ahhhh okay Min fejl
*NY* MJ fan video - VÆR MED xD
#124 12 June 2010 - 11:07 AM
Benedicte : Åhhh super godt ! ;D Vil glæde mig til at se dem, og i er mere end velkomne til at vælge flere!
Det gælder også jer andre, i tager bare de sætninger i vil have, uanset hvor mange i har i forvejen. For som jeg har sagt før, så er det jo svært at lave en video uden alle pladser er fyldt ud (:
Det gælder også jer andre, i tager bare de sætninger i vil have, uanset hvor mange i har i forvejen. For som jeg har sagt før, så er det jo svært at lave en video uden alle pladser er fyldt ud (:
#125 13 June 2010 - 05:32 PM
Har mit klar til diq, Elin (; Jeg kan sende det over msn til diq ;D
Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.
Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.
Og du vil altid være i mit hjerte!
#128 20 June 2010 - 12:47 PM
Hej søde! min veninde som også er herinde har slet ikke fået den tråd her set før nu, kan du reservere en (you are not alone) og en (In the evening) til hende? skal der være paranteser på billedet?
Og så har jeg sendt dig et billede af mig med though your far away, et billede af min hund og rotte og et billede af mine katte, har du modtaget de tre?
Og så har jeg sendt dig et billede af mig med though your far away, et billede af min hund og rotte og et billede af mine katte, har du modtaget de tre?
You're always in my heart <3
#130 24 June 2010 - 09:35 PM
HEJ ALLE!!
Videoen er hermed lavet færdig, men der er opstået problemer med publiceringen :/
når jeg prøver at publicere, så siger den : "Dette projekt indeholder kildefiler, der mangler, eller som er ændret, efter at de er impoteret. Projektet kan først publiceres som film, når kildefilerne er fundet ellereller slettet fra projektet"..
Så pga det så bliver filmen ikke udgivet til i morgen.
Men når jeg kommer i kontakt med en som kan hjælpe og vejlede mig videre..
Hvis i ved, eller tror at i ved hvor problemet ligger. så skriv endelig !
Videoen er hermed lavet færdig, men der er opstået problemer med publiceringen :/
når jeg prøver at publicere, så siger den : "Dette projekt indeholder kildefiler, der mangler, eller som er ændret, efter at de er impoteret. Projektet kan først publiceres som film, når kildefilerne er fundet ellereller slettet fra projektet"..
Så pga det så bliver filmen ikke udgivet til i morgen.
Men når jeg kommer i kontakt med en som kan hjælpe og vejlede mig videre..
Hvis i ved, eller tror at i ved hvor problemet ligger. så skriv endelig !
#132 08 July 2010 - 09:03 PM
Hmm lyder som om du har slettet eller flyttet en eller flere kildefiler dvs. de billeder eller filmclip, du har brugt i din video. (Hvis du åbner din video i moviemaker og ser et stort rødt X i tidslinien... så er det sikkert det, der er galt.)
Du kan prøve følgende:
Gå ind i movie maker - find billederne og/eller videoerne fra den NYE mappe du har lagt billeder/videoerne ind i. Importer dem og sæt dem ned i tidslinjen igen.
Eller:
Højreklik på de "manglende filer" og klik "gennemse" -> sæt ind igen.
God fornøjelse
Du kan prøve følgende:
Gå ind i movie maker - find billederne og/eller videoerne fra den NYE mappe du har lagt billeder/videoerne ind i. Importer dem og sæt dem ned i tidslinjen igen.
Eller:
Højreklik på de "manglende filer" og klik "gennemse" -> sæt ind igen.
God fornøjelse
#134 08 August 2010 - 06:05 PM
mystix, på 07 August 2010 - 07:12 PM, sagde:
Hvad skete der med den her
Jeg kan stadig ikke finde ud af at ændre den fejl der er i den video, men håber at nogle af de moo's der kommer den 28. aug kan hjælpe (:
Det er første gang den går i kudder, så det er træls at det lige skal være ved denne tribute :/
#135 09 August 2010 - 12:09 AM
Hejas Elin...
Jeg ville blive super glad hvis jeg også kunne nå at komme med et lille indslag fra mig? Er det stadigvæk muligt at være med selv?
er det et billede du skal have med min text til?
Håber det ikke er for sent Please,
Jeg ville blive super glad hvis jeg også kunne nå at komme med et lille indslag fra mig? Er det stadigvæk muligt at være med selv?
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"
* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk
- He lived as a King-
- He left as a King-
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
www.spyropoulos.dk
#136 09 August 2010 - 08:06 AM
Forever <3 Michael, på 09 August 2010 - 12:09 AM, sagde:
Hejas Elin...
heeej , billedet skulle jo være sent for flere måneder siden, og jo videoen ER færdig..
Hvis jeg skal have et billed mere, så skal jeg jo rykke med det hele og få det til at passe med musikken og videoen.
men så gør jeg denne ene undtagelse, ellers er det ikke muligt at hoppe ind og tro atvære med når sidste frist var for flere måneder siden.
Jeg mangler EN lille sætning mere, og det er " Not Alone" , og det er uden "" ..
MEn du er heldig den her gang, for ellers kan man ikke bare hoppe ind og være med ..
#138 09 August 2010 - 10:36 AM
King Of MIX, på 09 August 2010 - 09:21 AM, sagde:
Elin, har du prøvet at lave en anden video, og se om fejlen stadigvæk kommer.
Gør den ikke det, så er der sikkert fejl i filen, og du må starte forfra. Du burde
kunne lave den på 1 time.
Gør den ikke det, så er der sikkert fejl i filen, og du må starte forfra. Du burde
kunne lave den på 1 time.
Brian,jeg lyver altså ikke når jeg siger at jeg har brugt flere timer på den, nok sammenlagt en hel dag..
Men min computer er også langsom.
Vil blive meget træt af at skulle begynde forfra ja..
#139 10 August 2010 - 02:33 PM
ElinsJackson, på 09 August 2010 - 09:06 AM, sagde:
heeej , billedet skulle jo være sent for flere måneder siden, og jo videoen ER færdig..
Hvis jeg skal have et billed mere, så skal jeg jo rykke med det hele og få det til at passe med musikken og videoen.
men så gør jeg denne ene undtagelse, ellers er det ikke muligt at hoppe ind og tro atvære med når sidste frist var for flere måneder siden.
Jeg mangler EN lille sætning mere, og det er " Not Alone" , og det er uden "" ..
MEn du er heldig den her gang, for ellers kan man ikke bare hoppe ind og være med ..
Hej Elin...
jeg takker dig med hele mit mj hjerte... du er fantastisk... jeg er ret ny herinde meldte mig inde d. 25juni-10 så jeg var slet ikke med da i startede det op derforda jeg opdagede det stod der du havde alt der skulle bruges og at den næsten var færdig... Derfor skrev jeg ikke noget til at jeg gerne ville være med i tributen...
Hvad skal jeg give dig et billede af mig? eller et jeg elsker med mj? og en text jeg vil have til billedet?
Håber du svare mig så sender jeg det til dig i aften. Er det på email du vil have det?
takker igen jeg er rigtig glad....
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
www.spyropoulos.dk
- He lived as a King-
- He left as a King-