The Moo-Walkers Forum: Smile though your heart is aching... - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Smile though your heart is aching... my story

#1 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 25 January 2010 - 11:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Her til aften sad jeg og skrev. Jeg ved ikke hvor det kom fra, men lige pludselig var det der bare..
Jeg tænkte at jeg ville dele det her, da I er de eneste mennesker jeg kender der vil forstå det.
Og ja, alt er sandt, bortset fra det der desværre er indlysende er fiktion..
Here goes nothing..


"Jeg tror ikke på dig. Det er ikke sandt. Du lyver for mig."
Jeg vendte rundt på hælen, og forsvandt ud af døren. Skyndte mig op ad trappen, og ind på mit værelse. Fik lidt for meget slagkraft på døren, og den smækkede næsten bag mig.
Jeg var ligeglad, væltede bare ned på sengen, hvor jeg begravede mit ansigt i dynen.
Jeg vendte om på siden, og kiggede ind i de smukke, brune øjne på plakaten på væggen. Der var en tristhed gemt bag det smukke. Tårerne vældede ned af kinderne på mig, og jeg lod mine fingerspidser kærtegne den mørke hud på væggen.
Jeg troede ikke på det, og alligevel var der noget indeni mig som sagde at det var sandt, at det kun kunne være sandt.
Han ville aldrig gøre det imod os, imod dem, hvis det ikke var sandt. Jeg vidste det med min logiske sans, men mit hjerte ville ikke godtage det.
Det var ligesom om at smerten voksede hver gang jeg tog et åndedrag. Sådan føles det stadig.
Jeg slukkede min telefon, og kylede den hen over gulvet så den landede i den anden ende af værelset.
Jeg orkede bare ikke at snakke med nogen. Det var sommer, og det var så varmt at jeg burde have skiftet til nattøj, men jeg tænkte slet ikke på det. Det var stadig lyst udenfor, selvom det var nær ved midnat, og jeg kunne ikke sove.
Det havde jeg nok ikke kunnet i forvejen. Jeg lå bare og ønskede at jeg kunne få smerten til at forsvinde. Om jeg så ville være nødt til at flå min egen arm af og smide den væk. Hvis det kunne fjerne pinslen i bare et splitsekund ville det være det hele værd.
Jeg lå i flere timer med tårerne strømmende ud af mine øjne, og min pude var gennemblødt. Selvom det var surrealistisk var det alligevel så ægte som noget nogesinde har været.
Jeg sov slet ikke den nat, jeg kunne ikke. Jeg overvejde længe om jeg bare skulle forsvinde fra denne verden selv. Kunne ikke se nogen grund til at være her længere. Hvordan skulle der være grund til at være her, når han ikke er her længere? Alt godhed gik bort med ham. Al smukhed, kærlighed, skønhed, sandhed, alt fra den lyse side gik bort, og Skyggesiden lagde sig som en tung, mørk dyne over Verden. Jeg gav op, men orkede ikke at stille mig op og finde noget der kunne hjælpe mig til at slippe ud af det jordiske liv.Jeg kunne ikke bevæge mig, min krop var lammet hele vejen igennem. Jeg var nærmest dehydreret af tårerne, og kunne ikke længere andet end at hulke ned i dynen.
Da solen stod op, tænkte jeg at jeg hellere måtte tænde min telefon igen. Klokken var omkring seks, og det første der skete var at min veninde ringede: "har du hørt det?" spurgte hun med en kølig stemme. Jeg svarede som i trance, af frygt for at bryde sammen i telefonen. Jeg fik fejet hende af, hvorpå jeg brød sammen igen på ny.

Der gik mange måneder efter denne sommerdag. Jeg blev mere og mere ulykkelig, og smerten voksede mere og mere. Jeg havde et dejligt job, hvor jeg var glad på arbejdet, men jeg var svag, og gemte mig bag en facade. Folk så mig som en glad, og smilende pige med sine ting i orden. Men bag det ydre gemte der sig en pige der var ulykkelig og ikke længere havde lyst til at fortsætte kampen. Jeg kunne bare ikke holde det ud. Men jeg måtte kæmpe videre, for hans skyld.
Men det var ulideligt. Jeg var så heldig at lære nogle fantastiske og smukke mennesker at kende som har det på samme måde, men et opvejede på ingen måde smerten, vi delte bare vores smerte, og de glædelige stunder hvor vi mindedes det menneske vi alle elsker så højt. Vi græd sammen, grinte sammen, elskede ham sammen. Det var et pusterum fra den daglige dag hvor ingen forstod hvordan vi havde det på indersiden.

Det blev December, og jeg var på Strøget alene. Jeg skulle ikke rigtigt noget, bare gå en tur alene med min ipod for at klare tankerne, og se de smukke juledekorationer.
Jeg lyttede til hans smukke stemme, og lod den strømme som elektricitet gennem min krop, lade den ende i mine fingerspidser, der sitrede og snurrede ved lyden af ham.
Jeg besluttede mig for at gå ind i kirken hvor jeg tidligere havde været med mine nye venner der også elsker ham, og tænde lys for ham.
Jeg tændte et lys og lukkede øjnene mens jeg bad en bøn for ham.
Og som jeg sad der mærkede jeg pludselig en hånd på min arm. Stor og blid, blød som silke, aede den fra min albue ned til mine hænder hvor den tog min hånd. Jeg åbnede ikke øjnene, jeg turde ikke. Hvad nu hvis hånden forsvandt?
"Thank you. You're being way too kind to me," sagde en smuk, engle stemme. Jeg åbnede øjnene, og kiggede direkte ind i de brune øjne der var lige foran mig. Det sorte hår var i en hestehale, med en enkelt tot der krøllede nedad, og rørte hans kindben. De smukke træk i hans ansigt var mere fantastiske end jeg nogensinde havde forestillet mig dem. "Photos doesn't do you justice," svarede jeg bare. Han rødmede en smule, og sendte mig et skævt smil. Det var først der jeg opdagede at jeg græd. Han tog den hånd han ikke havde i min og førte den op for at tørre mine tårer væk. "Don't cry, love, please. I'm here now. I'm right here for you," sagde han, med pinsel i stemmen.
"You aren't really here. I'm just imagining you. I know that," sagde jeg uden at tøve. Jeg troede ikke på det. Jeg turde ikke.
"I know I hurt you, and that it's hard to believe. But I'm really here, I am. Can't you feel my hand in yours?" Han så såret ud, og sænkede hovedet med lukkede øjne. "I see you lighted a candle for me. It means alot to me. I wish it hadn't been necessary, that I hadn't hurt you," undskyldte den smukke mand med oprigtige øjne.
Jeg brød helt sammen, og han lagde armene om mig. Kærtegnede min ryg, og lod sine store hænder køre gennem mit hår, mens han nynnede en svag melodi i mit øre. "I'm sorry, I am SO sorry. I will never do this to you again. I promise! I am so sorry, I'm sorry. I will never hurt you again, I promise!" blev han ved med at undskylde stille, mens jeg hulkede ned i hans røde skjorte. Jeg trak vejret dybt for at huske hans søde duft så snart han igen forsvandt. Jeg ville skabe et minde så stærkt at jeg til enhver tid kunne genkalde følelsen og duften af ham.
Jeg kunne mærke hans åndedrag mod min nakke, og at han selv var på randen til gråd. Jeg havde aldrig i mit liv oplevet en følelse af ærlighed som jeg mærkede fra denne mand.
Han lagde en stor hånd på hver af mine kinder og kiggede på mig. Jeg lukkede øjnene, turde ikke at se på ham, hvis nu han forsvandt igen.
Hans ansigt var så tæt på mit, at jeg kunne mærken den varme sødme når han trak vejret.
"No, please, look at me. Please, look me in the eye," bønfaldt han mig. Så jeg åbnede øjnene, og gengældte hans gennemborende blik. De store øjne var fyldt med en tristhed der satte sig som en kniv i mit hjerte, og jeg havde lyst til at knuge ham ind til mig for at lette hans smerte, da han snakkede igen. "You've got to believe me. I am really here now, and I am not gonna leave you again. I know it was cruel, but I had to do it. I know that you understand me, that you know why I had to do it. And I understand why you might be angry with me, but after the anger has been calmed, I hope that you will let me be here with you. I wanna be here t take care of you, to comfort you in your darkest hours, whenever you need me. I can't believe the pain I've caused you, and I wanna make it up to you. Please believe me when I'm telling you that I am right here."
Jeg prøvede at sende ham et usikkert smil gennem tårerne, og han må have forstået hvad jeg mente. For han kyssede mig på næsen, og lagde armene om mig igen, for at synge en svag sang for mig, mens jeg hulkede ind i hans bløde favn.

"Smile though your heart is aching, smile even though it's breaking. When there are clouds, in the sky, you'll get by...."

Annika Jylland, 25 januar 2010

Dette indlæg er redigeret af michaelsmelody: 25 January 2010 - 11:21 PM


Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#2 Bruger er offline   mystix Ikon 25 January 2010 - 11:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Hvor er det en smuk historie Annika, tårerne render ned af kinderne på mig nu :bigcry: <3
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#3 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 26 January 2010 - 09:04 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Åårh mand - så smukt :bigcry:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 26 January 2010 - 01:05 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Virkelig smukt...
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 26 January 2010 - 01:23 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Ååååh Gennemborende rørende!!
prøver at holde tårene tilbage fordi jeg skal til time om lidt...
ihhh.. vor er det smukt skrevet..:bigcry:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#6 Bruger er offline   Inge Ikon 26 January 2010 - 01:44 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Amazingly beautifully written Annika. Hugs!
Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Chaia Ikon 26 January 2010 - 05:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 90
  • Indmeldt: 24-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Kgs. Lyngby

Hvor smukt...

Det var som om jeg holdt vejret mens jeg læste det... Og med tårer i øjnene til sidst...

Rigtig rigtig smukt...
Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...

Citat

I think it is the mark of a real true performer to be able to reach any audience around the world.

#8 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 27 January 2010 - 04:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Thnks, people..

jeg ved bare ikke... det er ligesom om der er noget galt med den?
som om der noget forkert, eller noget der mangler..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#9 Bruger er offline   Inge Ikon 27 January 2010 - 04:47 PM

  • Always Believe
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 791
  • Indmeldt: 16-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Nærum

Læs Indlægmichaelsmelody, på 27 January 2010 - 04:25 PM, sagde:

Thnks, people..

jeg ved bare ikke... det er ligesom om der er noget galt med den?
som om der noget forkert, eller noget der mangler..


Jeg synes den er helt perfekt som den er, synes ikke du skal ændre eller tilføje noget til den. (Men det er bare min mening ;) )
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   I want you back Ikon 27 January 2010 - 06:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 207
  • Indmeldt: 07-May 09
  • Gender:Female

smukt :bigcry:

#11 Bruger er offline   Emma. Ikon 11 February 2010 - 09:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Omg. Hvor er det bare smukt!
Tårende triller bare ned af mine kinder nu.
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#12 Bruger er offline   Katie Ikon 12 February 2010 - 03:18 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Det var virkelig smukt....
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#13 Bruger er offline   Soulmate Ikon 12 February 2010 - 11:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Puha du kunne godt lige have advaret om, at man skulle have kleenex ved siden af sig ;) :bigcry:
Det ramte virkelig...

#14 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 13 February 2010 - 04:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSoulmate, på 12 February 2010 - 11:12 PM, sagde:

Puha du kunne godt lige have advaret om, at man skulle have kleenex ved siden af sig ;) :bigcry:
Det ramte virkelig...

Sorry - men well, sådan som jeg har humørsvingninger i øjeblikket kommer der nok flere af den slags

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#15 Bruger er offline   Soulmate Ikon 13 February 2010 - 09:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs Indlægmichaelsmelody, på 13 February 2010 - 04:18 PM, sagde:

Sorry - men well, sådan som jeg har humørsvingninger i øjeblikket kommer der nok flere af den slags


Ja sådan er det at være fan af Michael i øjeblikket... Den ene dag er man helt nede og den næste dag er nogenlunde :(

#16 Bruger er offline   Katie Ikon 14 February 2010 - 08:54 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg savner ham også :( rigtig meget nogen gange..
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#17 Bruger er offline   Michael4everlove Ikon 15 February 2010 - 01:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 349
  • Indmeldt: 23-August 09
  • Gender:Female
  • Location:København

Aigh, Annika... Man kan jo ikke læse videre når man har så meget saltvand i øjnene :give_rose: Den er virkelig smuk
Skrevet Billede

Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby

#18 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 15 February 2010 - 01:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Den var også bare hård at skrive.
Brød helt sammen over den da jeg var færdig. Var nødt til at flytte computeren, for at undgå at tastaturet blev druknet..
Men det var rart, og lettende, at få den ud til jer andre..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#19 Bruger er offline   Annemette09 Ikon 04 March 2010 - 08:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 308
  • Indmeldt: 18-October 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Åhh, så smukt.. Og så sørgelig! Du burde skrive i toppen:

Advarsel - Meget sørgelig!


:bigcry: :( :bigcry:

Åh, få mig til at holde op med at græde..
*Rest In Peace Michael*

I'll Never Let You Part
For You Will Always In My Heart

♥♫☮

#20 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 04 March 2010 - 09:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægAnnemette09, på 04 March 2010 - 08:32 PM, sagde:

Åhh, så smukt.. Og så sørgelig! Du burde skrive i toppen:

Advarsel - Meget sørgelig!


:bigcry: :( :bigcry:

Åh, få mig til at holde op med at græde..

Ååååh *hugs*
don't cry..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere