The Moo-Walkers Forum: Drømmen - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Drømmen Katies historie :D

#41 Bruger er offline   Mille Ikon 16 August 2009 - 02:57 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

UH MERE! :moremore: :moremore:
Men hvor bliver jeg ligesom af?:P

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#42 Bruger er offline   Katie Ikon 16 August 2009 - 02:59 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

der kommer mere.


på et tidspunkt gik han ind i en butik der hed ’Just for girls’. Og han sagde jeg ikke måtte gå med. Gad vide hvad han ville? Han kom allerede tilbage efter 2 min. Med en pose i hånden. Den var ikke ret stor. Han kiggede på mig, og jeg kiggede på ham.


- Katja: What were you doing?
- Michael: Oh, just a little gift to you after dinner.

Uh, det lyder spændende. Jeg smilede til ham og kiggede over på Mike. Mike standsede lige pludselig og kiggede på mig. Han lignede en der havde set et spøgelse, med det ansigts udtryk han havde. Han tog min hånd og gav mig en æske.


- Mike: This is for you. I love you Katie. I bought this to you, I hope you like it.
- Katie: Of cause I will like it.

Jeg kiggede på ham og begyndte ligeså stille at åbne æsken.. Da den var åbnet, fik jeg rigtige store øjne, og jeg kunne mærke en glædes tåre falde ned ad min kind. Det var en ring med et hjerte på, og med en lille sten i siden. Den var så smuk. Og den passede lige! Jeg gav ham et stort knus og et lang kys. Michael ville se ringen. Han synes den var rigtig flot. Vi var på vej over til en restaurant. Mike og jeg holdte i hånd hele vejen. Vi kom over på en restaurant der hed ’The big surprise’. Og da vi ankom, skreg alle pigerne ved siden af. Det var self. Michael de skreg af. Jeg tror de var fans. Michael fik skrevet nogle autografer og da han var færdig gik vi ind i restauranten. Der var ikke særlig mange mennesker, men det kom der! Mange MJ fans stormede ind for at få autografer og et knus. Michael bad personalet om at lukke fansene ud, så vi kunne være fred. Da vi kom til desserten åbnede Michael posen. Han tog en æske frem og gav mig den.



- Katie: Oh my good! So much I get from you two.

Mike og Michael smilede til hinanden. Jeg åbnede æsken. Det var øreringe som passede til min halskæde jeg fik af Michael. Jeg gav Michael et knus og et kys på kinden. Da jeg begyndte at spise af min dessert, kom der en bodyguard. Han havde Prince, Paris og Blanket med sig. Jeg sprang op ad stolen og løb over til Prince og gav ham et knus. Han svingede mig rundt, og vi gav hinanden et stort knus. Da jeg satte mig tilbage, kiggede Mike meget skuffet ud på Prince. Prince kiggede mærkeligt på mig, og jeg kiggede på Mike. Paris løb over til mig med Blanket. Hun gav mig også et rigtigt stor knus. Vi var som kusiner og fætre. Da Paris og Blanket havde sat sig, rejste Mike sig. Han gik ud forbi køkkenet. Michael var parat til at gå videre. Da vi stod i døren og ventede på Mike, stod jeg og Prince og snakkede.


- Prince: Where is Emily?
- Katja: At home. She didn’t come, only me.
- Prince: Well, that’s good to.

Han smilede og vi gav hinanden et knus. I det samme kom Mike og han kiggede på os. Prince og jeg gav slip på hinanden og vi gik ud i bilen. Mike kiggede på mig med sure øjne. Jeg ved sgu ikke hvad han tænker. Jeg spurgte Mike om der var noget galt. Han svarede ikke. Prince lavede ’Jeg ved det ikke’ blikket. Og jeg blev ked af det. Da vi kom tilbage til Neverland, tog jeg fat i Mike og løb op på vores ’værelse’.


- Katja: Mike whats wrong?
- Mike: Nothing! It’s just….
- Katja: What?
- Mike: Forget it.



Come Together
Han gik ud ad døren. Jeg opdagede at han græd. Tror han at jeg har en affære med Prince? Jeg gik ned til Prince og fortalte ham det.


- Prince: Oh.. Well, thats the same there happened with me and Emily.
- Katja: What happened?
- Prince: Well, I was on summercamp. And she was to. We were just broke up that year. And we were same place at the summercamp. And she had a friend named Simon. And I thought they were together. But, he was guilt in that she was dead in a few seconds. But she woke up again..
- Katja: I ever heard about? But thats good.

Jeg smilede til ham. Jeg gik ud til Mike og tog hans hånd.. Han kiggede på mig og gav mig et kys. Han havde hørt det jeg og Prince snakkede om. Så Mike var glad igen. Vi gik ind til Michael og så tv sammen med ham. Da Michael zappede på kanalerne, så jeg at der var en Dansk kanal.


- Katja: Michael stop!
- Michael: What?
- Katja: Go back to that channel!

Han zappede tilbage til den Danske kanal. Det var DR1 og DR2. Det var sjovt, at vi så Danske nyheder. Michael forstod ikke et pib, men jeg oversatte noget af det til engelsk. Der var en udsendelse med Michael. Om hans koncerter i London. Han manglede en eller to koncerter tilbage. Jeg har ikke kun været til den ene, som var med Mille. Jeg har været til en masse, så længe jeg har været sammen med Michael.



Jeg faldt i søvn i Michaels’ arme. Men da jeg vågnede igen, lå jeg i en seng. Kl var 03.00 om natten! Ej altså! Det er bare så fedt når man vågner kl lort om natten. Mike opdagede jeg var vågen, og lænede sig op til mig. Han kiggede på mig med rigtige forelsket øjne. Jeg kunne bare ikke sove. Jeg rejste mig fra sengen og begyndte at snuse lidt rundt. Jeg var både inde i stuen osv. Det var rigtig smuk her i Neverland. Rigtig smukt. Jeg så en rigtig flot statue med et barn og en bamse. Det var en rigtig flot statue. Jeg gik over til en sofa i stuen, jeg lagde mig ned og kiggede på alle de smukke malerier. Både af Michael, men også af børn. Jeg faldt i søvn.
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#43 Bruger er offline   Mille Ikon 16 August 2009 - 03:08 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

MERE!! :moremore: :moremore:
Så var der lidt med mig:)
men den er jo ik slut endnu :D
Prince!! :wub: :wub:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#44 Bruger er offline   Katie Ikon 16 August 2009 - 03:09 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Kl var 07.00 da Michael kaldte på mig. Jeg vågnede og så det smukkeste smil i hele verden! Jeg smilede tilbage og rejste mig fra sofaen. Jeg gav Michael et morgen knus og gik ud i spisestuen. Der var flot dækket bord med både æg, pandekager, saftevand, og juice. Der var alt muligt, som amerikaner får til morgenmad.



- Michael: Just eat and be happy!

Jeg startede self. med pandekager. Jeg sad lige ved siden af Michael. Da jeg skulle til at tage noget juice, kom Prince og Blanket ind. Jeg sagde godmorgen og Prince smilede til mig. Prince satte sig ved siden af mig. Mike kom lige efter. Han så meget træt ud. Mike satte sig på min venstre side på en meget blød stol, så blød at man synker sammen når man sætter sig. Det gjorde Mike også. Michael begyndte at snakke om at vi skulle i biografen senere i dag. Jeg undrede mig over at vi skulle ud og se en film, pga. alle de mennesker?


- Katja: Don’t you want some privacy and be home and watch a movie?
- Michael: Hee Hee… You are so silly Katie! I meant at home! At my own cinema!
- Katja: Oh…. Hee Hee.

Vi grinede på Michaels’ måde. Det var så sjovt. Da vi var færdig med at spise, gik vi ind i biografen. Han satte en film på som handlede om ham selv. Da vi var midt inde i filmen kiggede Michael på mig. Han lavede han store øjne som man er ved at dø af grin af.


