The Moo-Walkers Forum: Michael Jacksons mor: Han var ikke pædofil - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Michael Jacksons mor: Han var ikke pædofil

#1 Bruger er offline   Dreamdancer Ikon 05 May 2011 - 07:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 59
  • Indmeldt: 17-July 09
  • Gender:Female

Endelig noget positivt far Ekstra Bladet!

http://ekstrabladet....icle1549530.ece

"Katherine Jackson, mor til Michael Jackson, er fast besluttet på at lade verden vide, at hendes søn ikke har misbrugt nogen børn.

I fjernsynsprogrammet 'Today' onsdag sagde stjernens mor, at MJ kun betalte erstatning til en lille dreng i 1993, fordi hans advokater havde rådet ham forkert.

Programmets vært, Matt Lauer, spurgte Katherine, om hun havde nogle opklarende oplysninger om sønnens liv. Hertil svarede hun:

- Med hensyn til om Michael var børnemishandler, så er det den største løgn, der nogensinde er blevet fortalt.

Michael Jacksons mor sagde, at hun læste en artikel efter sønnens død, hvor anklageren i sagen fra 1993 angiveligt indrømmer, at han fandt på historien om MJ's pædofile tilbøjeligheder.

Da Matt Lauer spurgte Katherine Jackson, hvorfor Michael i så fald havde betalt erstatning til drengen, sagde hun:

- Hans advokater sagde, at han skulle betale pengene. De troede, at det ville være det rigtige at gøre bare at betale pengene og få folk til at holde mund.

Katherine Jackson fortæller, at hun spurgte MJ, hvorfor han gjorde, som han gjorde.

- Jeg havde heller ikke lyst til at gøre det, mor. Jeg ville kæmpe mod det, fordi jeg vidste, det ikke var sandheden, svarede sønnen ifølge Katherine. "


:thumbup:
Don’t walk away
See I just can’t find the right thing to say
I tried but all my pain gets in the way
Tell me what I have to do so you’ll stay
Should I get down on my knees and pray

And how can I stop losing you
How can I begin to say
When there’s nothing left to do but walk away

I close my eyes
Just to try and see you smile one more time
But it’s been so long now all I do is cry
Can’t we find some love to take this away
‘Cause the pain gets stronger every day

#2 Bruger er offline   Fedora Ikon 05 May 2011 - 08:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 124
  • Indmeldt: 11-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Hørsholm

Læs IndlægDreamdancer, på 05 May 2011 - 08:09 PM, sagde:

Endelig noget positivt far Ekstra Bladet!

http://ekstrabladet....icle1549530.ece

"Katherine Jackson, mor til Michael Jackson, er fast besluttet på at lade verden vide, at hendes søn ikke har misbrugt nogen børn.

I fjernsynsprogrammet 'Today' onsdag sagde stjernens mor, at MJ kun betalte erstatning til en lille dreng i 1993, fordi hans advokater havde rådet ham forkert.

Programmets vært, Matt Lauer, spurgte Katherine, om hun havde nogle opklarende oplysninger om sønnens liv. Hertil svarede hun:

- Med hensyn til om Michael var børnemishandler, så er det den største løgn, der nogensinde er blevet fortalt.

Michael Jacksons mor sagde, at hun læste en artikel efter sønnens død, hvor anklageren i sagen fra 1993 angiveligt indrømmer, at han fandt på historien om MJ's pædofile tilbøjeligheder.

Da Matt Lauer spurgte Katherine Jackson, hvorfor Michael i så fald havde betalt erstatning til drengen, sagde hun:

- Hans advokater sagde, at han skulle betale pengene. De troede, at det ville være det rigtige at gøre bare at betale pengene og få folk til at holde mund.

Katherine Jackson fortæller, at hun spurgte MJ, hvorfor han gjorde, som han gjorde.

- Jeg havde heller ikke lyst til at gøre det, mor. Jeg ville kæmpe mod det, fordi jeg vidste, det ikke var sandheden, svarede sønnen ifølge Katherine. "


:thumbup:



Så kommer sandheden nu måske endelig for dagens lys, og overbeviser alle dem der ikke troede på det. Læste det selv tidligere på dagen på hjemmesiden.

:Urock::)
Every day create your history

Every page you turn you’re writing you legacy

Every hero dreams of chivalry

Every child should sing together in the harmony

#3 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 May 2011 - 12:37 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg kan godt forstå, at Kathrine har behov for at rense Michaels navn, men jeg synes endelig, at det allerede er gjort. Manden blev frikendt for alle anklager PUNKTUM! Der er ikke mere at tale om i den sag! Jeg ser ingen grund til at blive ved med at omtale børnemishandling i forbindelse med Michael. Der er SÅ meget andet positivt, Kathrine burde sætte fokus på, synes jeg, fremfor de latterlige anklager.

Jeg er selvfølgelig glad for, at EB ikke vælger at skrive noget negativt eller kritisere Michael eller Kathrine i denne sammenhæng. Men det kan godt irriterer mig, at EB gerne skriver om sådan noget her, men aldrig vælger at skrive om de gode og positive ting, Michael gjorde. Så skriv dog noget om alt det arbejde, Michael lavede og alle de penge, hans brugte på at hjælpe børnene og vores jord. Det kunne klæde dem godt for en gangs skyld at fokusere på, hvad Michael ellers opnået i sit liv udover at blive anklaget for diverse latterlige ting!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere