The Moo-Walkers Forum: Jackson Eventet i Holland - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Jackson Eventet i Holland

#1 Bruger er offline   *Malene* Ikon 08 March 2005 - 12:53 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg ville bare lgie sige til dem som ikke var med, at de var pisse ærgeligt - fordi det var virkelig godt sat sammen, og gode optrædende.

Men jeg skrev ikke bare fordi jeg ville prale med at jeg havde været der :silly haha

Men ville sige at jeg tog en masse billeder, som jeg vil fremkalde og hvis der er nogle der ville se dem, kunne jeg jo godt vise dem, fordi jeg synes virkelig at de gik glip af noget... :s

Og det var bare så fiiiiint, fordi thijs som havde fået det til at køre blev squ friet til under showet, lige før de viste Michael video message! Det var så godt :D
Det var hans kæreste som friede til ham på scenen foran alle sammen...
det var bare så dejligt at se, og han sagde jo så ja til frieriet :) haha ;)
Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   *Malene* Ikon 08 March 2005 - 12:56 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

NÅÅ JA- glemte også lgie at sige, at jeg fik at vide at den MJ statue der er uden på HIStory cd'en og DVD'en var ved en MC. Donalds der i holland, så vi kørete squ hen og så den!
den lå kun ti minutters tid væk!
Den var vildt fedt, jeg tror også jeg tog en milliard billeder! :pic :mad hahaa - og det var den fedeste Mc. D. - fordi da vi kom derind begyndte de at spille Number Ones cd'en for os, det var skide fedt!!
Og så begyndte Danny, Nima og Pete at danse midt i det hele... haha...

det var rigtig sjovt :)
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Smarties Ikon 08 March 2005 - 02:06 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Ja, det lyder som om det var en god tur, men det er ikke alle der har tid til det eller de vil måske hellere et smut forbi LA ;)
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#4 Bruger er offline   Mathias Ikon 08 March 2005 - 03:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

*Malene* sagde:

NÅÅ JA- glemte også lgie at sige, at jeg fik at vide at den MJ statue der er uden på HIStory cd'en og DVD'en var ved en MC. Donalds der i holland, så vi kørete squ hen og så den!
den lå kun ti minutters tid væk!
Den var vildt fedt, jeg tror også jeg tog en milliard billeder!  :pic  :mad hahaa - og det var den fedeste Mc. D. - fordi da vi kom derind begyndte de at spille Number Ones cd'en for os, det var skide fedt!!
Og så begyndte Danny, Nima og Pete at danse midt i det hele... haha...

det var rigtig sjovt :)


Af ren nysgerrighed:

Hvad kostede turen sammenlagt med alle udgifter inkluderet? - Og... Hvor lang tid tog det at køre derned?

#5 Bruger er offline   *Malene* Ikon 08 March 2005 - 08:47 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Smarties sagde:

Ja, det lyder som om det var en god tur, men det er ikke alle der har tid til det eller de vil måske hellere et smut forbi LA ;)


hee hee :D

Det er alt for store mål for mig lige nu, det næste vigtige er festen i april!! :)

Glæder mig til det, det bliver altså sjovt at gå i kbh og folk kommer til at tænke på MJ også :)
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Stranger in Denmark Ikon 08 March 2005 - 08:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 709
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København

Ja, det var en helt fantastisk dag i Holland!! Det vil jeg aldrig glemme!
Jeg er stadig helt målløs...det var bare så fedt at se så mange fans på en gang!! og det var bare et fedt show.... :D
Og prikken over I'et var bare at kunne tilbringe turen med nogle kanon veninder...det var bare så hyggeligt!!

Desværre blev turen udskudt et døgn pga. den ulykke ved Storebæltsbroen... :(

#7 Bruger er offline   Lady in Michaels Life Ikon 08 March 2005 - 09:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 555
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Herning

lyder fedt, hvor mange var der ca. til festen?
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Stranger in Denmark Ikon 09 March 2005 - 01:15 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 709
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København

Lady in Michaels Life sagde:

lyder fedt, hvor mange var der ca. til festen?


1000 fans...

#9 Bruger er offline   Gregers Ikon 10 March 2005 - 09:36 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Dejligt at høre at i alle havde en god tur til Holland, jeg har godt set billeder af den MJ statue som ligger i Holland, det er for vildt! Jeg nåede lige at snakke med Camilla og Emilie inden de tog afsted, de kom og handlede i det store supermarked ha ha... :mrgreen:
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#10 Bruger er offline   Jesh Ikon 10 March 2005 - 09:46 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det lyder som en rigtig fed tur - måske skulle man alligevel have taget med. Gider I der deltog ikke ligge nogle billed her ind?

#11 Bruger er offline   *Malene* Ikon 14 March 2005 - 02:40 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jo selvfølgelig vil jeg gerne vise de billeder jeg tog. :)

Men det var med et skide engangs kamera, så jeg skal lige have fremkaldt billederne først-hvor de forhåbentlig er blevet til noget!!
Og der mangler lige at blive taget 10 billeder endnu... :s
Men bare rolig, de skal nok komme ;) hehe :)
Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   Gregers Ikon 14 March 2005 - 05:33 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det glæder vi os til at se! :mrgreen:
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#13 Bruger er offline   Neomjj Ikon 15 March 2005 - 11:57 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Ellers er der jo mange billeder taget af en, som hedder Pam i London :)


http://photobucket.c...h%206th%202005/?