- Michael: Katie? What about you and me make a movie together!
- Katie: WHAT?! A movie? Well, it take a year or two to make a movie… Doesn’t it?
- Michael: Well… Moonwalker took a year. But we can make the movie on a month.

Okay… Så skal jeg jo til at hjem med okay. Jeg sagde til Michael at det kunne vi godt. Han kiggede på mig med store øjne og løb op ad trappen. Filmen slukkede og han løb tilbage igen.



- Michael: What are we waiting for? Come!

Ville han allerede starte med at lave filmen nu? Han tog en tlf. op ad lommen og ringede. Jeg kunne hører han snakkede med en Instruktør. Det var John Landis han ringede efter! Åh gud! Ham der hjalp med ’Black or white’ og ’Thriller’! Åh gud! Michael kiggede på mig og sagde at John ville møde os i studiet. Jeg spurgte Michael om hvad filmen skulle hedde, og han sagde med det samme at den skulle hedde ’Me and Katie’… Åhhh hvor sødt! Jeg er en meget nær ven af Michael, i hvert fald når han laver en film med mig! Jeg skyndte mig at ringe til Mille. Hun flippede fuldstændig ud.
Never can say goodbye

Da vi ankom til studiet var Mike væk. Det var underligt. Og Michael ville ikke fortælle hvorfor han forsvandt. Vi gik ind til studiet, og hold kæft et stort studie! Michael fortalte at det var her ’Moonwalker’ blev optaget. Jeg kiggede rundt omkring, pludselig fik jeg øje på en ting som aldrig er blevet solgt på nogle sider! Michaels’ kanin kustume! Jeg løb over til det og krammede det. Michael løb over til mig, og da han opdagede det var kanin kustumet grinte han helt vildt. Han kiggede på mig og grinede igen.


- Michael: You like the bunny costume?
- Katie: Hell yeah! I love it.. You look so cute in it!
- Michael: Well, you have it… It’s yours now.. (:

Han smilede til mig med rigtige søde øjne. Jeg løb over til ham og sagde tak og gav ham et stort knus. Sikke så meget jeg havde fået af Michael nu. Men han havde en overraskelse mere til mig.



Filmen skulle handle om at jeg blev bortført og at Michael skulle redde mig. Og at jeg tror at Michael har svigtet mig, men så misforstod jeg bare Michael næsten hele filmen igennem.. Den er rigtig god, og er rigtig sjov at lave. Da kl var 18.00 om aftenen, kom Mike tilbage. Han havde sgu Mille med! Mille blev hentet på samme måde som jeg gjorde, bare af Michael. Mille gik over til mig og gav mig et knus.



- Katja: Mille? Hva laver du her?
- Mille: Mike og Nicky og hentede mig.. Vi skulle lave en film sammen.
- Katja: Nååeh! Du skal være med i en film sammen med mig, Michael og dig!
- Mille: Ja, jeg skal vist være din søster eller sådan noget.

Vi grinede og begyndte at indspille filmen. Det var rigtig sjovt. Men jo længere vi kom i filmen, jo mere ked af det blev Michael. Eller hva det bare mig? 2 – 3 uger inden sommerferien sluttede, spurgte jeg Michael hvad han var ked af. Han svarede mig ikke de første par gang, men 7 dage inden jeg skulle af sted sammen med Mille igen, svarede han.



- Michael: Don’t you understand? I wont let you go Katie! I never can say goodbye!
- Katie: Oh Michael! I never can say goodbye to!

Jeg havde tårer i øjnene, og det samme havde Michael. Jeg sprang over til ham og gav ham et stort knus. Jeg kiggede på ham med tårer i øjnene. Jeg ville ikke af sted! Men man kan jo ikke blive for evigt. Da vi kom hjem kl 19.00, gik jeg udenfor ved Neverland og satte mig på en bark. Jeg kiggede på den smukke udsigt. Månens’ skær skinnede i åen. Det var en virkelig smuk aften. Michael kom ud til mig. Han satte sig ved siden af mig, han lagde sin arm om mig.
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#45 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 16 August 2009 - 03:09 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

rigtig sød historie KAtie (':

" statue af et barn med en bamse i hånden" - det er vidst min detalje du har taget med ;b

men dejligt at man kan inspirere hinanden (:
Skrevet Billede

#46 Bruger er offline   Katie Ikon 16 August 2009 - 03:10 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

hehe ja ^^
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#47 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 03:35 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! BLIV!!!!


Årh, din historie er så *** god!!!!


Men, hvor mange år er du liiiiige i historien??? Er nemlig ikke sikker.... Hehe :biglaugh:


Århhh, Michael Jackson er så sød!!!!

MERE! NUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#48 Bruger er offline   Katie Ikon 17 August 2009 - 03:56 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Altså tænker lidt på om This is it skulle være i 80'erne?? Men alligevel.. :b når jeg skriver er han i 90'erne.. men this is it er jo i år 2009 :unsure: Så jeg ved ikk rigtigt.. hvad syns du? :D
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#49 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 03:59 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Læs IndlægKatie, på Aug 17 2009, 04:56 PM, sagde:

Altså tænker lidt på om This is it skulle være i 80'erne?? Men alligevel.. :b når jeg skriver er han i 90'erne.. men this is it er jo i år 2009 :unsure: Så jeg ved ikk rigtigt.. hvad syns du? :D



Hmm, jeg tænkte bare på hvor mange år DU er/var? :) Hehe... Er du lige så stor som Mille? :D
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#50 Bruger er offline   Katie Ikon 17 August 2009 - 03:59 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Nu kommer en mundfuld :D

Han kunne mærke jeg frøs, så jeg puttede mig ind til ham, jeg kiggede på Michael. Jeg begyndte at få tårer i øjnene igen. Han kiggede på mig med triste øjne.


- Michael: Why are you crying my little sis?
- Katie: Michael… I cant say goodbye to you! I cant!
- Michael: Oh Katie.. It’s hard to say goodbye, I know. But you need to move on.

Han gav mig et klem, og kyssede mit hoved. Han rejste sig og da han stod op, spurgte han om jeg ville med ind. Jeg sagde ja og gik med ind. Da jeg kom ind, sad Michael ved en kamin som var tændt. Jeg satte mig hen til Michael, han så jeg kom og gjorde plads til mig. Da jeg havde sat mig, kunne jeg se at Michael trillede en lille tårer ned ad hans kind.



- Katja: Michael what’s wrong?
- Michael: Oh Katie… I will miss you so much when your gone.
- Katja: Hey Michael. I’m not gone forever, I will always be in your heart.
- Michael: Oh, yeah that’s right. But…
- Katja: Michael, I will never forget you. NEVER!
- Michael: I will never forget you too.

Vi gav hinanden et knus, jeg rejste mig og gik i seng. Da jeg skulle til at slukke lyset kom Michael ind. Han satte sig i sengekanten, han kiggede på mig.



- Michael: Tomorrow there is only 6 days to you are going home.
- Katja: Yeah I know.. I will miss you Michael. So much!

Da jeg havde sagt det, kom Mille ind til mig. Hun spurgte om jeg ikke ville med ud at kigge på månen. Jeg sagde ja, og jeg gav Michael et kys på kinden. Vi satte os på barken, der hvor jeg sad før. Mille kiggede på mig, hun kunne se jeg var trist



- Mille: Hvad er der galt Katie?
- Katja: Kan du ikke se den Mille? Om 6 dage forlader vi Michael… I LANG tid.
- Mille: Jamen…. Vi kan jo altid skrive til ham, og ringe til ham. Vi kan jo spørge om hans e-mail?
- Katja: Tja, det kan vi vel.

Michael kom ud til os. Han gav mig en seddel, og en seddel til Mille. Han sagde ’’Wait to open it before you are home’’, så vi ventede self. Han gik ind. Mille og jeg gik også ind, vi gik i seng.




Da jeg vågnede var kl. 07.00, det var meget mørkt udenfor, så jeg troede det var nat. Det øsede ned med regn.. Øv, så kunne man ikke være ude i det smukke Neverland. Jeg gik ind til Michaels’ værelse, han sov stadig. Jeg gjorde ligesom i ’’Løvernes konge’’, der hvor Simba lægger sig ind til hans far der hvor han dør. Jeg blev rigtig klemt og krammet, Michael var vågen. Han kiggede på mig, han gav mig et kys på panden.



- Michael: Still sad as I am?
- Katie: Yeah… But wouldn’t you miss Emily too?
- Michael: Yeah, but I haven’t talk with her so much as I have with you.
- Katie: No, that’s true..

Vi krammede hinanden, og rejste os fra sengen. Han bød os på morgenmad, og gik ud til kokken. Vi fik jordbær og juice. Det var et lækkert måltid. Da vi var færdige med at spise, fik Michael sådan en trang til at lege. Så han løb efter mig, Mille, Mike og Nicky. Prince, Paris og blanket var også med til at lege. Han begyndte at tælle til gemmeleg. Jeg og Mille gemte os under Michaels’ seng. Han skulle tælle til 50, så vi havde noget tid. Da jeg og Mille fik lagt os under sengen, fik vi øje på en masse blade. Alle bladene hed ’Scandale’. Det var en masse billeder og tekster om Michaels’ ’’Nedtur’’. Vi lagde og fik helt ondt af Michael. Vi så både da han viste Blanket over balkonen, det er da ikke en skandale? Michael viste bare sit barn til alle sine fans! Vi hørte nogle fodtrin, det var Michael. Vi skyndte os at lægge bladet fra os, og blev stille som mus. Han gik over til vinduet, og han gik over til sit klædeskab. Lige inden han skulle til at gå ud, gik han over til sengen. Han lod som om han satte sig… Også…..


- Michael: BOOOOOH!
- Katja&Mille: ARHHHHHHHH!

Han skræmte os.. Skøre Michael.. Der blev vi godt nok forskrækket. Vi var de sidste han manglede at finde, da vi kom ind i stuen begyndte han at kilde os.. Åh nej! Ikke igen.. Hehe. Da han havde kildede os, kom en bodyguard ind til os. Han sagde at nu var Neverland tør igen. Vi gik over til vinduet, og solen skinnede så fint og flot. Fuglene sang og blomsterne blomstrede så flot.



Karaoke night

Da Michael så det gode vejr gik han ud. Jeg, Mille, Mike, Nicky og børnene gik med. Han forsvandt. Vi satte os på trappen udenfor og ventede på Michael, da han kom igen så han så glad ud.



- Michael: What about a karaoke party tonight?
- Katja: Yeah! But I cant sing.
- Michael: That’s not true! Everybody can sing, you just need to find your voice.
- Mille: I would like to!! But what kind of songs?
- Michael: Mine? What did you expect?

Mille grinede, også grinede vi andre også. Vi var med på den, og det var Nicky, Mike og børnene også. Da det gik hen og blev aften, gik vi udenfor og gjorde klar til karaoke aften. Der var scene, lys og alt muligt stilet op. Ligesom en koncert. Da jeg satte mig på en bænk sammen med Mille, kom Michael med en masse cd’er. Nogle han havde redigeret. Altså sådan så det kun er melodierne der er med. Men bare rolig, han har kopiret dem. Da han gik op på scenen og havde lagt cd’erne, begyndte han at fjolle. Jeg og Mille grinede sådan at vi fik mavepine. Han både dansede og lavede parodi på Charlie Chaplin. Det var så sjovt. Da han gik ned fra scenen, gik han over til Mille. Han sagde at hun skulle starte med at synge. Hun gik op og valgte en sang. Da hun satte den på, begyndte melodierne at spille..




Hold Me
Like The River Jordan
And I Will Then Say To Thee
You Are My Friend

Carry Me
Like You Are My Brother
Love Me Like A Mother
Will You Be There?




