bro der falder
#3 28 April 2008 - 08:51 PM
#5 01 May 2008 - 01:54 PM
Mette*lil, på May 1 2008, 02:07 PM, sagde:
Gad vide om det gjorde ondt? Jeg mener - sikke et stød han må ha' fået igennem fødderne. Av!!
Vi så det live til MJ & Friends i München, og det gjorde vist ret ondt, men Michael sang Earth Song færdig, hvorefter han kom på hospitalet. Han havde fået en voldom forstuvning, og da Michael vendte tilbage til sit hotel, var Minnie ved at blive kørt over af hans bil - det var så den historie
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#6 01 May 2008 - 03:08 PM
Ja plus at hans ene fod rent faktisk også blev ramt af fyrværkeri, da han løber op på broen, hvor han næsten er henne midt på broen, der er der vist noget fyrværkeri, som ramte hans fod, så det var ikke en heldig aften for Michael. Ved ikke om det er rigtigt, men det siges at hans rygproblemer faktisk startede ved netop den hændelse med broen. Men om det er sandt eller ej, kan jeg ikke sige...
Dette indlæg er redigeret af Gregers: 01 May 2008 - 03:08 PM
#7 02 May 2008 - 11:51 AM
Jeg var også med til den koncert.. Men enten stod jeg dårligt, eller også var jeg helt væk, for det gik ikke op for mig at der var noget galt, før jeg så det på tv da jeg kom hjem. Jeg stod ude i højre side, der hvor Michael løber op på broen.
Den scene var ikke nogen succes. Den var også alt for høj, jeg kunne i hvert fald ikke se hvad der foregik oppe på den, derfra hvor jeg stod. Men når Michael kom ud i siden, var han tilgengæld ret tæt på..
Den scene var ikke nogen succes. Den var også alt for høj, jeg kunne i hvert fald ikke se hvad der foregik oppe på den, derfra hvor jeg stod. Men når Michael kom ud i siden, var han tilgengæld ret tæt på..
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net
#8 02 May 2008 - 09:52 PM
Jeg fatter ikke noget hér.
1: Er det meningen at broen skal falde sammen, efter den er blevet hejst op?
2; Er det da han lander, at den knalder nedover fusserne på ham?
Uanset, så må det da ha' gjort naller.. bare det at blive trådt over tæerne gør jo ondt hehe
1: Er det meningen at broen skal falde sammen, efter den er blevet hejst op?
2; Er det da han lander, at den knalder nedover fusserne på ham?
Uanset, så må det da ha' gjort naller.. bare det at blive trådt over tæerne gør jo ondt hehe
..I'm just simply Michael Jackson
#9 03 May 2008 - 07:51 AM
1) Ja det var meningen at broen skulle dele sig i 3 dele, men det var så meningen at den midterste del skulle stoppe ved scenekanten, men den fortsatte hele vejen ned.
2) Han fik den ikke over fusserne, men han fik jo nærmest et helt ryk i kroppen, vel nærmere en form for piskesmæld, fordi der var så meget smæk på. Michael plejer ellers at elske vilde forlystelser, men den her var nok en tand for skrap hehe
2) Han fik den ikke over fusserne, men han fik jo nærmest et helt ryk i kroppen, vel nærmere en form for piskesmæld, fordi der var så meget smæk på. Michael plejer ellers at elske vilde forlystelser, men den her var nok en tand for skrap hehe
#10 03 May 2008 - 09:14 AM
Jeg synes det ligner at broen falder ned helt oppefra. Det ser ikke særlig kontrolleret ud i hvert fald.
#13 05 May 2008 - 08:42 PM
Det lyder da vist til at vi er mange, der var nede og se den koncert. Jeg var også med til den . Jeg registrerede sgu ikke at det "brofald" ikke var planlagt.
Det var da flot at han bare lige gik ud og sang "you are not alone" selvom han havde slået sig
Det var da flot at han bare lige gik ud og sang "you are not alone" selvom han havde slået sig
#14 06 May 2008 - 06:50 PM
#16 07 May 2008 - 07:11 AM
Mathias, på May 6 2008, 10:56 PM, sagde:
En af de andre ting jeg altid har fundet imponerende ved det klip, er at han synger så utrolig rent, på trods af han lige er faldet 30 meter ned eller hvor meget det nu er!
(...)
(...)
Men han synger jo heller ikke live, det er playback.
#17 07 May 2008 - 03:13 PM
Ja det er playback...
#18 07 May 2008 - 11:32 PM
Gregers, på May 7 2008, 04:13 PM, sagde:
Ja det er playback...
Det er jeg fuldstændig klar over, men tak Forsøgte med mine punktummer i parentes - altså (...) - at vise, jeg var sarkastisk. Det lykkedes åbenbart ikke. En smiley havde måske været på sin plads.
Dette indlæg er redigeret af Mathias: 07 May 2008 - 11:34 PM
#19 08 May 2008 - 06:51 PM
Mathias, på May 8 2008, 12:32 AM, sagde:
Det er jeg fuldstændig klar over, men tak Forsøgte med mine punktummer i parentes - altså (...) - at vise, jeg var sarkastisk. Det lykkedes åbenbart ikke. En smiley havde måske været på sin plads.
haha.. Ja, en smiley havde nok været bedre!
#20 10 May 2008 - 08:25 PM
Jeg forstod godt ironien, hvis det er nogen trøst...
Hvis ikke man vidst det fra starten, så bliver man da i hvert fald klar over det der. At han synger playback, Haha
Jeg synes nu, at han har sunget alt for meget playback "på det seneste" - men bla bla, jeg ved godt, at han danser meget.
Men stadigvæk!!
Playback er et underligt ord - spilbaglæns...?? :/
Hvis ikke man vidst det fra starten, så bliver man da i hvert fald klar over det der. At han synger playback, Haha
Jeg synes nu, at han har sunget alt for meget playback "på det seneste" - men bla bla, jeg ved godt, at han danser meget.
Men stadigvæk!!
Playback er et underligt ord - spilbaglæns...?? :/
BAH !