#14 Bruger er offline   *Malene* Ikon 15 March 2005 - 12:57 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Hahaaa!
de er så sjove de billeder - og jeg ved squ ik lige hvordan at det er jeg ser ud! :shock: :mrgreen: hehe... :)
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 16 March 2005 - 07:59 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at skrive om min tur til Holland og det store JacksonEvent. Here we go:

Jackson Event 6. marts 2005

Torsdag den 3. marts ved 18tiden, skulle jeg endelige til Holland, Eindhoven. Arrangøren, Thijs er en af mine venner og derfor havde jeg hørt om forberedelserne til eventet, de sidste 7 måneder. Men nu var det endelig tid til, at tage af sted.

Jeg mødtes med Minnie på banegården og vi sprang på toget. Som kun to tøser på tur kan være det, var vi total pjattet. Snakken gik om det ene og det andet lige indtil toget gik i stå… Vi var ikke nået længere end til Fredericia og vi skulle først af i Odense. Over højtaleren fik vi at vide at en færge havde ramt Storebæltsbroen!! – det lød som noget fra en tegneserie!!

Nå vi kom ikke længere end til Odense den dag. Mens vi var i Odense, forsøgte vi ellers at finde alverdens alternativer til hvordan vi kunne komme derned i stedet for. Det hele blev udskudt 24 timer, så fredag ved 18tiden, tog vi med toget mod Odense igen. I Odense mødtes vi langt om længe så med Emilie og Camilla, som vi skulle rejse sammen med.

Lørdag morgen ankom vi til Eindhoven. Vi smed straks vores kufferter i skabene på banegården og fandt det første og bedste indkøbscenter vi kunne finde. Det viste sig at være det center, som Minnie og jeg havde været inde i, da vi for 2 år siden besøgte Thijs. Så vi kendte centeret vældig godt, men det var selvfølgelig ingen forhindring for, at finde en masse ting vi gerne ville eje hehe!

Ugen op til turen, havde jeg fået aftalt med en Hollandsk MJ fan, Bertine, at vi kunne sove hos hende fra lørdag til søndag. Det var rigtig dejligt. Så var vi fri for hotel og det var en alle tiders chance for at møde Bertine, som jeg har chattet med hmm et års tid eller 2. Vi tog toget ud til hende og blev hentet af hende og hendes far på stationen. Resten af dagen gik med snak, film og et smut forbi den lokale fast food. Vi blev budt på det der hedder en ”krokette”, som er en meget typisk Hollandsk ting. Jeg er normal ikke meget for at smage på mad, jeg ikke ved hvad er, men min høflighed overvandt mig denne gang. Den smagte faktisk udmærket. En form for indbagt kartoffelmos blandet med sovs og krydderier.

Næste dag, søndag, var dagen hvor vi skulle til det store Jackson Event. Vi mødte op ved 14tiden, hvor dørene blev åbnet. Da vi ankom, stod der allerede en lang kø, så vi gik en lille tur og kom tilbage igen, men det ændrede ikke noget, der var stadig en meget lang kø. Endelig lidt over 15, kom vi ind. Lokalet var fuldstændig proppet til med mennesker, lidt for mange efter min mening. Showet startede ikke ret lang tid efter at vi kom ind. Det startede med et kæmpe brag af fyrværkeri med efterfølgende velkomst af Thijs. Stort set resten af tiden, var det Pete the clown, der var aftens vært. En rolle der er alle tiders til Pete. Den ene performer efter den anden kom på scenen, nogle bedre end andre, f.eks. Navi *host* var langsom og kedelig *host*. Jeg kan desværre ikke huske navnet på ham der lavede den fede optræden til Captain Eo. Han havde ellers dragten og det hele, rigtig fedt!
Til slut blev der trukket lod om en række fede præmier, blandt andet en hvid fedora med MJ’s autograf på samt en sort fedora også med hans autograf på. Der var også ting fra Janet og deres far Joseph. Bagefter var der after party, men langt de fleste tog hjem efter showet. Det var søndag og de fleste skulle på arbejde eller skole næsten morgen. Vi fik os sneget ind på det hotel hvor Bertine skulle overnatte sammen med hendes veninde Susan. Vi mødte også Sebastiaan, endnu en fan fra Holland, som vi har kendt gennem længere tid via Internettet. Sidst jeg så ham, var i London til Sony demonstrationen i 2002, så det var sjovt at møde ham igen.

Næste dag skulle vi med toget mod Danmark kl. 12, så det var ikke meget vi nåede den dag. Vi fik købt en hel masse mad i en lille butik på banegården, og så var det ellers med at komme med toget.

THE END :D hehe
Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   Gregers Ikon 17 March 2005 - 08:54 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Tak for historien Rikke, det er altid dejligt at læse sådanne MJ oplevelser ved events!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#17 Bruger er offline   *Malene* Ikon 17 March 2005 - 12:48 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Det lyder rigtig hyggeligt :)

Hvor lang tid tager det at køre i tog derned??
haha- vi kørte jo forkert i/ved Hamburg, så det var jo bare dejligt!! :shock: hehe... :)
Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   Gregers Ikon 17 March 2005 - 01:30 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Nu var det vel også Nima som kørte 8) hehe
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#19 Bruger er offline   *Malene* Ikon 17 March 2005 - 03:18 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Gregers sagde:

Nu var det vel også Nima som kørte  8)  hehe


Hahaa! Ja det var det jo!!! :lol:
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 March 2005 - 07:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Tak for historien - glæder mig vildt til vores egen arrangement i København selvom det selvfølgelig ikke kan sammenlignes!!

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere