The Moo-Walkers Forum: Tomhed - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Tomhed

#1 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 06 July 2009 - 01:11 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Indlægs-ikon 

Føler lige behov for, at skrive lidt herinde :unsure:

Har ikke lavet en god dags arbejde siden MJ forlod denne verden og rejste til et bedre og mere fredfyldt sted (det er jeg nød til at tro). Jeg føler ikke at jeg kan hænge sammen og føler at livet lige nu er meningsløst.
Når jeg mærker efter i mit hjerte føler jeg, at der mangler noget. Noget af mig døde sammen med MJ og for det meste føler jeg bare tomhed og et kæmpe behov for at græde.
Desuden har jeg fået opbygget madlede, spiser kun lidt morgenmad, frokost og aftensmad og hele den første uge spiste jeg kun max 1½ måltid om dagen.


Hvordan kommer I andre gennem dagene uden at gå helt ned??
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   Katie Ikon 06 July 2009 - 03:30 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Altså jeg tænker ikke så meget på det mere... Altså nogen gange hvis jeg ser klip inde på YouTube eller nogen jeg ser på computeren og hvad der nu har med Mj at gøre.. Bliver jeg lidt mærkelig inden i, og tænker 'Ja, nu er han her jo ikke mere'.. Men jeg tænker ikke på sådan til hverdag.. :)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#3 Bruger er offline   Rechain Ikon 06 July 2009 - 03:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Amager

Har det ligesom Katie...det var hårdt i starten, men har det fint nok idag...det er først når jeg ser videoklip af ham at jeg begynder at tænke for meget over det og får det underligt...når jeg hører hans musik ka jeg komme til at knibe mine øjne lidt sammen, men ellers er det ik så meget som i starten...det jeg er glad for er alt det ukendte musik som der engang vil blive udgivet og så at hans musik sælger så meget nu...det gør en glad og viser at han altid vil være The King of Pop...

/Rechain

Dette indlæg er redigeret af Rechain: 08 July 2009 - 05:35 PM


#4 Bruger er offline   fuzzball Ikon 06 July 2009 - 06:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægNCD, på Jul 6 2009, 01:11 PM, sagde:

Føler lige behov for, at skrive lidt herinde :unsure:

Har ikke lavet en god dags arbejde siden MJ forlod denne verden og rejste til et bedre og mere fredfyldt sted (det er jeg nød til at tro). Jeg føler ikke at jeg kan hænge sammen og føler at livet lige nu er meningsløst.
Når jeg mærker efter i mit hjerte føler jeg, at der mangler noget. Noget af mig døde sammen med MJ og for det meste føler jeg bare tomhed og et kæmpe behov for at græde.
Desuden har jeg fået opbygget madlede, spiser kun lidt morgenmad, frokost og aftensmad og hele den første uge spiste jeg kun max 1½ måltid om dagen.


Hvordan kommer I andre gennem dagene uden at gå helt ned??



You are not alone! Jeg kan relatere til alt hvad du skriver..., men jeg prøver at glæde mig over alle de skønne "ting" og oplevelser Michael har givet mig igennem årene. (22 år) Jeg har først idag kunne lytte til hans musik igen uden at "gå ned". Vi fans må støtte hinanden så godt vi kan, og det hjælper med et godt forum som dette synes jeg.

#5 Bruger er offline   Janet Ikon 06 July 2009 - 06:19 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Puuh.. Tror kun jeg har klaret mig så godt igennem fordi jeg har min lille datter at tænke på.. Har faktisk ikke grædt ret meget over det, har bare slet ikke tid til at tænke på det til hverdag.

Når det så slår mig at han rent faktisk er død, bliver jeg meget trist indeni... Men det er stadig bare mest ufatteligt for mig. Har svært ved at græde når jeg ikke forstår det. Mon det nogensinde går op for min hjerne at han er død?
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#6 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 06 July 2009 - 07:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægJanet, på Jul 6 2009, 07:19 PM, sagde:

Puuh.. Tror kun jeg har klaret mig så godt igennem fordi jeg har min lille datter at tænke på.. Har faktisk ikke grædt ret meget over det, har bare slet ikke tid til at tænke på det til hverdag.

Når det så slår mig at han rent faktisk er død, bliver jeg meget trist indeni... Men det er stadig bare mest ufatteligt for mig. Har svært ved at græde når jeg ikke forstår det. Mon det nogensinde går op for min hjerne at han er død?