Det lød så smukt. Mille er en virkelig god sanger. Michael sad også med glædes tårer i øjnene, han synes det var smukt. Da Mille var færdig med at synge, var det min tur. Jeg ville have en duet med Michael, så det fik jeg. Vi sang ’You Are Not Alone’. Da vi var færdige, hviskede han til mig at jeg sang da ikke så skidt som jeg sagde. Bagefter skulle Michael og Mille synge duet. Og bagefter børnene og Michael. Da Mille og Michael var færdige, ville Prince synge sammen med Michael. Prince sang virkelig godt, det var så smuk en sang at jeg fik tårer i øjnene. Jeg ved ikke hvad sangen hed, fordi den var helt ny. Da sangen var færdig spurgte jeg Michael om hvornår de havde lavet den. Han sagde at han ville spille den til hans sidste koncert. Det var som en overraskelse, sagde han. Da kl var 23.00 rodede vi op efter den lange karaoke aften. Det har været sjovt. Men nu er der kun 5 dage tilbage. Jeg vil savne Michael. Da vi var færdige med at fjerne scenen, kom Michael hen til mig sammen med Mille. Vi kiggede alle tre på hinanden, vi havde alle tårer i øjnene. Vi er så følsomme alle tre! Vi gav hinanden et gruppe kram. Michael kiggede på os og smilede.



- Michael: Well, I had fun tonight! What about you?
- Katja: Yeah… I had.
- Mille: Yeah me to!

Vi gik indenfor, og satte os til at se tv. Vi faldt i søvn midt i en film vi så, den har åbenbart været kedelig. Da jeg vågnede var kl igen 03.00! Sikke noget hø! Men jeg vågnede dejligt, for jeg lå i Michaels arme.

Dette indlæg er redigeret af Katie: 17 August 2009 - 04:06 PM

♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#51 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 04:05 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

AARRRGGHHH!!!!! IIIHHH!!!!!!! KARAOKE!!! :D :D :D :D Årh, " You are not alone " er min kusines yndlings sang... :D
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#52 Bruger er offline   Katie Ikon 17 August 2009 - 04:09 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Læs IndlægCaseyXM, på Aug 17 2009, 03:59 PM, sagde:

Hmm, jeg tænkte bare på hvor mange år DU er/var? :) Hehe... Er du lige så stor som Mille? :D



:lmao: caseyxm i 1'eren står der hvor gamle vi er... Jeg er 14 mille 12 :P

så vidt jeg husker... :unsure:

Dette indlæg er redigeret af Katie: 17 August 2009 - 04:11 PM

♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#53 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 04:12 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Nååååå, okay! :D Hehe, undskyld... *pinligt for mig*


Og bare kald mig Casey . :D Tihi
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#54 Bruger er offline   Katie Ikon 17 August 2009 - 04:12 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Oka :D want some more? :moremore:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#55 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 17 August 2009 - 04:21 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

uh uh uh . MERE ;D
Skrevet Billede

#56 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 04:24 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

JAAAAAA!!!! MEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#57 Bruger er offline   Katie Ikon 17 August 2009 - 04:24 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Så kommer slutningen :D


Tak for alt
Nu er der gået 3 dage mere, som tiden dog flyver af sted! Nu har jeg, og Mille kun en dag tilbage sammen med Michael, ja og self. også de andre. Vi har kun 1 dag tilbage. Jeg kommer til at savne Michael og Mike, også Prince, Paris og Blanket. Jeg vil savne dem alle! Jeg gik ind til Michael, han sad ved hans klaver. Han sad på benene, og uden sko på. Han spillede min og hans yndlings sang. Da jeg gik over til ham, så han på mig. Han gjorde plads til mig så jeg kunne sidde ved klaveret også. Han lærte mig at spille ’Smile’. Det var faktisk meget nem at lære, og da jeg havde lært den spillede vi den sammen. Jeg sad og tænkte på ’Løvernes konge’ igen. Denne gang tænkte jeg på sangen ’Can You Feel The Love Tonight’ af Elton John. Jeg fortalte Michael hvad jeg tænkte. Han begyndte at spille den på klaveret, og den lærte han mig også. Han kiggede på mig. Vi smilede til hinanden. Da jeg rejste mig fra klaveret, kom Mille ind. Hun så både trist og glad ud, hun gik over til mig og gav mig et knus. Vi skulle rejse i morgen tidlig, så vi måtte være sammen med Michael så meget som muligt. Jeg kiggede på Michael og gav ham et knus. Efter jeg gav ham et knus, gik jeg ud og klatrede i træer sammen med Mille, Mike og Michael.




