Jeg syntes han er meget meget tynd, det så ikke for godt ud. Stakkels MJ det gør helt ondt i mit hjerte. suk Han var altid så smuk, men her ser han syg og svagelig ud, vildt nok for This is it filmen viser en helt helt anden michael.... i kontrol, sej og gennemført nærværende, og sikke en energi.
Lige en lille ting om det med alderen, alderen betyder ingenting i forhold til at blive tykkere og tyndere. Holder man sig i form og passer på sit helbred og sin krop, betyder alderen ikke så meget, og man er ikke gammel når man er 50 men først efter de 80 år
Men det siges at Michael ikke kunne sove? og havde tabte sig meget op til de shows, han havde efter sigen en masse bekymringer, og det tærre på selv den bedste.
Synd han skulle gå så meget igennem, synd med alle de bekymringer, penge mangel bekymre alle det er tærrende både psykisk og fysisk også når søvnen ikke er god, jaså påvirker det hele.
Livskvalitet, humør,spisevaner,sovevaner,energien,det at kunne overskue, ja.... man kan sige det hele hænger sammen i en kæde, og påvirker hinanden.
Jeg er sikker på de shows ville have været sensationelle, fantastiske,helt vilde, og magiske.
Det ville have været hårdt arbejde for mj, som ser så tynd og træt ud. men hans vilje er stærk som det sejeste man kan tænke sig,kunne han have gennemført dem??? Ja... man skal ikke sige "never" når der er noget med Michael at gøre, men om hans helbred var godt nok til at gennemføre dem, det vides ikke.
De kostumer er helt vilde og banebrydende intet for godt til Vores King of pop.
I mit hjerte sender jeg michael en masse knus og kærlige tanker, og where ever you are michael we love you forever!