Altså, nogle folk tror jo stadig at Elvis lever, så jeg ved ikke...










hehe ej, det var bare for sjov ;). jeg synes sku også at det er mærkeligt at tænke på han er død :S
men husk, at hans musik er udødelig :)
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#7 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 July 2009 - 04:51 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Sidder og ser Moonwalker (filmen) og ved ikke om jeg skal le :pointfinger: eller græde :bigcry:
Har set den før, det er bare ikke det samme længere nu hvor han ikke er her mere

Edit: Ser nu The ones og bliver lidt trist

Dette indlæg er redigeret af NCD: 08 July 2009 - 07:54 PM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Soulmate Ikon 08 July 2009 - 10:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægNCD, på Jul 8 2009, 05:51 PM, sagde:

Sidder og ser Moonwalker (filmen) og ved ikke om jeg skal le :pointfinger: eller græde :bigcry:
Har set den før, det er bare ikke det samme længere nu hvor han ikke er her mere

Edit: Ser nu The ones og bliver lidt trist


Uha jeg tør slet ikke se hans videoer for jeg ved at jeg så skal igennem den helt store tudetur... igen! :bigcry: Har bare grædt så meget siden han døde og jeg kan næsten ikke klare mere gråd...
Så videoerne undgår jeg :(

#9 Guest_Keys_* 08 July 2009 - 11:57 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg føler også jeg har mistet en del af mig selv..siden hans død har jeg grædt i 5 dage... så nogle dage efter græd jeg igen og igen.. Og når jeg ser på hans livhistorie og musik karrier så græder jeg mere og mere :S Og Paris Jackson rørte mig helt :bigcry: :bigcry: Men husk hvad Michael har sagt: "I'll never let you part.. for you will always be in my heart" <3

#10 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 09 July 2009 - 08:44 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægKeys, på Jul 9 2009, 12:57 AM, sagde:

Jeg føler også jeg har mistet en del af mig selv..siden hans død har jeg grædt i 5 dage... så nogle dage efter græd jeg igen og igen.. Og når jeg ser på hans livhistorie og musik karrier så græder jeg mere og mere :S Og Paris Jackson rørte mig helt :bigcry: :bigcry: Men husk hvad Michael har sagt: "I'll never let you part.. for you will always be in my heart" <3


:bigcry:

Tror jeg kommer til at tude i aften i Tivoli. Det er bare SÅ forkert at Michael ikke selv er der.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Katie Ikon 09 July 2009 - 09:12 AM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Hvad har Michael med Tivoli at gøre?? :unsure:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#12 Guest_Keys_* 09 July 2009 - 09:50 AM

  • Gruppe: Guests

Spørger jeg også om...

Dette indlæg er redigeret af Keys: 09 July 2009 - 09:50 AM


#13 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 09 July 2009 - 11:26 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægKatie, på Jul 9 2009, 10:12 AM, sagde:

Hvad har Michael med Tivoli at gøre?? :unsure:


Se her: http://www.moo-walke...?showtopic=3096
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#14 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 20 July 2009 - 10:56 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNCD, på Jul 6 2009, 01:11 PM, sagde:

Føler lige behov for, at skrive lidt herinde :unsure:

Har ikke lavet en god dags arbejde siden MJ forlod denne verden og rejste til et bedre og mere fredfyldt sted (det er jeg nød til at tro). Jeg føler ikke at jeg kan hænge sammen og føler at livet lige nu er meningsløst.
Når jeg mærker efter i mit hjerte føler jeg, at der mangler noget. Noget af mig døde sammen med MJ og for det meste føler jeg bare tomhed og et kæmpe behov for at græde.
Desuden har jeg fået opbygget madlede, spiser kun lidt morgenmad, frokost og aftensmad og hele den første uge spiste jeg kun max 1½ måltid om dagen.


Hvordan kommer I andre gennem dagene uden at gå helt ned??




Kunne ikke sige det bedre selv. har det akkurat på samme måde , ingen appetit , og har mest af alt bare lyst til at være hjemme og høre hans musik...<3
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 21 July 2009 - 01:44 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 20 2009, 11:56 PM, sagde:

Kunne ikke sige det bedre selv. har det akkurat på samme måde , ingen appetit , og har mest af alt bare lyst til at være hjemme og høre hans musik...<3


Det går bedre nu. Spiser normalt igen :thumbsup: og humøret er ikke trist hver dag længere så det går bedre og bedre.
For MJ's skyld SKAL jeg komme igennem dette. Han ville ønske at vi alle lever videre og er glade og mindes ham gennem hans musik, velgørenhed og kærlige sjæl.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#16 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 21 July 2009 - 04:31 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNCD, på Jul 21 2009, 12:44 PM, sagde:

Det går bedre nu. Spiser normalt igen :thumbsup: og humøret er ikke trist hver dag længere så det går bedre og bedre.
For MJ's skyld SKAL jeg komme igennem dette. Han ville ønske at vi alle lever videre og er glade og mindes ham gennem hans musik, velgørenhed og kærlige sjæl.