Da jeg blev vækket af mit ur, var kl.06.00. Jeg kiggede på min mobil, jeg havde fået en sms. Den var fra min mor. Hun skrev at nu skulle jeg snart hjem. Jeg stod op og trak i tøj, jeg gik hen til Michael og kaldte på ham.



- Katja: Michael? Emily and I are going home now.. Michael?
- Michael: Now?

Han lød sådan meget træt i stemmen, han rejste sig og trak i tøj. Da vi var på vej ud af døren, kom Prince løbene i hans pyjamas. Han sagde at han ville med, og det ville Paris og Blanket også. Så vi ventede på at de kom i tøj. Da Prince, Paris og Blanket var færdige, kom Mike og Nicky også. De ville alle sammen med, så det kom de. Da vi ankom til lufthavnen kiggede jeg på Michael.



- Katja: Oh Michael! I never can say goodbye! I will miss you so much!
- Michael: I will miss you to Katie! I will miss both of you! So much!

Han kiggede på mig og gav mig og Mille et stort knus. Da vi kom over til der hvor vi skulle ind i flyet, gav Michael mig et kys på min hånd, og det samme ved Mille. Sådan en gentlemand. Da vi skulle til at gå ind i flyet, kom Mike hen til mig. Han gav mig et knus og et lang varigt kys. Det var blidt og vådt. Da han havde kysset mig, hviskede han nogle søde ord til mig. Da vi gik ind i flyet, satte vi os ved et vindue så vi kunne vinke farvel til Michael. Han stod sammen med Prince, Paris, Blanket, Nicky og Mike. Jeg sendte et luftkys til Mike. Han ’greb’ den og puttede den i lommen. Mille gjorde det samme til Prince. Vi vinkede og vinkede. Da flyet begyndte at gøre klar til at lette, begyndte jeg at græde, både af glæde men også fordi jeg måske aldrig så MJ igen. Mille trøstede mig alt det hun kunne. Men Mille kom til at græde lidt selv. Da flyet var lettet, og vi ikke kunne se Michael mere, fik jeg en sms. Det var Mike.
- Mike: I love you honey, I will never forget you. ♥
- Katja: I love you to sweetie, I will never forget you to! ♥

Vi sendte kys og hjerter til hinanden. Da jeg lagde mobilen i lommen, kom jeg i tanke om dem seddel MJ gav mig! Jeg ledte efter den i min taske, og der var den. Mille ledte efter hendes, og fandt en æske. Det var fra Prince. Hun åbnede den og det var et lyserødt hjerte, som var gennemsigtig. Den var ligeså flot som den jeg fik af Mike. Jeg åbnede sedlen. Der var skrevet et digt i den, og Michaels’ e-mail og adresse, så vi kunne skrive til ham. Jeg smilede og lagde sedlen op af mit hjerte. Jeg lagde mig tilbage i stolen og lukkede øjnene, jeg tænkte på Michael og alle oplevelserne jeg havde med ham. Jeg puttede sedlen i min taske igen. Jeg lagde mig tilbage igen, og startede min Mp4.

Dette indlæg er redigeret af Katie: 17 August 2009 - 04:25 PM

♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#58 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 17 August 2009 - 10:51 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Hihi, jeg vil nødig lyde grådig, men MERE!!!!!!!!


Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more... ;)
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#59 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 17 August 2009 - 11:01 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

mere mere mere mere !



;D;D;D;D;
Skrevet Billede

#60 Bruger er offline   Katie Ikon 18 August 2009 - 04:02 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Den er slut venner :)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

  • (5 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere