Som vi har muligvis snakket om før, skulle vi helt bestemt leje et sommehus !Enten i Jylland eller tæt på nogle af os.. Skal jeg undersøge sommerhus mulighederne til sommeren og tjekke priserne og steder?
Jeg syntes vi trænger til en uges eller nogle dages pause fra det hele og sommeren nærmer sig jo meget snart..! Trænger til at møde Jer alle sammen igen, sidde ved et bål og spille guitar, synge MJ sange , grille, svømme i den nærmeste strand.. Skrue op for musikken danse, lave ballade, solbade, lave morgenmad sammen og nyde det danske sommevejr! Og sove i STILHED
Update : Huset kan Lejes i 10 dage for 700 kroner extra (som er extrem billigt!!!) Mht. Partys og Børn, er der så 5 dage til party tosserne og 5 dage til Børnene, det er helt op til Jer.
IALT Pris : ca. 9.800 kroner inkl. forbrug og mad.
STORT KNUS fra Mig
---------------------------------- Update!
Et Godt Eksempel:
http://www.godsommer...merhus-1319.asp er et godt eksempel. 9.800 Kroner for hele 10 dage! Jeg kan da stå for lidt flere penge, hvis ikke flere tilmelder sig, men det kommer vi til senere. Jo flere, jo billigere Min mors veninde kender ejeren så, handel på bordet siger jeg
/Godt nok siger den 16 personer.. med hvad *****... telt og madrasser... det kunne lade sig at gøre hos Christian og Inge.. why not now lol/
BESKRIVELSE:
228 m2 træhus beliggende på 2300 m2 naturgrund
Huset er meget velegnet til flere familier og ligger i et naturskønt område.
Ikke langt fra en familievenlig sandstrand ligger dette flotte poolhus.
Fra gavlen opholdsstuen kan man gå ud på en vestvendt overdækket aftensterrasse hvor man kan nyde solnedgangen.
Huset indeholder :
60 m2 stue kombineret med køkken med el-komfur, mikroovn, 2 køleskabe, fryser på 40 L.
6 soverum + alkove til 2. 1 køje seng på det ene værelse
3 toiletter, med bruser, vaskemaskine og tørretumbler
Huset er opvarmet med olie og der er gulvvarme i hele huset, overdækket aftensterrasse, havemøbler, grill, sauna, DVD, Playstation 2, Brændeovn, 2 Farve-TV, Stereoanlæg, Barneseng, Barnestol(Til de små ikke Voksne... eller fulde voksne ok? Måske kan Elin pakkes ind i sengen..hahahahha )
Der er rigelig med parkeringsplads på grunden.
======================================================
Lad os se hvor mange kunne være interesseret, vi har ikke nogen dato endnu men det kan vi diskutere om.
Send venligst Navn/moo navn til mit Inbox så sætter jeg dig på som interesseret!
TILMELDTE
HELT SIKKERT! LISTEN ::
Inge
Christina ( Gredan )
Julie ( Mystix)
Jeanette ( Janet) + børnene Ronja og Elliot.
Elin
Jonaskhl
Maiken (Messie85)
MJ Kid
MÅSKE LISTEN :
Fowsia
Michaelsmelody
Childhood (Cille)
Dette indlæg er redigeret af Gredan: 04 April 2010 - 08:22 PM