Kunne ikke sige det bedre selv (: :nod:
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 26 July 2009 - 08:26 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

jeg har det også rigtig svært.. har hele tiden hans sange på hjernen, og det er altid de "triste" dem jeg blir rørt af..
Jeg kan godt tåle at snakke om ham sammen med andre, men når jeg sidder alene hjemme som nu, er det rigtig svært.
Jeg snakker til ham hver dag, og når jeg knækker sammen, husker jeg mig selv på at han (hvis jeg stod overfor ham) ville kramme mig og jeg ikke skulle være ked af det på hans vegne.. ej nu begyndte jeg sku igen :bigcry: :bigcry:

Da jeg meldte mig ind i forummet her i går og kiggede en masse emner igennem mm. blev jeg helt tom, og følte mig meget utilpas.. havde stortset også hele dagen tænkt på Michael, og det var lidt for meget for mig..
Det sværeste er bare, at jeg er sååå god til at tænke på hvordan andre har haft det, og når jeg så tænker på hvilket liv han må have haft så knækker jeg også.

suuk.. glad for jeg så dette emne, men det er som om jeg ikke kan sætte ord på hvad jeg føler.. er bare trist og ville sådan ønske jeg havde den der kæmpe dvd box med de 32 dvd'er i.. men jeg nøjes med youtube..
Men jeg gør mig meget umage i at finde gode klip frem, så jeg kommer til at smile og blive glad over de gode stunder der er filmet..

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 26 July 2009 - 08:26 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#18 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 July 2009 - 10:22 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 26 2009, 07:26 PM, sagde:

jeg har det også rigtig svært.. har hele tiden hans sange på hjernen, og det er altid de "triste" dem jeg blir rørt af..
Jeg kan godt tåle at snakke om ham sammen med andre, men når jeg sidder alene hjemme som nu, er det rigtig svært.
Jeg snakker til ham hver dag, og når jeg knækker sammen, husker jeg mig selv på at han (hvis jeg stod overfor ham) ville kramme mig og jeg ikke skulle være ked af det på hans vegne.. ej nu begyndte jeg sku igen :bigcry: :bigcry:

Da jeg meldte mig ind i forummet her i går og kiggede en masse emner igennem mm. blev jeg helt tom, og følte mig meget utilpas.. havde stortset også hele dagen tænkt på Michael, og det var lidt for meget for mig..
Det sværeste er bare, at jeg er sååå god til at tænke på hvordan andre har haft det, og når jeg så tænker på hvilket liv han må have haft så knækker jeg også.

suuk.. glad for jeg så dette emne, men det er som om jeg ikke kan sætte ord på hvad jeg føler.. er bare trist og ville sådan ønske jeg havde den der kæmpe dvd box med de 32 dvd'er i.. men jeg nøjes med youtube..
Men jeg gør mig meget umage i at finde gode klip frem, så jeg kommer til at smile og blive glad over de gode stunder der er filmet..



har det på samme måde, men det er først fra i går af jeg har taget mig sammen for at komme ud og være sammen med vennerne igen.
høre også hans musik HELE dagen uafbrudt, og sidder meget inde på youtube for at håbe på at finde et nyt klip fra ham.
Men vi må jo støtte hiandnen her inde. har også kun haft den her profil i 2 ugers tid, og det lettede da jeg kunne komme ud med mine føleleser og dele min sorg med jer andre fans.
Men håber du er okay , vi må støtte hinandenn her inde , og tænke på at han kun kan få det bedre det nye sted.
Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 26 July 2009 - 11:26 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 26 2009, 11:22 PM, sagde:

har det på samme måde, men det er først fra i går af jeg har taget mig sammen for at komme ud og være sammen med vennerne igen.
høre også hans musik HELE dagen uafbrudt, og sidder meget inde på youtube for at håbe på at finde et nyt klip fra ham.
Men vi må jo støtte hiandnen her inde. har også kun haft den her profil i 2 ugers tid, og det lettede da jeg kunne komme ud med mine føleleser og dele min sorg med jer andre fans.
Men håber du er okay , vi må støtte hinandenn her inde , og tænke på at han kun kan få det bedre det nye sted.

Tak :) heldigvis føler jeg ikke at hele min verden er brudt sammen, men det er bare mine tanker der bliver ved med at køre i samme spor :( er faktisk træt af det.. til at starte med da jeg hørte han var død, blev jeg selvfølgelig utrolig ked af det! Men underligt nok så jeg positivt på det.. (ikke fordi jeg ønskede han skulle væk, men det så for mig ikke ud som om han havde det så godt længere, og det undrer mig ikke efter alt det den stakkels mand havde været igennem :/) men jo længere tid der gik, begyndte jeg at tænke på det og nu er jeg bare helt hylet ud af den..
Er heldigvis glad for jeg godt kan være sammen med andre, det hjælper nemlig at snakke om det :D
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#20 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 July 2009 - 01:22 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Gider ikke mere...............................
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

  • (6 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere