er bare nogen man går bedre i spænd med end andre.
L.O.V.E :give_rose:

#32 Guest_*Little Suzie*_* 21 January 2011 - 04:29 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg savner jer..
Vi burde mødes snart?? :(
Jeg har indset at jeg er fuldstændig mig selv når jeg er sammen med jer, og føler mig så tryg, for jeg ved I er ligesom mig, følsom, kærlig, fyldt med L.O.V.E. osv..
Det er så grineren og hyggeligt at være sammen med jer.

#33 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 21 January 2011 - 11:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej allesammen...

Nina: Det var så lidt til det du startede med at skrive. Nå ja det os rigtigt du var i L.A. og skrev på facvebook at du vil ønske at du var sammen emd os allesammen.
Jeg kan godt huske det søde... Og det andet så mente jeg bare at jeg havde set dig før fødsesldagen men det os lige meget vi har ihvertfald set hinanden..

Til alle i andre så skal jeg med glæde gøre jeg allesammen glade lige så snart jeg for svar og forhåblig et JA ellers kan jeg ik gøre jer glade...
Men ja vi er allesammen søde og rare og venlig over for hinanden og vi føler os trygge når vi er sammen.
Det er hvad vi kalder for: MICHAELING - MICHAEL SPIRIT - MICHAEL L.O.V.E. - også tror jeg ik jeg ka sætte flere ord for bare de 3 ord fortæller alt om os.
Dem som ik forstår os kan vi ik forsøge at forkler dem hva vi mener for de forstår os ik.
Men så det godt at vi har hinanden og vi er en stor kæmpe familie.
DANMARK STØRSTE MJ-FAMILIE..... :buddies:

Jeg glæder mig til at se jer allesammen igen....
Knus kram og kys på kinden til alle...
MICHAEL L.O.V.E. forever - KEEP THE MICHAEL SPIRIT HIGH - MICAHEL´S MUSIC WILL NEVER DIED....

Love you all....
Pierre.

P.S.
Er der en som ved hvordan man kan sende et billede herinde til en anden.
Der er en som vil se et billede af mig...
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#34 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 22 January 2011 - 09:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Hej allesammen.....
Nu når vi er noget ind på hinanden og emne er gode venner....
Så kan jeg starte med at fortælle jer en kort historie.
Jeg har mødt en pige sidste som jeg faldt pladask for i kender nok det der med kærlighed ved første blik ja jeg troede aldrig det sku ske for mig.
Men det gjort det så og det starte sidste år kort tid efter mindedagen.
Vi har set hinanden og jeg har hilst på hendes 2 børn og hendes mor og synes rigtigt godt om dem allesammen.
Vi holdt juleaften sammen og det var smadre hyggeligt at være sammen med hendes familie. Hun fik en hættetrøje af mig i julegave m. Michael This is it som kostede mig 250,- kr.
Så var vi til fest i lørdags som jeg os skrev i starten af dette emne og det gik ok indtil jeg bliv såret som jeg os har beskrevet.
Så har jeg lige pludselig bare ik hørt bnoget fra hende hele ugen og hun plejer at skrive og svare tilbage på mine sms.
Igår sagde hun bare at hun var smadre og var træt.
Fair nok det bliver man jo om aften.
Nå men så i dag for jeg fandeme at vide at hun har fundet sig en ny kæreste.
Også er det at jeg sidder her med tåre i mine øjne og ka bare ik stoppe.
Jeg har aldrig før haft sådan nogen følelser for en anden pige som jeg havde med hende.
Så skrev jeg tak for lort for hun har vist det hele tiden at jeg var forelsket i hende også går man sku ik bare ud og finder en anden.
Nu føler jeg mig godt til grin og holdt for nar og føler os at hun ik har været en særlig god ven.
Jeg er dybt såret og har haft ufattelige nederlag til alle piger som jeg har mødt.
Jeg orker det snart ik mere alle dise nederlag jeg er ved at være godt træt af at pigerne hele tiden ska h9olde mig for nar.
Nu ved jeg godt at i ik kender til hele historien men jeg har gjort alt hva en fyr ska gøre over for en pige og forkæl hende.
I kan spørge min lillebror hvor meget jeg ik går rundt og forkæller en pige når hun er min kæreste.
Ja det ka både være blomster - lang stilket røde roser osv. og ja endda noget MJ stuff hvis hun selv er MJ fans.
Men hva synes i om det jeg har beskrevet.
Synes jeg har ret i at jeg har følt mig holdt for nar i alt den tid el. hva synes i??????
Og hvad synes i jeg skulle gøre nu?????

*snøft* *græder for vildt* *SUK*

Kom gerne med jeres bud om det er ris el. ros det er lige meget.

Knus og kram den ulykkelige ensom trofaste (k)ærlig venlige elskværdig romantisk søde venlige og den rare fyr....

Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 22 January 2011 - 09:21 PM

<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#35 Guest_*Little Suzie*_* 22 January 2011 - 10:00 PM

  • Gruppe: Guests

:aww: :aww: :aww: :aww:

Pierre det kender jeg alt for godt til...
But you have to know that it's not the end.
Nothing is hopeless, only hopeless people are about them.

Skal vi lige PM sammen? Jeg vil fortælle dig noget, som kan hjælpe :-)..

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 22 January 2011 - 10:01 PM


#36 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 22 January 2011 - 11:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 22 January 2011 - 10:00 PM, sagde:

:aww: :aww: :aww: :aww:

Pierre det kender jeg alt for godt til...
But you have to know that it's not the end.
Nothing is hopeless, only hopeless people are about them.

Skal vi lige PM sammen? Jeg vil fortælle dig noget, som kan hjælpe :-)..



Hej søde...Hva er PM for noget ja undskyld mig men det ka betyde mange ting....
Jeg har msn - skype - og du ka finde mig på facebook søde...<3<3<3
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#37 Guest_*Little Suzie*_* 22 January 2011 - 11:28 PM

  • Gruppe: Guests

PM = Privat Message = Privat Besked :)

#38 Guest_*Little Suzie*_* 22 January 2011 - 11:29 PM

  • Gruppe: Guests

Eller kom på chatten herinde.. det lettere.

#39 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 23 January 2011 - 06:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 22 January 2011 - 11:29 PM, sagde:

Eller kom på chatten herinde.. det lettere.



Ok jeg er her nu søde....
Selv om jeg stadig ik er kommet over det...
Sidder stadig og græder....
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

#40 Bruger er offline   Ane Ikon 23 January 2011 - 09:48 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægPierre Jackson Clasen, på 22 January 2011 - 09:20 PM, sagde:

Hej allesammen.....
Nu når vi er noget ind på hinanden og emne er gode venner....
Så kan jeg starte med at fortælle jer en kort historie.
Jeg har mødt en pige sidste som jeg faldt pladask for i kender nok det der med kærlighed ved første blik ja jeg troede aldrig det sku ske for mig.
Men det gjort det så og det starte sidste år kort tid efter mindedagen.
Vi har set hinanden og jeg har hilst på hendes 2 børn og hendes mor og synes rigtigt godt om dem allesammen.
Vi holdt juleaften sammen og det var smadre hyggeligt at være sammen med hendes familie. Hun fik en hættetrøje af mig i julegave m. Michael This is it som kostede mig 250,- kr.
Så var vi til fest i lørdags som jeg os skrev i starten af dette emne og det gik ok indtil jeg bliv såret som jeg os har beskrevet.
Så har jeg lige pludselig bare ik hørt bnoget fra hende hele ugen og hun plejer at skrive og svare tilbage på mine sms.
Igår sagde hun bare at hun var smadre og var træt.
Fair nok det bliver man jo om aften.
Nå men så i dag for jeg fandeme at vide at hun har fundet sig en ny kæreste.
Også er det at jeg sidder her med tåre i mine øjne og ka bare ik stoppe.
Jeg har aldrig før haft sådan nogen følelser for en anden pige som jeg havde med hende.
Så skrev jeg tak for lort for hun har vist det hele tiden at jeg var forelsket i hende også går man sku ik bare ud og finder en anden.
Nu føler jeg mig godt til grin og holdt for nar og føler os at hun ik har været en særlig god ven.
Jeg er dybt såret og har haft ufattelige nederlag til alle piger som jeg har mødt.
Jeg orker det snart ik mere alle dise nederlag jeg er ved at være godt træt af at pigerne hele tiden ska h9olde mig for nar.
Nu ved jeg godt at i ik kender til hele historien men jeg har gjort alt hva en fyr ska gøre over for en pige og forkæl hende.
I kan spørge min lillebror hvor meget jeg ik går rundt og forkæller en pige når hun er min kæreste.
Ja det ka både være blomster - lang stilket røde roser osv. og ja endda noget MJ stuff hvis hun selv er MJ fans.
Men hva synes i om det jeg har beskrevet.
Synes jeg har ret i at jeg har følt mig holdt for nar i alt den tid el. hva synes i??????
Og hvad synes i jeg skulle gøre nu?????

*snøft* *græder for vildt* *SUK*

Kom gerne med jeres bud om det er ris el. ros det er lige meget.

Knus og kram den ulykkelige ensom trofaste (k)ærlig venlige elskværdig romantisk søde venlige og den rare fyr....

Men Pierre.. I var jo ikke kærester på noget tidspunkt, sådan som jeg har forstået det.

Uden at kende hele Jeres historie, så synes jeg umiddelbart ikke, at du kan tillade dig at skrive "tak for lort" til hende. Det synes jeg faktisk er rigtig strengt af dig.
Fordi hun har sagt til dig, at hun ikke var klar til et forhold, så er det jo ikke et løfte hun laver til dig om, at når hun er, så skal I to være sammen.
Vi er jo ikke selv herre over vores følelser. Hvis hun har fundet en kæreste, så bør du være glad på hendes vegne :) Jeg ved godt det gør ondt fordi, at du er forelsket i hende, men hvorfor skal hun straffes for, at hun ikke er forelsket i dig?

Håber du får det bedre snart :confused:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

  • (4 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere