MJ 50th Næste Moo-Walker event - MJ 50th?
#21 06 May 2008 - 06:20 AM
Det er så godt nok Will.i.am der synger på The Girl Is Mine
#23 06 May 2008 - 03:10 PM
Du kan vist ikke lide Akon hva hehe... Jeg synes ellers personligt at Wanna Be Startin Something 2008 versionen er ret fed. Men smag og behag hehe
#25 06 May 2008 - 07:29 PM
Gregers, på May 6 2008, 04:10 PM, sagde:
Du kan vist ikke lide Akon hva hehe... Jeg synes ellers personligt at Wanna Be Startin Something 2008 versionen er ret fed. Men smag og behag hehe
nej....
selve sangen er ok , men han der akon-fyrens stemme er som negle på en tavle... i hvert fald i mine ører
Mette*lil, på May 6 2008, 07:48 PM, sagde:
HAhaha! " Ham manden med prinsessehår"? Den har jeg lige godt aldrig hørt før, men den er genial! Haha... prisessehår!!
LOL - ja, børn siger de sjoveste ting
Gad godt se michaels reaktion til dén beskrivelse af ham
Dette indlæg er redigeret af Pimboli: 06 May 2008 - 07:31 PM
#26 07 May 2008 - 07:13 AM
Pimboli, på May 6 2008, 08:29 PM, sagde:
LOL - ja, børn siger de sjoveste ting
Det gad jeg også!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net
#31 28 May 2008 - 10:43 PM
Det gjorde jeg faktisk da jeg var yngre... Men ku aldrig drømme om at gøre det nu! Simpelthen for pinligt!
I øvrigt ikke noget nyt om et event herfra moo i hvert fald..
I øvrigt ikke noget nyt om et event herfra moo i hvert fald..
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net
#32 29 May 2008 - 06:56 AM
Lige et spørgsmål til Thomas, hvorfor har du det billede under din profil. Synes det er nedenladende mod Michael. Jeg vil da personligt som fan ikke bruge sådan et billede.
#36 30 May 2008 - 12:53 AM
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Jeg stemmer for at fejre fødselsdag i KBH. Mor hér flytter til hovedstaden om 2 ugers tid
Og når man er MJ-fan må man vist godt være lidt... wac.. weird Er jo med at få det indre barn ud, og alt det tis
Jeg stemmer for at fejre fødselsdag i KBH. Mor hér flytter til hovedstaden om 2 ugers tid
Og når man er MJ-fan må man vist godt være lidt... wac.. weird Er jo med at få det indre barn ud, og alt det tis
..I'm just simply Michael Jackson
#38 31 May 2008 - 06:58 AM
AnePane, på May 30 2008, 01:53 AM, sagde:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ane dog! Hvad skal du dog derover?
Hvorfor kommer du dog ikke tilbage til bette Mørke??
BAH !
#39 31 May 2008 - 08:20 AM
Jeg tror ikke det ville være så svært.
Skal jeg tage et kald til nogle lokale-lejere i KBH og spørge om de er med på at lade os FÅ lokalet til denne særlige dag.
At komme i fjernsynet bliver let hvis vi først har markeret at der er stor fest pga. Michael Jackson fylder 50' den hærlige mand. Go' Aften Danmark og Aftenshowet har jo ikke andet at give sig til, så det skulle da ikke undre mig de lige kom forbi.
Jeg forstiller mig noget alá sceneoptræden osv. En fest kun for Moo-Walkers ville ikke blive markeret nok, er der nogen som vil bidrage med nogle forslag så synes jeg vi skal planlægge det hele NU!
Skal jeg tage et kald til nogle lokale-lejere i KBH og spørge om de er med på at lade os FÅ lokalet til denne særlige dag.
At komme i fjernsynet bliver let hvis vi først har markeret at der er stor fest pga. Michael Jackson fylder 50' den hærlige mand. Go' Aften Danmark og Aftenshowet har jo ikke andet at give sig til, så det skulle da ikke undre mig de lige kom forbi.
Jeg forstiller mig noget alá sceneoptræden osv. En fest kun for Moo-Walkers ville ikke blive markeret nok, er der nogen som vil bidrage med nogle forslag så synes jeg vi skal planlægge det hele NU!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.
Michael du vil altid betyde meget for mig.
#40 31 May 2008 - 03:43 PM
Mette*lil, på May 31 2008, 07:58 AM, sagde:
Ane dog! Hvad skal du dog derover?
Jeg skal færdiguddanne mig som kok (I er alle inviteret til at besøge mig på Paustian ), og så ellers bare bosætte mig derovre, fordi jeg gerne vil bo i København Århus er blevet liiidt for bette efter 20 år.
..I'm just simply Michael Jackson